Dottie Skrevet 13. juli #47541 Skrevet 13. juli GulleGull skrev (19 minutter siden): Har lagt merke til at alle slike «negative» tråder blir slettet. Sånn som det ser ut nå, godkjennes innlegg også slettes de om det kommer litt mange ærlige negative tilbakemeldinger på de. De kunne kanskje heller bare stenge kommentarfeltet om det ble mye å holde styr på. Skryteinnlegg får stå så vidt jeg skjønner. Så det er jo i såfall sensur av ærlige konstruktive tilbakemeldinger som folk bruker energi på å skrive. Det er sant. Jeg tenker jo at de bør ta til seg det som blir skrevet, kanskje det da er en svakhet i den stroppen - selg ut partiet de har billig, og produser nye med en annen type gummi? Tror min røk etter første vask. 4
elskersommer Skrevet 13. juli #47542 Skrevet 13. juli Tråden på Facebook er slettet men dette var noe av det som sto Bilde fra carelesse kjøp og salg Facebook 3 2
elskersommer Skrevet 13. juli #47543 Skrevet 13. juli (endret) GulleGull skrev (32 minutter siden): Har lagt merke til at alle slike «negative» tråder blir slettet. Sånn som det ser ut nå, godkjennes innlegg også slettes de om det kommer litt mange ærlige negative tilbakemeldinger på de. De kunne kanskje heller bare stenge kommentarfeltet om det ble mye å holde styr på. Skryteinnlegg får stå så vidt jeg skjønner. Så det er jo i såfall sensur av ærlige konstruktive tilbakemeldinger som folk bruker energi på å skrive. Rart att ingen skriver dette på careless sin hjemmeside når de har kjøpt produktene? Dee er det jo bare rosende ord Måtte sjekke tilbakemeldinger på careless hjemmeside og der var det mange som var negative til denne Amanda BH Endret 13. juli av elskersommer 3
Outandabout Skrevet 13. juli #47544 Skrevet 13. juli Jeg var på innom en av butikkene deres denne uka. Måtte sjekke stoffet på kjolene. På den ene kjolen, den var gul og lang, husker ikke navnet, var det mange løse tråder. Forstår ikke at folk bestiller klær to ganger fra det der firmaet. 2 6
Bibbi_ Skrevet 13. juli #47545 Skrevet 13. juli Outandabout skrev (37 minutter siden): Jeg var på innom en av butikkene deres denne uka. Måtte sjekke stoffet på kjolene. På den ene kjolen, den var gul og lang, husker ikke navnet, var det mange løse tråder. Forstår ikke at folk bestiller klær to ganger fra det der firmaet. Tror veldig mange av de kjøper fordi det er SE som selger. Og , ikke for å være stygg, men tror mange av de ikke er den skarpeste kniven i skuffen. Mange føler nok at de er kule og støtter den gode venninnen sin. Da spiller ikke kvalitet noen rolle. Dessverre. Det er slik SE / Careless overlever (enn så lenge håper jeg). 10 2
elskersommer Skrevet 13. juli #47546 Skrevet 13. juli Bibbi_ skrev (13 minutter siden): Tror veldig mange av de kjøper fordi det er SE som selger. Og , ikke for å være stygg, men tror mange av de ikke er den skarpeste kniven i skuffen. Mange føler nok at de er kule og støtter den gode venninnen sin. Da spiller ikke kvalitet noen rolle. Dessverre. Det er slik SE / Careless overlever (enn så lenge håper jeg). Det som overrasker meg er att ikke disse "flops" ble utsolgt på siste parti? Første parti ble raskt tomt å folk kjøpte på kjøp salg siden på Facebook med en gang noen skulle selge. Å nå blir de ikke solgt 3
Dottie Skrevet 13. juli #47547 Skrevet 13. juli Bibbi_ skrev (21 minutter siden): Tror veldig mange av de kjøper fordi det er SE som selger. Og , ikke for å være stygg, men tror mange av de ikke er den skarpeste kniven i skuffen. Mange føler nok at de er kule og støtter den gode venninnen sin. Da spiller ikke kvalitet noen rolle. Dessverre. Det er slik SE / Careless overlever (enn så lenge håper jeg). Jeg kjøpte en kjole og bh på Carelessbutikken vi har i byen jeg bor i - jeg anser ikke meg som en av de du nevner. Pga størrelsen min og diverse skavanker, så har jeg aldri følt meg fin i en kjole - helt til jeg prøvde en på Careless. Men, det var kun den ene kjolen jeg kjøpte, jeg følte meg fin i. Alle de andre så ut som telt og søppelsekker med mønster på meg. 2 4 1
GulleGull Skrevet 13. juli #47548 Skrevet 13. juli elskersommer skrev (4 minutter siden): Det som overrasker meg er att ikke disse "flops" ble utsolgt på siste parti? Første parti ble raskt tomt å folk kjøpte på kjøp salg siden på Facebook med en gang noen skulle selge. Å nå blir de ikke solgt Det var vel ett innlegg på fb siden nevnt ovenfor her, med masse underkommentarer at folk snublet når de gikk med de og at de skled ut av floppsa og måtte holde seg fast med tærne. De var visst ikke så tilpasningsdyktig allikevel😬 Vet ikke hvor mange de solgte i første runde men markedet ble vel mettet da, når mye ble videresolgt på fb og Tise i steden for retur. Retur kostet jo nesten like mye som floppsa😅 5
GulleGull Skrevet 13. juli #47549 Skrevet 13. juli Dottie skrev (3 minutter siden): Jeg kjøpte en kjole og bh på Carelessbutikken vi har i byen jeg bor i - jeg anser ikke meg som en av de du nevner. Pga størrelsen min og diverse skavanker, så har jeg aldri følt meg fin i en kjole - helt til jeg prøvde en på Careless. Men, det var kun den ene kjolen jeg kjøpte, jeg følte meg fin i. Alle de andre så ut som telt og søppelsekker med mønster på meg. Ja det er fler som opplever selv at det kanskje fremhever mer en skjuler «skavanker». Så er nok begge dela, de som kan passe i de og de som syntes det blir for mye uformelig stoff og mønster. Det virker som man enten «elsker eller hater» de enkelte kjolene😅 3
Bibbi_ Skrevet 13. juli #47550 Skrevet 13. juli Dottie skrev (8 minutter siden): Jeg kjøpte en kjole og bh på Carelessbutikken vi har i byen jeg bor i - jeg anser ikke meg som en av de du nevner. Pga størrelsen min og diverse skavanker, så har jeg aldri følt meg fin i en kjole - helt til jeg prøvde en på Careless. Men, det var kun den ene kjolen jeg kjøpte, jeg følte meg fin i. Alle de andre så ut som telt og søppelsekker med mønster på meg. Neida, og som jeg skrev, mange- ikke alle. Det er bestandig gøy å finne noe man føler seg vell i. 3 2
Angel75 Skrevet 13. juli #47551 Skrevet 13. juli Dottie skrev (5 minutter siden): Jeg kjøpte en kjole og bh på Carelessbutikken vi har i byen jeg bor i - jeg anser ikke meg som en av de du nevner. Pga størrelsen min og diverse skavanker, så har jeg aldri følt meg fin i en kjole - helt til jeg prøvde en på Careless. Men, det var kun den ene kjolen jeg kjøpte, jeg følte meg fin i. Alle de andre så ut som telt og søppelsekker med mønster på meg. Og det tror jeg ikke folkene er heller. Tror de som handler hos Careless er normale oppegående folk som handler for de liker et plagg eller flere der, ingenting annet. Noen bare må sette folk i bås for noen handler klær her eller der. En annen ting er at folk må bli flinkere å ta ting videre om det er noe feil med et produkt. Nordmenn er generelt for naive eller for late til å klage på ting. 3 4
Kaffeskål! Skrevet 13. juli #47552 Skrevet 13. juli Jeg lurer på hvilke venner hun skal ha besøk av på takterrassen? 😂 6 2
Anonym_2024 Skrevet 13. juli #47553 Skrevet 13. juli elskersommer skrev (3 timer siden): Fant ikke denne snappen men dette er noe en annen skrev på en annen side. Å de tallene stemmer Det var en god oversikt. Ikke bare ligger CareLess langt bak målet med 200.000 bestillinger, men de har et mye større varelager i år i forhold til i fjor. 3
elskersommer Skrevet 13. juli #47554 Skrevet 13. juli Angel75 skrev (46 minutter siden): Og det tror jeg ikke folkene er heller. Tror de som handler hos Careless er normale oppegående folk som handler for de liker et plagg eller flere der, ingenting annet. Noen bare må sette folk i bås for noen handler klær her eller der. En annen ting er at folk må bli flinkere å ta ting videre om det er noe feil med et produkt. Nordmenn er generelt for naive eller for late til å klage på ting. Er enig med deg i att folk må klage når det er noe galt med produktet.. Ikke godta alt 4
HMK Skrevet 13. juli #47555 Skrevet 13. juli Kaffeskål! skrev (1 time siden): Jeg lurer på hvilke venner hun skal ha besøk av på takterrassen? 😂 Har hun venner?? Trodde hun kunne hadde papparerer og mamsen? 8
Outandabout Skrevet 14. juli #47556 Skrevet 14. juli Dottie skrev (12 timer siden): Jeg kjøpte en kjole og bh på Carelessbutikken vi har i byen jeg bor i - jeg anser ikke meg som en av de du nevner. Pga størrelsen min og diverse skavanker, så har jeg aldri følt meg fin i en kjole - helt til jeg prøvde en på Careless. Men, det var kun den ene kjolen jeg kjøpte, jeg følte meg fin i. Alle de andre så ut som telt og søppelsekker med mønster på meg. Så fint at du fant en du trives i ❤️ Tenker det er helt sikkert forskjell i kvalitet på kjolene der også, som i mange andre bedrifter. Denne jeg kjente på var helt stiv i stoffet og de trådene som hang løs var helt syke. 5
elskersommer Skrevet 14. juli #47557 Skrevet 14. juli Ser litt på regnskapet til careless og Sara Emilie as kontra andre type bedrifter. Hva er grunnen til att de tar ut absolutt alt av utbytte? Burde det ikke vært bedre og få det inn som egenkapital? Eller koster det for mye i skatt og ha høy egenkapital? Spør kanskje dumt og jeg skjønner hun bygger hus men forstår ikke helt opplegget🙈 3
GulleGull Skrevet 14. juli #47558 Skrevet 14. juli elskersommer skrev (17 minutter siden): Ser litt på regnskapet til careless og Sara Emilie as kontra andre type bedrifter. Hva er grunnen til att de tar ut absolutt alt av utbytte? Burde det ikke vært bedre og få det inn som egenkapital? Eller koster det for mye i skatt og ha høy egenkapital? Spør kanskje dumt og jeg skjønner hun bygger hus men forstår ikke helt opplegget🙈 Det er ett godt spørsmål, ville trodd at man ville latt en del mer stå for videre satsing om det er planen da (litt usikker på om de tenker dette er noe bærekraftig på sikt når du ser at man nesten «tømmer» selskapet hvert år) vet ikke om det samme skjer i de andre Remme selskapene? Men mulig dette med huset har gjort at de tar en større risiko med å ta av overskuddet mer en de ville gjort ellers. Utbyttet fra Careless er vel delt på alle i styre vil jeg jo anta. 3
leetha Skrevet 14. juli #47559 Skrevet 14. juli HMK skrev (23 timer siden): Har hun venner?? Trodde hun kunne hadde papparerer og mamsen? Var jo mange i babyshowern hennes 2 2
Isola2 Skrevet 14. juli #47560 Skrevet 14. juli leetha skrev (1 time siden): Var jo mange i babyshowern hennes Var vel den ene gangen vi så disse «vennene» hennes 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå