Gå til innhold

Den store barnevogntråden


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (På 10.1.2023 den 8.31):

Emmaljunga nxt 90 til september baby? 
har den kort bag? Tenker i forhold til vognpose osv. 

Anonymkode: e7feb...219

Har den nå til septemberbaby (2022). Nå er baby 5 måneder 68 cm lang og passer fint med vinterpose oppi.Med vinterposen rekker han akkurat nedi bunnen med bena, men har vel 5 cm igjen før han treffer vinterposen på toppen. Når han sover så trekker han bena sammen. 

For to år siden forlenget de bagen til 80 cm, så er lengre enn mange andre.

Synes det er veldig fint å få bruke bagdelen hele vinterperioden 🙂 sittedelen er jo endel kaldere. kommer til å holde på bagdelen så lenge som mulig. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 11.2.2023 den 18.58):

Noen som vet forskjell på emmaljunga outdoor og emmaljunga outdoor trek?

Anonymkode: 6c31f...80e

Outdoor trek er en farge som er mørk grå. Det er rett og slett navnet på fargen og blei skrytt som limited edition. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes det søskenbrett med sittestilling til britax smile 4?

Tror jeg til slutt ender med å kjøpe smile istedenfor fox....

Anonymkode: adc24...926

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym28 skrev (25 minutter siden):

Når pleier det å være salg på barnevogner? Ser ofte det er sånn 20%, er det noen gang mer?

Tror det er 25% på barnas hus nå. PÅ bugaboo vognene. 

Men ellers tror jeg det er litt tilfeldig, vi kjøpte vognen på 25% og det var bare helt tilfeldig 

Anonymkode: dd0b0...1bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Anonym28 said:

Når pleier det å være salg på barnevogner? Ser ofte det er sånn 20%, er det noen gang mer?

Gjerne før de går ut/når det kommer ny modell. Rudo har ofte salg føler jeg, men usikker på hvor de ligger prismessig ift andre butikker

Anonymkode: 819f7...cae

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 hours ago, AnonymBruker said:

Gjerne før de går ut/når det kommer ny modell. Rudo har ofte salg føler jeg, men usikker på hvor de ligger prismessig ift andre butikker

Anonymkode: 819f7...cae

Okey. De har jo lansert fox 5 nå, så mulig fox 3 blir rimeligere. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da venter vi august baby. Bor på landet med mye asfalt men noe grus. 
 

Har før hatt emmaljunga city cross, emmaljunga mondial(med de store hjulene) og Bugaboo donkey!

Elsket donkeyen så tenkte egentlig denne gangen å gå for en Bugaboo fox 2023 (evt ny modell om det kommer innen august😅 Noen som kan bekrefte ryktene ? 
 

Men ja er litt usikker. Titter å på nxt90 eller hva den heter men synes det er så kjedelige farger… 

 

Hva annet er det idag som troner?
Har ikke hatt baby på syv år så jeg er helt ute av dette 😭

Hva hadde DU valgt idag og hvorfor om du kunne velge hvilket som helst vogn 🫶🏽
 

Anonymkode: 7acf6...a5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym28 skrev (18 timer siden):

Okey. De har jo lansert fox 5 nå, så mulig fox 3 blir rimeligere. 

Er det lansert ?  Hvooooor 

Anonymkode: 7acf6...a5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 hours ago, AnonymBruker said:

Er det lansert ?  Hvooooor 

Anonymkode: 7acf6...a5b

Med et raskt google søk kom det opp flere.  Bl.a babyshop

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 hours ago, AnonymBruker said:

Da venter vi august baby. Bor på landet med mye asfalt men noe grus. 
 

Har før hatt emmaljunga city cross, emmaljunga mondial(med de store hjulene) og Bugaboo donkey!

Elsket donkeyen så tenkte egentlig denne gangen å gå for en Bugaboo fox 2023 (evt ny modell om det kommer innen august😅 Noen som kan bekrefte ryktene ? 
 

Men ja er litt usikker. Titter å på nxt90 eller hva den heter men synes det er så kjedelige farger… 

 

Hva annet er det idag som troner?
Har ikke hatt baby på syv år så jeg er helt ute av dette 😭

Hva hadde DU valgt idag og hvorfor om du kunne velge hvilket som helst vogn 🫶🏽
 

Anonymkode: 7acf6...a5b

Fox 5 er allerede ute!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fox 5 ble lansert for et par tre dager siden, den kan bestilles hvor man får kjøpt bugaboo... (barnas hus, babyshop osv)

Anonymkode: 819f7...cae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anonym28 skrev (1 time siden):

Fox 5 er allerede ute!

 

Anonym28 skrev (1 time siden):

Med et raskt google søk kom det opp flere.  Bl.a babyshop

Haha jada var bare moro for jeg var på babyshop jessheim lørdag å de ante ikke….. å for bare dager siden kom det ikke noe på Google 😅

men så bra da ! Den så Jo fin ut 🤣

Anonymkode: 7acf6...a5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har erfaring med Cybex Balios S Lux (4in1)?  

Kommer til å bruke den hovedsakelig på asfalt og gulv, men vil også kunne bruke den på grus og ved annet terreng en sjelden gang.

Hvordan er lengden på liggedelen og sittedelen?

Andre fordeler/ulemper?

Den er på tilbud nå for 7000,- på babycare og i tillegg på 2.plass på tekguide sin test, så det er jo ganske overbevisende, men den blir kalt "byvogn" og er såpass rimelig at jeg ville høre her før vi tar et valg 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

 

Haha jada var bare moro for jeg var på babyshop jessheim lørdag å de ante ikke….. å for bare dager siden kom det ikke noe på Google 😅

men så bra da ! Den så Jo fin ut 🤣

Anonymkode: 7acf6...a5b

Det er rart, for fox 4 ble lansert 22 februar, altså forrige onsdag. Bestilte min da.

Anonymkode: adc24...926

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

9 hours ago, AnonymBruker said:

Det er rart, for fox 4 ble lansert 22 februar, altså forrige onsdag. Bestilte min da.

Anonymkode: adc24...926

Trodde ikke det fantes fox 4 jeg, men at de gikk rett fra fox 3 til fox 5. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 2/27/2023 at 9:49 AM, Chocho said:

Noen som har erfaring med Cybex Balios S Lux (4in1)?  

Kommer til å bruke den hovedsakelig på asfalt og gulv, men vil også kunne bruke den på grus og ved annet terreng en sjelden gang.

Hvordan er lengden på liggedelen og sittedelen?

Andre fordeler/ulemper?

Den er på tilbud nå for 7000,- på babycare og i tillegg på 2.plass på tekguide sin test, så det er jo ganske overbevisende, men den blir kalt "byvogn" og er såpass rimelig at jeg ville høre her før vi tar et valg 😊

Jeg kjøpte den i april '22. Jeg solgte den igjen nå i vinter. Den blir relativt liten sammenlagt, og er grei på kjøpesenter osv. Men den egnet seg ikke så fort det var litt grus eller en tanke snø. Trillekomforten var ikke spesielt høy - synes jeg. Det irriterte meg også at selene var festet både ved skulder og hofte (altså ikke løse seler) noe som ble svært upraktisk når man skulle ha i høstpose/vinterpose. Sportsdelen er ganske kort, barnet mitt var 1,5år og for lang til å ligge behagelig/hodet gikk i kalesjen, og kunne ikke sitte med kalesjen på når det feks regnet fordi barnet stanget. Jeg har ikke prøvd bagdelen, så vet ikke hvordan den er, men jeg fikk kjøpt sportsdel for 3600,- og bagen for 1100,- Så vil vel ikke si at 7000,- var et rasende godt tilbud....

13 hours ago, Anonym28 said:

Trodde ikke det fantes fox 4 jeg, men at de gikk rett fra fox 3 til fox 5. 

Fox/donkey 4 finnes ikke. De hoppet rett over på 5 som ble lansert forrige uke

Anonymkode: 819f7...cae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg kjøpte den i april '22. Jeg solgte den igjen nå i vinter. Den blir relativt liten sammenlagt, og er grei på kjøpesenter osv. Men den egnet seg ikke så fort det var litt grus eller en tanke snø. Trillekomforten var ikke spesielt høy - synes jeg. Det irriterte meg også at selene var festet både ved skulder og hofte (altså ikke løse seler) noe som ble svært upraktisk når man skulle ha i høstpose/vinterpose. Sportsdelen er ganske kort, barnet mitt var 1,5år og for lang til å ligge behagelig/hodet gikk i kalesjen, og kunne ikke sitte med kalesjen på når det feks regnet fordi barnet stanget. Jeg har ikke prøvd bagdelen, så vet ikke hvordan den er, men jeg fikk kjøpt sportsdel for 3600,- og bagen for 1100,- Så vil vel ikke si at 7000,- var et rasende godt tilbud....

Fox/donkey 4 finnes ikke. De hoppet rett over på 5 som ble lansert forrige uke

Anonymkode: 819f7...cae

Ja, så da må hun som tror hun har kjøpt fox 4 ha kjøpt femmern mest sannsynlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym28 skrev (21 timer siden):

Trodde ikke det fantes fox 4 jeg, men at de gikk rett fra fox 3 til fox 5. 

Nei, det var helt tydelig at jeg skrev feil, var det ikke?

Jeg bestilte min fox 5(!) 22 februar, dagen den ble lansert. 

Anonymkode: adc24...926

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...