Rosa Sitron Skrevet 11. mars 2023 #15821 Skrevet 11. mars 2023 6 minutter siden, Vinterferie said: Jeg har skrevet brun krem. Men det var selvbrunings krem. Beklager. Takk, ville bare vite hva så jeg kunne følge diskusjonen
Gjest Kattedama Skrevet 11. mars 2023 #15822 Skrevet 11. mars 2023 HelloMindy skrev (35 minutter siden): Ingen reklame eller spons merket som jeg ser. Men husker det var en influenser som lånte en Moonboon for å se om den funket for babyen, og deretter fikk spons og rabattkoder til følgerne. Vi får se hva som skjer, men det dukker nok opp #reklame/spons ganske snart.
Vidamarie Skrevet 11. mars 2023 #15823 Skrevet 11. mars 2023 Rosa Sitron skrev (3 timer siden): Jeg sleit også med amming på nr 3. Helsesykepleier sa at det var ganske vanlig når de eldre søsken ikke var så gamle for man fikk ikke tid til å ha det rolig. Og dette i full permisjon Ikke tid til å ta d rolig? Barna er en uke hos faren. Og de er ikke så små de eldre søskene 4 12
Exkt Skrevet 11. mars 2023 #15824 Skrevet 11. mars 2023 For meg fremstår Sara svært egosentrisk og lat. Brukte linser slenger ho på nattbordet, brukt truse innlegg i vasken, søpla fra jula blei stående i dagevis, bikkja gjør ifra seg på terrassen og klær ligger slengt over alt. Bare for å nevne noe av det ho har vist følgerene sine. Om ho er ei god mor skal ikke eg uttale meg om. Ei heller om det er heldig for barn å vokse opp i slikt kaos. At ho bruker barna sine for å tjene penger, er det derimot ingen tvil om. 11 18
Rem Skrevet 11. mars 2023 #15825 Skrevet 11. mars 2023 Hun har jo kjøpt den greia brukt av ei venninne!
L0tta Skrevet 11. mars 2023 #15826 Skrevet 11. mars 2023 Plast skrev (9 timer siden): Babyen din legger dårlig på seg, virker konstant sulten og urolig. Du evner ikke å se baby i det hele tatt, og legger bare baby til med pc oppi ammeputa. Så bruker du tid og kapasitet på å underholde ukjente mennesker på å oppdatere de og svare de, istedenfor å legge deg ned med baby og forsøke å bli kjent med han og signalene hans. Du syter heller foran alle ukjente følgerne dine over at baby er et klistremerke og at han aldri sover. Så er du så forfengelig at du farger bryn og smører deg inn med selvbruning. Jeg er selv i babyperiode, og kan ikke forstå hvordan hun sjonglerer jobb og forfengeligheten sin med en nyfødt som i tillegg må følges ekstra opp av HS pga lite vektoppgang. Og nei, jeg ser overhodet ikke humor i noe av det hun legger ut som omhandler dette, da jeg, min personlige mening, mener at dette grenser til omsorgssvikt. Alle som følger SaraEmilie As nå og som handler Careless produkter, er for meg mennesker som støtter dette. Jeg driter i at du synes det er fint, eller at du trives med å følge henne. Det er noe etisk bak det som du burde gå noen runder med deg selv MENER JEG. Enig 👏 Slik Sara uttaler seg skulle man tro det er hennes første barn. 3 13
Rosa Sitron Skrevet 11. mars 2023 #15827 Skrevet 11. mars 2023 45 minutter siden, Vidamarie said: Ikke tid til å ta d rolig? Barna er en uke hos faren. Og de er ikke så små de eldre søskene I den settingen er de ikke veldig store. Mine barn er iallfall ca like store og det var som sagt beskjeden jeg fikk. 1
Rosa Sitron Skrevet 11. mars 2023 #15828 Skrevet 11. mars 2023 52 minutter siden, J.. said: Det var jo åpenbart slik den var ment. Personen som skrev det sier selv de sitter i spedbarnabobla og hun selv hadde ikke prioritert som Sara gjør,så da er det Sara gjør feil. Sånt er idiotisk argumentering. At man ikke prioriterer likt betyr ikke at noe er rett og det andre feil. Begge kan være like rett. 1
Trøndelag84 Skrevet 11. mars 2023 #15829 Skrevet 11. mars 2023 Er selv mor til 4 små barn. Minste bare noen mnd. Å ha flere barn er krevende, men ikke så krevene at det skal gå utover ammingen. Er man til voksen og kanskje har besteforeldre tilgjengelig bør det ikke være noe priblem for mor å få ro til å få til ammingen. Alt handler om prioriteringer og sammarbeid/hjelp. En baby krever mor nærmest alene de første ukene, og da er det viktig at partner og besteforeldre (tanter/onkler) trår til og hjelper til med baby og de andre barna. Føler hun har lite hjelp fra familien nå med den lille.. hadde hun planlagt jobbingen sin litt i denne perioden kunne hun kankje hatt litt hjelp hjemme hos seg de dagene hun må jobbe? Hadde jo vært det beste 😊 5 2
Gjest 0llis Skrevet 11. mars 2023 #15830 Skrevet 11. mars 2023 Så ho har tid til å farge øyebryn og smøre seg inn med selvbruning, men å vaske ammeputa måtte venninna ta deg av... Eg kommer aldri til å skjønne meg på kordan ho prioriterer.
Superbobla Skrevet 11. mars 2023 #15831 Skrevet 11. mars 2023 Jeg er sååå lei. Unfollow herfra. Ungen har vært eneste måltid med moren pratende til telefonen og hun klager og syter noe enormt! Gir meg absolutt ingenting det hun leverer nå. Får så vondt av den lille gutten som blir fremstilt som en pest og plage fra dag 1. For det blir han faktisk. Helt sykt opplegg synes jeg. 22 8
Gjest Juhu25 Skrevet 11. mars 2023 #15832 Skrevet 11. mars 2023 Hun har en baby hver dag og 2 andre hver annen uke. Her sitter jeg og lurer på hvordan ville hun klart det hvis hadde 3 hver dag , prioritere jobb og telefon .
Superbobla Skrevet 11. mars 2023 #15833 Skrevet 11. mars 2023 Det ER jo en form for omsorgssvikt. Barnet er tydeligvis en type som krever nærhet og ro for å spise. Nærhet er ikke bare å ligge på puppen mens mor er på jobb. Hun må fokusere på barnet sitt. Finner hun ikke ledig tid til å vise frem at hun jobber med fargeprøver osv uten jr i monitor så er det mye som tyder på at hun faktisk ikke har det! Vær voksen og si: Vet dere, jeg har ikke tid til dere/det her akkurat nå, for jeg har en som trenger meg mer akkurat nå. Omsorgssvikt er et hardt ord og tøft å høre for enkelte, men det finnes i mange former. Har selv tatt meg i å sitte for mye på telefonen når jeg er sammen med barna, det blir en form for omsorgssvikt. Det betyr ikke at hverken jeg eller Sara ikke har omsorgsevne. Folk blir så fornærmet på andres vegne for at noen kaller en spade for en spade. Dere har bare ulike meninger. Bitches be crazy. 11 14
Gjest Fru G Skrevet 11. mars 2023 #15834 Skrevet 11. mars 2023 Sitter hun virkelig og ammer mens hun forsvarer og forklarer reklame på sc? Er det ingen hjemme i det huset der.
J.. Skrevet 11. mars 2023 #15835 Skrevet 11. mars 2023 Fru G skrev (14 minutter siden): Sitter hun virkelig og ammer mens hun forsvarer og forklarer reklame på sc? Er det ingen hjemme i det huset der. Er jo tross alt "passiv" inntekt.. Men det er jo ikke passivt da hun må aktivt poste storys for å få reklamen i mellom som hun da tjener penger på. 7
Gjest Kattedama Skrevet 11. mars 2023 #15836 Skrevet 11. mars 2023 Fru G skrev (17 minutter siden): Sitter hun virkelig og ammer mens hun forsvarer og forklarer reklame på sc? Er det ingen hjemme i det huset der. Forsvarer hva?
Vegglampe Skrevet 11. mars 2023 #15837 Skrevet 11. mars 2023 Lill skrev (8 minutter siden): Forsvarer hva? Anbefaler å se yummymummy sin story på snap. Da gir det mer mening hva vedkommende mener. Sara E forsvarer bruken av snap sine reklamer og inntekten det gir. 2 1
Gjest Fru G Skrevet 11. mars 2023 #15838 Skrevet 11. mars 2023 Lill skrev (12 minutter siden): Forsvarer hva? ?
Exkt Skrevet 11. mars 2023 #15839 Skrevet 11. mars 2023 Ho sa for litt siden at ho ikke tjener penger på snap reklamene. Therese Lien kjeftet på de som sa influencere tjener penger på dette. Nå sier Sara at ho aldri har nektet for at ho tjener penger på reklamen. Men jo Sara, det har du sagt! 15 11
J.. Skrevet 11. mars 2023 #15840 Skrevet 11. mars 2023 Exkt skrev (2 minutter siden): Ho sa for litt siden at ho ikke tjener penger på snap reklamene. Therese Lien kjeftet på de som sa influencere tjener penger på dette. Nå sier Sara at ho aldri har nektet for at ho tjener penger på reklamen. Men jo Sara, det har du sagt! Tenkte det samme. 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå