J.. Skrevet 23. mai 2023 #20601 Del Skrevet 23. mai 2023 Verba skrev (2 minutter siden): Dét skal Sara ha, hun er veldig god på å tekste snappene! Det er ikke alle som er det, og det er jo forståelig, men samtidig synd for oss som er døve/hørselshemmede. Så dér er hun veldig flink. De fleste bruker en app som tekster snappene for de,men det er en fin stjerne i boka,absolutt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hjertestein Skrevet 23. mai 2023 #20602 Del Skrevet 23. mai 2023 Verba skrev (1 time siden): Dét skal Sara ha, hun er veldig god på å tekste snappene! Det er ikke alle som er det, og det er jo forståelig, men samtidig synd for oss som er døve/hørselshemmede. Så dér er hun veldig flink. Bare så dumt at det er for «slitsomt» merke med egenreklame osv 🙈 Syntes hun det er slitsomt å merke snappene med "reklame/egen reklame" men hun tekster snappene? Det gir jo ikke mening. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 23. mai 2023 #20603 Del Skrevet 23. mai 2023 Hjertestein skrev (8 minutter siden): Syntes hun det er slitsomt å merke snappene med "reklame/egen reklame" men hun tekster snappene? Det gir jo ikke mening. Jepp. Det hun egentlig mener er jo at da blir det for åpenbart at alt hun poster er jo en form for reklame.. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Verba Skrevet 23. mai 2023 #20604 Del Skrevet 23. mai 2023 Hjertestein skrev (9 minutter siden): Syntes hun det er slitsomt å merke snappene med "reklame/egen reklame" men hun tekster snappene? Det gir jo ikke mening. Hahaha det gir absolutt ingen mening 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Camilla_s Skrevet 23. mai 2023 #20605 Del Skrevet 23. mai 2023 Når skulle de sokke-skoene hennes lanseres?? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 23. mai 2023 #20606 Del Skrevet 23. mai 2023 Camilla_s skrev (12 minutter siden): Når skulle de sokke-skoene hennes lanseres?? Dette hadde jeg glemt,lol. Scrollet rundt på IGen hennes nå for å finne innleggene om de,fant ingenting. Blar man litt lenger ned der imot,så er hun jo naken,toppløs eller i undertøy i 8/10 poster (før Careless). Hver 3 post er også 1 bilde med highwaiste truse og flat mage,bilde ved siden av er trusa rulla ned og "bollemagen hengende" ut,bokstaveligtalt hver 3 post. Var det virkelig slik hun ble kjent i starten? Samt de ekstremt overredigerte fall girl christian belt aestetichs greiene hennes.. 5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meadow Skrevet 23. mai 2023 #20607 Del Skrevet 23. mai 2023 Camilla_s skrev (1 time siden): Når skulle de sokke-skoene hennes lanseres?? Er det ikke Therese som har de? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tessa12 Skrevet 23. mai 2023 #20608 Del Skrevet 23. mai 2023 Meadow skrev (11 minutter siden): Er det ikke Therese som har de? Nei, det er Sara, men ikke hørt noe spes mer om de. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariie Skrevet 23. mai 2023 #20609 Del Skrevet 23. mai 2023 Meadow skrev (33 minutter siden): Er det ikke Therese som har de? De har nok designet de selv begge to😂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bomberom Skrevet 23. mai 2023 #20610 Del Skrevet 23. mai 2023 Nå ble jeg forrvirra - så akkurat at Babybanden selger ut Filliokus til 50%. Betyr det at Filliokus fremdeles eksisterer, i tillegg til Salabim? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 23. mai 2023 #20611 Del Skrevet 23. mai 2023 Bomberom skrev (3 minutter siden): Nå ble jeg forrvirra - så akkurat at Babybanden selger ut Filliokus til 50%. Betyr det at Filliokus fremdeles eksisterer, i tillegg til Salabim? Komplett kaos. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kattedama Skrevet 23. mai 2023 #20612 Del Skrevet 23. mai 2023 Bomberom skrev (11 minutter siden): Nå ble jeg forrvirra - så akkurat at Babybanden selger ut Filliokus til 50%. Betyr det at Filliokus fremdeles eksisterer, i tillegg til Salabim? Dette oser av profesjonalitet 🙄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sprite Skrevet 24. mai 2023 #20613 Del Skrevet 24. mai 2023 Snublefot62 skrev (5 timer siden): Komplett kaos. Lill skrev (5 timer siden): Dette oser av profesjonalitet 🙄 Noen burde virkelig komme på banen her å hjelpe til her for dette er flaut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilly Rose Skrevet 24. mai 2023 #20614 Del Skrevet 24. mai 2023 Bomberom skrev (7 timer siden): Nå ble jeg forrvirra - så akkurat at Babybanden selger ut Filliokus til 50%. Betyr det at Filliokus fremdeles eksisterer, i tillegg til Salabim? Hvem eier Babybanden? 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gasellen Skrevet 24. mai 2023 #20615 Del Skrevet 24. mai 2023 Kanskje hun ikke kjøpte hele varelageret😂😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 24. mai 2023 #20616 Del Skrevet 24. mai 2023 Gasellen skrev (14 minutter siden): Kanskje hun ikke kjøpte hele varelageret😂😂 Det ville ikke vært første gang hun pynter på sannheten eller overdriver. Også kjent som løgn. 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mariiihøna Skrevet 24. mai 2023 #20617 Del Skrevet 24. mai 2023 Må bare kaste ut en ting jeg har stusset litt på, og må bare si først at jeg selv er ikke skilt fra barnefar så vet ikke om det er «vanlig». MEN, syns hun ofte sier at V leverer barna i bhg og skole… selv om de har fått et barn sammen og lever et familieliv sammen, så har de jo ikke vært sammen såååå lenge. Kan liksom ikke forstå at hun ikke gjør det selv den uken man har de hos seg, og så er det jo en omveltning for barn å plutselig få nye pappaer og mammaer hos begge. Hun er jo også hjemme hver dag, så sånn i utganspunktet burde hun jo ha tid til å levere mener nå jeg da hehe Mulig hun har har sagt noe på dette tidligere, men bare tenkt over det i det siste. 16 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym767 Skrevet 24. mai 2023 #20618 Del Skrevet 24. mai 2023 Det hjelper iallefall å diskutere saker og ting her. Hunden bruker ikke bleie lengre, og får lufteturer. Har aldri sett så mange snapper av hunden som nå de siste dagene. Tydelig at hun prøver vise at hunden får lufteturer. Bra jobba til de som meldte fra til mattilsynet 👏 10 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym767 Skrevet 24. mai 2023 #20619 Del Skrevet 24. mai 2023 På generelt grunnlag synes jeg det er trist å tenke på alle barn som har fulle dager i barnehage, skole og Sfo. Det er lange dager for svært mange barn i landet vårt. De aller fleste foreldre kjenner mye på nettopp det. Men de har ikke noe valg. Så har man de foreldrene som ligger hjemme på solsengen og «jobber». 11 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 24. mai 2023 #20620 Del Skrevet 24. mai 2023 Mariiihøna skrev (36 minutter siden): Må bare kaste ut en ting jeg har stusset litt på, og må bare si først at jeg selv er ikke skilt fra barnefar så vet ikke om det er «vanlig». MEN, syns hun ofte sier at V leverer barna i bhg og skole… selv om de har fått et barn sammen og lever et familieliv sammen, så har de jo ikke vært sammen såååå lenge. Kan liksom ikke forstå at hun ikke gjør det selv den uken man har de hos seg, og så er det jo en omveltning for barn å plutselig få nye pappaer og mammaer hos begge. Hun er jo også hjemme hver dag, så sånn i utganspunktet burde hun jo ha tid til å levere mener nå jeg da hehe Mulig hun har har sagt noe på dette tidligere, men bare tenkt over det i det siste. Den største omveltningen de har gjort er å få et nytt barn før de egentlig ble kjent (på nytt..). At han "tar på seg" å hjelpe til med de større barna skulle egentlig bare mangle,syns jeg. Når og hvordan han gjør ting vs henne selv med de syns jeg der imot ikke vi trenger å si noe på,det er deres sak. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg