Gå til innhold

Den store barnevogntråden


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen flere erfaringer med fox? Noen som har prøvd både buffalo og fox og kan si noe for/imot? Er dempingen blitt mye bedre enn buff? Kan noen måle innvendig størrelse på bagdelen? Bor langt unna butikk som fører merket å finner ikke mål på nett. Blir super takknemlig for svar :) 

Anonymkode: 4519e...2d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Får vår Fox hit om noen dager ifølge leverandør, så kan oppdatere da om ingen har svart. Skal prøve litt rundt omkring 😊

Anonymkode: 6bad5...8b7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Får vår Fox hit om noen dager ifølge leverandør, så kan oppdatere da om ingen har svart. Skal prøve litt rundt omkring 😊

Anonymkode: 6bad5...8b7

Det hadde vært supert! tusen takk :)

Anonymkode: 4519e...2d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Får vår Fox hit om noen dager ifølge leverandør, så kan oppdatere da om ingen har svart. Skal prøve litt rundt omkring 😊

Anonymkode: 6bad5...8b7

Åå fint om du kan skrive litt om hvordan den er i terreng også :D

Anonymkode: 07700...f03

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.4.2018 den 19.54, AnonymBruker skrev:

Går vel kanskje under norgespakken? Kommer litt Ann på vekt. Du kan sjekke pris for å sende på posten.no ☺

Anonymkode: 71b3b...c31

Hvem er Ann?

Anonymkode: b0faa...66b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvem er Ann?

Anonymkode: b0faa...66b

Skal du seriøst legge deg opp i en liten skriveleif fra autokorrekt 😂 (som tydeligvis ikke ble så korrekt)

Anonymkode: 71b3b...c31

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 18.4.2018 den 16.04, AnonymBruker skrev:

Trenger hjelp.. står mellom tre vogner: bugaboo fox, britax smile 2 og baby jogger city elite.. 

Om oss: sporty par (glad i å jogge/gå i terreng) som venter vårt første barn i juni. Vi tenker liksom umiddelbart at city elite passer vår livsstil, men samtidig har vi muligens lyst på en vogn der man kan ha barnet vendt mot oss i sittedelen.. vet rett og slett ikke hva som er viktigst.. Vi ønsker å ha et mest mulig lettvint liv med en vogn som er grei å slå sammen der barnet og vi har det mest mulig komfortabelt. Pris er ikke så viktig for oss (føler vi kan legge litt i en vogn som dekker flest mulig behov) men vi har ikke så mye lagringsplass så å ha mange vogner er ikke noe alternativ. Vi sykler begge til jobb og må nok kjøpe oss en sykkelvogn etter hvert. Vi bor i Bergen :)

Anonymkode: 07700...f03

Sjekk ut babyjogger city premier! Elsker den! 4 hjul, ergonomisk, STOR kurv under (får plass til 3,5 åringen min i den) lett og trille. Veldig lett og legge sammen og blir liten sammenlagt. Har bytta ut kalesjen med bugaboo donky kalesje, men det er ikke noe man må gjøre :) 

har tidligere hatt emmaljunga og de er vanvittig store og tunge i forhold. 

Anonymkode: a0d66...ceb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26.4.2018 den 13.05, AnonymBruker skrev:

Åå fint om du kan skrive litt om hvordan den er i terreng også :D

Anonymkode: 07700...f03

Skal gjøre det! Den har fortsatt ikke kommet, men de sier den er på vei. Jeg holder dere oppdatert 😊

Anonymkode: 6bad5...8b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skal gjøre det! Den har fortsatt ikke kommet, men de sier den er på vei. Jeg holder dere oppdatert 😊

Anonymkode: 6bad5...8b7

Supert!!

Anonymkode: 07700...f03

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Supert!!

Anonymkode: 07700...f03

Les også blogginnlegget til Annette; nettenestea.com! Hun har testet den 😊

Anonymkode: 8bd41...837

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 30.4.2018 den 10.09, AnonymBruker skrev:

Les også blogginnlegget til Annette; nettenestea.com! Hun har testet den 😊

Anonymkode: 8bd41...837

Hihi allerede gjort det! Og bestilt vognen 😂 hvor lang ventetid hadde du på vognen? Her (i Bergen) er det 6-8 uker :O glad jeg bestilte nå siden jeg nærmer meg 31 uker på vei!!

Anonymkode: 07700...f03

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hihi allerede gjort det! Og bestilt vognen 😂 hvor lang ventetid hadde du på vognen? Her (i Bergen) er det 6-8 uker :O glad jeg bestilte nå siden jeg nærmer meg 31 uker på vei!!

Anonymkode: 07700...f03

I Oslo var det 8 uker ventetid når jeg bestilte for ca 2 uker siden 😊 Ikke så farlig for meg ta termin er i slutten av august, men fint å være tidlig ute 😊

Anonymkode: 8bd41...837

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

I Oslo var det 8 uker ventetid når jeg bestilte for ca 2 uker siden 😊 Ikke så farlig for meg ta termin er i slutten av august, men fint å være tidlig ute 😊

Anonymkode: 8bd41...837

DET skjønner jeg!! Skulle ønske jeg hadde vært tidligere ute samtidig som jeg er veldig glad jeg ikke ventet lenger!!

Anonymkode: 07700...f03

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On 4/6/2018 at 9:20 PM, Zwish said:

Akkurat dette lurer jeg på og, skulle trodd det var meg som hadde skrevet det, minus at termin er i august. 😆 Krysser fingrene for at svaret befinner seg nedover i tråden, for blir helt svimmel av å skulle velge i jungelen av info. 

Jeg ka anbefale britax smilie

Anonymkode: a62bc...636

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 4/8/2018 at 6:26 PM, AnonymBruker said:

Takk for svar! Vi vil gjerne unngå tre hjul, vi ønsker mulighet å kunne ha ungen sitte med ansiktet vendt mot oss når vi triller. Så det tenker jeg er den største ulempen jeg ser. 

Noen som har noen erfaring med britax smile 2 eller Emmaljunga nxt90 til vårt bruk? 

Anonymkode: 6018e...f0d

Vi er veldig fornøyd med Britaxen. Bor i 4. uten heis midt i Oslo

Anonymkode: a62bc...636

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er den beste vognposen? Har kjøpt meg bugaboo fox. Og trenger man vognpose når barnet blir født i tidlig juli?

Anonymkode: 07700...f03

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ser noen spør om Britax Smile 2. Vi har den, og jeg er litt delt. Syns den er veldig bra, sålenge man ikke bruker vinterpose( i sportsdelen). Jeg syns sportsdelen blir altfor trang med vinterpose, vi kunne bl.a. ikke bruke bøyle mens han satt hele første vinter fra baby var 7 mnd til 1 år. (Nå har vi riktignok ganske stor baby, så er muligens andre som har andre erfaringer). 

Jeg ville også foretrukket en lavere vogn som sovevogn i barnehage eller om man har søsken, for den er såpass høy at den lett kan velte om andre barn henger på siden av vogna.

Utover de to nevnte tingene har vi hvert veldig fornøyd med vogna. God demping, ventilasjon, solskjerming og trillekomfort.

Anonymkode: 6a47c...3e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 4/20/2018 at 3:00 AM, Crazydoglady said:

Tips til søskenvogn som også kan brukes alene? Bortsett fra svindyre bugaboo. Ser for meg at jeg kommer til å trille endel mer yngste mens eldste er i bhg, men vil gjerne ha mulighet til å legge dem samtidig eller gå ut med begge når eldste er hjemme..

Mountain buggy duet. Kan kjøpe en sånn handlebag (joeybag) å sette på den ene seteplassen om du ikke bruker begge. Pluss med vogna er gode hjul med god demping. Minus med vogna er at tekstilene/kalejsen er ubrukelig tynne  i norsk klima, og (helt nødvendig) regntrekk er dyre.

Anonymkode: f79b2...17d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare legge til at Emmaljunga nxt90f har helt utrolig solskjerming. Perfekt sommervogn. 

Man får dradd "bremmen"(?) Så langt frem og ned at babyen ikke får sol på seg når hun sover i vognen. Det er også en stripe med innsektsnetting i toppen slik at det fremdeles er god lufting.

Anonymkode: 71b3b...c31

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3.5.2018 den 11.37, AnonymBruker skrev:

Hva er den beste vognposen? Har kjøpt meg bugaboo fox. Og trenger man vognpose når barnet blir født i tidlig juli?

Anonymkode: 07700...f03

Vet ikke hvilken som passer best til vogna, men jeg hadde ikke stresset med å kjøpe pose ennå med julibarn. Men etter hvert trenger du pose (eller tilsvarende). Nå på sommeren vil det holde med et teppe eller en lett dyne, eventuelt en tynn sommerpose. Når det er så varmt som nå, ligger babyen min kun i vanlig tøy i bagen (men h*n er født i januar).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...