AnonymBruker Skrevet 25. mai 2019 #101 Del Skrevet 25. mai 2019 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: La dem det. De er uansett sjanseløse:-) Anonymkode: 56e9a...67a Sjanseløse mot hvem? Deg? 😂🤣 👍👏 Anonymkode: 66497...2c3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2019 #102 Del Skrevet 25. mai 2019 Til dere som må være utro! Jeg tenker deres andre part allerede er det, trenger kos dem og, men som man reder, ligger man😉 Anonymkode: da4ef...618 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2019 #103 Del Skrevet 25. mai 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det gjør du heller ikke. Det er folk som setter opp barrierer i hodet sitt at utroskap er så forferdelig. Det er ikke det. Anonymkode: 56e9a...67a Nei, å være utro er utrolig snilt å gjøre mot partneren sin. Det burde vel alle forstå?!! Å pule rundt er bare bra for alle. 🤦 Anonymkode: 66497...2c3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2019 #104 Del Skrevet 25. mai 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sjanseløse mot hvem? Deg? 😂🤣 👍👏 Anonymkode: 66497...2c3 Meg, nei? Hva pokker😂. Sjanseløse med rasingen sin mot de som er utro:-) Anonymkode: 56e9a...67a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2019 #105 Del Skrevet 25. mai 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det gjør du heller ikke. Det er folk som setter opp barrierer i hodet sitt at utroskap er så forferdelig. Det er ikke det. Anonymkode: 56e9a...67a Forklar meg hvorfor! Så lenge det ikke blir oppdaget greit nok, men synes man skal ha såpass respekt for en evt partner at man klarer å være såpass voksen å tenke litt lengre enn som så.. Hvordan hadde du tatt det om din partner går bak ryggen din og bedrar deg? Synes du det er greit? Anonymkode: 26f6f...6d3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2019 #106 Del Skrevet 25. mai 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Nei, å være utro er utrolig snilt å gjøre mot partneren sin. Det burde vel alle forstå?!! Å pule rundt er bare bra for alle. 🤦 Anonymkode: 66497...2c3 Ja, man skal slite med å finne argumenter annet enn de loslitte "det kan bli barn" og "det er kjønnssykdommer"-flosklene. Å frivillig pule har aldri skadet noen noensinne. Men noen vil ha det til at det er sååååå fælt, da. Uffda. Da får de problemer i hodet sitt. Anonymkode: 56e9a...67a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2019 #107 Del Skrevet 25. mai 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ja, man skal slite med å finne argumenter annet enn de loslitte "det kan bli barn" og "det er kjønnssykdommer"-flosklene. Å frivillig pule har aldri skadet noen noensinne. Men noen vil ha det til at det er sååååå fælt, da. Uffda. Da får de problemer i hodet sitt. Anonymkode: 56e9a...67a For min del må man ha så mange damer dere orker og knulle i vei, MEN VÆR ÆRLIG!! Skjønner ikke hva som er så ille med det.. Tar det bort spenningen? Anonymkode: 26f6f...6d3 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2019 #108 Del Skrevet 25. mai 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Forklar meg hvorfor! Så lenge det ikke blir oppdaget greit nok, men synes man skal ha såpass respekt for en evt partner at man klarer å være såpass voksen å tenke litt lengre enn som så.. Hvordan hadde du tatt det om din partner går bak ryggen din og bedrar deg? Synes du det er greit? Anonymkode: 26f6f...6d3 For meg er alt greit:-) Nå har jeg ingen partner og skal heller ikke ha, så for meg er det et ikke-tema-problem uansett:-). Jeg greier ikke ha disse sperrene i hodet og jeg bryr meg heller ikke om folk som har de. Da de har laget sitt eget lille fengsel og sitter der og skriker at partner må ikke pule med andre. For det vil de ikke og h*n får ikke lov😂. Patetisk. Anonymkode: 56e9a...67a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2019 #109 Del Skrevet 25. mai 2019 Utro mennesker fortjener ikke kjærlighet, dere lyver for de som er absolutt nærmest dere, partner og barn, fortjener å bo under en bro en regntung oktober, ALENE Anonymkode: a254e...e5c 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2019 #110 Del Skrevet 25. mai 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ha ha, går jo ikke an å ta deg seriøst. Enten er du helt blotta for empati og sosial intelligens eller så er du bare et bitte lite troll som har litt behov for ekstra oppmerksomhet. Anonymkode: 66497...2c3 Seriøst trenger du ikke ta meg. Men jeg er den som glatt soper over samboeren din eller partneren om jeg får sjansen😎 Anonymkode: 56e9a...67a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2019 #111 Del Skrevet 25. mai 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: For min del må man ha så mange damer dere orker og knulle i vei, MEN VÆR ÆRLIG!! Skjønner ikke hva som er så ille med det.. Tar det bort spenningen? Anonymkode: 26f6f...6d3 Du skjønner at spetakkelet starter om en ER ÆRLIG😂? Anonymkode: 56e9a...67a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2019 #112 Del Skrevet 25. mai 2019 Akkurat det med å være eiesyk på en partner er det nok jevnt fordelt av kvinner og menn. Men er man åpen og ærlig fra start om behov og ønsker og respekt for hverandre i et forhold før man er gift med 4 unger og en stasjonsvogn så hadde kanskje tingene vært litt enklere. Veldig mange som ikke sjekker ut de sexuelle preferansene de har og dermed går det rett vest på den fronten veldig ofte. Anonymkode: 26f6f...6d3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2019 #113 Del Skrevet 25. mai 2019 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du skjønner at spetakkelet starter om en ER ÆRLIG😂? Anonymkode: 56e9a...67a Det er jo et valg du tar.. Skal du være voksen nok til å være i et forhold så bør du være voksen nok til å ta ansvar for handlingene dine også, respekt for de man lever tett på er faktisk ikke mer enn forventet.. Livet er ikke en dans på roser vettu 😉 Anonymkode: 26f6f...6d3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2019 #114 Del Skrevet 25. mai 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er jo et valg du tar.. Skal du være voksen nok til å være i et forhold så bør du være voksen nok til å ta ansvar for handlingene dine også, respekt for de man lever tett på er faktisk ikke mer enn forventet.. Livet er ikke en dans på roser vettu 😉 Anonymkode: 26f6f...6d3 For noen er det det:-), Dette voksengreiene er jeg ikke så opptatt av. Typisk hersketeknikk. Anonymkode: 56e9a...67a 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2019 #115 Del Skrevet 25. mai 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: For noen er det det:-), Dette voksengreiene er jeg ikke så opptatt av. Typisk hersketeknikk. Anonymkode: 56e9a...67a Ja ja.. Tenker pipen hadde fått en annen lyd hvis det var du selv som sto i andre enden av det 😂. På en måte kan jeg forstå utroskap til en viss grad men det er litt vanskelig å forsvare det om det ikke er snakk om helt spesielle årsaker som dødssyk partner eller noe. Men men dere får kjøre på 👍 Anonymkode: 26f6f...6d3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2019 #116 Del Skrevet 25. mai 2019 12 minutter siden, Dame79 skrev: Sex partnere ja, men min partner er min beste venn, min nærmeste, mitt alt, syns synd på deg som ikke har det, jeg har verdens beste partner og verdens beste sexliv med min partner Jeg regner med du ikke har vært mye ute av bygden:-) Anonymkode: 56e9a...67a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tussi84 Skrevet 25. mai 2019 #117 Del Skrevet 25. mai 2019 For en usmakelig tråd. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2019 #118 Del Skrevet 25. mai 2019 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja ja.. Tenker pipen hadde fått en annen lyd hvis det var du selv som sto i andre enden av det 😂. På en måte kan jeg forstå utroskap til en viss grad men det er litt vanskelig å forsvare det om det ikke er snakk om helt spesielle årsaker som dødssyk partner eller noe. Men men dere får kjøre på 👍 Anonymkode: 26f6f...6d3 Vi takker ærbødigst for din velsignelse. Den betyr mye for oss;:-) Anonymkode: 56e9a...67a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2019 #119 Del Skrevet 25. mai 2019 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: For noen er det det:-), Dette voksengreiene er jeg ikke så opptatt av. Typisk hersketeknikk. Anonymkode: 56e9a...67a Nei det har vi forstått. Ikke alle klarer å bli voksne. Må jo være litt fælt å være såpass frastøtende at ingen vil ha deg. Anonymkode: 66497...2c3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2019 #120 Del Skrevet 25. mai 2019 7 minutter siden, tussi84 skrev: For en usmakelig tråd. Hvorfor i all verden er du her da ? Anonymkode: cb2e9...fbb 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå