Gå til innhold

Sara Emilie Tandberg

Fremhevede innlegg

Skrevet
Vidamarie skrev (2 timer siden):

Sikkert problemer med melkeproduksjonen fordi hun stresser med å jobbe samtidig som hun ammer.. rart at hun ikke får det til nå på nr tre

Er nok noe sånn ja. Tror ikke hun får til å slappe av når hun har så mye på skulderene. Så dette er nok ulempen med å ikke ta full permisjon, men er jo ingen fare å få flaskebarn får håpe om det ikke går seg til at hun klarer å legge bort skammen og heller gi ungen maten han trenger med flaske og prøver å få en ro rundt situasjon for både seg selv og babyen.

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Gjest LudaLi
Skrevet
Visla skrev (3 timer siden):

Tror hun har vært her inne å lest😅

nå er det plutselig koselig å sitte å jobbe og amme, og V liggende på sofaen med L er det fineste synet❤️

Garantert, er vel hun selv som får stengt denne tråden i tide og utide også. 

Gjest LudaLi
Skrevet
Viki6 skrev (13 timer siden):

Joda, nybakte foreldre har lov til å være det. Men å planlegge så dårlig at far skal jobbe 12-timersdager, og mor være i full jobb med en 2 uker gammel baby pluss to barn til i hus, det må betegnes som idioti.

Kunne ikke vært mer enig med deg‼️💯

Gjest Sprite
Skrevet

Altså hun snakker så jævlig mye piss. Jeg orker ikke. 
Snakker om at i termingruppa hennes er det mange som sier de er tilbake til matchvekt etter fødsel fort og at dette ser ut som normalen fordi de er flinkere til å svare enn de som ikke «bouncer back» like fort. Fordi det er mer akseptert?!?! Er det mer akseptert å svare at man er tilbake til matchvekt fort enn motsatt?  
Hvor i helvete er det mer akseptert enn å bruke lengre tid på å bli kvitt babykiloene? 

Dette sier hun GARANTERT fordi hun selv føler på at hun burde vært en av de som var kvitt babykiloene allerede og er sur på seg selv pga det og skjuler seg bak det der. Ååæææææ 🤦🏻‍♀️

Skrevet
Sprite skrev (6 minutter siden):

Altså hun snakker så jævlig mye piss. Jeg orker ikke. 
Snakker om at i termingruppa hennes er det mange som sier de er tilbake til matchvekt etter fødsel fort og at dette ser ut som normalen fordi de er flinkere til å svare enn de som ikke «bouncer back» like fort. Fordi det er mer akseptert?!?! Er det mer akseptert å svare at man er tilbake til matchvekt fort enn motsatt?  
Hvor i helvete er det mer akseptert enn å bruke lengre tid på å bli kvitt babykiloene? 

Dette sier hun GARANTERT fordi hun selv føler på at hun burde vært en av de som var kvitt babykiloene allerede og er sur på seg selv pga det og skjuler seg bak det der. Ååæææææ 🤦🏻‍♀️

Ja, det er vel en grunn for at hun snakker mye om vekt og viser sine kg. Jeg tror ikke hun liker seg selv og at hun ikke er trygg i sin egen kropp.

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg skjønner ikke hvordan en ME syk person klarer å leve slik hun gjør! Jeg bare fatter det ikke! Ho har heletiden så masse å gjøre, huse er kaos, ungen er syk, babyen må følges ekstra godt med pga vekt, AS og oppstart av butikk og lanseringer i øst og vest! Flere reiser i løpet av året! 

Jeg har fibromyalgi, klarer så vidt å måke snø, skal jeg noe om to dager så må jeg planlegge dagene i forveien for at jeg skal makte dagen jeg har planer!! Hadde jeg levd det kaoslivet ho lever så hadde jeg ligget strak ut for lengst! 

• Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 10
Skrevet
Plast skrev (1 time siden):

Så er du så forfengelig at du farger bryn og smører deg inn med selvbruning. 

Enig i det meste du sier,men ikke dette.

Når barnet er stelt,tørr,mett og sovende ser jeg ikke noe galt i å farge bryn,ta en dusj eller se en film,for den saks skyld.

• Liker 10
  • Nyttig 2
Skrevet

Må si jeg blir litt matt av disse influenserne med nesa i tlf 24/7 🙈 hvordan skal de lære barna om skjermtid når de er vokst opp til at dette er normalt? Følger btw Louise Angelica Riise på snap, og det virker som at hun har et liv utenfor some , det er godt å se ☺️ Har ikke orket å se på SE sine snaper lenger, da det er endeløse ( uinteressante) storyer , ofte opp igjen og opp igjen i det samme. Og som andre har påpekt her, så er det litt synd å være vitne til al babytid/småbarns tid går opp i nesa i mobilen i alle settinger . I ferd med å høres gammel ut, så var verden bedre før på mange måter 😅 Takk for meg …

• Liker 9
  • Nyttig 4
Gjest Sprite
Skrevet
Sh999 skrev (6 minutter siden):

Må si jeg blir litt matt av disse influenserne med nesa i tlf 24/7 🙈 hvordan skal de lære barna om skjermtid når de er vokst opp til at dette er normalt? Følger btw Louise Angelica Riise på snap, og det virker som at hun har et liv utenfor some , det er godt å se ☺️ Har ikke orket å se på SE sine snaper lenger, da det er endeløse ( uinteressante) storyer , ofte opp igjen og opp igjen i det samme. Og som andre har påpekt her, så er det litt synd å være vitne til al babytid/småbarns tid går opp i nesa i mobilen i alle settinger . I ferd med å høres gammel ut, så var verden bedre før på mange måter 😅 Takk for meg …

Hun snakker utelukkende om fødsel,baby og careless. 
snakket i flere dager nå om hvor mye som kommer ut av kroppen ved en fødsel. Skikkelig SKIKKELIG interessant. 

Skrevet
Sprite skrev (18 minutter siden):

Hun snakker utelukkende om fødsel,baby og careless. 
snakket i flere dager nå om hvor mye som kommer ut av kroppen ved en fødsel. Skikkelig SKIKKELIG interessant. 

Er sikkert preventivt for enkelte å høre på Saras fødselshistorier.

• Liker 3
Skrevet

Men hvorfor kaller hun vaffelstrikken for smocken? Det et jo ikke ett ordentlig ord engang. Prøver hun å fremstå dum? 

• Liker 4
  • Nyttig 3
Skrevet

Hvis dere oppriktig mener at det Sara driver med er omsorgssvikt, så håper jeg for guds skyld at dere har sendt inn bekymringsmelding til barnevernet 😊

Gjest Kattedama
Skrevet
Camilla_s skrev (15 minutter siden):

Hvis dere oppriktig mener at det Sara driver med er omsorgssvikt, så håper jeg for guds skyld at dere har sendt inn bekymringsmelding til barnevernet 😊

Omsorgssvikt er det ikke, men at det ikke kan være bra for noen å ha en slik barseltid kan man vel være enige om. Den tiden kommer aldri tilbake også skal SE bruke den til å pushe produkter? I tillegg i en tid hvor eksponering av barn har vært et hett tema og hvor folk flest er sterkt i mot å kommersialisere barn på den måten? Det er i mangel på andre ord «helt på trynet». 

Gjest Kattedama
Skrevet
Sol Rampelyset skrev (På 10.3.2023 den 9.04):

Tråden er ryddet for persondebatt. Minner om regler for persondebatt og diskusjon rundt barn: 

Sol, admin. 

Dytter denne da det er mye persondebatt i tråden, selv om SE velger å eksponere mindreårig så har barn et sterkere vern på KG. De har altså et sterkere vern på et anonymt forum enn hos egne foreldre sine salgskanaler.

Skrevet

Brukere her inne vet mer om Saras barn enn det jeg vet om egne tantebarn. Det er delt flere bilder og informasjon om denne stakkars ungen for å skape innhold i markedsføringskanalene. Om det ikke er omsorgssvikt, er det iallefall særdeles kritikkverdig oppførsel og hun bør nok få veiledning av fagfolk med kompetanse, utdanning og erfaring. 

• Liker 8
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
Lill :) skrev (55 minutter siden):

Så fint da, at historiefortellingen passer fint inn med en nytt produkt 🙄 er den sponset? 

Ingen reklame eller spons merket som jeg ser. Men husker det var en influenser som lånte en Moonboon for å se om den funket for babyen, og deretter fikk spons og rabattkoder til følgerne. 

Endret av HelloMindy
  • Liker 1
Skrevet
4 hours ago, Vinterferie said:

Tror du skal revurdere din ordbruk av ordet omsorgssvikt. 

Babyen sov  sammen med far da Sara Emilie farget øyenbrynene og brukte brunkrem. 

Sara Emilie har sagt på snap at hun i samarbeid med helsestasjon vurderer babyens ernæring. Og at det er ting hun ikke har delt med følgerne, fordi hun vil forholde seg til helsestasjonens råd. 

Det er helt normalt at babyer er urolige i perioder. Vi får  ikke hele bildet av situasjonen på snap. 

Sara Emilie var innom og hentet 4 bilder på Pc’en sa hun på snap. Det tok bare noen minutter. Hun viste også at PC ikke lå oppå babyen. 

Sara Emilie driver et firma, derfor må hun jobbe fra mobilen. Hun har ikke reklame samarbeid. Hun driver egen bedrift. Det er ikke en ideell situasjon. Det er snakk om 2 måneder.  

Dette er overhode ikke omsorgssvikt. Jeg oppfordrer deg på det sterkeste å omformulere din uttalelse. 

Brukte hun brunkrem eller selvbruningskrem? Ble forvirret jeg nå (og ikke sett på snap noen dager) 

Skrevet
19 hours ago, Vidamarie said:

Sikkert problemer med melkeproduksjonen fordi hun stresser med å jobbe samtidig som hun ammer.. rart at hun ikke får det til nå på nr tre

Jeg sleit også med amming på nr 3. Helsesykepleier sa at det var ganske vanlig når de eldre søsken ikke var så gamle for man fikk ikke tid til å ha det rolig. Og dette i full permisjon 

• Liker 1
  • Nyttig 3
Gjest Vinterferie
Skrevet
15 minutter siden, Rosa Sitron said:

Brukte hun brunkrem eller selvbruningskrem? Ble forvirret jeg nå (og ikke sett på snap noen dager) 

Jeg har skrevet brun krem. Men det var selvbrunings krem.  Beklager. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...