AnonymBruker Skrevet 27. mars 2023 #2181 Del Skrevet 27. mars 2023 2 hours ago, AnonymBruker said: Er vel først og fremst de som kjører bil og ikke vil dra med vogna frem og tilbake som gjør det. Anonymkode: 0f589...d17 Ok, vi bor 250 meter fra barnehagen og bor sentralt i storby så vi bruker ikke bil i hverdagen. Anonymkode: 98847...1cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2023 #2182 Del Skrevet 29. mars 2023 Hva er fordelen på vinterføre? En lett vogn eller en noe tyngre? Vipper fortsatt mot emmaljunga nxt90 outdoor etter anbefaling fra butikken, men usikker på hvordan egenskapene til en lettere vogn er på vinterføre. Anonymkode: fad62...cc3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2023 #2183 Del Skrevet 29. mars 2023 Noen som har prøvd elektrisk vogn? Så at Emmaljunga lanserte en også, men ser ikke hvor man kan få kjøpt den. Anonymkode: 98847...1cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mereo Skrevet 30. mars 2023 #2184 Del Skrevet 30. mars 2023 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Hva er fordelen på vinterføre? En lett vogn eller en noe tyngre? Vipper fortsatt mot emmaljunga nxt90 outdoor etter anbefaling fra butikken, men usikker på hvordan egenskapene til en lettere vogn er på vinterføre. Anonymkode: fad62...cc3 Eneste positive med den vogna er at du kan få store faste hjul forran. Jeg har den, en Joie Finiti og Bugaboo Fox 3. Alle klarer seg greit nok på vinterføre. Ble også anbefalt nxt90, men som du ser har jeg skaffet andre vogner. Nxt90 brukes kun i barnehagen. Da ingen av oss foreldre er fornøyd med det kjøpet. Ting som er lurt å tenke på er hvordan kommer du til å bruke vogna? Må du løfte den mye? Inn og ut av bil? Etc. Det er veldig forskjell å trille en vogn inne i butikk, uten vekt og med «trillefint» underlag vs det å trille ute med vekt og varierende underlag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2023 #2185 Del Skrevet 31. mars 2023 Må bare si at «Den store barnevogn tråden» er helt idiotisk! Siden alt er samlet i et virvar og uten overskrifter med tusenvis innlegg går det rett og slett ikke an å lete seg frem til eller i det hele tatt finne frem til tenaer uten å måtte lese samtlige … feks kombivogner/ dypvogner/3 hjul vs 4 hjul etc etc!!! jeg ønsker erfaringer på beste kombivogn med 4 hjul men gir opp å lese gjennom 5000 innlegg i samle tråden… viktig er: lett og legge sammen lett å sette sammen god å trille Antall feil/reparasjoner etc Hvilke vogn anbefaler du? Anonymkode: 41ecb...0de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2023 #2186 Del Skrevet 31. mars 2023 AnonymBruker skrev (På 29.3.2023 den 22.13): Hva er fordelen på vinterføre? En lett vogn eller en noe tyngre? Vipper fortsatt mot emmaljunga nxt90 outdoor etter anbefaling fra butikken, men usikker på hvordan egenskapene til en lettere vogn er på vinterføre. Anonymkode: fad62...cc3 Vi har emmaljunga Edge duo outdoor med svingbare forhjul og nxt 90 med ubrukelige dekk på vinterføre. Edge duo er ett svært monster av en vogn. Tung og svær. Men god å trille på på vinteren. Sett i ettertid hadde 4 faste dekk vært best her mtp hvor lang vinter vi har. Med 4 faste dekk pløyer man seg frem i ett spor, med svingbare dekk som kan låses så får man to spor. Nxt 90 er helt grei på vinteren, jeg har en fra 2018 og de dekkene som medfulgte har ingen spor, nå selges ikke vogna med de dekkene lengre. men for å oppsummere litt, emmaljunga har kommet med ergonomisk sittedel som brukes på alu s understell, samme understell som Edge duo s har. Jeg personlig syntes nxt understellet er litt for stivt. Men jeg liker den ergonomiske sittedelen på nxt fremfor den flate sittedelen på edge duo. minuset med vognene fra emmaljunga er er at de er svære, de tar stor plass i bagasjen på bilen, de må deles for å klappes sammen. Jeg opplever nxt90 som litt mindre og lettere enn edge duo. Hvis dere bor trangt, med liten gang inne, Så ville jeg ha revurdert emmaljunga. har en godt brukt bugaboo cameleon i bhg, den er mye lettere, men dekkene gjør den ubrukelig på vinteren. Ser bugaboo har kommet ut med fox 5, jeg har litt trua på den, særlig siden sitteramma kan utvides, men igjen spørs hvordan man bor, klima og hvor mye man vil legge i en vogn. Anonymkode: 5a988...0da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2023 #2187 Del Skrevet 31. mars 2023 Sikkert mange som passer der. Eks Britax smile 3 og 4. Anonymkode: f5cd2...a62 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofakona Skrevet 31. mars 2023 #2188 Del Skrevet 31. mars 2023 Baby Jogger City Mini GT (Sittevogn) Vi har hat bare denne i 4 år, lett å legge sammen, god å kjøre, liten i bilen . Du trekker et et håndtak så faller hele vognen sammen, og når du skal vikle den ut..bare brette den ut igjen. Kjempe flott. Vi har ikke har noe reperasjon el på vognen og den blir brukt hver dag, på grus, skog etc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2023 #2189 Del Skrevet 31. mars 2023 Syns Bugaboo Buffalo er enkel i bruk. Tydeligvis solide greier for min er kjøpt brukt etter å ha vært i bruk til to barn, og den funker fortsatt bra. Skjermen burde byttes ut da den er meget falmet men ellers vært god i bruk. Anonymkode: 62829...708 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2023 #2190 Del Skrevet 31. mars 2023 54 minutter siden, AnonymBruker said: Syns Bugaboo Buffalo er enkel i bruk. Tydeligvis solide greier for min er kjøpt brukt etter å ha vært i bruk til to barn, og den funker fortsatt bra. Skjermen burde byttes ut da den er meget falmet men ellers vært god i bruk. Anonymkode: 62829...708 Ikke hatt noen reparasjoner på den og det hadde heller ikke de jeg kjøpte av. Anonymkode: 62829...708 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2023 #2191 Del Skrevet 31. mars 2023 Jeg er fornøyd med britax smile 3, hadde samme krav som deg 😜 har brukt den til to barn og den er akkurat like fin Anonymkode: 53913...a26 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMy1989 Skrevet 31. mars 2023 #2192 Del Skrevet 31. mars 2023 Veldig fornøyd med Britax Smile 3. God demping. Lang rygg. Lufthjul. Lang kalesje. Stor kurv. Vendbar! Hadde kjøpt den igjen dersom vi skulle hatt flere barn 😊 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mereo Skrevet 31. mars 2023 #2193 Del Skrevet 31. mars 2023 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Sikkert mange som passer der. Eks Britax smile 3 og 4. Anonymkode: f5cd2...a62 Eller vent til mai når 5 kommer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2023 #2194 Del Skrevet 31. mars 2023 9 minutter siden, mereo said: Eller vent til mai når 5 kommer Eller kjøp nr 2 på finn Anonymkode: f9b25...727 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2023 #2195 Del Skrevet 31. mars 2023 Du trenger bare lese sånn ca de siste 10-20 sidene, maks. Du er ikke unik, og de fleste har samme behov som deg. Anonymkode: 862ea...98e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mereo Skrevet 31. mars 2023 #2196 Del Skrevet 31. mars 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Eller kjøp nr 2 på finn Anonymkode: f9b25...727 Det går også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2023 #2197 Del Skrevet 1. april 2023 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Du trenger bare lese sånn ca de siste 10-20 sidene, maks. Du er ikke unik, og de fleste har samme behov som deg. Anonymkode: 862ea...98e Enig, alle vogner kvalifiserer basicly til de kravene bortsett fra de svære emmaljunga-vognene 🤪 Men hvem kjøper vel de uansett. Anonymkode: b6e43...234 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2023 #2198 Del Skrevet 1. april 2023 AnonymBruker skrev (På 31.3.2023 den 10.33): Syns Bugaboo Buffalo er enkel i bruk. Tydeligvis solide greier for min er kjøpt brukt etter å ha vært i bruk til to barn, og den funker fortsatt bra. Skjermen burde byttes ut da den er meget falmet men ellers vært god i bruk. Anonymkode: 62829...708 AnonymBruker skrev (På 31.3.2023 den 10.34): Ikke hatt noen reparasjoner på den og det hadde heller ikke de jeg kjøpte av. Anonymkode: 62829...708 Noe av grunnen til dette er jo at den ikke varer så lenge så den har kortere brukstid enn andre vogner, samt at den er håpløs på vinterføre, så den blir spart for de verste veiene også. Anonymkode: 0f589...d17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2023 #2199 Del Skrevet 1. april 2023 Noen som vet om TFK Mono2 selges i fysisk butikk noe sted? Anonymkode: 29553...2c7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mereo Skrevet 2. april 2023 #2200 Del Skrevet 2. april 2023 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Noen som vet om TFK Mono2 selges i fysisk butikk noe sted? Anonymkode: 29553...2c7 Mimmis i Sandefjord kan du vel hvertfall få sett den tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå