Gå til innhold

Din mening om mann/dame som har sex med dukker


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Folk får gjøre som de vil så lenge det ikke går utover meg. 

Anonymkode: 64f0e...e2e

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lily_88

Folk er folk, noen liker dukker og andre ikke. 

Om en person drar på et bordell for å fyre løs på dukker, så er vel det bedre enn damer / menn som ikke vil være der på jobb i utgangspunktet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er spess at det finnes en så stor gruppe menn som vil være brutale mot kvinner og at disse sexdukkene er "stuntmenn"...Det er helt horribelt.

Men når det kommer til å ha sex med en dukke så tenker jeg ja da får du bare kose deg og det er jo en fin måte å skille mellom menn som misliker kvinner og vil ha en som alltid holder kjeft og aldri sier nei vs menn med et sunnere kvinnesyn. Gjør det bare lettere for oss egentlig.

Anonymkode: c86b2...436

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

På er bordell som dette: https://www.dagbladet.no/nyheter/stoppes-ikke-av-norsk-lov/71077718 

Jeg personlig blir kvalm. Jeg tenker at det må være weirdo person som gjør det, men på en annen side er det bedre at det er dukker og ikke ekte mennesker. Hva med deg? 

Anonymkode: aaee0...6b4

Det er forkastelig å kjøpe sex av prostituerte dukker. Dette er ikke noe de gjør av egen fri vilje, og de har ingen glede av å bli knullet av  gamle griser. Disse dukkene er uskyldige ofre for dukkehandel.

 

:ironi:

Endret av I Grosny
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Legger meg ikke oppi hva andre menn gjør, så lenge det ikke skader et annet menneske. Det er dukker, ikke mennesker. Det jeg reagerer på er at det er brukte dukker, det er ekkelt og heslig. Jeg hadde aldri delt en dildo med ei venninne eller naboen, vasket eller ei. Man kan jo kjøpe dukke-sexleketøy for privatbruk også. Tenker de som betaler for å bruke andres sexleketøy, gjør det fordi de har ikke råd til å kjøpe seg dukke av samme kvalitet. For meg personlig så trumfer ikke kvalitet over renslighet, så dem om det. 

Dukke er jo bare et sexleketøy på lik linje som alt annet du får kjøpt hos kondomeriet. Så det at de har sex med dukker synes jeg er patetisk ting å henge seg oppi. For samme personer mener fleshlight og dildo er OK, og det er jo akkurat det samme bare uten et ansikt. Så da blir det bare patetisk og teit å være så imot dukker. Eller disse digre jukke-maskinene, man kan da si at damene puler en robot og ingen sier noe på det. 
Noen foretrekker dukker og det er faktisk en ærlig sak det, så lenge de ikke fremstilles som barn. For det er ikke greit. 

Anonymkode: 612aa...1fb

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg personlig blir kvalm. Jeg tenker at det må være weirdo person som gjør det, men på en annen side er det bedre at det er dukker og ikke ekte mennesker. Hva med deg? 

Anonymkode: aaee0...6b4

Du blir kvalm av personer som har sex med dukker, men synes det er bedre at de har sex med dukker enn med ekte mennesker? Hva slags type mennesker tror du vi snakker om her, som er så forferdelige at de ikke burde ha sex med mennesker? Og som i tillegg faktisk gjør deg kvalm!?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker egentlig at det ikke er noe verre enn å bruke en dildo. Uvant, men ikke verre. Hadde sikkert blitt litt stum hvis samboeren hadde trukket en inn i huset da, men er nok en vanesak.

Tenker også at det er tusen ganger bedre å gå på et dukkebordell enn å gå til vanlige prostituerte.

Endret av heipådegsann
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhh nej, nu er den forfærdelige mann kåt igjen! Vi får aldrig fred og det ligger i vores natur at ha så meget sex som muligt. Når  vi vil er det galt,når vi ikke vil, er det også galt. Ta jer sammen tøser!!!!!!!!!!!

Anonymkode: 99aea...315

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk får gjøre som de vil så lenge det ikke går ut over en annen person eller dyr. En dukke er en død ting. 

Anonymkode: d5a9a...7b9

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Miklo Velka skrev:

Du blir kvalm av personer som har sex med dukker, men synes det er bedre at de har sex med dukker enn med ekte mennesker? Hva slags type mennesker tror du vi snakker om her, som er så forferdelige at de ikke burde ha sex med mennesker? Og som i tillegg faktisk gjør deg kvalm!?

Du evnet ikke å skjønne at vedk. mener det er bedre å ha sex med dukker, enn med mennesker i en så fortvilet situasjonen at de selger kroppen sin til griser? 🤣

Hvis du tenker hardt på det; klarer du å se forskjellen på å ha sex med folk som gjør det av lyst, og folk som selger kroppen i fortvilelse? Jeg mistenker at du ikke klarer tenke så hardt.

Endret av Tatja
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 hours ago, Tatja said:

Du evnet ikke å skjønne [...]

 

3 hours ago, Tatja said:

[...] at de selger kroppen sin til griser? 🤣

 

3 hours ago, Tatja said:

Hvis du tenker hardt på det; [...]

 

3 hours ago, Tatja said:

klarer du å se forskjellen på [...]

 

3 hours ago, Tatja said:

Jeg mistenker at du ikke klarer tenke så hardt.


Wow, du gikk altså rett på personangrep? Uten å en gang å forsøke å argumentere? Du må virkelig ha noen fantastiske poeng altså. Si fra når du ønsker å diskutere saklig.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke helt hva jeg tenker om det egentlig. Før synes jeg det var ganske heslig, etter jeg så en dokumentar på om en gift mann som hadde flere dukker hjemme. Dette var samme typen naturtro og dyre dukker, som han hadde sex med men som han også kledte på og hadde rundt i huset. Satt å pratet med dem, holdt i hånden osv. Syntes det var i hvert fall ganske drøyt..

Jeg tenker at en dukke er jo bedre enn at han ligger med andre, det er jo tross alt bare et sex leketøy som så mange andre leker folk bruker nå til dags. Men å gå på et bordell og bruke dukker som blir daglig knulla av andre høres litt nasty ut. Tipper dette er menn som er nysgjerrige og lurer på om de er verdt investeringen. Tviler på at noen gjentakende besøker et slik sted i stedet for å kjøpe ei dukke.

Men jeg klarer ikke å helt å forstå tenningen i å ligge med en dukke. Tanken på å legge meg oppå en mannlig dukke og ri på den høres ganske absurd ut og lite tennende for å være helt ærlig. Samme hvor livaktig den ser ut. Men nå bruker jeg heller aldri leketøy på meg selv, har ikke ønske om det heller så jeg er vel kanskje feil person til å kunne forstå akkurat dette.

Derimot kunne det vært litt pirrende å se mannen bruke et leketøy evt en dukke, så lenge det ikke overtok for vårt eget sexliv selvfølgelig.

Anonymkode: 4cb6c...e2c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tanken på å legge meg oppå en mannlig dukke og ri på den høres ganske absurd ut og lite tennende ...

Anonymkode: 4cb6c...e2c

Motstykket er vel heller knullemaskiner som en kan ta imot fra.

Men sånt er ihvertfall dyrt å skaffe selv. 

Anonymkode: c313a...723

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

12 timer siden, Miklo Velka skrev:

Du blir kvalm av personer som har sex med dukker, men synes det er bedre at de har sex med dukker enn med ekte mennesker? Hva slags type mennesker tror du vi snakker om her, som er så forferdelige at de ikke burde ha sex med mennesker? Og som i tillegg faktisk gjør deg kvalm!?

Tror TS mente at han/hun synes det er bedre at de benytter seg av dukker enn prostituerte, men samtidig synes Ts det er ekkelt. Noe jeg er helt enig i

Anonymkode: be279...40b

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Miklo Velka skrev:

Du blir kvalm av personer som har sex med dukker, men synes det er bedre at de har sex med dukker enn med ekte mennesker? Hva slags type mennesker tror du vi snakker om her, som er så forferdelige at de ikke burde ha sex med mennesker? Og som i tillegg faktisk gjør deg kvalm!?

Har du lest innlegget da? Mange av mennene er ganske brutale og dukkene får ta støyten. Det er jo som regel slike menn som holder på med å kjøpe sex fordi de vil betale for å degradere kvinner. Det er som regel menn med dårlig kvinnesyn.

Anonymkode: c86b2...436

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Motstykket er vel heller knullemaskiner som en kan ta imot fra.

Men sånt er ihvertfall dyrt å skaffe selv. 

Anonymkode: c313a...723

I mitt tilfelle kommer jeg bare av å være øverst og ta styringa selv, så det hadde vel ikke vært noe mer fristende selv om den kunne gjort det. Høres bare mekanisk og kleint ut.

Anonymkode: 4cb6c...e2c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...