Gå til innhold

Sara Emilie Tandberg

Anonym1990.

Anbefalte innlegg

Jeg sliter veldig med å forstå både hvem som kjøper kjolene, at de vil betale så mye for dem, særlig på bakgrunn av at jeg synes kjolene har dårlig design: halsen gjør ingen noen tjeneste med rett kant, ermene har mye vidde, men skjørtet ser til å trenge mer vidde for å falle pent. Ermer og skjørt henger liksom ikke sammen. Mønsteret er kjedelig og noe man kan finne i lavprisbutikker. 
NB. Har bare sett bilder. 

• Liker 8
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kollontaj skrev (1 minutt siden):

Jeg sliter veldig med å forstå både hvem som kjøper kjolene, at de vil betale så mye for dem, særlig på bakgrunn av at jeg synes kjolene har dårlig design: halsen gjør ingen noen tjeneste med rett kant, ermene har mye vidde, men skjørtet ser til å trenge mer vidde for å falle pent. Ermer og skjørt henger liksom ikke sammen. Mønsteret er kjedelig og noe man kan finne i lavprisbutikker. 

Jeg har sett 3 kjoler "live". En ting som slo meg var at de 3 som brukte kjolene var samme type jenter. Det var jenter i 20 årene. Litt store og usikre jenter. Jeg tror det ofte er de SE treffer. Som tenker at de er "inn" som bruker kjole fra "kjente" Sara Emilie.  Som føler Sara Emilie er venninnen dems. 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bibbi_ skrev (14 timer siden):

Noen som er medlem av denne gruppen? 35 nye innlegg bare i dag. 909 den siste mnd. Er det mange som ønsker å kjøpe eller er der stort sett salg? 🤔

Screenshot_20230929_214029_Facebook.jpg

Jeg meldte meg inn i går av ren nysgjerrighet.. å det er så mange som har kjøpt 2 og 3 kjoler av siste slipp.. mange har kjøpt 2 forskjellige størrelser av en kjole. Så hvor mange kjoler vil komme for salg på denne siden på Facebook og på Tise.Finn om en ukes tid? For de får vel ikke returnert når de har kjøpt f.eks str M og L også beholder de kun den ene? Eller kan de returnere om de bruker Klarna?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (6 minutter siden):

Jeg meldte meg inn i går av ren nysgjerrighet.. å det er så mange som har kjøpt 2 og 3 kjoler av siste slipp.. mange har kjøpt 2 forskjellige størrelser av en kjole. Så hvor mange kjoler vil komme for salg på denne siden på Facebook og på Tise.Finn om en ukes tid? For de får vel ikke returnert når de har kjøpt f.eks str M og L også beholder de kun den ene? Eller kan de returnere om de bruker Klarna?

Man har vel en angrefrist, slik at de kan returnere trodde jeg. Men å kjøpe opp i flere str for å få en som passer.. Da er du passe desperat etter å få tak i en slik kjole, OG de vet at strtabellen er en vits. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bibbi_ skrev (25 minutter siden):

Man har vel en angrefrist, slik at de kan returnere trodde jeg. Men å kjøpe opp i flere str for å få en som passer.. Da er du passe desperat etter å få tak i en slik kjole, OG de vet at strtabellen er en vits. 

Mens grűnderen selv gjør narr av andres str tabeller på SC,der hun er sjokkert over å ikke passe inn i 42 (fordi hun åpenbart ikke er en 42..)

• Liker 11
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bibbi_ skrev (56 minutter siden):

Har ei datter som noen ganger kjøper 2 forskjellige størrelser i tøy hun vet blir fort utsolgt men bruker bare Klarna og sender tilbake den som ikke passer. Har aldri vært noe problem men usikker på om hun da blir trekt for porto 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

J.. skrev (31 minutter siden):

Mens grűnderen selv gjør narr av andres str tabeller på SC,der hun er sjokkert over å ikke passe inn i 42 (fordi hun åpenbart ikke er en 42..)

Sa hun ikke at det var str 38 hun hadde i det kostymet?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (1 time siden):

Skjønner ikke at folk kjøper disse kjolene når kvaliteten er dårlig og størrelsene er jo helt på trynet.

Om en vil legge ut 1000kr eller mer for en kjole er det vel bedre å ta seg en tur til butikker som har Floyd sine kjoler. De får du prøve i butikken før du kjøper de. 

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

J.. skrev (38 minutter siden):

Det er ikke mye som minner om  kroppspositivisme, men heller selvbedrag. Det er ikke alle de andre klærne som har feile størrelser. Om du må opp i størrelse Xl, eller XXL er det det som er realiteten. Nytter ikke å lure seg selv. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (2 timer siden):

En person selger 3 kjoler på finn, av de golden og grønn som ble lansert nå. Er ikke det rart ?

elskersommer skrev (1 time siden):

Har ei datter som noen ganger kjøper 2 forskjellige størrelser i tøy hun vet blir fort utsolgt men bruker bare Klarna og sender tilbake den som ikke passer. Har aldri vært noe problem men usikker på om hun da blir trekt for porto 

pleier gjøre det samme om usikker på størrelse kjøper 2 og med klarna returnerer uten noe problem.

Da tenker jeg ikke rart SE AS går i pluss på konto da folk får ikke returnere. Tenk hvis det var vanlig fra dag en kunne de se forskjell 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (2 timer siden):

Sa hun ikke at det var str 38 hun hadde i det kostymet?

Den gamle var 38,hadde kjøpt ny for p bruke i år,i str 42 (som heller ikke passet og problemet var så klart tabellen,lol).

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kattedama
Kollontaj skrev (7 timer siden):

Jeg er enig. I tillegg er noen av modellene veldig klamme om sommeren og noen av de krøller seg bare man ser på de. Jeg skulle gjerne likt å vite hvorfor de kjøper kjoler som må tilpasses, eller hvorfor de ikke returnerer varene når det er bomkjøp. Jeg tror ikke det er returfrakten som er årsaken,  det er flere som operer med det uten at det er et problem. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

caremore skrev (6 minutter siden):

Jeg er enig. I tillegg er noen av modellene veldig klamme om sommeren og noen av de krøller seg bare man ser på de. Jeg skulle gjerne likt å vite hvorfor de kjøper kjoler som må tilpasses, eller hvorfor de ikke returnerer varene når det er bomkjøp. Jeg tror ikke det er returfrakten som er årsaken,  det er flere som operer med det uten at det er et problem. 

Jeg lurer på om Careless kanskje har status i enkelte miljøer..? Var på fest i går med mannens kollegaer. To av partnerne, to damer mellom 25 og 30, begge med 20+ kilo ekstra, hadde Careless kjoler. Begge lyste opp da jeg spurte om det var Careless, og de kunne fortelle at de var såååå dyre. Da jeg lurte på hvorfor de ikke kjøpte tilsvarende kjole til halve prisen på Floyd stilte de seg uvitende til hele den kjeden, og da jeg stilte kristiske spørsmål rundt Sara Emilie sitt virke, gikk de 😂😂 Sara er nok en større «kjendis» enn hva jeg har skjønt…

• Liker 18
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Høstsemester skrev (5 timer siden):

Skjønner ikke at folk kjøper disse kjolene når kvaliteten er dårlig og størrelsene er jo helt på trynet.

Om en vil legge ut 1000kr eller mer for en kjole er det vel bedre å ta seg en tur til butikker som har Floyd sine kjoler. De får du prøve i butikken før du kjøper de. 

Var ei som spurte om armene på kjolen.. å folk er ikke fornøyd 

IMG_20230930_191259.jpg

• Liker 4
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok mange som ikke klager, ikke reklamerer og heller ikke sender tilbake klær fordi de føler de har et personlig forhold til bedriftseieren. Det blir noe annet med Zalando, liksom.

(og dette er jo hele forretningsideen)

• Liker 11
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Orly skrev (10 timer siden):

Mye til salgs i den carelessgruppen på fb ser jeg, lurer fortsatt på hvorfor ikke folk returnerer isteden

Tror det er fordi det er bare 14 dagers retur rett. Det er mange som ikke husker å returnere klærne i tide ( meg inkludert) 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

arnoyb skrev (På 27.9.2023 den 14.35):

Er det virkelig å kaste en bedrift under bussen å si at det bestandig blir hull mellom beina på strømpebuksene og at dette er ellers den hun liker best? Virkelig?? Får litt sånn prinsesse vibber av den kommentaren. 👸

Er det noen som produserer strømpebukser som øker mer i lårene enn i lengden når de går opp i str? Og som har forsterkning på innersiden av lårene? Veldig gjerne link, for den vil jeg ha!!

Er selv tjukk, lår som er store og gnisser samt mage. Hatt strømpebukse fra perre robert i 3 år nå og den er like hel. Brukt mye 

• Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (30 minutter siden):

Var ei som spurte om armene på kjolen.. å folk er ikke fornøyd 

IMG_20230930_191259.jpg

Jøss, ikke bra.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

stepbystep skrev (6 minutter siden):

Tror det er fordi det er bare 14 dagers retur rett. Det er mange som ikke husker å returnere klærne i tide ( meg inkludert) 

Dette stemmer ikke helt.

Angreretten er 14 dager fra man mottar varen.

Men feil og mangler er reklamasjon og da har man minst 2 års reklamasjonsfrist.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...