Gå til innhold

Sara Emilie Tandberg

Fremhevede innlegg

Skrevet
2 minutter siden, Exkt said:

Ho fikk kommentarer på dette i går. Hvor ho svarte "Det har eg aldri sagt" (at ho ikke tjener penger på reklamene).

Ja, det så jeg. Og jeg husker også at hun sa hun ikke tjente penger, jeg tror bare at hun ikke visste den gang, og burde derfor trekke det tilbake i stedet for å benekte 

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Rosa Sitron skrev (7 minutter siden):

Ja, det så jeg. Og jeg husker også at hun sa hun ikke tjente penger, jeg tror bare at hun ikke visste den gang, og burde derfor trekke det tilbake i stedet for å benekte 

For meg virker det som om Sara har vanskelig for å innrømme feil. At ho blånekter på diverse ting, istedenfor å innrømme og beklage, tror eg er en av grunnene til at mange ikke liker ho lengre. Ho har mista bakkekontakt. Blitt en skygge av den  personen ho var før. Trist egentlig. 

Skrevet

Og så sa hun at  den «passive» reklamen på SC som hun tjener penger gjør at hun velger bort andre samarbeid! Ja, særlig!!! Nå lo jeg godt 🤣

• Liker 4
  • Nyttig 7
Skrevet (endret)
Exkt skrev (37 minutter siden):

For meg virker det som om Sara har vanskelig for å innrømme feil. At ho blånekter på diverse ting, istedenfor å innrømme og beklage, tror eg er en av grunnene til at mange ikke liker ho lengre. Ho har mista bakkekontakt. Blitt en skygge av den  personen ho var før. Trist egentlig. 

Akkurat slik det var da Sara sto å viftet med ordrebekreftelser fra kunder, fra amicas og careless, hvor de viste blant flere hundre tusner følgere på Snapchat både navn, adresse, Mail, tlfnr ol. Kom ikke noe ordentlig beklagelse til oss kunder om det. Det er en av hovedgrunnene til at jeg aldri kommer til å handle hos hun/de. Man kan ikke stole på bedriften.

Endret av Hjertestein
  • Liker 7
  • Nyttig 5
Skrevet
baremeg skrev (37 minutter siden):

Og så sa hun at  den «passive» reklamen på SC som hun tjener penger gjør at hun velger bort andre samarbeid! Ja, særlig!!! Nå lo jeg godt 🤣

De reklamene er forferdelig forstyrrende, kommer opp for hver 8. klipp. Fiskekaker og planter er det jeg får opp. Jeg avfølger alle de profilene jeg har fulgt som nå har dette reklamekjøret. Det må være andre måter SnapChat kan få grønne tall på. At dette skal være en dugnad som influensere er med på for å bevare SnapChat høres meget spesielt ut. Er nok bare kjekt med en ekstra inntekt mens en er barselpermisjon feks? Er jo meg som seer det går utover , så nei -jeg boikotter i hvertfall. 

• Liker 4
  • Nyttig 9
Skrevet

Jeg synes ofte klima i tråden her er aggressivt og i overkant kritisk, men jeg må si meg enig i mye av det som postes disse dager.

Det er veldig tydelig at Sara Emilie er redd for å bli glemt nå, og jobber hardt for å være aktuell og opprettholde sin posisjon. Men innholdet hun produserer er intetsigende, uinteressant og kritikkverdig. Hun ville fått mer igjen for å ta seg en pause, fokusere på babyen og slappe av med sin nye familie. Det jeg  også lurer på er hvem dette appellerer til, for som småbarnsmor, er jeg ikke imponert.

• Liker 15
  • Nyttig 7
Gjest LudaLi
Skrevet
Rem skrev (17 timer siden):

Hun har jo kjøpt den greia brukt av ei venninne!

Ja det skal du få meg til å tro😅 Hun juger så hun tror det selv

Gjest LudaLi
Skrevet
Iskaffe123 skrev (1 minutt siden):

Jeg synes ofte klima i tråden her er aggressivt og i overkant kritisk, men jeg må si meg enig i mye av det som postes disse dager.

Det er veldig tydelig at Sara Emilie er redd for å bli glemt nå, og jobber hardt for å være aktuell og opprettholde sin posisjon. Men innholdet hun produserer er intetsigende, uinteressant og kritikkverdig. Hun ville fått mer igjen for å ta seg en pause, fokusere på babyen og slappe av med sin nye familie. Det jeg  også lurer på er hvem dette appellerer til, for som småbarnsmor, er jeg ikke imponert.

Hun ville vært tjent med å være mer mottakelig for velmente råd og være ærlig. Hun burde lagt bort telefonen og fokusert på sin baby. Hun burde ikke bruke mobil mens hun mater baby og la han få all fokus i de situasjonene. Lurer også på hvem hennes følgere er. Jeg kikker innom av ren nysgjerrighet. Men orker ikke følge en slik person 

Skrevet
Mamak skrev (Akkurat nå):

Hun ville vært tjent med å være mer mottakelig for velmente råd og være ærlig. Hun burde lagt bort telefonen og fokusert på sin baby. Hun burde ikke bruke mobil mens hun mater baby og la han få all fokus i de situasjonene. Lurer også på hvem hennes følgere er. Jeg kikker innom av ren nysgjerrighet. Men orker ikke følge en slik person 

Ja, enig i dette. Men man lurer jo på om hennes nærmeste ikke kommer med råd? Eller om hun bare ignorerer dem. 

Det er så i overkant mye mobil og filming mens hun ammer baby, og ellers når hun kanskje burde hatt full fokus på sin nyfødte. Det er forstyrrende å se på faktisk, og det hun forsøker å formidle forsvinner for min del. 

• Liker 3
  • Nyttig 6
Gjest LudaLi
Skrevet
Iskaffe123 skrev (Akkurat nå):

Ja, enig i dette. Men man lurer jo på om hennes nærmeste ikke kommer med råd? Eller om hun bare ignorerer dem. 

Det er så i overkant mye mobil og filming mens hun ammer baby, og ellers når hun kanskje burde hatt full fokus på sin nyfødte. Det er forstyrrende å se på faktisk, og det hun forsøker å formidle forsvinner for min del. 

Jeg kjenner også på at dette er så til de grader feil. Mange influensere er i stand til å balansere dette. Men ikke SaraE. Når hun i tillegg klager over at baby forstyrrer henne da får jeg rett og slett nok. 

Gjest LudaLi
Skrevet
Iskaffe123 skrev (36 minutter siden):

De er vel fornøyd og holder kjeft så lenge de kan skumme fløten. 

Gjest LudaLi
Skrevet
Exkt skrev (17 minutter siden):

Alt Sara gjør virker kynisk og kalkulert. Det er jeg sikker på dette "uhellet" var også. Uten Robin får vi se Sara sin sanne side. Ho brukte de to eldste barna til å bygge opp bedriften sin. Nå er det babyen sin tur til å redde den. Uten babyen hadde følgertallene sett helt annerledes ut. Det vet vi. Og det vet Sara. 

Ha ha ha så ikke før etter at jeg skrev og postet et innlegg, at du hadde skrevet noe lignende. To sjeler én tanke 🥰

Gjest Sprite
Skrevet

Må bare skyte inn en ting. 
Å si at barnet er en «pest og en plage» for henne er å dra det for langt! 
Hun er fortsatt en mor og barnet er veldig etterlengtet for henne og sikkert for faren også. Så det syns jeg blir for dumt å si, og jeg forsvarer aldri denne dama. Men vi er for det meste mødre her inne og akkurat det syns jeg blir for dumt å si. Av mødre. 

Når det er sagt så er jeg enig i alt det andre som sies. 

Skrevet

Tråden er ryddet for avsporinger. Spørsmål om moderering kan tas på Private henvendelser rampelys eller ris og ros rampelys. 

Sol, admin. 

Skrevet
Rem skrev (19 timer siden):

Hun har jo kjøpt den greia brukt av ei venninne!

Hun sa da at den var kjøpt på finn.no? Om du mener denne vugga 

Gjest Verba
Skrevet
elskersommer skrev (18 minutter siden):

Hun sa da at den var kjøpt på finn.no? Om du mener denne vugga 

Nei, den greia som baby ligger i ( ikke vugge ) ble kjøpt av et vennepar sa hun :)

Skrevet
Verba skrev (2 timer siden):

Nei, den greia som baby ligger i ( ikke vugge ) ble kjøpt av et vennepar sa hun :)

Hva tenker du på? Den som henger fra ett stativ og vugger babyen? Beklager at jeg spør

Skrevet

Hvorfor deler hun bilder av at snap går i tap, skrevet for snart 2 år siden? Finnes det ikke noe som er oppdatert?

• Liker 4
  • Nyttig 2
Gjest Fru G
Skrevet

All denne meningsløse snappingen gir jo mening nå. Det gir PENGER i kassa. Jo flere snapper, jo mere gryn. 

Gjest Fru G
Skrevet
Hjertestein skrev (1 minutt siden):

Hvorfor deler hun bilder av at snap går i tap, skrevet for snart 2 år siden? Finnes det ikke noe som er oppdatert?

Hun deler jo ukritisk så mye så litt fra eller til…🙈

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...