Gå til innhold

Sara Emilie Tandberg

Fremhevede innlegg

Skrevet

En kunde som lurer på om det skal være så mye stoff bak på ryggen av disse kåpene🙈 mange har samme erfaring som henne.

Jeg kjøpte meg ny kåpe fra Ellos i str xxl og den er overhode ikke slik bak på ryggen. 

Bilde fra careless kjøp/salg

IMG_20241218_101813.jpg

• Liker 7
  • Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
elskersommer skrev (5 minutter siden):

En kunde som lurer på om det skal være så mye stoff bak på ryggen av disse kåpene🙈 mange har samme erfaring som henne.

Jeg kjøpte meg ny kåpe fra Ellos i str xxl og den er overhode ikke slik bak på ryggen. 

IMG_20241218_101813.jpg

Det ser helt snålt ut. Skjønner godt at hun lurer! 

• Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet

Kåpen ser ut som den kommer fra temu. Er jo noe merkelig med armene og. 

• Liker 9
  • Nyttig 2
Skrevet
elskersommer skrev (24 minutter siden):

IMG_20241218_101813.jpg

Minner jo om frakken til Trond Viggo Torgersen, aka vaktmesteren?

• Liker 8
  • Nyttig 3
Skrevet
elskersommer skrev (31 minutter siden):

IMG_20241218_101813.jpg

Ser ut som noe billig dritt, rett og slett…

(hadde sagt det samme om den var fra Cubus)

• Liker 11
  • Nyttig 1
Skrevet
Banænie skrev (36 minutter siden):

Kåpen ser ut som den kommer fra temu. Er jo noe merkelig med armene og. 

Mange som sier det samme i innlegget. Å de kan liksom ikke gå ned på str for da er armene for korte. Å jeg har som sagt kjøpt identisk kåpe på Ellos til halve prisen av careless. Å den sitter perfekt uten att det er masse stoff bak

• Liker 6
  • Nyttig 1
Gjest Kattedama
Skrevet (endret)
elskersommer skrev (1 time siden):

IMG_20241218_101813.jpg

Denne dårlige passformen og kvaliteten er som en rød tråd på flere av produktene fra Careless. Fatter ikke at folk fortsatt legger igjen penger i den bedriften, for å så spørre andre på facebook om passformen er normal eller om det er normalt at sømmer går opp osv…

Endret av Kattedama
Gjest LivEinar
Skrevet (endret)

Firmaet som SET er medeier av, er aktiv både på FB og Insta, dette fungerer som virtuelle møteplasser for kunder og tilhengere. Nå er «kundeklubben» lansert, og hun legger opp til å samle deler av menigheten sin også fysisk. 

Jeg bruker her begrepet «menighet» i overført (ikke religiøs) betydning, i følge definisjonen er det en gruppe personer med samme mening eller felles sak. Følgerne støtter henne i det meste, heier på og beundrer henne - til tross for detaljert barneeksponering, manglende egenmerking og latterliggjøring av motstemmer. 

IMG_8097.jpeg

Endret av LivEinar
Gjest Era Vulgaris
Skrevet
Kattedama skrev (36 minutter siden):

Denne dårlige passformen og kvaliteten er som en rød tråd på flere av produktene fra Careless. Fatter ikke at folk fortsatt legger igjen penger i den bedriften, for å så spørre andre på facebook om passformen er normal eller om det er normalt at sømmer går opp osv…

Spesielt når en også vet at de fleste av hennes produkter er dyre, og man finner nærmest identiske varer til en billigere pris mange andre steder. 

Skrevet
Era Vulgaris skrev (9 minutter siden):

Spesielt når en også vet at de fleste av hennes produkter er dyre, og man finner nærmest identiske varer til en billigere pris mange andre steder. 

Når har jeg en datter som handler mye på nett og hun kan lett gi 2-3000 for en kjole eller ,2000 for sandaler om hun vil ha dette.. men det er i det minste kvalitet. Selv kjoler til 12-1300 kr om jeg skal sammenligne med careless priser har stor kvalitet. Vi må ikke sy inn,ut,opp,ned.. sy i sikkerhetshemper på kjoler. De nupper ikke.

• Liker 5
  • Nyttig 1
Gjest LivEinar
Skrevet
Kattedama skrev (55 minutter siden):

Era Vulgaris skrev (17 minutter siden):

Det er derfor jeg kaller tilhengerskaren/mange av kjøperne en menighet. 

Skrevet
LivEinar skrev (39 minutter siden):

Firmaet som SET er medeier av, er aktiv både på FB og Insta, dette fungerer som virtuelle møteplasser for kunder og tilhengere. Nå er «kundeklubben» lansert, og hun legger opp til å samle deler av menigheten sin også fysisk. 

Jeg bruker her begrepet «menighet» i overført (ikke religiøs) betydning, i følge definisjonen er det en gruppe personer med samme mening eller felles sak. Følgerne støtter henne i det meste, heier på og beundrer henne - til tross for detaljert barneeksponering, manglende egenmerking og latterliggjøring av motstemmer. 

IMG_8097.jpeg

Å herregud 🙈😂 Da skal sekten samles 😂 Jeg hadde følt meg så dum om jeg hadde vært der. Men rævsleikerene hennes kommer vel til å gå bananas på giveaway 🙈

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet
Bibbi_ skrev (10 minutter siden):

Å herregud 🙈😂 Da skal sekten samles 😂 Jeg hadde følt meg så dum om jeg hadde vært der. Men rævsleikerene hennes kommer vel til å gå bananas på giveaway 🙈

Det er egentlig ett interessant tema om hvem er kundemassen til SE? Hvem bryr seg ikke om att det er feil på feil? Hvem er alle de som heller selger ubrukte plagg på Tise fremfor og sende i retur? Er de gamle,unge?

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet

Det er egentlig ett interessant tema om hvem er kundemassen til SE? Hvem bryr seg ikke om att det er feil på feil? Hvem er alle de som heller selger ubrukte plagg på Tise fremfor og sende i retur? Er de gamle,unge?

Jeg har mine ideer om hvem disse kvinnemenneskene er. Men, tror jeg lar vær å skrive det her, for det er ikke alle som synes det er ok å si slikt om noen. 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Gjest LivEinar
Skrevet (endret)

Det bildet du la ut er jo fra FB-sida «Careless bytte/kjøp/salg i Norge». Det er ei stor gruppe med 27.800 medlemmer og mye aktivitet. Det synes som om det er mange som selger sine kjoler, ofte bare prøvd på, og flere selger både to og tre kjoler samtidig. Noen søker også etter å kjøpe en bestemt kjole, størrelse og årsmodell. 
For så vidt er det smart med en slik side, man har mulighet til å bli kvitt det man ikke liker/passer. Samtidig kan sida fortelle noe både om de ulike produktene, hvor mange som er misfornøyde og hvorfor. Også her er policyen å skape et «vi», ei gruppe. Mange er sikkert fornøyde med og passer de kjøpte produktene, men det er også et stort antall kunder som vil selge det de har kjøpt. 

Firmaet har insta-sider for alle butikkene, der er aktiviteten meget varierende. I og med at de i tittelen på den nevnte FB-sida står «i Norge», viser at de nok har store ambisjoner mht salg i utlandet. 

Endret av LivEinar
Skrevet

Måtte innom butikken på Arkaden da jeg var ute i lunsjen i sted og gikk igjennom der. Kåpene som henger på stativet der ser akkurat like lurvete ut. Virket nesten krøllet, eller på en måte bretter. Og litt «rar» i stoffet. Så litt på de andre klærne også. Virkelig ikke verdt prisen. 
 mange butikker med mye bedre kvalitet og passform til en lavere pris.

Forøvrig ingen andre i butikken bortsett fra to butikkmedarbeidere. Masse folk både på Karl Johan, Arkaden og i de andre butikkene der. Må være sykt dyrt å holde Carelessbutikkene i drift..

• Liker 6
  • Nyttig 2
Skrevet
LivEinar skrev (15 minutter siden):

Det bildet du la ut er jo fra FB-sida «Careless bytte/kjøp/salg i Norge». Det er ei stor gruppe med 27.800 medlemmer og mye aktivitet. Det synes som om det er mange som selger sine kjoler, ofte bare prøvd på, og flere selger både to og tre kjoler samtidig. Noen søker også etter å kjøpe en bestemt kjole, størrelse og årsmodell. 
For så vidt er det smart med en slik side, man har mulighet til å bli kvitt det man ikke liker/passer. Samtidig kan sida fortelle noe både om de ulike produktene, hvor mange som er misfornøyde og hvorfor. Også her er policyen å skape et «vi», ei gruppe. Mange er sikkert fornøyde med og passer de kjøpte produktene, men det er også et stort antall kunder som vil selge det de har kjøpt. 

Firmaet har insta-sider for alle butikkene, der er aktiviteten meget varierende. I og med at de i tittelen på den nevnte FB-sida står «i Norge», viser at de nok har store ambisjoner mht salg i utlandet. 

Skjønner ikke helt att dette kan gå bra i utlandet.. F.eks Frankrike som SE sa var ett av landene hun ønsket og starte opp i

• Liker 6
Skrevet
Stargaze skrev (6 minutter siden):

Måtte innom butikken på Arkaden da jeg var ute i lunsjen i sted og gikk igjennom der. Kåpene som henger på stativet der ser akkurat like lurvete ut. Virket nesten krøllet, eller på en måte bretter. Og litt «rar» i stoffet. Så litt på de andre klærne også. Virkelig ikke verdt prisen. 
 mange butikker med mye bedre kvalitet og passform til en lavere pris.

Forøvrig ingen andre i butikken bortsett fra to butikkmedarbeidere. Masse folk både på Karl Johan, Arkaden og i de andre butikkene der. Må være sykt dyrt å holde Carelessbutikkene i drift..

Jeg har vært mye i Oslo denne sommeren og i høst. Går alltid gjennom arkaden og det er aldri folk på careless. Selv om det yrer av liv ute på Karl Johan og på senteret

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet
elskersommer skrev (29 minutter siden):

Skjønner ikke helt att dette kan gå bra i utlandet.. F.eks Frankrike som SE sa var ett av landene hun ønsket og starte opp i

Ikke akkurat haute couture…

• Liker 2
  • Nyttig 1
Gjest faltforfristelsen
Skrevet

Har noen andre lagt merke til at det virker som hun kopierer Therese (bylien)? Først har Therese Fairy dress, så kommer Sara med en som ligner. Therese har vist vareprøver på kjole i lignende stoff som Sara viser vareprøver på i dag. 

De er jo gode venner, så syns det er litt merkelig.

Forsåvidt veldig fornøyd med det jeg har av både careless og bylien, men har blitt meg merke i dette.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...