Gå til innhold

Tips og triks for oss som er utro

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg trenger en ny knullevenn :P

Anonymkode: 8a5d3...2cd

Synd både du og jeg skriver som anonym da.. 😅

Anonymkode: 6221b...65b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Synd både du og jeg skriver som anonym da.. 😅

Bor du i Bergen? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bor du i Bergen? :P

Dessverre ikke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Har noen noen tips om hvor en kan finne en elskerinne på nett? Tinder osv. med eget bilde blir for risikabelt. 

Vil påstå at Tinder, med anonymiserte bilder, og en dønn ærlig bio vil gi deg bedre resultater enn både Victoria Milan, c-date, og Adult friend finder tilsammen.  Ikke bruk penger på disse stedene.  Cupido er 10/1 menn/kvinner, men ekte profiler. Mye par. 

Anonymkode: 6ec2a...2b2

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvordan gjør dere elskere/elskerinner det når dere merker at den som er utro begynner å få følelser, eller at dere selv gjør det? 

Jeg liker det jo til en viss grad, man får litt omsorg og kjærlighet men med no strings attached. Dog så er det jo helt krise om han begynner å skulle forlate kona, så man må liksom finne en balanse. Han jeg ligger med nå er nok litt forelsket og det er gjensidig, men ikke på den måten at det skal bli oss på ordentlig akkurat, så det blir jo bare et noe vondt elskerforhold dersom følelsene blir for sterke. 

Vi har ikke snakket om det men begge skjønner det og føler vi har løst det litt med å treffes sjeldnere og snakkes mindre, og ikke dra på en tur sammen som vi hadde tenkt. Jeg ga han en søt gave til bursdagen i fjor da alt bare var "fun and games", men i år så skal jeg droppe det. 

Jeg ser vel egentlig at enden for denne affæren er nært forestående.. men har noen av dere andre kommet dere gjennom en periode med følelser og kommet tilbake på det gode, gamle med bare seksuell tiltrekning? Eller er det bare å avslutte hele greia?

Anonymkode: 73040...aea

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan gjør dere elskere/elskerinner det når dere merker at den som er utro begynner å få følelser, eller at dere selv gjør det? 

Jeg liker det jo til en viss grad, man får litt omsorg og kjærlighet men med no strings attached. Dog så er det jo helt krise om han begynner å skulle forlate kona, så man må liksom finne en balanse. Han jeg ligger med nå er nok litt forelsket og det er gjensidig, men ikke på den måten at det skal bli oss på ordentlig akkurat, så det blir jo bare et noe vondt elskerforhold dersom følelsene blir for sterke. 

Vi har ikke snakket om det men begge skjønner det og føler vi har løst det litt med å treffes sjeldnere og snakkes mindre, og ikke dra på en tur sammen som vi hadde tenkt. Jeg ga han en søt gave til bursdagen i fjor da alt bare var "fun and games", men i år så skal jeg droppe det. 

Jeg ser vel egentlig at enden for denne affæren er nært forestående.. men har noen av dere andre kommet dere gjennom en periode med følelser og kommet tilbake på det gode, gamle med bare seksuell tiltrekning? Eller er det bare å avslutte hele greia?

Var pga jeg fikk føleser for fyren at jeg kontaktet konen hans å fortalte at mannen hennes var utro. Han hadde valgt konen istedenfor meg så da kom jeg han i forkjøpet. Din elsker kommer nok sikkert ikke til å gjøre noe sånt ,men ville uansett avsluttet fortest mulig når han begynner å få føleser. Føleser for deg er ikke bra når du vil ha ukomplisert sexforhold å kun det.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skrev tidligere at menn jeg har affære med må være gift/samboer. Merker jeg at mannen bare venter på en annen dame som gir ham en dytt ut av forholdet sitt avslutter jeg tvert.

Mange vil nok ikke tro meg, men jeg elsker mannen  min. Veldig. Vi har også sex, men langt ifra det jeg trenger. Utroskap er min ventil.

De jeg er utro med får ikke se min myke og omsorgsfulle side. Det gjør jeg med vilje, min teori er at menn kan pule omtrent hvem som helst, men de ønsker ikke mer når de tror at elskerinnen vil gi dem ikke mer enn bare glovarm sex.

Grunnen at jeg har en maksgrense på 3 måneder er nettopp at jeg vil unngå at det utvikler seg mye følelser, både hos meg og mannen. 3 måneder høres da egentlig lenge ut, men vi treffes kanskje 2-3 ganger i uka, sjeldent mer enn 2 timer, og så har vi ingen kontakt i mellom. Det må mer tid til for å bli forelsket.

Til den som spurte hvor jeg finne menn: Tinder, iblant også sukker eller AFF. Som kvinne har man unektelig fordel, man kan velge og vrake. Det er jeg som tar kontakt og er veldig direkte. Mange liker det, noen blir skremt. Rekorden må være 1,5 timer mellom første kontakt og jeg rir en bronco.

Anonymkode: a06b7...be4

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skrev tidligere at menn jeg har affære med må være gift/samboer. Merker jeg at mannen bare venter på en annen dame som gir ham en dytt ut av forholdet sitt avslutter jeg tvert.

Mange vil nok ikke tro meg, men jeg elsker mannen  min. Veldig. Vi har også sex, men langt ifra det jeg trenger. Utroskap er min ventil.

De jeg er utro med får ikke se min myke og omsorgsfulle side. Det gjør jeg med vilje, min teori er at menn kan pule omtrent hvem som helst, men de ønsker ikke mer når de tror at elskerinnen vil gi dem ikke mer enn bare glovarm sex.

Grunnen at jeg har en maksgrense på 3 måneder er nettopp at jeg vil unngå at det utvikler seg mye følelser, både hos meg og mannen. 3 måneder høres da egentlig lenge ut, men vi treffes kanskje 2-3 ganger i uka, sjeldent mer enn 2 timer, og så har vi ingen kontakt i mellom. Det må mer tid til for å bli forelsket.

Til den som spurte hvor jeg finne menn: Tinder, iblant også sukker eller AFF. Som kvinne har man unektelig fordel, man kan velge og vrake. Det er jeg som tar kontakt og er veldig direkte. Mange liker det, noen blir skremt. Rekorden må være 1,5 timer mellom første kontakt og jeg rir en bronco.

Hva er AFF?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Og dette vet ikke mannen din om? 

Anonymkode: 66497...2c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Men dere som er utro, er det bare rå kald sex? Hva med kos, kyssing? Hva med etter på, ligger dere å koser, kysser prater eller hva? Lurer bare på om det finnes "regler" for sånt. Og hva slags tegn er det at det begynner bli følelser i bildet? 

Anonymkode: 0a0fa...87e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men dere som er utro, er det bare rå kald sex? Hva med kos, kyssing? Hva med etter på, ligger dere å koser, kysser prater eller hva? Lurer bare på om det finnes "regler" for sånt. Og hva slags tegn er det at det begynner bli følelser i bildet? 

Det begynner med kyssing også går det over til sex;å vi ligger gjerne å snakke sammen litt etterpå. Ingen kosing etter sex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ja det er nok akkurat det, sex. Vi elsker ikke. Kyssing ja som del av forspill men ikke så mye etter. Etter en god runde kan jeg godt stryke for å komme ned, alltid bra med litt latter (f.eks. knirkende seng, lyder kroppen lager, klær overalt), det er litt som etter en god treningsøkt. Endorfiner i kroppen, orgasme som muskelavslappende. Så er det bare å vente til puls og pustefrekvens er tilbake til normalen, man slutter å svette, ferdig med småprat og dusje.

Tegn på at man får følelser er at man vil drøye det ut. Bli liggende lengre, snakke mer, ignorere klokken. Da er det på tide å avslutte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ikke bli slapp med sikringstiltak bare fordi det har gått fint til punkt x. Som nevnt tidligere, forbered sannsynlige kortfattede forklaringer ved eventuelle konfrontasjoner.

Lær deg kroppsspråk. Finn ut hva som er avslørende tegn når du lyver, som folk instinktivt plukker opp på, og som skaper frø av mistillit. Lær deg selv å unngå og gjøre dette. Ikke stirr i øynene, er naturlig å la blikket vike. Ikke fikle med ting, ikke ta deg til ansiktet, aldri bli sur/sint.

Ikke send bilder og ikke motta bilder hvis det er noen sjans for at det kan brukes mot deg. Enkelt å ta bilde av en skjerm med en annen telefon eller at folk bruker videocapture apper. Ikke gi grunn til at partneren skal ane uråd, vær ekstra oppmerksom og hjelpsom uten at det virker mistenkelig.

Hva mer er, er helt unødvendig at det er så mange som føler de skal lesse tråden med hat mot de som velger å være utro.

Monogami er ikke naturlig for mennesket, det er et fenomen født av kultur og religion. Kjødelige lyster handler ikke om fornuft. 

Man kan ikke endre andre mennesker, og om du skal i så stor grad skal henge deg opp i hva andre driver med "umoralsk" eller ei, så får du et grusomt fattig liv. 

Anonymkode: 8a21a...afc

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja det er nok akkurat det, sex. Vi elsker ikke. Kyssing ja som del av forspill men ikke så mye etter. Etter en god runde kan jeg godt stryke for å komme ned, alltid bra med litt latter (f.eks. knirkende seng, lyder kroppen lager, klær overalt), det er litt som etter en god treningsøkt. Endorfiner i kroppen, orgasme som muskelavslappende. Så er det bare å vente til puls og pustefrekvens er tilbake til normalen, man slutter å svette, ferdig med småprat og dusje.

Tegn på at man får følelser er at man vil drøye det ut. Bli liggende lengre, snakke mer, ignorere klokken. Da er det på tide å avslutte.

Hmmm. Vi ligger alltid og prater, koser. Kanskje gir vi hverandre  massasje. Prater om hverdagen, kanskje viser han meg ting fra jobben sin.. Han er på en måte mitt lyspunkt, jeg er nok litt følelsesmessig innvolvert, men vet jo ikke om han er det... Men den følelsen å bli sett, tatt vare på de timene. Lever nesten for dem🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
På 4.6.2019 den 8.24, AnonymBruker skrev:

Var pga jeg fikk føleser for fyren at jeg kontaktet konen hans å fortalte at mannen hennes var utro. Han hadde valgt konen istedenfor meg så da kom jeg han i forkjøpet. Din elsker kommer nok sikkert ikke til å gjøre noe sånt ,men ville uansett avsluttet fortest mulig når han begynner å få føleser. Føleser for deg er ikke bra når du vil ha ukomplisert sexforhold å kun det.

Jeg vil ha ukomplisert, men det må også være litt følelser der liksom, bare sex er ikke helt nok. 

På 4.6.2019 den 11.14, AnonymBruker skrev:

Du er virkelig profesjonelt utro, haha. Du virker god til å sile, selv om det høres noe risikabelt ut å gå gjennom så mange, plutselig ryker du på en kaninkoker en dag som står der på døra og skal si noe til mannen din eller et eller annet. Som du sikkert kjenner til så kan menn ofte late som det er greit med bare sex når det ikke er det og de egentlig vil møtes mer. De pleier jo ikke lage en scene av det da, men noen kan være vanskelige å bli kvitt for å si det rett ut.

For min del så er tenningsmønsteret mitt tett knyttet til hjerte og hode eller hva man skal si, det er nesten like høye "krav" til en sexpartner som en kjæreste, så det må være litt følelser der for at jeg skal være kåt på en person. Så det er denne balansen jeg må ha da, vi koser og kliner og prater og ler som helt vanlige knullevenner, men treffes sjelden og helst ikke overnattinger. Men jeg hadde ikke ligget med en gift mann bare for sexen, jeg må være betatt av han. 

Jeg er ikke gift selv da, bare singel med forpliktelsesangst og i den alderen hvor alle de jeg møter og har lyst til å ligge med viser seg å være gift.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vil ha ukomplisert, men det må også være litt følelser der liksom, bare sex er ikke helt nok. 

For min del så er tenningsmønsteret mitt tett knyttet til hjerte og hode eller hva man skal si, det er nesten like høye "krav" til en sexpartner som en kjæreste, så det må være litt følelser der for at jeg skal være kåt på en person. Så det er denne balansen jeg må ha da, vi koser og kliner og prater og ler som helt vanlige knullevenner, men treffes sjelden og helst ikke overnattinger. Men jeg hadde ikke ligget med en gift mann bare for sexen, jeg må være betatt av han. 

Jeg er ikke gift selv da, bare singel med forpliktelsesangst og i den alderen hvor alle de jeg møter og har lyst til å ligge med viser seg å være gift.

Ja akuratt sånn er det. Jeg må ha litt følelser for å klare tenne, jeg må ha kos, klining, litt latter sammen med den rå sexen. Og lever jo i det øyeblikket jeg er der med han, da er jeg bare hans og han min. Så er det noen hete deilige kyss etterpå, før vi forlater "åstedet" og drar hjem... Digger det og trenger det. Mannen får jeg hjem en lykkelig energisk kone og alle er fornøyde en stund. Jeg kunne aldri hatt sex med tilfeldige menn, for min del bli det for skittent😜

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Nettsiden Victoria milan eller hva den nå enn heter, eller bare skilsmisse, ingen vil være glad i deg når de ser hvem du er

Anonymkode: 3f9ba...edb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
On 5/25/2019 at 8:12 PM, Kjærlighetsbarn98 said:

Jeg kjenner ingen. Hadde jeg visst at noen var utro hadde jeg tipset den det gjelder om å si ifra til partneren sin. Hvis ikke hadde jeg gjort det selv. 

Det er nok trolig derfor du ikke får høre om det heller :) 

Anonymkode: e7a34...bdf

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
På 5.6.2019 den 14.33, AnonymBruker skrev:

For min del så er det kun snakk om rå sex, type dominanse / disiplin/underkastelse/straff.En form for sex som samboer over hodet ikke er interessert i.

Når sant skal sies så har ikke samboer vært interessert i sex de siste 3-4 årene.. 

Jeg føler ingen kjærlighet med de damene jeg har sex med, og jeg begrenser antall treff til ca 5 nettopp for å ikke knytte følelser. 

Anonymkode: 25d91...51c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
På 6.6.2019 den 8.57, AnonymBruker skrev:

Ja akuratt sånn er det. Jeg må ha litt følelser for å klare tenne, jeg må ha kos, klining, litt latter sammen med den rå sexen. Og lever jo i det øyeblikket jeg er der med han, da er jeg bare hans og han min. Så er det noen hete deilige kyss etterpå, før vi forlater "åstedet" og drar hjem... Digger det og trenger det. Mannen får jeg hjem en lykkelig energisk kone og alle er fornøyde en stund. Jeg kunne aldri hatt sex med tilfeldige menn, for min del bli det for skittent😜

Samme her.  Min herlige gifte, og 18 år eldre elskerinne sier hun hadde brutt sammen psykisk uten sin "ventil".  Hun sier at hun er blitt en mye mer positiv og omgjengelig person, både ovenfor sin familie og omgangskrets, samt på jobben. Mange venninner beundrer henne, og forstår ikke hvor hun tar energien frå. Da flirer hun innvendig og tenker "Ja, du skulle bare ha visst". 

Jeg er både hennes "psykoterapeut", hemmelige venn og elsker.   Har jeg følelser ? ...... Tja, til en viss grad.

Anonymkode: cb2e9...fbb

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...