AnonymBruker Skrevet 23. november 2022 #2041 Del Skrevet 23. november 2022 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Ser ut som barnet sitter vendt fra deg? Anonymkode: 38255...49c Sittedel kan snues begge veier. Min sitter alltid mot meg. Sittedelen på cruz (og vista) er lengre enn de fleste andre. Kalesjen kan utvides slik at den dekker godt når de regner, eller baby sover. Den kan også justeres i høyden. Håndtaket kan justeres i høyden. Vognen er lett, ikke så dyr, tar lite plass i bil, god plass i handlekurv, og jeg synes den er kjempefin. Se denne videoen (norsk firma, selv om han snakker engelsk, ikke sponset av uppababy): Anonymkode: 1d410...7cb 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2022 #2042 Del Skrevet 25. november 2022 Noen som har erfaring med bugaboo bee og babyzen yoyo? Må kunne brukes fra nyfødt. Ser at yoyo er mye mindre sammenlagt, noe som er en fordel da vognen skal ligge fast i bilen. Men med bugaboo så kan du ha barnet mot deg, noe som er et stort pluss. vognen skal kun brukes som reisetrille og på senter og lignende. Anonymkode: dec4a...bfc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2022 #2043 Del Skrevet 1. desember 2022 Hei! Er det noen som kan fortelle meg hva forskjellen på Bugaboo fox 2 og 3 er annet enn at det er bedre ventilasjon og tekstil/farger/sele? Mente at jeg leste et sted at den er litt forbedret når det gjelder/ ulendt terreng, men stemmer dette? Er det verdt å kjøpe 3 istedenfor 2? Anonymkode: 89239...be3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2022 #2044 Del Skrevet 2. desember 2022 Ergobaby metro +, babyjogger city tour 2, eller elodie mondo? brukes til reiser/fly, noe hjemme/butikker/senter osv. Et barn på nesten 3 år og en nyfødt/baby som kommer til å bytte på Anonymkode: 819f7...cae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2022 #2045 Del Skrevet 3. desember 2022 kanskje litt tullete og hysterisk, men førstegangsmamma her. Har nettopp fått vogna bugaboo fox 3. synes nyfødt bagdelen virker så hard (altså «madrassen») Kjøper man en ekstra madrass som man legger oppi eller er det sånn den er og skal være?😂 har NULL erfaring derfor jeg spør. Anonymkode: dd0b0...1bb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elvital Skrevet 3. desember 2022 #2046 Del Skrevet 3. desember 2022 2 hours ago, AnonymBruker said: kanskje litt tullete og hysterisk, men førstegangsmamma her. Har nettopp fått vogna bugaboo fox 3. synes nyfødt bagdelen virker så hard (altså «madrassen») Kjøper man en ekstra madrass som man legger oppi eller er det sånn den er og skal være?😂 har NULL erfaring derfor jeg spør. Anonymkode: dd0b0...1bb Madrasser for babyer skal være harde. Evt kan du ha et lammeskinn e.l. Oppå, det er godt og temperaturregulerende for baby 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2022 #2047 Del Skrevet 3. desember 2022 elvital skrev (36 minutter siden): Madrasser for babyer skal være harde. Evt kan du ha et lammeskinn e.l. Oppå, det er godt og temperaturregulerende for baby 😊 Takk for svar! Dette ante jeg ikke ☺️ Anonymkode: dd0b0...1bb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2022 #2048 Del Skrevet 6. desember 2022 On 12/3/2022 at 2:11 PM, AnonymBruker said: kanskje litt tullete og hysterisk, men førstegangsmamma her. Har nettopp fått vogna bugaboo fox 3. synes nyfødt bagdelen virker så hard (altså «madrassen») Kjøper man en ekstra madrass som man legger oppi eller er det sånn den er og skal være?😂 har NULL erfaring derfor jeg spør. Anonymkode: dd0b0...1bb De fleste legger lammeskinn oppi vogna sånne her feks: https://www.babycare.no/easygrow-lammeskinn-til-vogn-grey?gclid=Cj0KCQiA7bucBhCeARIsAIOwr-8lPZeK8SaVTiSpR75KvGjl5LLixDvaYNjoQ6EDkJzpfP5kwSBHKggaAtAuEALw_wcB (jeg syntes det var lurt å kjøpe sånn med hull til seler med en gang så kunne den også brukes når man byttet til sittedel) Men ja de er ganske harde, babymadrasser generelt er jo harde. Man kan ha minimizer eller liknende i men det er nok ikke anbefalt i bag-delen vil jeg tro siden baby gjerne sover lenge der og ikke skal ha så mye ting oppi (pga sovemiljø/kvelningsfare osv)? vi har minimizer i sittedelen på vår da da for den var så hard og baby trengte litt ekstra støtte første tiden i sittedelen. Anonymkode: 61a24...ded Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2022 #2049 Del Skrevet 7. desember 2022 AnonymBruker skrev (12 timer siden): De fleste legger lammeskinn oppi vogna sånne her feks: https://www.babycare.no/easygrow-lammeskinn-til-vogn-grey?gclid=Cj0KCQiA7bucBhCeARIsAIOwr-8lPZeK8SaVTiSpR75KvGjl5LLixDvaYNjoQ6EDkJzpfP5kwSBHKggaAtAuEALw_wcB (jeg syntes det var lurt å kjøpe sånn med hull til seler med en gang så kunne den også brukes når man byttet til sittedel) Men ja de er ganske harde, babymadrasser generelt er jo harde. Man kan ha minimizer eller liknende i men det er nok ikke anbefalt i bag-delen vil jeg tro siden baby gjerne sover lenge der og ikke skal ha så mye ting oppi (pga sovemiljø/kvelningsfare osv)? vi har minimizer i sittedelen på vår da da for den var så hard og baby trengte litt ekstra støtte første tiden i sittedelen. Anonymkode: 61a24...ded Takk for svar! Vi får baby i april - er det ikke for varmt med saueskinn da? Eller er dette noe baby bruker hele tiden? Anonymkode: dd0b0...1bb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2022 #2050 Del Skrevet 7. desember 2022 Det er aldri for varmt for saueskinn, det bidrar også med ventilasjon. Anonymkode: 5955c...f2e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2022 #2051 Del Skrevet 7. desember 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det er aldri for varmt for saueskinn, det bidrar også med ventilasjon. Anonymkode: 5955c...f2e Ah tusen takk!! Dette visste jeg ikke Anonymkode: dd0b0...1bb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2022 #2052 Del Skrevet 7. desember 2022 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Takk for svar! Vi får baby i april - er det ikke for varmt med saueskinn da? Eller er dette noe baby bruker hele tiden? Anonymkode: dd0b0...1bb Jeg hadde også en april baby, var ikke for varmt for lammeskinn og jeg kjøpte vinter vognpose først 😊 regulerer bare med klær etter hvor kaldt det er ute. Anonymkode: 56e3d...a3c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jentafralandet Skrevet 7. desember 2022 #2053 Del Skrevet 7. desember 2022 Har noen erfaring med TFK mono kombi (?) fra nyfødt og utover? Jeg tenker på mange måter at det er den «ultimate» vogna med tre hjul og vendbar sittedel, men det er vel delte meninger om tre hjul? Vi er ikke veldig opptatt av at den skal være så liten/lett, men vil ha god trillekomfort og en vogn som er fin på de fleste underlag og i alt slags vær. Må nok ha en bagdel som er mulig å bære da vi bor i fjerde etasje uten heis (understellet parkeres nederst i oppgangen). Er åpen for andre forslag og 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2022 #2054 Del Skrevet 8. desember 2022 Jeg synes den var skikkelig fæl. I utgangspunktet var det genialt med den bagen som kan bli sittedel, men som sittedel fungerer den utrolig dårlig. Du kan ikke veksle mellom å ha den som bag og sittedel, og når den er sittedel kan den ikke legges helt ned i ryggen, så ungen må sove i en slags rar oppoverbakke med dårlig fotstøtte, så datteren min skled neover og fikk selen trykket inn i skrittet. Jeg hadde den vel i tre uker eller noe før jeg ga opp. Den fungerer nok kjempefint for en nyfødt, og om du kjøper det trekket som gjør den til en ordentlig sportsvogn etterpå, men i perioden mellom der, hvor du vil ha sittedel vendt mot deg, er den fullstendig ubrukelig. Jeg ble så skuffet, for jeg tenkte den skulle være den ultimate vogna. Prøvde den da datteren min var 6 mnd. Veldig trist, for det er den beste vogn jeg har trillet på snøføre. Og håndbremsen var digg. Anonymkode: 5955c...f2e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jentafralandet Skrevet 8. desember 2022 #2055 Del Skrevet 8. desember 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg synes den var skikkelig fæl. I utgangspunktet var det genialt med den bagen som kan bli sittedel, men som sittedel fungerer den utrolig dårlig. Du kan ikke veksle mellom å ha den som bag og sittedel, og når den er sittedel kan den ikke legges helt ned i ryggen, så ungen må sove i en slags rar oppoverbakke med dårlig fotstøtte, så datteren min skled neover og fikk selen trykket inn i skrittet. Jeg hadde den vel i tre uker eller noe før jeg ga opp. Den fungerer nok kjempefint for en nyfødt, og om du kjøper det trekket som gjør den til en ordentlig sportsvogn etterpå, men i perioden mellom der, hvor du vil ha sittedel vendt mot deg, er den fullstendig ubrukelig. Jeg ble så skuffet, for jeg tenkte den skulle være den ultimate vogna. Prøvde den da datteren min var 6 mnd. Veldig trist, for det er den beste vogn jeg har trillet på snøføre. Og håndbremsen var digg. Anonymkode: 5955c...f2e Åh nei så kjedelig at du har den erfaringen, jeg har lest om andre som har samme erfaringen med sittedelen. Jaja da fortsetter letinga. Takk for at du delte likevel 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2022 #2056 Del Skrevet 21. desember 2022 AnonymBruker skrev (På 20.11.2022 den 21.36): Noen som har erfaring med Cybex Balios S Lux her inne? Anonymkode: ac109...082 Har kjøpt den, men ikke tatt i bruk enda 😊 Tatt ut og prøvd bare. Virker veldig grei. Men nei, den er ikke så veldig stor. Det var grunnen til at vi kjøpte da, må ha liten vogn. Men så får jeg svære unger, så får bare se om vi bytter ut til slutt. Var så rimelig uansett så det er ikke noe stress å kjøpe en brukt vogn når der går mot vognslutt uansett 😊 Anonymkode: 60db1...2d4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elvital Skrevet 22. desember 2022 #2057 Del Skrevet 22. desember 2022 On 12/21/2022 at 10:53 AM, AnonymBruker said: Har kjøpt den, men ikke tatt i bruk enda 😊 Tatt ut og prøvd bare. Virker veldig grei. Men nei, den er ikke så veldig stor. Det var grunnen til at vi kjøpte da, må ha liten vogn. Men så får jeg svære unger, så får bare se om vi bytter ut til slutt. Var så rimelig uansett så det er ikke noe stress å kjøpe en brukt vogn når der går mot vognslutt uansett 😊 Anonymkode: 60db1...2d4 Har denne. Den har ganske liten sportsdel/kalesja er lav og går i hodet på min 2-åring. Og den har vært helt ubrukelig å trille siste uken i oslo på snø og slaps. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2022 #2058 Del Skrevet 28. desember 2022 Hei! Noen her inne som vet om utstyr til donkey 5 (extension sett med f.eks sportsdel), kan brukes på donkey 3? Vurderer å kjøpe en donkey 3 mono med trenger en ramme til med sportsdel og finner bare slike sett til donkey 5:) Anonymkode: 9c5e3...516 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2022 #2059 Del Skrevet 31. desember 2022 Britax smile eller bugaboo fox? Anonymkode: adc24...926 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2023 #2060 Del Skrevet 2. januar 2023 Kan noen hjelpe meg med å finne bilstoladapter til cybex sin e-priam / priam barnevogn? Har lett gjennom hele internettet føler det ut som, uten å finne adapter til denne vognen 😨 Anonymkode: 444fc...e11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå