Era Vulgaris Skrevet 29. april 2023 #18921 Del Skrevet 29. april 2023 litenstjerne skrev (Akkurat nå): Noen ganger lurer jeg på om hun gjør dette med vilje, bare sånn at folk aldri skal bli lei av å snakke om henne. Det er i så fall dobbelt så tragisk. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 29. april 2023 #18922 Del Skrevet 29. april 2023 Dette er ikke kritikk i så måte,men syns det er festlig at hun igjen og igjen bruker en sang om kokain for å vise frem været,lol. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 29. april 2023 #18923 Del Skrevet 29. april 2023 (endret) Era Vulgaris skrev (29 minutter siden): Veldig spesielt å kunne leve av å vise fram at man har lav boevne, og håve inn millioner. Helt utrolig hvor elendige «forbilder» folk velger seg i dagens samfunn under dekke av at «det er bra vi er forskjellige». Jeg ler. Det er helt utrolig st man kan skrive sånn om andre. At man tar noen i forsvar en gang i blant betyr ikke at det er forbilde , jeg synes det er tragisk at man skal en person for alt🙄 jeg ler definitivt ikke av at man pirker på alt og det man får seg til å skrive om andre. Men i denne tråden må man vissst være kritisk til alt ellers er man visst i kretsen hennes eller har hun som forbilde , fascinerende. Endret 29. april 2023 av Orly 3 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Era Vulgaris Skrevet 29. april 2023 #18924 Del Skrevet 29. april 2023 Orly skrev (21 minutter siden): Det er helt utrolig st man kan skrive sånn om andre. At man tar noen i forsvar en gang i blant betyr ikke at det er forbilde , jeg synes det er tragisk at man skal en person for alt🙄 jeg ler definitivt ikke av at man pirker på alt og det man får seg til å skrive om andre. Men i denne tråden må man vissst være kritisk til alt ellers er man visst i kretsen hennes eller har hun som forbilde , fascinerende. Har jeg sagt at hun er et forbilde for noen som deltar i denne tråden? Følte du deg så truffet. At du mener det er pirk å peke på det rotet og kaoset hun viser fram, får være din sak. Grunnleggende orden og hygiene er ikke pirk, det sier noe om hvilke ressurser et menneske har. 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kattedama Skrevet 29. april 2023 #18925 Del Skrevet 29. april 2023 (endret) Hver gang jeg får opp Tandberg på Snap så er det full eksponering av barn, med Careless produkter i monitor. Dette uten at det er merket som reklame. Tar det virkelig så lang tid å få svar for forbrukertilsynet altså? Siden hun visstnok skulle kontakte de for veiledning? Kjenner at jeg blir usikker på om det vil hjelpe, med tanke på at Tandberg deler på sine sosiale kanaler at hun ikke har boevne heller. Ser ut til at hun mangler grunnleggende ferdigheter innenfor elementære hverdagslige ting, ikke rart hun ikke forstår at reklame skal merkes en gang for mye enn en gang for lite. Endret 29. april 2023 av Lill :) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 30. april 2023 #18926 Del Skrevet 30. april 2023 Orly skrev (23 timer siden): Akkurat det tenker jeg må være supert , sp fint å ha foreldre som stiller opp og hjelper til. At man kan kritisere det skjønner jeg ikke, men så er vi også en familie som stiller opp for hverandre og hjelper hverandre Når man er 30 legger man vel i sammen klær selv?? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sprite Skrevet 30. april 2023 #18927 Del Skrevet 30. april 2023 Bibbi_ skrev (3 minutter siden): Når man er 30 legger man vel i sammen klær selv?? Tydeligvis ikke, mange her som syns det er helt normalt å ha superdårlig bo evne i en alder av 30. Tilogmed min tenåringssønn som bor hjemme klarer å brette klær selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 30. april 2023 #18928 Del Skrevet 30. april 2023 Bibbi_ skrev (41 minutter siden): Når man er 30 legger man vel i sammen klær selv?? Stort sett gjør man nok det, men noen ganger får man hjelp når foreldre er på besøk og det er ikke noe galt i det. Man har ikke lav boevne av den grunn selv om noen har lært seg et nytt ord og liker å skrive det. 3 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 30. april 2023 #18929 Del Skrevet 30. april 2023 Lill skrev (13 timer siden): Hver gang jeg får opp Tandberg på Snap så er det full eksponering av barn, med Careless produkter i monitor. Dette uten at det er merket som reklame. Tar det virkelig så lang tid å få svar for forbrukertilsynet altså? Siden hun visstnok skulle kontakte de for veiledning? Akkurat dette er veldig kritikkverdig , å merke riktig bør man klare, men dessverre mange influencere som ikke klarer det 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cHg Skrevet 30. april 2023 #18930 Del Skrevet 30. april 2023 Orly skrev (1 minutt siden): Stort sett gjør man nok det, men noen ganger får man hjelp når foreldre er på besøk og det er ikke noe galt i det. Man har ikke lav boevne av den grunn selv om noen har lært seg et nytt ord og liker å skrive det. Når min far er på besøk så hiver han seg rundt med både støvsugeren og middagslaging rett som det er 😄 Dritdigg 😅 Da slenger jeg meg enten på sofaen eller er nyttig selv. Fint å ha flere armer hjemme av og til 🥰 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 30. april 2023 #18931 Del Skrevet 30. april 2023 cHg skrev (Akkurat nå): Når min far er på besøk så hiver han seg rundt med både støvsugeren og middagslaging rett som det er 😄 Dritdigg 😅 Da slenger jeg meg enten på sofaen eller er nyttig selv. Fint å ha flere armer hjemme av og til 🥰 Nettop , dette er helt normalt blant fe jeg kjenner , ingen av de har lav boevne av den grunn. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cHg Skrevet 30. april 2023 #18932 Del Skrevet 30. april 2023 Orly skrev (Akkurat nå): Nettop , dette er helt normalt blant fe jeg kjenner , ingen av de har lav boevne av den grunn. Samme her! Syns det vitner om trygghet og samhold 🙌 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
litenstjerne Skrevet 30. april 2023 #18933 Del Skrevet 30. april 2023 cHg skrev (14 minutter siden): Samme her! Syns det vitner om trygghet og samhold 🙌 Vel, ingen i min familie eller kjentfolk gjør sånt. Det betyr ikke at det ikke er god samhold i vår familie, eller at vi ikke bryr oss om hverandre. Vi gjør bare ikke sånt, det hadde vært veldig rart. Vi er alle forskjellig og har våre meninger. Så om folk syns det er rart så må man få lov å reagere. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cHg Skrevet 30. april 2023 #18934 Del Skrevet 30. april 2023 litenstjerne skrev (6 minutter siden): Vel, ingen i min familie eller kjentfolk gjør sånt. Det betyr ikke at det ikke er god samhold i vår familie, eller at vi ikke bryr oss om hverandre. Vi gjør bare ikke sånt, det hadde vært veldig rart. Vi er alle forskjellig og har våre meninger. Så om folk syns det er rart så må man få lov å reagere. Jeg syns ikke det er rart at dere har andre måter å skape samhold på Men jeg syns derimot det er rart at andre ikke har forståelse for at man er forskjellige uten at man skal reagere med å dømme Dét syns jeg er rart 🥰 7 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
litenstjerne Skrevet 30. april 2023 #18935 Del Skrevet 30. april 2023 cHg skrev (2 minutter siden): Jeg syns ikke det er rart at dere har andre måter å skape samhold på Men jeg syns derimot det er rart at andre ikke har forståelse for at man er forskjellige uten at man skal reagere med å dømme Dét syns jeg er rart 🥰 Det vil alltid være noen som dømmer. Når man velger å være en offentlig profil, dele mye av livet sitt, da vil det jo bli reaksjoner. SE burde kanskje tenke litt over hva hun deler av og til. Noen ganger virker det jo som hun vil provosere, bare mitt inntrykk🤷🏼♀️ 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cHg Skrevet 30. april 2023 #18936 Del Skrevet 30. april 2023 litenstjerne skrev (5 minutter siden): Det vil alltid være noen som dømmer. Når man velger å være en offentlig profil, dele mye av livet sitt, da vil det jo bli reaksjoner. SE burde kanskje tenke litt over hva hun deler av og til. Noen ganger virker det jo som hun vil provosere, bare mitt inntrykk🤷🏼♀️ Det er mye man kan "ta" SE på, men at hun skal være ansvarlig for at andre har et snevert syn på forskjellige måter å leve på er vel litt merkelig å forvente? Er det ikke? 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 30. april 2023 #18937 Del Skrevet 30. april 2023 cHg skrev (45 minutter siden): Når min far er på besøk så hiver han seg rundt med både støvsugeren og middagslaging rett som det er 😄 Dritdigg 😅 Da slenger jeg meg enten på sofaen eller er nyttig selv. Fint å ha flere armer hjemme av og til 🥰 Men gjør han det fordi du er lat og rotehodet og det ser ut som en grisesti rundt deg? Og du aldri gjør noe husarbeid selv? 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cHg Skrevet 30. april 2023 #18938 Del Skrevet 30. april 2023 Bibbi_ skrev (Akkurat nå): Men gjør han det fordi du er lat og rotehodet og det ser ut som en grisesti rundt deg? Og du aldri gjør noe husarbeid selv? Han liker å være nyttig, og syns det er fint å bidra 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
litenstjerne Skrevet 30. april 2023 #18939 Del Skrevet 30. april 2023 cHg skrev (10 minutter siden): Det er mye man kan "ta" SE på, men at hun skal være ansvarlig for at andre har et snevert syn på forskjellige måter å leve på er vel litt merkelig å forvente? Er det ikke? Hun som resten av influensere som deler livet sitt må forvente at folk reagerer på det som legges ut. Så kan man som influenser tenke over det man legger ut, forstå at noen vil bli provosert. Det hadde jeg tenkt over hvis jeg var influenser. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 30. april 2023 #18940 Del Skrevet 30. april 2023 cHg skrev (13 minutter siden): Det er mye man kan "ta" SE på, men at hun skal være ansvarlig for at andre har et snevert syn på forskjellige måter å leve på er vel litt merkelig å forvente? Er det ikke? Enig, veldig merkelig. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå