N0 name Skrevet 31. mai 2023 #20861 Del Skrevet 31. mai 2023 J.. skrev (1 time siden): Hun snakker idag om str på de nye kjolene og sier hun selv er 130 cm på det bredeste,så M passer henne helt perfekt i str og at de er normale i str. EU tabellen sier 109 cm over rumpa (hennes bredeste punkt,for å sammenligne) er str 44,altså XL i EU tabell str. Vesentlig forskjell på M og XL,så vil ikke kalle kjolene hennes "normale i str". 133, faktisk. Ikke rart kjolene er så kostbare. De får jo kundene til å krympe 🫠 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
arnoyb Skrevet 31. mai 2023 #20862 Del Skrevet 31. mai 2023 elskersommer skrev (47 minutter siden): Ja jeg bryr meg lite om det står medium eller xlarge..men de sier jo mye gå opp til størrelser eller gå ned til størrelser. Hva er riktig? Jeg er nok rundt det samme som SE rundt rompa men er mye større enn henne rundt bysten.. skal jeg da fortsatt gå for medium eller må jeg opp to str for at det skal passe over puppene.. Hadde de hatt en konsekvent størrelses tabell så hadde du ikke vært i tvil, å da hadde de sluppet mange spørsmål. Slik det er nå må man jo sjekke tabellen for hvert enkelt produkt å det er jo ikke ideelt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minombre Skrevet 31. mai 2023 #20863 Del Skrevet 31. mai 2023 Da har jeg avfulgt i hvert fall, nå orker jeg rett og slett ikke å se noen flere bikinier, kjoler og photoshoot😄 Lurer på hvordan seertallene har vært de siste ukene, kan ikke forstå at så veldig mange orker å se på dette hver dag?! 11 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 31. mai 2023 #20864 Del Skrevet 31. mai 2023 Minombre skrev (7 minutter siden): Da har jeg avfulgt i hvert fall, nå orker jeg rett og slett ikke å se noen flere bikinier, kjoler og photoshoot😄 Lurer på hvordan seertallene har vært de siste ukene, kan ikke forstå at så veldig mange orker å se på dette hver dag?! Er vel en grunn til at hun har slått av reklame på snap. Da kan hun få flere følgere og så slå på igjen reklamen og tjene masse penger. 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 31. mai 2023 #20865 Del Skrevet 31. mai 2023 arnoyb skrev (23 minutter siden): Hadde de hatt en konsekvent størrelses tabell så hadde du ikke vært i tvil, å da hadde de sluppet mange spørsmål. Slik det er nå må man jo sjekke tabellen for hvert enkelt produkt å det er jo ikke ideelt. Til og med de som måler seg og bruker tabellen før bestilling,får ofte en alt for stor bikini/kjole/etc ifølge tilbakemeldingene. Er jo helt håpløst. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havgløtt Skrevet 31. mai 2023 #20866 Del Skrevet 31. mai 2023 J.. skrev (2 timer siden): Hun snakker idag om str på de nye kjolene og sier hun selv er 130 cm på det bredeste,så M passer henne helt perfekt i str og at de er normale i str. EU tabellen sier 109 cm over rumpa (hennes bredeste punkt,for å sammenligne) er str 44,altså XL i EU tabell str. Vesentlig forskjell på M og XL,så vil ikke kalle kjolene hennes "normale i str". Hvilke tabell har du sett på da. Regner med det er over hoftene du mener. Pleier jo være bryst,midje og hofte. Hvis hun er 133 over hoftene så er hun oppimot 2xl. Ikke at det har noe å si i den store sammenhengen men er jo viktig når man lager str. Tabell. Virker nesten som hun lager sine egne mål så hun skal komme i m til nød l. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vinterferie Skrevet 31. mai 2023 #20867 Del Skrevet 31. mai 2023 7 hours ago, elskersommer said: Men var det ikke du som sa hun eide 100% Nei, jeg visste ikke hvor mange % Sara Emilie eier av Careless før nå i mai. Da delte jeg bilde fra Aksjeregisteret over at hun eide 50%. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 31. mai 2023 #20868 Del Skrevet 31. mai 2023 Havgløtt skrev (11 minutter siden): Hvilke tabell har du sett på da. Er bare å se på hvilken som helst EU tabell på nettsider eller google. Hennes str er åpenbart selvlaget. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vinterferie Skrevet 31. mai 2023 #20869 Del Skrevet 31. mai 2023 7 hours ago, J.. said: Det gjør jeg da vittelig ikke. Du har sagt at vi skulle vente til slutten av mai,da kom registeret til å oppdateres og Sara skulle stå som 100% eier. Jeg har sagt at aksjeregisteret oppdateres i mai eller juni hver år. Jeg visste ikke før i mai hvor mange prosent Sara Emilie eier. Jeg ble også overrasket over at det er 50%, siden noen har påstått at hun har sagt at hun eier 100%. Men det er ikke meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hjertestein Skrevet 31. mai 2023 #20870 Del Skrevet 31. mai 2023 Vinterferie skrev (1 time siden): Jeg har sagt at aksjeregisteret oppdateres i mai eller juni hver år. Jeg visste ikke før i mai hvor mange prosent Sara Emilie eier. Jeg ble også overrasket over at det er 50%, siden noen har påstått at hun har sagt at hun eier 100%. Men det er ikke meg. Du viste at Sara kjøpte tomt. Og veldig mye annet rart oppigjennom har du vist. 6 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alisha* Skrevet 31. mai 2023 #20871 Del Skrevet 31. mai 2023 Et lite søk på finn og man ser en haug med annonser på bikini, undertøy og kjoler fra Careless. Det øker for hver dag ~ Og i samtlige annonser beror det på feil størrelse. (noen unntak) Hun som skal være så seriøs, og jobber 100%, burde kanskje få på plass en skikkelig størrelsestabell. Jaja,SaraE ~ Skikkelig opptur at over halvparten av de som handler bli lurt av størrelser. Og ikke nok med det, de blir også lurt av stoffet og at klærne er slaskete. Så da blir spørsmålet ~ Tror hun virkelig at alle disse vil handle der flere ganger. At folk lar seg lure og blir påvirket av disse influencer’e er for meg en gåte. 9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kattedama Skrevet 31. mai 2023 #20872 Del Skrevet 31. mai 2023 (endret) Alisha* skrev (På 31.5.2023 den 18.53): Et lite søk på finn og man ser en haug med annonser på bikini, undertøy og kjoler fra Careless. Det øker for hver dag ~ Og i samtlige annonser beror det på feil størrelse. (noen unntak) Hun som skal være så seriøs, og jobber 100%, burde kanskje få på plass en skikkelig størrelsestabell. Jaja,SaraE ~ Skikkelig opptur at over halvparten av de som handler bli lurt av størrelser. Og ikke nok med det, de blir også lurt av stoffet og at klærne er slaskete. Så da blir spørsmålet ~ Tror hun virkelig at alle disse vil handle der flere ganger. At folk lar seg lure og blir påvirket av disse influencer’e er for meg en gåte. Det stemmer. Enten feil str (for stort eller for smått i forhold til normale str). Men også pga passformen, noe som ikke er så rart når «alle» skal bruke dette. Gravid? Ikke noe stress, Careless bikini sitter som støpt. Ammer? Ikke noe problem, Careless kjoler er fine for de som ammer. Ikke gravid eller ammer ikke? Ikke noe problem Careless kjoler er perfekt for deg. For et merkelig konsept. Endret 1. juni 2023 av Lill :) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bama Skrevet 31. mai 2023 #20873 Del Skrevet 31. mai 2023 Også kan en spørre seg; Hva er grunnen for at så mange videreselger fremfor å returnere? Kan det tenkes at de har laget et tungvint retursytem for å slippe bli sittende med alle returvarene? Bare jeg som synes det lukter shady av dette? 👀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 31. mai 2023 #20874 Del Skrevet 31. mai 2023 Bama skrev (16 minutter siden): Også kan en spørre seg; Hva er grunnen for at så mange videreselger fremfor å returnere? Kan det tenkes at de har laget et tungvint retursytem for å slippe bli sittende med alle returvarene? Bare jeg som synes det lukter shady av dette? 👀 Det er dokumentert flere ganger i tråden. Man må selv printe ut returlapp,selv betale returen og i mange tilfeller kun fp igjen en tilgodelapp (som mange ender opp med å ikke bruke). 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bama Skrevet 31. mai 2023 #20875 Del Skrevet 31. mai 2023 J.. skrev (2 minutter siden): Det er dokumentert flere ganger i tråden. Man må selv printe ut returlapp,selv betale returen og i mange tilfeller kun fp igjen en tilgodelapp (som mange ender opp med å ikke bruke). Tenkte meg det var noe sånt som var årsaken. Sleipt. Som alt annet fra den damen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharp75! Skrevet 31. mai 2023 #20876 Del Skrevet 31. mai 2023 (endret) J.. skrev (4 minutter siden): Det er dokumentert flere ganger i tråden. Man må selv printe ut returlapp,selv betale returen og i mange tilfeller kun fp igjen en tilgodelapp (som mange ender opp med å ikke bruke). Det er det flere nettbutikker som gjør, så den er ikke noe å ta de på. Jeg hadde aldri gitt meg på en tilgodelapp, om det ikke stod klart og tydelig når jeg kjøpte varen. Her må også vi stå opp med vår forbrukermakt! Endret 31. mai 2023 av Sharp75! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 31. mai 2023 #20877 Del Skrevet 31. mai 2023 Sharp75! skrev (Akkurat nå): Det er det flere nettbutikker som gjør, så den er ikke noe å ta de på. Jeg hadde aldri gitt meg på en tilgodelapp, om det ikke stod klart og tydelig når jeg kjøpte varen. Det er disse tingene sammen som utgjør problemet. Det er ikke mange som avspiser kundene med en tilgodelapp når de må bytte vare pga feil størrelse/størrelsestabell. Størrelsestabell er noe jeg mener er fult og helt Careless sitt ansvar for at er rett. Når så mange kunder får feil er det åpenbart tabellen det er noe galt med og ikke at kundene velger feil. Noe som gjør at det er reklamasjon og da har ikke Careless lov å avspise kunden med en tilgodelapp. Det er simpelt og hen brudd på forbrukerkjøpsloven. 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharp75! Skrevet 31. mai 2023 #20878 Del Skrevet 31. mai 2023 Snublefot62 skrev (2 minutter siden): Det er disse tingene sammen som utgjør problemet. Det er ikke mange som avspiser kundene med en tilgodelapp når de må bytte vare pga feil størrelse/størrelsestabell. Størrelsestabell er noe jeg mener er fult og helt Careless sitt ansvar for at er rett. Når så mange kunder får feil er det åpenbart tabellen det er noe galt med og ikke at kundene velger feil. Noe som gjør at det er reklamasjon og da har ikke Careless lov å avspise kunden med en tilgodelapp. Det er simpelt og hen brudd på forbrukerkjøpsloven. Altså, vi (de som handler og er misfornøyde og ikke får gjennom det som er rett) må bruke sin forbrukermakt. Jo mer som meldes til forbrukerrådet jo mer får de øynene på seg og de er rette instansene. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 31. mai 2023 #20879 Del Skrevet 31. mai 2023 Sharp75! skrev (10 minutter siden): Det er det flere nettbutikker som gjør, så den er ikke noe å ta de på. Jeg hadde aldri gitt meg på en tilgodelapp, om det ikke stod klart og tydelig når jeg kjøpte varen. Her må også vi stå opp med vår forbrukermakt! Har da aldri sagt det er unikt for Careless,lol. Men det er en måte å gjøre det vanskelig for kunden å returnere,så nettbutikken slipper returer. Zalando har samme opplegg med returlappen,men de er i det minste helt ærlig om grunnen. 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 31. mai 2023 #20880 Del Skrevet 31. mai 2023 Snublefot62 skrev (8 minutter siden): Størrelsestabell er noe jeg mener er fult og helt Careless sitt ansvar for at er rett. Når så mange kunder får feil er det åpenbart tabellen det er noe galt med og ikke at kundene velger feil. Sara sa for en dag eller to siden at modellene prøver prduktene under shoots,så måler de modellene og setter str ut ifra det. Noe som høres helt fjernt ut. Ikke rart der bare er kløn og tull med tabellen.. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå