Gå til innhold

Sara Emilie Tandberg

Anonym1990.

Anbefalte innlegg

Gjest Fru G
Hjertestein skrev (7 timer siden):

Det jobbes på av quinnegirlza nå😂

Hva gjør man ikke for å være en vandrende reklameplakat for gratis bikinier og kjoler🤪

Endret av Fru G
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det virkelig noe å legge ut hva han tar med seg under flyttinga? Føler hun henger han skikkelig ut, spesielt mtp hvor anonym han vil være…🫣 han sier jo nesten ikke et ord mens hun holder på..🤷🏻‍♀️ Dessuten virker det ikke som det bare er hans ting som hadde trengt en liten gjennomgang og sortering….just sayin Sara..🫠

• Liker 20
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smurfii skrev (1 minutt siden):

Er det virkelig noe å legge ut hva han tar med seg under flyttinga? Føler hun henger han skikkelig ut, spesielt mtp hvor anonym han vil være…🫣 han sier jo nesten ikke et ord mens hun holder på..🤷🏻‍♀️ Dessuten virker det ikke som det bare er hans ting som hadde trengt en liten gjennomgang og sortering….just sayin Sara..🫠

Alt hun legger ut for å tjene penger. Synes synd på V.

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for brukerdebatt og spekulasjoner. 

Sol, admin. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kattedama
Snublefot62 skrev (4 timer siden):

Joda. Fint å få noe å snappe om tenker jeg :)

Det er jo ikke sjeldent ordførere er rundt å tar første spadetak på større prosjekter heller, men det betyr ikke at de har bidrat særlig i byggeprosessen.

Ville være veldig lite praktisk for å henne å reise til Kristiansand hver dag for å være på lageret. Derav gallionsfigur rollen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Absolutt ingen merking av reklame på snap i dag. Dette er bare patetisk, det er ikke sånn at man behøver stort mer enn 40 i IQ for å forstå reklamereglene......

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Citha skrev (6 minutter siden):

Absolutt ingen merking av reklame på snap i dag. Dette er bare patetisk, det er ikke sånn at man behøver stort mer enn 40 i IQ for å forstå reklamereglene......

Nå har jeg hver dag i en uke sendt inn til Forbrukertilsynet.  Å jeg kommer til og fortsette frem til hun eventuelt får en god bit og kanskje merker riktig. Det er bare sløvhet det hun driver med nå. 

• Liker 13
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kattedama
elskersommer skrev (31 minutter siden):

Nå har jeg hver dag i en uke sendt inn til Forbrukertilsynet.  Å jeg kommer til og fortsette frem til hun eventuelt får en god bit og kanskje merker riktig. Det er bare sløvhet det hun driver med nå. 

Så flott at du melder inn 👏🏻👏🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snublefot62 skrev (3 timer siden):

Alt hun legger ut for å tjene penger. Synes synd på V.

Han er vel en oppegående mann som kan si fra? Høres ikke ut som han lider noen nød på snap, og ser ut som har klar over hva han er med på. Om han ikke kan sette foten ned, så har han et problem. 

• Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sharp75! skrev (1 minutt siden):

Han er vel en oppegående mann som kan si fra? Høres ikke ut som han lider noen nød på snap, og ser ut som har klar over hva han er med på. Om han ikke kan sette foten ned, så har han et problem. 

Hun fremstiller han ikke som oppegående. Det er poenget mitt. 

• Liker 11
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sharp75! skrev (34 minutter siden):

Ok svigermor

• Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fru G
Citha skrev (1 time siden):

Var innom der i dag. Lenge siden sist og det kommer til å bli lenge til neste gang. Er det kun blitt en reklamekanal den snapkontoen hennes? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sharp75! skrev (56 minutter siden):

Det er likevel ufint av SE hvordan hun fremstiller han. Ærlig talt

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, Fru G said:

Var innom der i dag. Lenge siden sist og det kommer til å bli lenge til neste gang. Er det kun blitt en reklamekanal den snapkontoen hennes? 

Umerket reklamekanal, ja. Hun er som ei ødelagt klokke når det kommer til å følge reglene, den er rett to ganger i døgnet liksom.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kattedama
Fru G skrev (8 minutter siden):

Ja, kun pushing av polyester. Ser at mange selger Careless produkter på Finn. Det er gjennomgående at passform og str ikke stemmer. Kanskje ikke så rart hvis hun har en «egen»   tabell for str  og det ikke er en EU standardisert tabell.

Endret av Lill :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fru G
Lill :) skrev (20 minutter siden):

Ja, kun pushing av polyester. Ser at mange selger Careless produkter på Finn. Det er gjennomgående at passform og str ikke stemmer. Kanskje ikke så rart hvis hun har en «egen»   tabell for str  og det ikke er en EU standardisert tabell.

Såpass, ja. Tragikomisk hele greia. Sett Instagram til fru Johansen, på kornet. Tydeligvis tror SE at lover og regler ikke gjelder for henne. Bruke dåpen til barnet sitt og ikke minst fødselen til å knytte bånd til fremmede folk. Har hun ikke hørt om Dark room eller betyr penger mer en familiens integritet? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Lill :) skrev (27 minutter siden):

Har sett Careless bikinier på Tise også som selges pga feil str.

33A13F52-CA80-4A76-85A6-3C46FB1F6E36.jpeg

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (2 timer siden):

Gjør det ganske titt og ofte jeg også nå. Er dritlei av all snikreklamen og det bør ikke være sååå veldig vanskelig å merke. 

Og forresten SE: kanskje du bør rydde litt i ditt eget rot før du kritiserer det V har tatt med fra eget hus? Tror det er på tide 

• Liker 10
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor blir det ikke retur hvis det er feil størrelse eller dårlig passform?🤷🏼‍♀️

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kattedama
MsFri skrev (2 minutter siden):

Hvorfor blir det ikke retur hvis det er feil størrelse eller dårlig passform?🤷🏼‍♀️

Det er det jeg ikke forstår heller. Det ligger 74 annonser på Finn, et par av de er at noen ønsker å kjøpe men resten er salg av produktene. Det er så å si gjennomgående at det er feil str, så hvorfor sender man ikke klærne i retur?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...