AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2018 #281 Del Skrevet 11. oktober 2018 Noen som har erfaring med babyjogger city elite på snøføre/ulendt terreng? Har bugaboo fox som hovedvogn men har lyst på en litt mer robust når ungen kan vendes fra meg. Anonymkode: 4519e...2d9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2018 #282 Del Skrevet 11. oktober 2018 6 timer siden, Minlillelykke skrev: Lilleprinsen hadde den før. Men usikker på om noen i norge fører de lenger Takk for tips,de har😁😁 Anonymkode: 389f6...7ea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2018 #283 Del Skrevet 12. oktober 2018 Erfaring med petite cherie heritage? Anonymkode: 56b56...53e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minlillelykke Skrevet 12. oktober 2018 #284 Del Skrevet 12. oktober 2018 32 minutter siden, AnonymBruker skrev: Erfaring med petite cherie heritage? Anonymkode: 56b56...53e Kollegaen min kjøpte den, og returnerte den. Stiv, skranglete og syntetisk stoff var det hun ikke likte 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2018 #285 Del Skrevet 12. oktober 2018 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Noen som har erfaring med babyjogger city elite på snøføre/ulendt terreng? Har bugaboo fox som hovedvogn men har lyst på en litt mer robust når ungen kan vendes fra meg. Anonymkode: 4519e...2d9 Funket veldig fint i Oslo forrige vinter! Anonymkode: e1703...2f1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frk.Sanna Skrevet 16. oktober 2018 #286 Del Skrevet 16. oktober 2018 Noen som har erfaring med cybex vogner? Ser Barnashus har en på tilbud som virker grei. Vi bruker ikke vogna så ofte, så vil ikke bruke alt for mye penger på en ny vogn. Den må uansett være god å sove i og trille + ikke ta for stor plass. Vi har en stor 1 åring, ellers hadde vi gått for britax smile 2.. Ikke enkelt dette her😜☺️🤷♀️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minlillelykke Skrevet 16. oktober 2018 #287 Del Skrevet 16. oktober 2018 42 minutter siden, frk.Sanna skrev: Noen som har erfaring med cybex vogner? Ser Barnashus har en på tilbud som virker grei. Vi bruker ikke vogna så ofte, så vil ikke bruke alt for mye penger på en ny vogn. Den må uansett være god å sove i og trille + ikke ta for stor plass. Vi har en stor 1 åring, ellers hadde vi gått for britax smile 2.. Ikke enkelt dette her😜☺️🤷♀️ Noen av de har demping, men ellers er de mest triller. Sett på tfk? Den sies å ha stor sittedel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frk.Sanna Skrevet 16. oktober 2018 #288 Del Skrevet 16. oktober 2018 6 timer siden, Minlillelykke skrev: Noen av de har demping, men ellers er de mest triller. Sett på tfk? Den sies å ha stor sittedel Takk for svar🙏🏻☺️ Jeg har god erfaring med tfk vognen for 10 år siden😄 Det eneste minuset er at den er litt stor + ikke vendbar sittedel. Ikke enkelt dette her😜☺️ Synst jeg leste at deb cybex vogna er med demping. Får ta en tur å kikke på den, men litt skeptisk siden jeg ikke finner noe ang den og andre som har erfaring med den vogna☺️ Jeg har foreslått baby jogger premier til mannen da...🤷♀️☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minlillelykke Skrevet 16. oktober 2018 #289 Del Skrevet 16. oktober 2018 1 time siden, frk.Sanna skrev: Takk for svar🙏🏻☺️ Jeg har god erfaring med tfk vognen for 10 år siden😄 Det eneste minuset er at den er litt stor + ikke vendbar sittedel. Ikke enkelt dette her😜☺️ Synst jeg leste at deb cybex vogna er med demping. Får ta en tur å kikke på den, men litt skeptisk siden jeg ikke finner noe ang den og andre som har erfaring med den vogna☺️ Jeg har foreslått baby jogger premier til mannen da...🤷♀️☺️ Premier også er stiv synes jeg, mer trille enn vogn. Men dette avhenger jo av hvor den skal brukes. Vi har brukt vår versa, forgjengeren til premier på ferier, til handlings osv. Elsker vogna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frk.Sanna Skrevet 17. oktober 2018 #290 Del Skrevet 17. oktober 2018 11 timer siden, Minlillelykke skrev: Premier også er stiv synes jeg, mer trille enn vogn. Men dette avhenger jo av hvor den skal brukes. Vi har brukt vår versa, forgjengeren til premier på ferier, til handlings osv. Elsker vogna Hm den er det ja. Jeg er så usikker jeg altså😜😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Azalea Skrevet 17. oktober 2018 #291 Del Skrevet 17. oktober 2018 På 18.9.2018 den 19.38, Kaiaermeg skrev: Dere som har (hatt) Britax Smile 2, hvilken vognpose har/hadde dere? Har forstått det som at man bør velge med omhu, så den ikke tar for mye plass i en litt smal bagdel. Innspill? OBS! Har termin i februar, så den må være varm og god... Hadde en bag som var like smal som Smile sin, vi brukte Troller Iglo sin vognpose. https://www.rudo.no/nettbutikk-vogner-vognposer-vinterposer/troller-iglo-vinterpose-0-6-ar 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frk.Sanna Skrevet 17. oktober 2018 #292 Del Skrevet 17. oktober 2018 15 timer siden, Minlillelykke skrev: Premier også er stiv synes jeg, mer trille enn vogn. Men dette avhenger jo av hvor den skal brukes. Vi har brukt vår versa, forgjengeren til premier på ferier, til handlings osv. Elsker vogna Off den er det ja.. Sliter med å bestemme meg altså😜🙈🤷♀️☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2018 #293 Del Skrevet 17. oktober 2018 For å få en liten og lett trille med vendbar sittedelen, må vi opp i prisklassen til bugaboo bee da? Noen som vet om noen andre? Anonymkode: bcd57...b9a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minlillelykke Skrevet 18. oktober 2018 #294 Del Skrevet 18. oktober 2018 15 timer siden, AnonymBruker skrev: For å få en liten og lett trille med vendbar sittedelen, må vi opp i prisklassen til bugaboo bee da? Noen som vet om noen andre? Anonymkode: bcd57...b9a Babyjogger city tour lux👍🏻 Evt sjekk på jollyroom 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2018 #295 Del Skrevet 18. oktober 2018 På 7.10.2018 den 13.52, AnonymBruker skrev: Baby kommer april. Vi bor sentralt i oslo, går lite tur i terreng. Vi har heis opp i leiligheten. Bilen er liten (golf). Kommer til å bruke vognen på kollektivtransport/byturer/sentre osv. Kanskje en gang innimellom på grusveier o.l. har satt opp disse kriteriene: lett/bli liten sammenslått. Så god plass for barnet som mulig. Duovogn (og at sportsdel kan være mot den som triller) fire hjul, gjerne svingbare foran med mulighet for å låse, og punkteringsfrie. Helst en som ikke flår oss prismessig.. Anonymkode: 56b56...53e Ville uten tvil vurdert Bugaboo fox. Blir liten/lett- en av de letteste duovognene på markedet med 9,9 kg med bagdelen på. Den har faktisk en stor bagdel- lengden er vel 78 cm tror jeg! Til sammenligning har emmaljunga edge duo (en av de største emmaljungaene) 79 cm. Sittedelen er vendbar. Fire punkteringsfrie hjul der de foran er svingbare og kan låses. Jeg vil gi den "stryk" prismessig da den koster 13-14 tusen MEN den er så verdt pengene. I tillegg har den i mine øyne den beste kalesjen man kan få tak (samme på både bag og sportsdel), godt håndtak med høy vektkapasitet, lett å bære bagdelen med seg på grunn av håndtaket som går over, en drøm og trille og den er pen å se på med mange valgmuligheter i fargekombinasjoner. Så selv på smile 2 men den utgikk på grunn av liten plass, lufthjul og dårlig kalesje på særlig på bagdelen. Dessuten har bugaboo mye bedre andrehåndsverdi enn både britax og babyjogger. Anonymkode: 4519e...2d9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2018 #296 Del Skrevet 18. oktober 2018 4 hours ago, AnonymBruker said: Ville uten tvil vurdert Bugaboo fox. Blir liten/lett- en av de letteste duovognene på markedet med 9,9 kg med bagdelen på. Den har faktisk en stor bagdel- lengden er vel 78 cm tror jeg! Til sammenligning har emmaljunga edge duo (en av de største emmaljungaene) 79 cm. Sittedelen er vendbar. Fire punkteringsfrie hjul der de foran er svingbare og kan låses. Jeg vil gi den "stryk" prismessig da den koster 13-14 tusen MEN den er så verdt pengene. I tillegg har den i mine øyne den beste kalesjen man kan få tak (samme på både bag og sportsdel), godt håndtak med høy vektkapasitet, lett å bære bagdelen med seg på grunn av håndtaket som går over, en drøm og trille og den er pen å se på med mange valgmuligheter i fargekombinasjoner. Så selv på smile 2 men den utgikk på grunn av liten plass, lufthjul og dårlig kalesje på særlig på bagdelen. Dessuten har bugaboo mye bedre andrehåndsverdi enn både britax og babyjogger. Anonymkode: 4519e...2d9 Må jo si at jeg drømmer om en bugaboo tror jeg. Men syns det er en sinnsyk pris på disse vognene, særlig når man kan få en Ok annen vogn til kanskje rundt 5-7000kr. Men det er fortsatt en stund til termin, kanskje det kommer noe salg eller man er heldig på Finn? 🙃 man vet jo ikke om barnet vil trives i vogn heller. Har tanker om å bære en del også. (Meg du svarte til ) Anonymkode: 56b56...53e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2018 #297 Del Skrevet 18. oktober 2018 Noen som vet om man kan bruke Easygrow Nature vognpose i Bugaboo Fox? Anonymkode: 3295a...23d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frulseth Skrevet 20. oktober 2018 #298 Del Skrevet 20. oktober 2018 Kan noen forklare meg forskjellen på Emmaljunga nxt90F Eco, Lounge og competition? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tyah Skrevet 24. oktober 2018 #299 Del Skrevet 24. oktober 2018 Jeg har termin 28 mars. Bor på Vestlandet. Kjører liten bil (yaris) og har ikke tenkt å bytte den ut med det første. Kriteriene våre er at: - Vognen er lett å slå sammen og tar liten plass i bilen - Den må være lett og god å kjøre - Både jeg på 165 cm og min mann på 200 cm må kunne trille den - Det må gå an å få vognen i lys farge (beige eller hvit) 😂 Ikke spør hvorfor... - Duvogn, og at vognen varer ut vognperioden eller værtfall store deler av den Hittil vurderer jeg både Britax smile 2 og Emaljunga nxt90f. Hadde det ikke vært for at jeg leser at Britax smile 2 kan bli litt knapp i størrelsen etterhvert hadde jeg helt klart gått for den. Liker alt med den ellers, og prisen!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2018 #300 Del Skrevet 24. oktober 2018 24 minutter siden, Tyah said: Jeg har termin 28 mars. Bor på Vestlandet. Kjører liten bil (yaris) og har ikke tenkt å bytte den ut med det første. Kriteriene våre er at: - Vognen er lett å slå sammen og tar liten plass i bilen - Den må være lett og god å kjøre - Både jeg på 165 cm og min mann på 200 cm må kunne trille den - Det må gå an å få vognen i lys farge (beige eller hvit) 😂 Ikke spør hvorfor... - Duvogn, og at vognen varer ut vognperioden eller værtfall store deler av den Hittil vurderer jeg både Britax smile 2 og Emaljunga nxt90f. Hadde det ikke vært for at jeg leser at Britax smile 2 kan bli litt knapp i størrelsen etterhvert hadde jeg helt klart gått for den. Liker alt med den ellers, og prisen!!! Vi gikk for Britax smile2, godt fornøyd med den. Det er ikke så viktig for oss at den varer hele vognperioden, vi tenker at vi kjøper oss en brukt sportsvogn når babyen har vokst ut av denne. Anonymkode: 6018e...f0d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå