Gå til innhold

Menn som har tatoveringer med barnas navn og fødselsdato


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har nylig møtt en mann i jobbsammenheng som har synlige tatoveringer på begge underarmene med sine barns navn og fødselsdato. 

Hva er deres tanker om det? Er det søtt? Harry? Unødvendig? Han er stolt av barna sine? 

Kjør debatt!

Anonymkode: f1029...d30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Harry og teit. 

Anonymkode: e23dd...a29

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Paramount

Jeg tenker at det er typisk for en mann som har mange kvinnelige kollegaer, jobber gjerne med ungdommer, og ønsker å være med i tiden. Det er definitiv ikke en bankdirektør, ikke at det skal være noen ulempe heller da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Harry og teit. 

Anonymkode: e23dd...a29

 

2 minutter siden, batcat skrev:

Det er harry, uavhengig av kjønn. 

Hvorfor mener dere at det er harry?

Anonymkode: f1029...d30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krampus
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

 

Hvorfor mener dere at det er harry?

Anonymkode: f1029...d30

Hvorfor spiller det egentlig noen rolle hva vi mener? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest #Rasshøl

Folk må få tatovere det dem vil. Men når folk tatoverer navn, fødsels og personnummeret til ungene sine, da er det overkill. Personnummeret vårt er personlig og privat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Paramount skrev:

Jeg tenker at det er typisk for en mann som har mange kvinnelige kollegaer, jobber gjerne med ungdommer, og ønsker å være med i tiden. Det er definitiv ikke en bankdirektør, ikke at det skal være noen ulempe heller da.

Denne mannen er helt motsatt av det. Han er i et typisk praktisk "manneyrke" og jobber ikke med mange damer eller ungdommer. 

Anonymkode: f1029...d30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, batcat skrev:

Hvorfor spiller det egentlig noen rolle hva vi mener? 

Fordi jeg er nysgjerrig på hva andre mener om det. 

Anonymkode: f1029...d30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, #Rasshøl skrev:

Folk må få tatovere det dem vil. Men når folk tatoverer navn, fødsels og personnummeret til ungene sine, da er det overkill. Personnummeret vårt er personlig og privat.

Heldigvis er ikke helt personnummeret med, men fødselsdato med årstall. 

Anonymkode: f1029...d30

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest #Rasshøl
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Heldigvis er ikke helt personnummeret med, men fødselsdato med årstall. 

Anonymkode: f1029...d30

Det går an. Men jeg har møtt 3 personer som har tatovert med personnummeret også. 

Jeg har et hjerte med forbokstaven til hunden min, for eksempel. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skal man mene noe om alt hele tiden? Tråder som dette er teit. Mannen ser på barna sine som viktige hva ellers kan det være? Kjenner jeg blir irritert asså. 

Anonymkode: 01ba3...efb

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er fint. Tenker en god og kjærlig pappa som er egnasjert i barnas liv og stolt over dem. Bedre enn en tribal eller tiger eller flammer eller what ever. 

Anonymkode: fdfd8...7a3

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes tatoveringer med barnas navn kan være fint, på både en mor og far. Navnet er jo gjerne noe man har tenkt over, som er spesielt og det vakreste man valgte til barnet sitt. 

Men det der med navn og fødselsdato forstår jeg ikke helt. Altså, bruk en kalender om du sliter med å huske datoer. Men det er sikkert bare min greie. Synes stjernetegn på barna er like fjernt. Man velger jo hverken dato eller stjernetegn og greit, det blir jo en spesiell dag. Men det blir litt overkill. 

Har også sett fødselsdato, lengde, vekt og klokkeslett. Det er søtt på en dåpsgave og det er helt forståelig ved en dødfødsel. Men altså, barnet ditt skal vokse. Skal du tatovere inn dato for første skoledag og hvor høy barnet var da også? 

Også er det litt med utførsel og plassering. LENORA og MIKAEL i gotiske snirklebokstaver som dekker hver sin underarm er helt harry og fjernt. 

Anonymkode: 72a15...b12

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis noen av mine foreldre hadde gjort noe så idiotisk så hadde jeg vurdert å bryte kontakten med dem. 

Anonymkode: e2202...2f6

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg dømmer ingen for tatoveringsvalg. Jeg vil bare ikke ha noen på min kropp. En sa en gang. Man har ikke klistremerker på en Ferrari.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Paramount
36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Denne mannen er helt motsatt av det. Han er i et typisk praktisk "manneyrke" og jobber ikke med mange damer eller ungdommer. 

Anonymkode: f1029...d30

Selvsagt kan hvem som helst ta slike tatoveringer, manneyrker er jo også typiske tatoveringsyrker. Jeg kjenner noen ungdomsarbeidere med slike tatoveringer som du nevner, og synes egentlig disse tatoveringene passet bra for disse personene.

Endret av Paramount
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Synes det er fint. Tenker en god og kjærlig pappa som er egnasjert i barnas liv og stolt over dem. Bedre enn en tribal eller tiger eller flammer eller what ever. 

Anonymkode: fdfd8...7a3

De av både kvinner og menn jeg kjenner som har sånne tatoveringer er de mest fraværende, minst engasjerte og dårlige foreldrene, så jeg tenker stikk motsatt. 

Anonymkode: 49c63...ca1

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ingen stor fan av tatoveringer, men heller denne tatoveringen enn en haug med hodeskaller og dårlig tegnede tigere....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig smakløst og harry. All form for skrift på kroppen er helt krise. 

Anonymkode: 86dce...4bb

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...