Nussepus Skrevet 1. mars 2023 #15441 Skrevet 1. mars 2023 Minombre skrev (38 minutter siden): Nei, det er derfor jeg mener at det blir feil å kalle det designerkjoler. Det de har gjort, i mine øyne, er å ta utgangspunkt i lignende kjoler og gjort små endringer i farge og detaljer. Å kalle seg klesdesigner når man nesten ikke har fullført ungdomsskolen er jo helt feil. Men fint at hun mirakuløst ble frisk av ME da hun begynte å tjene penger på å selge familien sin. 7 9
Gjest Verba Skrevet 1. mars 2023 #15442 Skrevet 1. mars 2023 Lill skrev (11 minutter siden): Når det gjelder Careless sine bikinier så var hun meget dyktig. Flott at hun har skapt arbeidsplasser og møtt et marked som trengte et produkt. Synd at hun ser ut til å kaste all integritet over bord for å cashe inn på andre mer shady løsninger. AMEN! 👏🏻
Minombre Skrevet 1. mars 2023 #15443 Skrevet 1. mars 2023 Nussepus skrev (44 minutter siden): Å kalle seg klesdesigner når man nesten ikke har fullført ungdomsskolen er jo helt feil. Men fint at hun mirakuløst ble frisk av ME da hun begynte å tjene penger på å selge familien sin. Dette er en kommentar jeg ser på som usaklig! Å betvile andre sine sykdommer er en uting. Man kan kan ha gode og dårlige perioder med ME, sykdommen kan også gå i dvale eller man kan bli frisk. Det er en sykdom ingen har konkrete svar på, ikke engang forskere. Jeg har forøvrig aldri hørt henne kalle seg klesdesigner heller. Ja, hun har sagt at hun har designet ting, men så vidt meg bekjent ikke kalt seg ved yrkestittelen klesdesigner. Jeg ville heller sagt at det er imponerende at hun, til tross for ME og ikke fullført skolegang, har klart å skape et merke som har suksess! Hun har også vært veldig kreativ i måten å reklamere for ting på og mange liker henne nettopp fordi hun er sånn som hun er. Så får barneeksponering være et annet tema. 5 8
Nussepus Skrevet 1. mars 2023 #15444 Skrevet 1. mars 2023 Minombre skrev (1 time siden): Dette er en kommentar jeg ser på som usaklig! Å betvile andre sine sykdommer er en uting. Man kan kan ha gode og dårlige perioder med ME, sykdommen kan også gå i dvale eller man kan bli frisk. Det er en sykdom ingen har konkrete svar på, ikke engang forskere. Jeg har forøvrig aldri hørt henne kalle seg klesdesigner heller. Ja, hun har sagt at hun har designet ting, men så vidt meg bekjent ikke kalt seg ved yrkestittelen klesdesigner. Jeg ville heller sagt at det er imponerende at hun, til tross for ME og ikke fullført skolegang, har klart å skape et merke som har suksess! Hun har også vært veldig kreativ i måten å reklamere for ting på og mange liker henne nettopp fordi hun er sånn som hun er. Så får barneeksponering være et annet tema. Det kan jo ikke være et annet tema. Alt blir jo publisert i en smørje. Så det går jo ikke an å skille. 5 1
Dupers Skrevet 1. mars 2023 #15445 Skrevet 1. mars 2023 Kjenner jeg blir litt irritert over hvor mye hun fronter "luke I am your father" som et star wars sitat, det sitatet er fra en reklame kampanje som ikke hadde noe med George Lucas å gjøre. Filmsitatet er "I am your father Luke" når du kaller opp ungen din etter en filmkarakter pga ett sitat, burde du kunne sitatet 14 2
Gjest Fru G Skrevet 1. mars 2023 #15446 Skrevet 1. mars 2023 @ngel skrev (5 timer siden): Tipper flesteparten ikke er kjøpt? 😉 Eller har du bevis på eksakt hvor mange som er kjøpt? 😊 Ærlig talt. Er det virkelig antallet kjøpere som er poenget. Bare å kjøpe en eneste følger beviser at personen ikke er troverdig. Kanskje greit å kjøpe ti, men ikke 100🙈
Lillemor1982 Skrevet 1. mars 2023 #15447 Skrevet 1. mars 2023 Dupers skrev (48 minutter siden): Kjenner jeg blir litt irritert over hvor mye hun fronter "luke I am your father" som et star wars sitat, det sitatet er fra en reklame kampanje som ikke hadde noe med George Lucas å gjøre. Filmsitatet er "I am your father Luke" når du kaller opp ungen din etter en filmkarakter pga ett sitat, burde du kunne sitatet Hun har virkelig ikke peiling 🤦♀️ 1 1
Gjest Sprite Skrevet 1. mars 2023 #15448 Skrevet 1. mars 2023 Dupers skrev (50 minutter siden): Kjenner jeg blir litt irritert over hvor mye hun fronter "luke I am your father" som et star wars sitat, det sitatet er fra en reklame kampanje som ikke hadde noe med George Lucas å gjøre. Filmsitatet er "I am your father Luke" når du kaller opp ungen din etter en filmkarakter pga ett sitat, burde du kunne sitatet SE i et nøtteskall dette
Minombre Skrevet 1. mars 2023 #15449 Skrevet 1. mars 2023 Nussepus skrev (2 timer siden): Det kan jo ikke være et annet tema. Alt blir jo publisert i en smørje. Så det går jo ikke an å skille. Jo, det syns jeg at det gjør. Noe kan være bra, andre ting kan være dårlig. Jeg syns det er helt knall at hun har klart å skape Careless, men er ikke for barneeksponering. Så jo, det går an å ha to tanker i hodet samtidig. 4
loffen Skrevet 1. mars 2023 #15450 Skrevet 1. mars 2023 Vader sier vel kun; 'I am your father'. Han sier ikke Luke. 4 1
Hjertestein Skrevet 1. mars 2023 #15451 Skrevet 1. mars 2023 Syntes det er utrolig rart at hun poster slike videoer av seg selv og L, der hun ammer. Hun sier det er pga det blir naturlig nå, pga filmingen av seg seg selv er jobben hennes og L må amme - greit nok. Men klarer ikke hun ta bilder ovenfor puppen? Eller andre vei? Og i disse tider, alt man har lært etter darkroom og alt man leser om hvor bra teknologien er, så er det ganske lett for noen å fjerne det klistremerket som er forran L og vips, der har man et bilde av en baby som sutter pupp, noe som er ganske opphissende for pedofile. Jeg vet jo at det hadde vært liten sjanse for at et evt bilde av meg og min unge hadde blitt stjelt og brukt, men Sara har en profil på oppi 400.000 følgere, det er allerede flere titalls bilder som er delt på grupper i discord og mest sannsynligvis andre plasser og. Jeg blir virkelig trist og lei meg i mitt mammahjerte, at klikk og oppmerksomhet er mer verdt enn å beskytte babyen sin. Det er for meg ubegripelig. Stopp Sara, vær så snill. 18 2 2
Gjest Juhu25 Skrevet 1. mars 2023 #15452 Skrevet 1. mars 2023 Hjertestein skrev (42 minutter siden): Syntes det er utrolig rart at hun poster slike videoer av seg selv og L, der hun ammer. Hun sier det er pga det blir naturlig nå, pga filmingen av seg seg selv er jobben hennes og L må amme - greit nok. Men klarer ikke hun ta bilder ovenfor puppen? Eller andre vei? Og i disse tider, alt man har lært etter darkroom og alt man leser om hvor bra teknologien er, så er det ganske lett for noen å fjerne det klistremerket som er forran L og vips, der har man et bilde av en baby som sutter pupp, noe som er ganske opphissende for pedofile. Jeg vet jo at det hadde vært liten sjanse for at et evt bilde av meg og min unge hadde blitt stjelt og brukt, men Sara har en profil på oppi 400.000 følgere, det er allerede flere titalls bilder som er delt på grupper i discord og mest sannsynligvis andre plasser og. Jeg blir virkelig trist og lei meg i mitt mammahjerte, at klikk og oppmerksomhet er mer verdt enn å beskytte babyen sin. Det er for meg ubegripelig. Stopp Sara, vær så snill. Tenk ungen er en uke gammel , istedenfor nyte barseltid hun virker så stressa og lei seg og prøver bevise noe her. Det er ikke sunt . Og med alle hormoner og en kropp som trenger tid å komme seg er jeg redd hun møter bare vegg og blir dårlig .Og da kommer ikke noe bra ut av det, ikke helsa eller jobb . Og nå skriver jeg kun som en mamma til en mamma , ikke som en kritikker eller nettroll .
Orly Skrevet 1. mars 2023 #15453 Skrevet 1. mars 2023 Minombre skrev (8 timer siden): Jeg syns forøvrig ikke Careless sine bikinier er kopi. Hun brukte tilbakemeldinger fra kunder om hva de ønsket seg i en bikini og utviklet merket med bakgrunn i det. Det er vel sikkert derfor nettopp Careless går såpass bra. Det skal sies at noen av badedraktene som visstnok skal komme er nesten identiske i fasongen som en badedrakt jeg kjøpte i fjor, så den var ikke akkurat nyskapende. I bunn og grunn høres det ut som de fleste her inne er enige om at hun ikke bør fremstille alt hun lager som designervarer, det er bare litt ulik oppfatning i hva som ligger i begrepet designer. Det er hva jeg får ut av diskusjonen rundt dette i hvert fall. Mulig jeg tar feil 😊 Jeg synes endel sv de var kopi og hun reklamerte for konges sløjd sine året før.. 3
Gjest LudaLi Skrevet 2. mars 2023 #15454 Skrevet 2. mars 2023 Sharpa VinterBerg skrev (21 timer siden): Slutt med denne lyvingen din. Sara har ikke designet noe som helst. Det har hun selv ytret. Hun løy om disse bærekraftige kjolene fra Amicas, så bare slutt å dikte historier. Jeg syns det er ganske frekt og nedlatende ovenfor de som har gått flere år på skole for utdanne seg innen design og markedsføring. Tatt seg både en bachelor og master. Så kaller Tanberg seg designer, og egoet mener hun har høy kompetanse på markedsføring. Alt dette uten å gått ferdig videregående…. Jeg sier ikke at livets skole er så galt, men det er noe med måten hun liker å fremstille seg selv på. Hun er best i alt virker det som
Minombre Skrevet 2. mars 2023 #15455 Skrevet 2. mars 2023 Mamak skrev (49 minutter siden): Ja at hun mirakuløst ble frisk av ME da pengene begynte å renne inn er jo litt merkelig er det ikke Så du tenker at hun har faket det å være ME syk siden ungdomsskolen, gått glipp av fritidsaktiviteter, tid med venner, ikke fullført skolegang osv, for så å plutselig bli frisk fordi hun begynte å tjene penger? Hvis du har lest historien hennes skjønner du at dette er bare tull! Det er sannelig frekt å uttale seg sånn om andre personer sin sykdomshistorie! Jeg vil påstå det at det er et stort samfunnsproblem at folk betviler andre personers diagnoser og det er med på å opprettholde skam og stigma rundt det å være syk og ufør. På enhver arbeidsplass (høres det ut som på dem jeg snakker med) er det noen som slenger med leppa og bagatelliserer og betviler andre folk sine psykiske og fysiske plager, noe som ikke akkurat gjør det enklere for de som faktisk sliter med helsa. Slutt med det! 2 9
Sharpa VinterBerg Skrevet 2. mars 2023 #15456 Skrevet 2. mars 2023 Når flashet Petter Stordalen pupper og gråt i markedsføringskanalene sine? Har har som Sara, eksponert ungene sine for å bygge hoteller og selge hotellrom? 7 3
_isabella Skrevet 2. mars 2023 #15457 Skrevet 2. mars 2023 10 minutter siden, Sharpa VinterBerg said: Når flashet Petter Stordalen pupper og gråt i markedsføringskanalene sine? Har har som Sara, eksponert ungene sine for å bygge hoteller og selge hotellrom? Jeg visste ikke engang at han hadde barn før datteren plutselig dukket opp på Kompani Lauritzen i fjor. Så, godt poeng 7 2
@ngel Skrevet 2. mars 2023 #15458 Skrevet 2. mars 2023 Sharpa VinterBerg skrev (5 minutter siden): Når flashet Petter Stordalen pupper og gråt i markedsføringskanalene sine? Har har som Sara, eksponert ungene sine for å bygge hoteller og selge hotellrom? Dett Sharpa VinterBerg skrev (14 minutter siden): Når flashet Petter Stordalen pupper og gråt i markedsføringskanalene sine? Har har som Sara, eksponert ungene sine for å bygge hoteller og selge hotellrom? Men nå er jo ikke han influenser og lever av å dele fra livet sitt, men det er jo en av jobbene til SE. 😊 2
Snublefot62 Skrevet 2. mars 2023 #15459 Skrevet 2. mars 2023 Sharpa VinterBerg skrev (33 minutter siden): Når flashet Petter Stordalen pupper og gråt i markedsføringskanalene sine? Har har som Sara, eksponert ungene sine for å bygge hoteller og selge hotellrom? @ngel skrev (16 minutter siden): Men nå er jo ikke han influenser og lever av å dele fra livet sitt, men det er jo en av jobbene til SE. 😊 Men han var allikevel god nok å bruke som eksempel når det gikk i støtte til SE? Er ikke dette litt dobbeltkommunikasjon? 4 7
Bibbi_ Skrevet 2. mars 2023 #15460 Skrevet 2. mars 2023 @ngel skrev (23 minutter siden): Dett Men nå er jo ikke han influenser og lever av å dele fra livet sitt, men det er jo en av jobbene til SE. 😊 Jobb å selge ungene sine? Hmmm 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå