Gå til innhold

Menn som har tatoveringer med barnas navn og fødselsdato


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Harry og stygt. Det får meg til å mistenke tidlig demens, siden de må ha både navn og fødselsdato på kroppen for å klare å huske dette.

Anonymkode: ae27a...e4d

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det var vel på moten på slutten av 90-tallet eller var det tidlig 2000-tall? Nå blir det nok regnet som harry og teit å ta det. Tror de fleste som har det er typiske "arbeidsfolk", dvs. ikke så mange med høy utdanning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blodharry og whitetrash

Anonymkode: d6c0d...1de

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet om en person som har barnets navn tatovert over hele underarmen, i fete krigstyper. Ikke er det noe pent arbeid heller. Skjevt og skakt, skikkelig stygt etter min mening.  Vi snakker hele armen fra albue til håndledd... Utrolig harry og teit!

Små bokstaver med navn og fødselsdato, okay, det KAN være pent. Hvis skriften er fin, og det er små bokstaver...

Anonymkode: a1075...bec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

White trash og mindre intelligente mennesker er  assosiasjonene jeg får når jeg ser menn og kvinner med slike tatoveringer..

Anonymkode: 852a5...8d3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Harry og stygt. Det får meg til å mistenke tidlig demens, siden de må ha både navn og fødselsdato på kroppen for å klare å huske dette.

Anonymkode: ae27a...e4d

Ikke alle er spesielt opptatt av å faktisk gi noen oppmerksomhet på dagen heller. Mitt barns far har navn + fødselsdato på armen, men barnet hører aldri fra ham. Mulig det bare er for at evt nye dater skal vite at han skylder bidrag fra nevnte dato + 18 år? :klø:

Anonymkode: 37d05...d9b

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest MadameDeRosa

Tatoveringer kan være fint. Tekst kan også være fint. 

 Navn er ok, men med fødselsdato i tillegg, er det som om de trenger en påminnelse om hvilken dag de har bursdag. Som en slags huskelapp. 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, #Rasshøl skrev:

Det går an. Men jeg har møtt 3 personer som har tatovert med personnummeret også. 

Jeg har et hjerte med forbokstaven til hunden min, for eksempel. 

Seriøst? Personnummer?? Det er jo helt tragisk. Velkommen til verden med å svindle de barna når de blir eldre.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et par jeg kjenner har jeg alltid ansett som «høy status», de har gode jobber, dyre biler, flunkende nytt hus med designmøbler.  Så kommer de plutselig hjem fra sydenferie og har tatovert navnet på barnet sitt i stor skrift på armen begge to🙈  jeg ble så overrasket. Det er dritharry og tatoveringene deres er såå stygge, skjønner ikke hva de tenkte med. 

Føler de sank mange hakk lengre ned på «status» i hodet mitt etter dette, da jeg anser dette for å være noe skikkelig white-trash å gjøre . Typisk folk med ingen/lav utdanning, er under nav, aleneforeldre/har barn med flere forskjellige

Anonymkode: d6c0d...1de

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å tatovere på barnets personnummer høres jo heeeeelt sinnsykt ut🙀 noe som er privat og hemmelig. Kan ikke fatte at noen har gjort dette!??

Anonymkode: d6c0d...1de

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så harry😅🙈

Anonymkode: ef38b...b48

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, KittySnow said:

Seriøst? Personnummer?? Det er jo helt tragisk. Velkommen til verden med å svindle de barna når de blir eldre.

Ja, vi får håpe det er ærlige pleiere på syke-/aldershjemmet som han far kommer på, når han blir dement.

Anonymkode: 84dfd...fed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjenner en stakkar som tatoverte sønnens navn over hele ryggtavla. Hva F gjør du når du får et par unger til da? Skal de få like stor plass og hvor? 

Nei dette er bare harry, det finnes bedre måter å deklarere sin kjærlighet til barna.

Anonymkode: 3aa8d...677

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at det er litt teit å utbasunere sin kjærlighet på den måten, kjærligheten til barna skal du vise til dem, ikke foran hele verden. Vet om en del fraværende fedre som har den type tatoveringer, John Arne Riise virker som den typen som er mer opptatt av nye damer og kommende barn, uten at jeg vet hvilket forhold han har til de som allerede finnes i verden og på armen. 

Også tenker jeg at barna kan mislike å ha navnet sitt på fars og mors kropp når de blir eldre, synes tatoveringen er stygg, ønske å bytte navn eller bli sjalu på søskenets tatovering dersom de er ulike. 

Jeg tenker altså at her er det folk som har tenkt litt kort og er opptatt av at folk skal se at de elsker barna sine, noe jeg mener er unødvendig så lenge barna vet det.

Anonymkode: fbe86...e3c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest #Rasshøl
4 timer siden, KittySnow skrev:

Seriøst? Personnummer?? Det er jo helt tragisk. Velkommen til verden med å svindle de barna når de blir eldre.

Ja, det er det jeg har tenkt også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener ikke så veldig mye om det, men jeg ville ikke hatt det selv. Jeg synes generelt ikke tekst-tattooveringer er så veldig fint, og spesielt ikke når det er navn/dato. Jeg tenker at man kan vise kjærligheten på andre måter! 

Men så er jeg kresen på tatoveringer og da. I tillegg til tekst, så liker jeg ikke tatoveringer av mennesker eller menneskeliknende skapninger, jeg liker ikke tribals/flammer, religiøse symboler eller  «mørke ting» som hodeskaller osv. 

Anonymkode: ef07d...42f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ikke alle er spesielt opptatt av å faktisk gi noen oppmerksomhet på dagen heller. Mitt barns far har navn + fødselsdato på armen, men barnet hører aldri fra ham. Mulig det bare er for at evt nye dater skal vite at han skylder bidrag fra nevnte dato + 18 år? :klø:

Anonymkode: 37d05...d9b

😂 Takk for god latter, men jeg tror du er inne på noe her. 

Anonymkode: ed2d4...f1d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...