LivEinar Skrevet søndag kl 18:19 #39941 Del Skrevet søndag kl 18:19 Angel75 skrev (1 minutt siden): Tror du netthets kun er tilbakemelding på snap? Hva tror du? Suppler meg! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet søndag kl 18:26 #39942 Del Skrevet søndag kl 18:26 (endret) Angel75 skrev (8 minutter siden): Tror du netthets kun er tilbakemelding på snap? " Netthets" må jo nesten være hets på Instagram, Facebook eller Snapchat. Kan være Til Tok men der er vel ikke SE. Å siden SE vil at alle skal se på den gule appen så vil jeg nok si att det meste skjer der 🙂 om det skjer noe hets🙂 Endret søndag kl 18:26 av elskersommer 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Abrahima Skrevet søndag kl 18:37 #39943 Del Skrevet søndag kl 18:37 Kattedama skrev (2 timer siden): Hun burde seriøst se på sin egen oppførsel. Hun oppførte seg som et førsteklasses troll når hun «bestemte» at Henrik Troy ikke skulle nomineres til folkets favoritt i Vixen. Verdig Vixen finalist dette her, not. Her har jeg gått glipp av noe. Hva skjedde? Ikke fått med meg dette, annet enn at jeg så på insta at han trakk seg. Kan noen opplyse meg? 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet søndag kl 19:09 #39944 Del Skrevet søndag kl 19:09 Abrahima skrev (30 minutter siden): Her har jeg gått glipp av noe. Hva skjedde? Ikke fått med meg dette, annet enn at jeg så på insta at han trakk seg. Kan noen opplyse meg? Hun ble noe sur fordi Henrik Troy hadde ett innlegg med humor i mot SE. Det takket hun ikke. Å etter dette så trakk Troy seg Bilde fra SE sin Snapchat 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sophie1988 Skrevet søndag kl 19:19 #39945 Del Skrevet søndag kl 19:19 elskersommer skrev (8 minutter siden): Hun ble noe sur fordi Henrik Troy hadde ett innlegg med humor i mot SE. Det takket hun ikke. Å etter dette så trakk Troy seg Bilde fra SE sin Snapchat «Hormonella» ser jo rett og slett ond ut. Hun tåler virkelig ikke når folk snakker ut om henne! 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kattedama Skrevet søndag kl 19:44 #39946 Del Skrevet søndag kl 19:44 elskersommer skrev (34 minutter siden): Hun ble noe sur fordi Henrik Troy hadde ett innlegg med humor i mot SE. Det takket hun ikke. Å etter dette så trakk Troy seg Bilde fra SE sin Snapchat Han ble ikke nominert, han trakk seg ikke. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bella50 Skrevet søndag kl 21:22 #39947 Del Skrevet søndag kl 21:22 elskersommer skrev (2 timer siden): Hun ble noe sur fordi Henrik Troy hadde ett innlegg med humor i mot SE. Det takket hun ikke. Å etter dette så trakk Troy seg Bilde fra SE sin Snapchat ABS: Anyting but Sara. Det er altså humor når Henrik rakker ned på Sara. Men når Sara rakker ned på Henrik er det dumt. 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet søndag kl 21:29 #39948 Del Skrevet søndag kl 21:29 (endret) Kattedama skrev (1 time siden): Han ble ikke nominert, han trakk seg ikke. Ser nå att jeg har misforstått og beklager dette. Endret søndag kl 21:32 av elskersommer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roe Skrevet søndag kl 21:41 #39949 Del Skrevet søndag kl 21:41 Bella50 skrev (19 minutter siden): ABS: Anyting but Sara. Det er altså humor når Henrik rakker ned på Sara. Men når Sara rakker ned på Henrik er det dumt. Det kan man trygt si, ja 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet søndag kl 22:00 #39950 Del Skrevet søndag kl 22:00 Bella50 skrev (36 minutter siden): ABS: Anyting but Sara. Det er altså humor når Henrik rakker ned på Sara. Men når Sara rakker ned på Henrik er det dumt. Han rakker absolutt ikke ned på Sara. Han forteller sannheten, det er noe alle bør tåle. Til og med prinsesse Sara Emilie Tandberg. 7 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angel75 Skrevet søndag kl 22:00 #39951 Del Skrevet søndag kl 22:00 elskersommer skrev (3 timer siden): " Netthets" må jo nesten være hets på Instagram, Facebook eller Snapchat. Kan være Til Tok men der er vel ikke SE. Å siden SE vil at alle skal se på den gule appen så vil jeg nok si att det meste skjer der 🙂 om det skjer noe hets🙂 Så det er ikke netthets når man skriver dritt om en person og mobber på KG, Jodel og DC 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GulleGull Skrevet søndag kl 22:03 #39952 Del Skrevet søndag kl 22:03 Bella50 skrev (32 minutter siden): ABS: Anyting but Sara. Det er altså humor når Henrik rakker ned på Sara. Men når Sara rakker ned på Henrik er det dumt. Ikke meg du siterer. Men Henrik T sine reels er åpenbart humor -fordi humor og ironi er det instaen hans er bygget på, om man liker den type humor eller ikke. Det jeg så av den snap til SE (enten her eller på Henrik T sin insta) var ikke humor, jeg også synte hun så/hørtes oppgitt/snurt ut, om det også skulle være humor fra SE sin side kom i så fall veldig dårlig frem. 8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
WoodpackaFromSpace Skrevet søndag kl 22:14 #39953 Del Skrevet søndag kl 22:14 GulleGull skrev (9 minutter siden): Ikke meg du siterer. Men Henrik T sine reels er åpenbart humor -fordi humor og ironi er det instaen hans er bygget på, om man liker den type humor eller ikke. Det jeg så av den snap til SE (enten her eller på Henrik T sin insta) var ikke humor, jeg også synte hun så/hørtes oppgitt/snurt ut, om det også skulle være humor fra SE sin side kom i så fall veldig dårlig frem. SET har ikke humor og er en sur liten unge dessverre oppfører hun seg slik. Kommer ingen vei med henne 10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GulleGull Skrevet søndag kl 22:27 #39954 Del Skrevet søndag kl 22:27 Angel75 skrev (21 minutter siden): Så det er ikke netthets når man skriver dritt om en person og mobber på KG, Jodel og DC Om man skal diskutere dette så må premisset være at man er enig om hva «netthets» er først. Det er jo ett definisjonsspørsmål. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kattedama Skrevet søndag kl 22:36 #39955 Del Skrevet søndag kl 22:36 GulleGull skrev (31 minutter siden): Ikke meg du siterer. Men Henrik T sine reels er åpenbart humor -fordi humor og ironi er det instaen hans er bygget på, om man liker den type humor eller ikke. Det jeg så av den snap til SE (enten her eller på Henrik T sin insta) var ikke humor, jeg også synte hun så/hørtes oppgitt/snurt ut, om det også skulle være humor fra SE sin side kom i så fall veldig dårlig frem. Foreldrene hennes blandet seg vel inn i dette på Snapchat også? Var snurt på hennes vegne? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kattedama Skrevet søndag kl 22:37 #39956 Del Skrevet søndag kl 22:37 elskersommer skrev (1 time siden): Ser nå att jeg har misforstått og beklager dette. Ikke noe problem 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet søndag kl 22:52 #39957 Del Skrevet søndag kl 22:52 Hvor mange møter hadde SE med Forbrukertilsynet hvor de sa hun måtte dobbelmerke? Hun er så trassig og vil ikke høre🙄 Bilde fra SE sin Snapchat 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet søndag kl 23:01 #39958 Del Skrevet søndag kl 23:01 elskersommer skrev (8 minutter siden): Hvor mange møter hadde SE med Forbrukertilsynet hvor de sa hun måtte dobbelmerke? Hun er så trassig og vil ikke høre🙄 Bilde fra SE sin Snapchat Hun har jo sagt hun ikke gidder å følge reglene lenger, så da blir det sånn da. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet mandag kl 05:03 #39959 Del Skrevet mandag kl 05:03 Angel75 skrev (6 timer siden): Så det er ikke netthets når man skriver dritt om en person og mobber på KG, Jodel og DC Problemet her er igjen at mange influensere ødelegger for seg selv og for sine «kollegaer». Å kalle negative tilbakemeldinger på jobben sin, bedriften sin og yrket sitt blir ofte omtalt som hets av influensere for å skape engasjement og sympati. Da mister ordet sin betydning og man får en situasjon hvor reell kritikkverdig oppførsel går under radaren og forsvinner i mengden fordi de mener alt som ikke er skrevet med tre hjerter bak og «fina!» er hets. Jeg kan forstå at Sara Emilie (og flere) synes det er kjipt å få kritikk. Men å si at man ikke liker innholdet, klærne hennes, eller oppførselen hennes er faktisk ikke hets. 9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bella50 Skrevet mandag kl 06:14 #39960 Del Skrevet mandag kl 06:14 Snublefot62 skrev (1 time siden): Problemet her er igjen at mange influensere ødelegger for seg selv og for sine «kollegaer». Å kalle negative tilbakemeldinger på jobben sin, bedriften sin og yrket sitt blir ofte omtalt som hets av influensere for å skape engasjement og sympati. Da mister ordet sin betydning og man får en situasjon hvor reell kritikkverdig oppførsel går under radaren og forsvinner i mengden fordi de mener alt som ikke er skrevet med tre hjerter bak og «fina!» er hets. Jeg kan forstå at Sara Emilie (og flere) synes det er kjipt å få kritikk. Men å si at man ikke liker innholdet, klærne hennes, eller oppførselen hennes er faktisk ikke hets. Det er ikke hva du sier som definerer om det er netthets, det er måten du sier det på. Det er forskjell på saklig kritikk og netthets. Selv om budskapet er det samme. 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå