Snublefot62 Skrevet 17. mai 2023 #20201 Del Skrevet 17. mai 2023 MsFri skrev (Akkurat nå): Dette vet du mye om tydeligvis. Bryr meg ikke om andre nettsteder. Nå er der careless som er tema her og når folk som tydeligvis har fått tilsendt kjoler hvor lappen har falt av under frakt pga merkelappen sitter dårlig🤷🏼♀️ Dersom merkelappen faller av i frakt pga dårlig feste så er dette et ansvar som ligger på Careless. Da har man angreretten i behold. Men ellers er det sånn at forbruker ikke kan fjerne merkelappen for å prøve varen, for så å benytte seg av angreretten. Dette vil være unødig og i strid med angrerettloven. Her er veilederen til Forbrukerrådet og dette temaet tas opp på side 56: https://storage02.forbrukerradet.no/media/2015/09/veileder-angrerett-2017.pdf 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 17. mai 2023 #20202 Del Skrevet 17. mai 2023 Vinterferie skrev (13 minutter siden): Overhodet ikke et problem å legge den ut igjen. Takk! Blir spennende å se regnskapet for 2023 når en kan se notene for overdragelse/kjøp av aksjer 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tessa12 Skrevet 17. mai 2023 #20203 Del Skrevet 17. mai 2023 J.. skrev (22 minutter siden): Det skjer hele tiden. Har også skjedd meg flere ganger når jeg har bestilt fra andre nettsider,pakkene blir behandlet ganske røft. Hæ, har merkelapp på plagget inni pakken falt av under frakt????? 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 17. mai 2023 #20204 Del Skrevet 17. mai 2023 Tessa12 skrev (5 minutter siden): Hæ, har merkelapp på plagget inni pakken falt av under frakt????? Jepp! Skjer titt og ofte,fra ulike butikker. Den bittelille plasttaggen er ikke ment for å tåle all verden heller,akkurat. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
baremeg Skrevet 17. mai 2023 #20205 Del Skrevet 17. mai 2023 Bare fordi en kommenterte måten hun legger mascara på for lenge siden så skal det overdrives så sinnsykt. Hun prøver sikkert å være morsom, men det ser jo bare teit ut. 6 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharpa VinterBerg Skrevet 17. mai 2023 #20206 Del Skrevet 17. mai 2023 J.. skrev (4 timer siden): 50% er alikevel ikke 100%,slik Sara har sagt det var/skulle bli. Det har vært brukere her som har hevdet det samme.. Tandberg eier careless, men dette er jo ikke sant. Hva får en ut av alle disse løgnene? 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola2 Skrevet 17. mai 2023 #20207 Del Skrevet 17. mai 2023 baremeg skrev (4 timer siden): Bare fordi en kommenterte måten hun legger mascara på for lenge siden så skal det overdrives så sinnsykt. Hun prøver sikkert å være morsom, men det ser jo bare teit ut. Ser ut som hun forsøker å voldta seg selv i øyet med den kosten.. 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alisha* Skrevet 17. mai 2023 #20208 Del Skrevet 17. mai 2023 (endret) Altså.. Er det noen som elsker selfie - Og det å filme seg selv i alle situasjoner, så er det SaraE. Hver gang jeg er innom snappen hennes, går det i disse kjolene. Veldig fin der hun står å poserer. Har hun egentlig andre klær? Sover hun i kjolene også? Hun MÅ da seriøst gå lei. Jeg har ikke slik kjole, men en bekjent kjøpte. Den mistet fullstendig fasongen etter vask. Noen med erfaring ? Tror ikke disse er av kvalitet og verdt prisen altså. Endret 17. mai 2023 av Alisha* La til tekst. 10 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 17. mai 2023 #20209 Del Skrevet 17. mai 2023 Alisha* skrev (23 minutter siden): Altså.. Er det noen som elsker selfie - Og det å filme seg selv i alle situasjoner, så er det SaraE. Hver gang jeg er innom snappen hennes, går det i disse kjolene. Føler seg ekstra fin der hun står å poserer. Har hun egentlig andre klær? Sover hun i kjolene også? Hun MÅ da seriøst gå lei. "Såååå glad for å se Careless kjoler overalt idag!" Ikke sett én eneste en,jeg. 18 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 17. mai 2023 #20210 Del Skrevet 17. mai 2023 Isola2 skrev (1 time siden): Ser ut som hun forsøker å voldta seg selv i øyet med den kosten.. Totalt unødvendig kommentar , å bruke ordet voldta på den måten er ikke greit 2 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kattedama Skrevet 17. mai 2023 #20211 Del Skrevet 17. mai 2023 Vinterferie skrev (7 timer siden): Jeg har drevet mye med nettsalg. Du har helt rett. Dette kan jeg. De fleste returnerer ikke innen fristen fordi det er litt styr. Du skal fylle ut skjema. Bestille retur etikett, pakke baren og levere på postkontor. Folk er trege, Og vips så er tiden ute. Det har vært gjort mange undersøkelser på dette temaet. Det blir useriøst å kritisere Careless for å følge normal prosedyre. Tiden er vel ikke ute for alle de som selger Careless kjolene på Finn? Dropp av kjolene var 8.mai, er det ikke normalt med 30 dagers åpent kjøp? Er det andre betingelser hos Careless? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 17. mai 2023 #20212 Del Skrevet 17. mai 2023 Lill skrev (34 minutter siden): Tiden er vel ikke ute for alle de som selger Careless kjolene på Finn? Dropp av kjolene var 8.mai, er det ikke normalt med 30 dagers åpent kjøp? Er det andre betingelser hos Careless? Careless kjører 14 dager retur rett fra mottatt pakke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 17. mai 2023 #20213 Del Skrevet 17. mai 2023 Tråden er ryddet for spekulasjoner/manglende kildehenvisning. Sol, admin. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kattedama Skrevet 17. mai 2023 #20214 Del Skrevet 17. mai 2023 (endret) Slettet. Endret 17. mai 2023 av Lill :) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MøllersTran Skrevet 17. mai 2023 #20215 Del Skrevet 17. mai 2023 J.. skrev (1 time siden): "Såååå glad for å se Careless kjoler overalt idag!" Ikke sett én eneste en,jeg. Ikke jeg heller. Og jeg har sett etter de i håp om å finne en bekjent med kjole fra Careless, slik at jeg kunne kjenne på stoffet og få et inntrykk av passform o.l. i virkeligheten. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entotrefir Skrevet 17. mai 2023 #20216 Del Skrevet 17. mai 2023 J.. skrev (2 timer siden): "Såååå glad for å se Careless kjoler overalt idag!" Ikke sett én eneste en,jeg. Så ingen kjoler jeg heller. Eller, jo jeg så en og den var på Sara Emilie selv 😅 Så jeg vet ikke hvor ellers hun har vært idag, men på 17.mai feiringen på skolen var de ikke overalt som hun påstår med store bokstaver. Ikke at jeg har aktivt sett på hva folk har på seg, men ville lagt merke til om alle gikk i samme kjoler. 8 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 17. mai 2023 #20217 Del Skrevet 17. mai 2023 Lill skrev (53 minutter siden): Det er jo i følge kjøpsloven 14 dagers angrefrist, eller er det bytte/retur frist på 14 dager hos C? "Er du mot formodning ikke helt fornøyd med kjøpet ditt, kan du returnere varene innen 14 dager fra leveringsdatoen dersom returvarer er ubrukt, uvasket, merket og i den opprinnelige tilstanden Ønsker du å bytte til annen modell, farge eller størrelse eller tilgodelapp har du 30 dager på deg." Om du ønsker å sende i retur og få igjen pengene er vinduet 14 dager. Om du ønsker retur og tilgodelapp/nytt produkt er det plutselig 30 dager.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CrazyCatLady2500 Skrevet 17. mai 2023 #20218 Del Skrevet 17. mai 2023 J.. skrev (2 timer siden): "Såååå glad for å se Careless kjoler overalt idag!" Ikke sett én eneste en,jeg. Jeg har sett en i dag! 😅 attpåtil i ei lita bygd der vi feiret i år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kattedama Skrevet 17. mai 2023 #20219 Del Skrevet 17. mai 2023 (endret) J.. skrev (12 minutter siden): "Er du mot formodning ikke helt fornøyd med kjøpet ditt, kan du returnere varene innen 14 dager fra leveringsdatoen dersom returvarer er ubrukt, uvasket, merket og i den opprinnelige tilstanden Ønsker du å bytte til annen modell, farge eller størrelse eller tilgodelapp har du 30 dager på deg." Om du ønsker å sende i retur og få igjen pengene er vinduet 14 dager. Om du ønsker retur og tilgodelapp/nytt produkt er det plutselig 30 dager.. 14 dager er regulert av kjøpsloven, ser at det er 30 dagers bytterett ved feil str og at man får tilgodelapp fremfor penger. Det er sært, og jeg skjønner hvorfor folk selger på Finn istedenfor. Endret 17. mai 2023 av Lill :) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 17. mai 2023 #20220 Del Skrevet 17. mai 2023 Lill skrev (6 minutter siden): 14 dager er regulert av kjøpsloven, ser at det er 30 dagers bytterett ved feil str og at man får tilgodelapp fremfor penger. Det er sært, og jeg skjønner hvorfor folk selger på Finn istedenfor. Enig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå