AnonymBruker Skrevet 16. mai 2019 #501 Del Skrevet 16. mai 2019 På 15.5.2019 den 21.13, AnonymBruker skrev: Jeg trenger vognhjelp fra noen eksperter her Trenger søskenvogn, lillebror/lillesøster melder sin ankomst i vinter, og det blir 15-16 måneder mellom dem. Hovedkravet er at det skal gå å ha begge barna vendt mot meg, både når den minste ligger i bag, og når begge havner i sportsdel. Og de skal være side om side. I tillegg ønsker jeg meg bilstolfeste, men ut fra det jeg ser har jeg da kun to alternativ. De tre jeg vurderer er: 1. https://www.jollyroom.no/barnevogner/soskenvogner/beemoo-l-a-soskenvogn-med-liggedel-grey-melange Beemoo billigvogn fra Jollyroom Kr. 4500,- Men ingen mulighet til bilstoladapter. Ca. 24kg, 79,4 cm bred. 2. https://emmaljunga.com/nb/barnevogner/viking/double-viking-735/eco-red?o=17974 Emmaljunga double viking Kr. 11000,- Mulighet for bilstoladapter. 17,5 kg, 73,5 cm bred. 3. https://www.sprell.no/bugaboo-donkey-duo Bugaboo Donkey Duo Kr. 17200,- Mulighet for bilstoladapter. 15,3 kg, 74cm bred. Det er jo en vanvittig prisforskjell på disse, og jeg sliter litt med å overbevise meg selv om at Bugaboo er verdt det. Hører mye bra om disse vognene, og har kjent på en singelvogn, som var fast og fin. Emmaljunga har jeg ikke hørt særlig om, men jeg har nå en edge duo jeg er sånn passe fornøyd med (god å trille, men tung! Kjøpt brukt, så litt slarkete) Hovedsakelig trenger jeg vogn til turer ute, asfalt og grus. Jeg er på kjøpesenter max en gang i måneden. Bruker heller ikke vogn på butikk (må uansett kjøre, så da blir det handlevogn med sete). Skulle gjerne klart å få den på bussen, men det er ikke noe krav siden jeg som sagt har bil. (Stor bil, bagasjeplassen er ikke et problem) Noen som har erfaringer? Tror jeg heller mest mot Emmaljunga, men litt bekymret for bredden på bagen (30cm). Trenger stor nok bag til skikkelig vinterpose. Har aldri prøvd vogn med svingbare hjul før, hvordan er det over asfaltkanter og fortauskanter? Og hva med trapper? Kan man dra en slik vogn etter seg opp en trapp på vanlig måte? Må vel også ha ny babybilstol da, siden det ikke ser ut som at noen av dem har adapter for vår bilstol Recaro Privia, men det er forsåvidt en bagatell. Anonymkode: fe174...92f Jeg ville absolutt gått for donkey2. Kjøp gjerne brukt, så blir det litt billigere. Eventuelt ta en ringerunde i butikker og hør om noen skal selge en utstillingsmodell, jeg fikk napp på den måten og fikk 30% rabatt. Vel verdt det! Våre er like tette som dine blir, og jeg tenker vi har vognen i halvannet år - ish, så selger vi den og kjøper en rimelig og lett søskentrille, ala mini GT. Tror faktisk ikke vi taper noe særlig på det, så godt som de holder seg i verdi. Skal du ha begge barna hjemme samtidig, siden du trenger søskenvogn som er god på terreng og sånt? Hvis ikke, kan du supplere med runner understell, som er overlegent på tur. Dette kan også kjøpes brukt, og holder seg godt i pris. Trilleturer med begge barna begrenser seg veldig hvis den eldste skal i barnehage. Anonymkode: a93b2...7af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2019 #502 Del Skrevet 17. mai 2019 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg ville absolutt gått for donkey2. Kjøp gjerne brukt, så blir det litt billigere. Eventuelt ta en ringerunde i butikker og hør om noen skal selge en utstillingsmodell, jeg fikk napp på den måten og fikk 30% rabatt. Vel verdt det! Våre er like tette som dine blir, og jeg tenker vi har vognen i halvannet år - ish, så selger vi den og kjøper en rimelig og lett søskentrille, ala mini GT. Tror faktisk ikke vi taper noe særlig på det, så godt som de holder seg i verdi. Skal du ha begge barna hjemme samtidig, siden du trenger søskenvogn som er god på terreng og sånt? Hvis ikke, kan du supplere med runner understell, som er overlegent på tur. Dette kan også kjøpes brukt, og holder seg godt i pris. Trilleturer med begge barna begrenser seg veldig hvis den eldste skal i barnehage. Anonymkode: a93b2...7af Takk for svar! Ja, jeg skal ha begge hjemme til eldste er to år, og yngste 8 måneder. Og må prøve å få lagt inn minst én god tur hver dag, slik at eldste får løpt litt ute, mens yngste sover. Jeg skal dra ut og få prøvd de, håper det er en butikk i nærheten som har begge utstilt, så jeg får kjent på hvordan de føles å gå med. Bare litt kjedelig man kun får prøvd de på flatt butikkgulv. Anonymkode: fe174...92f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2019 #503 Del Skrevet 18. mai 2019 Noen som kjenner til Joolz? Anonymkode: 343b2...b09 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2019 #504 Del Skrevet 19. mai 2019 Hei Noen erfaringer med baby jogger city elite VS premier? Syntes elite høres super ut, men skulle gjerne hatt en vogn med vendbar sittedel. Tips mottak med takk! Anonymkode: f2b46...c53 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2019 #505 Del Skrevet 27. mai 2019 Hei! Er bare interessert i å høre hvilken vogn dere foretrekker? Har en babyjogger city elite og en city mini GT, men kunne tenkt meg en emmaljunga ntx 90.. noen med erfaring med nxt og synes den er bedre enn babyjogger?? Anonymkode: feabc...b7c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2019 #506 Del Skrevet 27. mai 2019 Du kan lese i den store barnevogntråden: Anonymkode: 9ed58...fe6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2019 #507 Del Skrevet 29. mai 2019 Noen som vet om babyzone yoyo har mulighet for å ha sportsdelene vendt mot den som triller? Anonymkode: 92b7a...b14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minlillelykke Skrevet 29. mai 2019 #508 Del Skrevet 29. mai 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Noen som vet om babyzone yoyo har mulighet for å ha sportsdelene vendt mot den som triller? Anonymkode: 92b7a...b14 Den er ikke vendbar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2019 #509 Del Skrevet 29. mai 2019 Hei! Er det noen som har babyzen yoyo6+ som kan fortelle meg om ryggen kan legges ned ved soving? Ser det er fellbar rygg i beskrivelsen, men er det en grei liggestilling? Babyen vil være nær året når vi reiser, men dupper jo i løpet av dagen så greit med en trille man kan sove litt i. Anonymkode: 27c15...683 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2019 #510 Del Skrevet 29. mai 2019 På 11. januar 2019 den 19.43, AnonymBruker skrev: Erfaringer med Emmaljunga nxt90f? Er den veldig lav som de fleste Emmaljungaer? God plass under? Gode hjul? Bra kvalitet? Anonymkode: f0c83...c19 Jeg kjenner en som har denne og sier den har dårlig demping vs andre modeller til Emmaljunga. Mer vet jeg ikke dessverre. Anonymkode: 13788...efd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luckiness Skrevet 29. mai 2019 #511 Del Skrevet 29. mai 2019 På 18. januar 2019 den 14.40, AnonymBruker skrev: Jeg lurer litt her, så mange som skriver at emmaljunga er så lav?! Jeg synes ikke den er lav jeg, er 170 høy. Og sammenlignet med mange andre vogner så er den ikke noe lavere? Får det bare ikke til å stemme😅 Så på venninna mi sin bugaboo fox nå, den er jo lavere. Også så utrolig åpen framme i kalesjen. Ikke noe god nå når det er vinter, og dette har hun klagd på selv også. At hun ikke får det tett oppi ved hodet. Nei, takke meg til gode stødige og vatterte emmaljungaen min, skikkelig god vintervogn👍 Anonymkode: d6ef6...058 Enig med deg angående Emmaljunga. Synes ikke den er lav sammenlignet med andre vogner. Går ofte forbi folk med annen vogn og de ser lavere ut (uten å huske hvilke merker det er). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2019 #512 Del Skrevet 29. mai 2019 Noen som kan anbefale reise/"kjøpesenter" trille? Må være enkel å slå sammen, ikke ta for stor plass (men trenger ikke å kunne tas som håndbagasje), være lett å manøvrere, ha kalesje/hette (ikke slik teit liten flipp som liksom skal skygge for sol), kurv under og passe fra 6mnd-3 år. Har lite lyst å betale 3000 som jeg ser mange reisevogner koster. Hadde vært ok å kunne holdt oss innenfor 1500 ny (evt. maks 1500 brukt også). Anonymkode: 13788...efd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2019 #513 Del Skrevet 30. mai 2019 On 5/25/2018 at 9:16 PM, AnonymBruker said: Flere som har tips til tvillingvogn hvor de kan sitte mot meg i sportsdelene når den tid kommer? Ser på Emmaljunga double viking 753 og bugaboo donkey, hvor donkey vinner men er innmari dyr syns jeg.. Anonymkode: 4784c...aba Tfk har en mellomløsning hvor du gjør om liggedelen til en slags sportsdel. Tror også montain baggy har noe slikt Anonymkode: f7871...0e9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2019 #514 Del Skrevet 30. mai 2019 On 5/15/2019 at 9:13 PM, AnonymBruker said: Jeg trenger vognhjelp fra noen eksperter her Trenger søskenvogn, lillebror/lillesøster melder sin ankomst i vinter, og det blir 15-16 måneder mellom dem. Hovedkravet er at det skal gå å ha begge barna vendt mot meg, både når den minste ligger i bag, og når begge havner i sportsdel. Og de skal være side om side. I tillegg ønsker jeg meg bilstolfeste, men ut fra det jeg ser har jeg da kun to alternativ. De tre jeg vurderer er: 1. https://www.jollyroom.no/barnevogner/soskenvogner/beemoo-l-a-soskenvogn-med-liggedel-grey-melange Beemoo billigvogn fra Jollyroom Kr. 4500,- Men ingen mulighet til bilstoladapter. Ca. 24kg, 79,4 cm bred. 2. https://emmaljunga.com/nb/barnevogner/viking/double-viking-735/eco-red?o=17974 Emmaljunga double viking Kr. 11000,- Mulighet for bilstoladapter. 17,5 kg, 73,5 cm bred. 3. https://www.sprell.no/bugaboo-donkey-duo Bugaboo Donkey Duo Kr. 17200,- Mulighet for bilstoladapter. 15,3 kg, 74cm bred. Det er jo en vanvittig prisforskjell på disse, og jeg sliter litt med å overbevise meg selv om at Bugaboo er verdt det. Hører mye bra om disse vognene, og har kjent på en singelvogn, som var fast og fin. Emmaljunga har jeg ikke hørt særlig om, men jeg har nå en edge duo jeg er sånn passe fornøyd med (god å trille, men tung! Kjøpt brukt, så litt slarkete) Hovedsakelig trenger jeg vogn til turer ute, asfalt og grus. Jeg er på kjøpesenter max en gang i måneden. Bruker heller ikke vogn på butikk (må uansett kjøre, så da blir det handlevogn med sete). Skulle gjerne klart å få den på bussen, men det er ikke noe krav siden jeg som sagt har bil. (Stor bil, bagasjeplassen er ikke et problem) Noen som har erfaringer? Tror jeg heller mest mot Emmaljunga, men litt bekymret for bredden på bagen (30cm). Trenger stor nok bag til skikkelig vinterpose. Har aldri prøvd vogn med svingbare hjul før, hvordan er det over asfaltkanter og fortauskanter? Og hva med trapper? Kan man dra en slik vogn etter seg opp en trapp på vanlig måte? Må vel også ha ny babybilstol da, siden det ikke ser ut som at noen av dem har adapter for vår bilstol Recaro Privia, men det er forsåvidt en bagatell. Anonymkode: fe174...92f Vi har samme forskjell mellom og har gått for tfk. Og det er vi glad for. Min midt på treet 2-åring er for lang for donkey nå Anonymkode: f7871...0e9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2019 #515 Del Skrevet 7. juni 2019 Hvilken vogn har dere som bor landlig til ved skog og mark?☺️ Anonymkode: ec9da...0bc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
plastfolien Skrevet 7. juni 2019 #516 Del Skrevet 7. juni 2019 Emmalunga edge duo, classic understell. Den er massiv og ingen kjøpesentervogn, tar også stor plass i bilen - MEN vi kommer oss virkelig frem overalt, i skog, mark og på alle typer snøføre. Angrer ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2019 #517 Del Skrevet 7. juni 2019 Mountain buggey urban jungle Anonymkode: b3bcf...d1c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kverrulanten Skrevet 7. juni 2019 #518 Del Skrevet 7. juni 2019 Bugaboo fox Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2019 #519 Del Skrevet 7. juni 2019 Har en City Elite. Anbefaler denne videoen før du kjøper: Anonymkode: 71b50...5de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2019 #520 Del Skrevet 7. juni 2019 Silver cross sleepover Anonymkode: 5b635...d04 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg