elskersommer Skrevet lørdag kl 10:15 #39901 Del Skrevet lørdag kl 10:15 LivEinar skrev (39 minutter siden): Saras menighet (= et samfunn av trosfeller) og Hormonella-squad har jobba beinhardt for en pris… 😜 Jeg står fast ved at Business for lenge siden har vært øremerka SET. Får håpe Isabel får prisen for folkets favoritt 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kattedama Skrevet lørdag kl 11:01 #39902 Del Skrevet lørdag kl 11:01 Outandabout skrev (51 minutter siden): Trist i så fall. Enig. Ser ut til at det er en kampanje på gang for å gjøre det stuerent at denne useriøse og lite profesjonelle bedriftseieren skal vinne en pris. Juryen har virkelig gjort en slett jobb ved å i det hele tatt gi henne en nominasjon. Hun fyller ikke de fleste kriteriene de selv har satt, og nå er hun altså finalist og prøver å fremstille det som at hun er den som har fått Careless opp og frem. Det stemmer strengt tatt ikke. Uten David Reme sine millioner inn i Careless så hadde det ikke vært noe bedrift, hun har aldri hatt noe ansvar for design (selv om hun kaller seg designer), og i dag er det samboeren hennes som er daglig leder. Det hun derimot har bidratt med, er umerket reklame for Careless, reklame for Careless med alkohol, bruk av egne barn i reklame for Careless, hun lyver om at merket tetter hull i markedet, hun kaster konkurrenter under bussen for fremme eget merke, og ikke minst så sletter hun negative anmeldelser på Facebook i bytte/selge/ kjøpe gruppa eller har stengt kommentarfeltet når det har blitt for mye «negativitet» om produktene. Er dette virkelig en verdig finalist i business kategorien? 7 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bella50 Skrevet lørdag kl 11:23 #39903 Del Skrevet lørdag kl 11:23 elskersommer skrev (1 time siden): Får håpe Isabel får prisen for folkets favoritt Isabel er ikke flink til å merke med egenreklame. Hvorfor mener du hun er en verdig vinner da? 5 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Abrahima Skrevet lørdag kl 16:54 #39904 Del Skrevet lørdag kl 16:54 Kikket innom SET på snap idag, og ser hun er veldig opptatt av hvor utrolig godt trent hun var før og hvor umulig det er for henne å trene nå. Hun var knallflink under 16-ukers, ingen tvil om det. Så kom ferietiden og Italia, hvor det var fokus på å feriere og kose seg. Hun skulle ta opp igjen kosthold og trening når hun kom hjem.. Så ble hun syk og var syk i mange uker. Så var det svært hektisk med møter/jobb, og hun var så lei seg for at hun ikke fikk trent slik hun ønsket. Så ble hun gravid og kvalm. Sannheten er jo at med unntak av omeletten til frokost så skle hun rett tilbake til sofalivet så fort kameraene var skrudd av. 9 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stargaze Skrevet lørdag kl 17:42 #39905 Del Skrevet lørdag kl 17:42 Bella50 skrev (6 timer siden): Isabel er ikke flink til å merke med egenreklame. Hvorfor mener du hun er en verdig vinner da? Noen ganger må man velge det beste av to onder. Man vet alt for mye om 2 av barna til SE til at hun bør være verdig en pris 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LivEinar Skrevet lørdag kl 17:50 #39906 Del Skrevet lørdag kl 17:50 Stargaze skrev (3 minutter siden): Noen ganger må man velge det beste av to onder. Man vet alt for mye om 2 av barna til SE til at hun bør være verdig en pris Støttes, @Stargaze! Alt for mange vet alt for mye om de to sønnene, og jeg vil føye til: Også alt for mye om det ufødte barnet. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LivEinar Skrevet lørdag kl 17:58 #39907 Del Skrevet lørdag kl 17:58 (endret) Abrahima skrev (1 time siden): Kikket innom SET på snap idag, og ser hun er veldig opptatt av hvor utrolig godt trent hun var før og hvor umulig det er for henne å trene nå. Hun var knallflink under 16-ukers, ingen tvil om det. Så kom ferietiden og Italia, hvor det var fokus på å feriere og kose seg. Hun skulle ta opp igjen kosthold og trening når hun kom hjem.. Så ble hun syk og var syk i mange uker. Så var det svært hektisk med møter/jobb, og hun var så lei seg for at hun ikke fikk trent slik hun ønsket. Så ble hun gravid og kvalm. Sannheten er jo at med unntak av omeletten til frokost så skle hun rett tilbake til sofalivet så fort kameraene var skrudd av. Sannheta i klartekst, @Abrahima! Og de følgerne som ikke blindt støtter hennes syn på trening og graviditet, lar hun Hormonella ta seg av. Endret lørdag kl 17:59 av LivEinar 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tigerfrue Skrevet lørdag kl 19:33 #39908 Del Skrevet lørdag kl 19:33 Altså, hadde jeg vært en av investorene i CL så hadde jeg bedt henne om å kutte ut dette barnslige "hormonella", om hun vil bli oppfattet som en seriøs bedriftseier, og jeg skulle gått inn med mere penger......... det finnes ikke morsomt, og hun hadde innbydd til mer respekt for sin person om hun latet som ingenting overfor de som skriver slike ting. Hun kan ikke regne med at alle skal like henne når hun uttaler seg og viser seg frem 24/7. 12 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet lørdag kl 20:26 #39909 Del Skrevet lørdag kl 20:26 Men si meg en ting... Er det bare meg som er kjedelig som ikke skjønner att denne "hormonelle" skal være morsom? Jeg klarer ikke se noe humor i "hormonella". Ikke et snev av humor. Jeg kjenner flere som driver bedrifter som er både mindre og i størrelsesorden som careless. Å hadde jeg sett noen av de holde på som SET gjør nå med "hormonella" så ville jeg ha trodd det hadde klikket for de. 20 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hvaduikkeser Skrevet lørdag kl 20:34 #39910 Del Skrevet lørdag kl 20:34 elskersommer skrev (6 minutter siden): Men si meg en ting... Er det bare meg som er kjedelig som ikke skjønner att denne "hormonelle" skal være morsom? Jeg klarer ikke se noe humor i "hormonella". Ikke et snev av humor. Jeg kjenner flere som driver bedrifter som er både mindre og i størrelsesorden som careless. Å hadde jeg sett noen av de holde på som SET gjør nå med "hormonella" så ville jeg ha trodd det hadde klikket for de. Hadde hun vært 10 år yngre, så kanskje, men hun virker bare utrolig umoden i alt hun gjør og sier. 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bella50 Skrevet lørdag kl 21:00 #39911 Del Skrevet lørdag kl 21:00 Stargaze skrev (3 timer siden): Noen ganger må man velge det beste av to onder. Man vet alt for mye om 2 av barna til SE til at hun bør være verdig en pris Jeg tror ikke det er grunnen, for @elskersommer ønsket at Jørgine skulle vinne i fjor. Og hun eksponerer barna mye mer en Sara. Men @elskersommerkan sikkert svare for seg selv. Det var henne jeg stilte spørsmålet til. 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stargaze Skrevet lørdag kl 22:38 #39912 Del Skrevet lørdag kl 22:38 hvaduikkeser skrev (2 timer siden): Hadde hun vært 10 år yngre, så kanskje, men hun virker bare utrolig umoden i alt hun gjør og sier. Og veldig lite intelligent. Man kan ikke overleve over tid med å holde på som en fjortis. 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet lørdag kl 23:07 #39913 Del Skrevet lørdag kl 23:07 Bella50 skrev (2 timer siden): Jeg tror ikke det er grunnen, for @elskersommer ønsket at Jørgine skulle vinne i fjor. Og hun eksponerer barna mye mer en Sara. Men @elskersommerkan sikkert svare for seg selv. Det var henne jeg stilte spørsmålet til. Om jeg sa det i fjor så beklager jeg for det.. Da har jeg ikke tenkt godt nok gjennom mitt innlegg. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet lørdag kl 23:21 #39914 Del Skrevet lørdag kl 23:21 Stargaze skrev (40 minutter siden): Og veldig lite intelligent. Man kan ikke overleve over tid med å holde på som en fjortis. Jepp, den "dama" er veldig lite intelligent. Det beviser hun gang på gang. Som flere har sagt her, hadde jeg sett en annen bedriftseier oppføre seg slik hadde jeg virkelig stusset. Det er både uprofesjonelt, umodent og ikke minst dumt og tåpelig. 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stargaze Skrevet lørdag kl 23:54 #39915 Del Skrevet lørdag kl 23:54 Til og med i travleste julehandelen nå er det nærmest tomt i Carelessbutikkene og de som jobber der ser ut som om de kjeder vettet av seg. Kan umulig være lønnsomt med fysiske butikker. 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet søndag kl 00:11 #39916 Del Skrevet søndag kl 00:11 I blant lurer jeg på hva slags verden enkelte lever i... Er det helt tåka liksom? Vedkommende som skriver til Sara Emilie her, kan umulig være til stedet. Eller er det V som har sendt henne melding? 😂 Skjermbilde fra SE sin snapchat 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snoker45 Skrevet søndag kl 05:07 #39917 Del Skrevet søndag kl 05:07 Stargaze skrev (6 timer siden): Og veldig lite intelligent. Man kan ikke overleve over tid med å holde på som en fjortis. Hun er dessverre mindre intelligent. Det viser seg gang på gang. Jeg vet at mange nå reagerer på hennes væremåte. Hun graver sin egen grav😊 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bella50 Skrevet søndag kl 06:49 #39918 Del Skrevet søndag kl 06:49 elskersommer skrev (7 timer siden): Om jeg sa det i fjor så beklager jeg for det.. Da har jeg ikke tenkt godt nok gjennom mitt innlegg. Du ønsket det av hele ditt hjerte at Jørgine skulle vinne i fjor (innlegg nr 31128). I år håper du på Isabell. Jørgine er ikke flink på merking, og hun eksponerer barna sine. Isabell er virkelig ikke flink på merking. Ser vi et klassisk tilfelle av ABS, (Anything But Sara)? 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stargaze Skrevet søndag kl 07:41 #39919 Del Skrevet søndag kl 07:41 (endret) Bibbi_ skrev (8 timer siden): I blant lurer jeg på hva slags verden enkelte lever i... Er det helt tåka liksom? Vedkommende som skriver til Sara Emilie her, kan umulig være til stedet. Eller er det V som har sendt henne melding? 😂 Skjermbilde fra SE sin snapchat Sikkert skrevet det selv. Jordnær? Selge sjela til både seg og barna for å bygge et 30 mills hus? Verdens beste mamma? Når man deler så mye andre ikke burde vite om barna? {ingen trenger et hus til 30 mill det er stormannsgalskap) Beste influenceren? Som fremstår som en tullete tenåring, ikke en seriøs bedriftseier. Hun kommer til å lande med et smell. Mellombalansen i regnskapet nå i november tyder også på et nytt utbytte. Etter nesten 14 mill i utbytte i fjor. Pengene renner ut fort ser det ut som. I er selskap hvor regnskapet allerede viser dårlig likviditet og ekstremt svak soliditet. Skummelt, og en gyngende skute. Endret søndag kl 09:09 av Stargaze 5 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Outandabout Skrevet søndag kl 08:42 #39920 Del Skrevet søndag kl 08:42 Det er i alle fall fascinerende dette med at influencere deler positive tilbakemeldinger. Tenk viss vi også gjorde det når vi fikk ros. Ropte det ut til hele verden. Er så kleint. 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå