Gå til innhold

Sara Emilie Tandberg

Anonym1990.

Anbefalte innlegg

caremore skrev (På 27.9.2023 den 15.30):

Du tar ikke feil, det er standard prosedyre for Careless og Tandberg å snakke ned andre bedrifter for å nå ut til de empatiske menneskene som følger henne. Mener å huske at Careless hadde fått nei av det Well til å inngå samarbeid?

Ja! Hun trashet de i både sine kanaler og i media, for så å prøve å få til et samarbeid med de. Hun ønsket å selve sine bikinier hos de 😵‍💫

• Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

MøllersTran skrev (1 time siden):

Jeg lurer på om Careless kanskje har status i enkelte miljøer..? Var på fest i går med mannens kollegaer. To av partnerne, to damer mellom 25 og 30, begge med 20+ kilo ekstra, hadde Careless kjoler. Begge lyste opp da jeg spurte om det var Careless, og de kunne fortelle at de var såååå dyre. Da jeg lurte på hvorfor de ikke kjøpte tilsvarende kjole til halve prisen på Floyd stilte de seg uvitende til hele den kjeden, og da jeg stilte kristiske spørsmål rundt Sara Emilie sitt virke, gikk de 😂😂 Sara er nok en større «kjendis» enn hva jeg har skjønt…

Unnskyld meg, men hadde jeg vært med samboeren min på firmafest og en en partner av hans kollega hadde begynt å stilt meg kritiske spørsmål om skaperen av antrekket jeg hadde på meg, så hadde jeg også gått. Det høres bare svært ubehagelig ut å bli stilt til veggs på en fest på den måten, kanskje ikke helt riktig arena 😅

• Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

J.. skrev (4 timer siden):

Den gamle var 38,hadde kjøpt ny for p bruke i år,i str 42 (som heller ikke passet og problemet var så klart tabellen,lol).

Det er jo tabellen det er noe galt med når hun har tatt mål av seg selv, og i følge tabellen da skal bruke str 42 - men så viser det seg at str 42 slettes ikke passer. Eller har du en annen forklaring på det? 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

whybother skrev (10 minutter siden):

Det er jo tabellen det er noe galt med når hun har tatt mål av seg selv, og i følge tabellen da skal bruke str 42 - men så viser det seg at str 42 slettes ikke passer. Eller har du en annen forklaring på det? 

Man kan jo si det samme om hennes tabell vs reell størrelse,da alle som klager på str sier de følgte tabellen og den er alikevel 3 str for stor.

Noen forklaring på det?

Alle som har sett henne i helfigur og vet tallene hennes,vet hun ikke er en EU 42,det vet hun nok selv også.

Men,så er hun jo Norgesmester i å dra andres klesmerker ned i søla.

• Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

J.. skrev (4 minutter siden):

Man kan jo si det samme om hennes tabell vs reell størrelse,da alle som klager på str sier de følgte tabellen og den er alikevel 3 str for stor.

Noen forklaring på det?

Alle som har sett henne i helfigur og vet tallene hennes,vet hun ikke er en EU 42,det vet hun nok selv også.

Men,så er hun jo Norgesmester i å dra andres klesmerker ned i søla.

Nå har jeg aldri bestilt klær fra Careless, så vet ikke hvordan målene på klærne er i forhold til målene i tabellen.  
Men hvis jeg skal bestille noe fra hvilket som helst klesmerke, og la oss si at jeg hadde kommet fram til at jeg ut fra mine mål og tabellens mål skulle hatt en str S. Hvis plagget da overhode ikke passer når jeg har fått det hjem, så er det vel tabellen det er noe galt med, eller hva mener du? Det spiller ingen rolle om det er Careless, HM eller f.eks. Ganni. 

Jeg har sett henne i helfigur på video og bilde, men jeg aner da vel ingenting om hvilken størrelse hun må ha og det er heller ikke noe verken jeg eller du trenger å spekulere i. Hun sa jo hun hadde målt seg og sammenlignet med tabellen, da spiller det fint liten rolle hvilken størrelse du mener hun egentlig bør ha. 

• Liker 5
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (7 timer siden):

Har ei datter som noen ganger kjøper 2 forskjellige størrelser i tøy hun vet blir fort utsolgt men bruker bare Klarna og sender tilbake den som ikke passer. Har aldri vært noe problem men usikker på om hun da blir trekt for porto 

Jeg kjøper ofte to ulike størrelser av samme plagg for å slippe ventetid på ny bestilling. Av min erfaring så avhenger det av hva sluttsummen blir om de trekker meg for retur. Uansett så har du 14 dager angrefrist. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

whybother skrev (24 minutter siden):

Jeg har sett henne i helfigur på video og bilde, men jeg aner da vel ingenting om hvilken størrelse hun må ha og det er heller ikke noe verken jeg eller du trenger å spekulere i. Hun sa jo hun hadde målt seg og sammenlignet med tabellen, da spiller det fint liten rolle hvilken størrelse du mener hun egentlig bør ha. 

Jeg spekulerer ikke,jeg viser til tall hun har oppgitt selv,både i cm og kg.

Og hun er ingen 42 i EU tabell,så skjønner ikke hvorfor hun er overrasket over at den ikke passer.

• Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

whybother skrev (1 time siden):

Unnskyld meg, men hadde jeg vært med samboeren min på firmafest og en en partner av hans kollega hadde begynt å stilt meg kritiske spørsmål om skaperen av antrekket jeg hadde på meg, så hadde jeg også gått. Det høres bare svært ubehagelig ut å bli stilt til veggs på en fest på den måten, kanskje ikke helt riktig arena 😅

Haha tenkte det samme.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

J.. skrev (17 minutter siden):

Jeg spekulerer ikke,jeg viser til tall hun har oppgitt selv,både i cm og kg.

Og hun er ingen 42 i EU tabell,så skjønner ikke hvorfor hun er overrasket over at den ikke passer.

Dette er egentlig ikke relevant, da hun ikke har hevdet å vært en 42 i EU tabell - men en 42 i størrelsen på kostyme hun har bestilt, fordi hun har sammenlignet sine egne mål med målene på tabellen på kostymet. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

whybother skrev (1 time siden):

prepp skrev (7 minutter siden):

Haha tenkte det samme.

😂😂 Ser den!! Ser også at jeg kunne formulert meg annerledes i innlegget mitt 🙃 Jeg var ikke sur, eller ute etter å lage dårlig stemning, mer på fisketur etter hva som får folk til å handle på Careless ☺️

• Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kattedama
MøllersTran skrev (11 minutter siden):

😂😂 Ser den!! Ser også at jeg kunne formulert meg annerledes i innlegget mitt 🙃 Jeg var ikke sur, eller ute etter å lage dårlig stemning, mer på fisketur etter hva som får folk til å handle på Careless ☺️

Jeg gjør det samme med folk som støtter influensere som bruker barna sine i kommersielle sammenhenger. Fest eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

whybother skrev (3 timer siden):

Ville vært veldig ubehagelig opplevelse for meg også 😅 

Tenk hvis en ikke kjenner så mye til Careless og Sara opplegget , da blir en helt satt ut 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (16 timer siden):

Var ei som spurte om armene på kjolen.. å folk er ikke fornøyd 

IMG_20230930_191259.jpg

Dette må da være morgenkåpa, ikke kjolen? Man ser jo på produktbildene av den at ermene er veeeldig lange 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Plumpie
pukka skrev (1 time siden):

Dette må da være morgenkåpa, ikke kjolen? Man ser jo på produktbildene av den at ermene er veeeldig lange 🙈

Stemmer det. Dette bildet er fra dette spørsmålet i gruppa :) 

IMG_9392.jpeg

IMG_9393.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Plumpie skrev (30 minutter siden):

Stemmer det. Dette bildet er fra dette spørsmålet i gruppa :) 

IMG_9392.jpeg

IMG_9393.jpeg

Ser nå att jeg skrev feil.. beklager dette 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Kattedama
Kollontaj skrev (21 timer siden):

Er nok mange som ikke klager, ikke reklamerer og heller ikke sender tilbake klær fordi de føler de har et personlig forhold til bedriftseieren. Det blir noe annet med Zalando, liksom.

(og dette er jo hele forretningsideen)

De sympatiserer med henne fordi hun slenger ut den ene diagnosen etter den andre, de føler at noen i klesbransjen ser de som er overvektige (fordi det er ingen andre i verden som selger klær i str 46++) :ironi:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

caremore skrev (1 time siden):

De sympatiserer med henne fordi hun slenger ut den ene diagnosen etter den andre, de føler at noen i klesbransjen ser de som er overvektige (fordi det er ingen andre i verden som selger klær i str 46++) :ironi:

Sikkert relevant poeng det også. Jeg var ikke klar over at klærne bare blir laget for større størrelser (men de kaller størrelsene noe annet enn vanlig). Her er vi i kjernen av dagens influencervirksomhet, der influencerne etterhvert har blitt «designere», «forfattere» og ikke bare annonseselgere for andre. Hvordan få følgerne til å velge akkurat min kjole, lese min bok eller kjøpe mitt kurs? Akkurat nå ser det ut til at strategien er å fremstille seg så lik følgerne som mulig, men samtidig tilføye litt shine (fordi man må kunne forestille seg å bli som influenceren, være hennes venninnne, være likeverdige). Gjenkjennbare elementer må til, dessverre fører det til både barne-eksponering og å utnytte egne vanskelige opplevelser for profitt. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

caremore skrev (2 timer siden):

Jeg skal ærlig si at har selv fått den følelse kanskje jeg skulle bestille noe for å støtte henne. Og det er pga fortellingene hennes at var mye syk, uføre og alt det som var den tiden.Så jeg tror som du sier og hun får sympati og kvinner bestiller .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...