Gå til innhold

Sara Emilie Tandberg

Anbefalte innlegg

Skrevet
elskersommer skrev (5 minutter siden):

Må si jeg også er kritisk til dette firma som fortalte SE denne historien som da har skjedd med en av deres kunder.. slikt bør jo heller ikke komme ut

Der er jeg litt delt. Det er ikke identifiserende. Og mest sannsynlig en historie med mye påsmurt.

Men det fremstår ikke som noe seriøst.

• Liker 1
Skrevet
Høstsemester skrev (43 minutter siden):

Tror ikke den historien hjelper SE på noen slags måte.

Ingen historier hun deler hjelper henne på noen som helst måte. Innholdet og formidlingsevnen i hennes kanal er fullstendig sirkus og lavmål. 

Hun er en reklamekanal som skal pushe på folk diverse varer, men deler alt fra sykdom til sexliv, snø som smelter, unger og rotehuset sitt. Hva har alt det røret i en bedriftskanal å gjøre? 
Når hun får kritikk for noe, kaller hun opp følgerne sine og henger ut folk. 
Det er jo ikke til å tro at noen kan leve at dette våset. 

• Liker 7
Skrevet
elskersommer skrev (29 minutter siden):

Må si jeg også er kritisk til dette firma som fortalte SE denne historien som da har skjedd med en av deres kunder.. slikt bør jo heller ikke komme ut

Hvis det er sant da(?)

Gjest Annas1992
Skrevet
elskersommer skrev (2 timer siden):

Hvor lang tid tar det før noen spør hvor den søte toppen er fra og svaret er at den kommer ut neste år🙈

Bilde fra saraE Snapchat 

Screenshot_2023-08-26-20-32-33-336_com.snapchat.android.jpg

Dette er jo en kjole fra KapppAhl fra de hadde livesending i vår/tidlig sommer, så forhåpentligvis er hun ærlig på det. 

Skrevet
Annas1992 skrev (Akkurat nå):

Dette er jo en kjole fra KapppAhl fra de hadde livesending i vår/tidlig sommer, så forhåpentligvis er hun ærlig på det. 

skal ikke den reklameres ? 

Gjest Annas1992
Skrevet
Juhu25 skrev (Akkurat nå):

skal ikke den reklameres ? 

Jo, det skulle absolutt vært merket med reklame! 

Skrevet
Annas1992 skrev (2 minutter siden):

Om det er spons så skal det merkes. Så mye for den ærligheten.

• Liker 4
Gjest Annas1992
Skrevet
Snublefot62 skrev (1 minutt siden):

Om det er spons så skal det merkes. Så mye for den ærligheten.

Jeg mente egentlig bare ærlig på hvor den er fra om hu får spørsmål om det. Å merke med reklame er det jo konstatert at hu ikke mestrer 😩

Skrevet (endret)
elskersommer skrev (2 timer siden):

Hvor lang tid tar det før noen spør hvor den søte toppen er fra og svaret er at den kommer ut neste år🙈

Bilde fra saraE Snapchat 

Screenshot_2023-08-26-20-32-33-336_com.snapchat.android.jpg

Akkurat denne kjolen er fra KappAhl - har den selv. Men du skal ikke se bort i fra at det kommer en prikk lik hos Careless neste sommer i kjent copycat-stil (hvis de ikke er konkurs) 

Endret av LinnHenrikke
  • Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet
LinnHenrikke skrev (11 minutter siden):

Akkurat denne kjolen er fra KappAhl - har den selv. Men du skal ikke se bort i fra at det kommer en prikk lik hos Careless neste sommer i kjent copycat-stil (hvis de ikke er konkurs) 

Konkurs er de nok ikke. Men de er bare litt over ei uke fra tvangsavvikling påbegynnes.

• Liker 2
Skrevet
10 minutter siden, LinnHenrikke said:

Til neste sommer skulle det også komme matchende mor og datter-«shjoler» fra Careless (garantert likt som Newbie). 

• Liker 5
Skrevet
Fru G skrev (1 time siden):

Hvis det er sant da(?)

Ja det er jo ikke godt og si . Høres jo litt merkelig ut men man vet jo aldri

• Liker 1
Skrevet
Annas1992 skrev (52 minutter siden):

Ja da er det jo greit. Jeg var ikke klar over det. Hun går jo aldri med noe annet enn careless så trodde det var en vareprøve for neste års dropp

• Liker 2
Skrevet
elskersommer skrev (2 minutter siden):

Ja det er jo ikke godt og si . Høres jo litt merkelig ut men man vet jo aldri

Hun er jo ikke akkurat troverdigheten selv, men soldugg skriver, man vet jo aldri 

Skrevet
Fru G skrev (Akkurat nå):

Hun er jo ikke akkurat troverdigheten selv, men soldugg skriver, man vet jo aldri 

Soldugg😅 Som du - skulle det stå.

Annonse
Skrevet
Sophie1988 skrev (39 minutter siden):

Til neste sommer skulle det også komme matchende mor og datter-«shjoler» fra Careless (garantert likt som Newbie). 

Det er en gjenganger det der - Sara kjøper og bruker plagg hun selv liker, før det på mystisk vis lanseres hos Careless en stund etterpå. Vi husker vel alle hvordan hun regelrett kopierte favorittkjolen fra Floyd og lanserte det som hennes egen hos Amicas. 

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet
prepp skrev (3 timer siden):

Sykt morsomt at de glemmer nøkkelkortet, så skal hun fortelle oss en syk historie. Hun virker jo sjokkert.

Hun ler seg jo skakk!!! Hvordan i all verden kan du si hun er sjokkert? Du forsvarer og unnskylder SE I alt, men her må du faktisk ta deg ei bolle! 

• Liker 14
Skrevet
Fru G skrev (2 timer siden):

Nei da. Hun lo ikke…. 

IMG_2500.jpeg

IMG_2499.jpeg

Nei nei, hun er sjokkert 😂 Hvordan er det i hele tatt mulig å si (skrive) det? Det er latter emojier og hun ler seg skakk. ALLE  ser og leser det, bortsett fra 1 person?! 

• Liker 16
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
Snublefot62 skrev (4 timer siden):

Men så tenker jeg da. Hvorfor dele den historien i det hele tatt? Ikke gav historien noe verdi i kanalen. Ikke var det hennes historie å dele. Ikke klarte hun engang å formidle budskapet i historien.

Hun har ingen gangsyn. Det er tragisk å se på. Og tragisk å se en spesifikk bruker prøve å forsvare dette nærmest som at det er tvang. Sara Emilie må forsvares uansett hva det er. 

Widerøe/SAS hadde en reklame om dette for noen år siden, hvor en pappa kommer til flyplassen, men har glemt levere ungen i bhg  Selskapet kan ikke hjelpe deg med det men vi har avganger hele tiden 😶‍🌫️ hun tigger spons

Endret av Elhaym
  • Liker 6
Skrevet
Bibbi_ skrev (8 timer siden):

Hun ler seg jo skakk!!! Hvordan i all verden kan du si hun er sjokkert? Du forsvarer og unnskylder SE I alt, men her må du faktisk ta deg ei bolle! 

Den bollen kan du ta selv.

Et valgt bilde som tar bort den helhetlige måten hun uttrykker seg på. Jeg mener fortsatt det jeg tidligere har skrevet.

Jeg ser at det bare er folk som har lyst til å henge henne ut på en eller annen måte, men hun gjenforteller seg ok syntes jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...