Gå til innhold

Din mening om mann/dame som har sex med dukker


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

2 hours ago, AnonymBruker said:

Har du lest innlegget da? Mange av mennene er ganske brutale og dukkene får ta støyten. 

Anonymkode: c86b2...436

Ok? Det er dukker. Jeg ser ærlig talt ikke problemet med hva fremmede mennesker gjør bak lukkede dører med sexdukker. At de er voldelige med sexdukker betyr ikke at de nødvendigvis er voldelige med prostituerte, eller kvinner generelt. Om sexdukker kan gi de et utløp for frustrasjon (både seksuell og annen), sinne, kåthet, aggresjon, eller hva de nå enn har behov for, og de bruker dukkene til dette, så er det bedre enn 

2 hours ago, AnonymBruker said:

Det er jo som regel slike menn som holder på med å kjøpe sex fordi de vil betale for å degradere kvinner. Det er som regel menn med dårlig kvinnesyn.

Anonymkode: c86b2...436

Det finnes mange årsaker til at mennesker velger å betale for sex. Ja, noen av de er nok garantert menn som dere kvinner ikke verdsetter særlig høyt, og noen av de er nok også både voldelige og farlige. Men å dra den berømte genraliseringskammen over alle blir bare dumt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Stemmer i med de som mener at folk får gjøre som de vil.

Anonymkode: 1f8d6...3c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn som har sex med dukker er motbyelige og ekle pervoer.

Kvinner som har sex med dukker er selvsikre på sin seksualitet.

Anonymkode: be280...0b7

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har du lest innlegget da? Mange av mennene er ganske brutale og dukkene får ta støyten. Det er jo som regel slike menn som holder på med å kjøpe sex fordi de vil betale for å degradere kvinner. Det er som regel menn med dårlig kvinnesyn.

Anonymkode: c86b2...436

De kan jo ikke tillate seg å være såå brutale, en slik dokke koster jo titusener av kroner og de tåler jo ikke alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jo en dukke bare en «hel» versjon av en fleshlight, som er et ganske vanlig for en mann å ha. 

Joda, sexkjøp er ikke helt ok, men det er jo ingen ekte mennesker involvert i «sex» delen, så føler ikke dette helt kan likestilles med salg av sex med faktiske levende mennesker. 

Anonymkode: 76310...d10

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Legger meg ikke oppi hva andre menn gjør, så lenge det ikke skader et annet menneske. Det er dukker, ikke mennesker. Det jeg reagerer på er at det er brukte dukker, det er ekkelt og heslig. Jeg hadde aldri delt en dildo med ei venninne eller naboen, vasket eller ei. Man kan jo kjøpe dukke-sexleketøy for privatbruk også. Tenker de som betaler for å bruke andres sexleketøy, gjør det fordi de har ikke råd til å kjøpe seg dukke av samme kvalitet. For meg personlig så trumfer ikke kvalitet over renslighet, så dem om det. 

Dukke er jo bare et sexleketøy på lik linje som alt annet du får kjøpt hos kondomeriet. Så det at de har sex med dukker synes jeg er patetisk ting å henge seg oppi. For samme personer mener fleshlight og dildo er OK, og det er jo akkurat det samme bare uten et ansikt. Så da blir det bare patetisk og teit å være så imot dukker. Eller disse digre jukke-maskinene, man kan da si at damene puler en robot og ingen sier noe på det. 
Noen foretrekker dukker og det er faktisk en ærlig sak det, så lenge de ikke fremstilles som barn. For det er ikke greit. 

Anonymkode: 612aa...1fb

Jeg tror de er noen utro jævler som får ett kick av å holde på med andre dukker enn de de har hjemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

19 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg synes det er spess at det finnes en så stor gruppe menn som vil være brutale mot kvinner og at disse sexdukkene er "stuntmenn"...Det er helt horribelt.

Hvor stor er denne gruppen?

Anonymkode: 2d1d6...42d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bryr meg virkelig ikke. Folk får pule på det de vil så lenge de ikke skader folk og dyr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting er at mange sikkert hadde stukket pikken sin i en sånn dukke om det var lett tilgjengelig, men jeg lurer på hvor mange som faktisk oppsøker et bordell for å gjøre dette? Er det noen her som kan tenke seg det?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker det i utgangspunktet er uproblematisk at folk har sex med dukker, på samme måte som jeg ikke bryr meg nevneverdig om at noen har sex med en dildoer og andre "leketøy". Samtidig har jeg litt vanskelig for å se at det skulle være særlig givende å ha sex med en livløs dukke, og ville nok tenkt mitt om noen som brukte mye penger på en slik figur. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, herzeleid said:

Samtidig har jeg litt vanskelig for å se at det skulle være særlig givende å ha sex med en livløs dukke, og ville nok tenkt mitt om noen som brukte mye penger på en slik figur. 

Tro meg, når man ikke er i stand til å finne noen som vil ha sex med seg, så kan man bli rimelig desperat og frustrert, og da kan nok ei dukke være mere givende enn høyrehånda for noen. Kan umulig tenke meg at særlig mange vil synes at det er en fullgod erstatning, men er man desperat nok, og ensom nok, så gjør man det man kan for å oppleve nytelse. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Miklo Velka skrev:

Tro meg, når man ikke er i stand til å finne noen som vil ha sex med seg, så kan man bli rimelig desperat og frustrert, og da kan nok ei dukke være mere givende enn høyrehånda for noen. Kan umulig tenke meg at særlig mange vil synes at det er en fullgod erstatning, men er man desperat nok, og ensom nok, så gjør man det man kan for å oppleve nytelse. 

Jeg tror på at en kan bli ganske desperat, men lurer på hvor tilfredsstillende det da er med en slik dukke. Tenker at en nesten like gjerne kan "ordne det" selv, men mulig det er en bedre opplevelse enn jeg tror. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 25.5.2019 den 21.03, AnonymBruker skrev:

På er bordell som dette: https://www.dagbladet.no/nyheter/stoppes-ikke-av-norsk-lov/71077718 

Jeg personlig blir kvalm. Jeg tenker at det må være weirdo person som gjør det, men på en annen side er det bedre at det er dukker og ikke ekte mennesker. Hva med deg? 

Anonymkode: aaee0...6b4

Ser strengt tatt ikke den store forskjellen på Sexdukke, dildo, analkuler eller andre sexhjelpemidler. 

Blir du kvalm dersom noen har en dildo også? En dildo er jo ikke et ekte menneske.

Anonymkode: 6318a...87e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

20 timer siden, Made4u skrev:

Toskeskap rett og slett, desperasjon er ikke en gang dekkende for noe så meningsløst.

Mener du det samme om kvinner som benytter vibrator?

Anonymkode: 6318a...87e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har du lest innlegget da? Mange av mennene er ganske brutale og dukkene får ta støyten. Det er jo som regel slike menn som holder på med å kjøpe sex fordi de vil betale for å degradere kvinner. Det er som regel menn med dårlig kvinnesyn.

Anonymkode: c86b2...436

Finnes miljøer hvor man har sex som innebærer håndjern, pisk, lakk, lær, kvelning. Noen liker å gi andre liker å motta. Finnes til og med en bok som solgte mye for noe år siden om en ung kvinne som ble behandlet litt røft (Fifty Shades). Det var flest damer som kjøpte den har jeg hørt. Nå var det jo en del kvinner som protesterte mot boken og filmene, og anklaget disse kvinnene for omtrent det samme som du skriver om mennene.

Anonymkode: 6318a...87e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, Miklo Velka skrev:

Tro meg, når man ikke er i stand til å finne noen som vil ha sex med seg, så kan man bli rimelig desperat og frustrert, og da kan nok ei dukke være mere givende enn høyrehånda for noen. Kan umulig tenke meg at særlig mange vil synes at det er en fullgod erstatning, men er man desperat nok, og ensom nok, så gjør man det man kan for å oppleve nytelse. 

Tror det har mer å gjøre med fetisj enn ensomhet. 

Anonymkode: 6318a...87e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

41 minutter siden, AnonymBruker said:

Tror det har mer å gjøre med fetisj enn ensomhet. 

Anonymkode: 6318a...87e

Ja, det er nok sikkert årsaken til at flertallet av de drar dit. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, herzeleid said:

Jeg tror på at en kan bli ganske desperat, men lurer på hvor tilfredsstillende det da er med en slik dukke. Tenker at en nesten like gjerne kan "ordne det" selv, men mulig det er en bedre opplevelse enn jeg tror. 

Det er ikke så tilfredsstillende å vite at man må ha sex med ei dukke, for at man ikke klarer å finne ei dame som er villig, det er klart. De fleste velger nok sannsynligvis å "fikse det" selv, men etter x antall år med hyppig bruk av begge armer, så kan det sikkert være en befrielse å oppleve nytelsen på en annen måte. Hånden er sjeldent særlig virkelighetstro, og da er det bedre med noe som i alle fall har form som ei dame, og som kjennes som ei dame når man ligger i sengen og holder rundt henne. I tillegg så fungerer den jo kanskje som ei dame når man skal sove også. Å sove alene, uten kroppskontakt, over mange år, kjennes heller ikke godt, og da kan ei sånn dukke være en substitutt for ei ekte dame, bare for å ha noen å holde rundt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Miklo Velka skrev:

Det er ikke så tilfredsstillende å vite at man må ha sex med ei dukke, for at man ikke klarer å finne ei dame som er villig, det er klart. De fleste velger nok sannsynligvis å "fikse det" selv, men etter x antall år med hyppig bruk av begge armer, så kan det sikkert være en befrielse å oppleve nytelsen på en annen måte. Hånden er sjeldent særlig virkelighetstro, og da er det bedre med noe som i alle fall har form som ei dame, og som kjennes som ei dame når man ligger i sengen og holder rundt henne. I tillegg så fungerer den jo kanskje som ei dame når man skal sove også. Å sove alene, uten kroppskontakt, over mange år, kjennes heller ikke godt, og da kan ei sånn dukke være en substitutt for ei ekte dame, bare for å ha noen å holde rundt.

Kjente jeg fikk litt vondt i magen av tanken på den ensomheten disse menneskene må kjenne på. Håper de som har det slik finner noen å bli glade i og holde i. Det er alt for mye ensomhet i samfunnet vårt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er en usikker person ts om du blir kvalm av at andre bruker sexleketøy. Føler du at du blir gjort overflødig eller noe sånt? Eller at du mister sexuell makt ved at menn kan ha seg uten din velsignelse? 

Anonymkode: f4797...add

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...