Gå til innhold

Hvordan var håret ditt under graviditet/etter fødsel?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hører flere si at håret forandrer seg under/etter graviditet! Feks. at de med krøllete hår får rett hår og motsatt. :) Hører også noen snakke om ammehår?

Håper mitt krøllete hår blir litt rettere. 😄

Anonymkode: 345b1...577

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mitt hår var utrolig fint under graviditeten. Det var skinnende og hadde masse volum, aldri hatt så fint hår. Nå er det skikkelig ufresht, mest fordi jeg ikke har mulighet til å gå til frisøren. Håret mitt ble ikke rettere eller mer krøllete.

Anonymkode: 390b9...61b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble mye mørkere i håret under første svangerskap. Ca 3mnd etter fødsel begynte jeg å miste masse hår, det er veldig vanlig, uavhengig om du ammer eller ei.

Anonymkode: e2a54...569

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håret mitt ble utrolig fint under svangerskapet. Det har holdt seg sånn foreløpig tre måneder etter fødsel. I tillegg hadde jeg hår som måtte vaskes hver dag tidligere, nå holder det med to ganger i uka. Har ikke mistet noe hår ennå. Ikke fått krøller eller blitt rettere, og har samme farge. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk mye krøller under mitt første svangerskap (hadde mye fall i det fra før), i tillegg mørknet det endel. Håret mitt var utrolig fint under graviditetene. Etter fødslene mistet jeg veldig mye hår. Skikkelig ammesveis 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ca 3-4 måneder etter fødselen mista jeg mye hår, røyta som en retriver i værste røytetida. Etterpå vaks så klart håret ut igjen, og jeg fikk masse småhår alle steder som sto til alle kanter.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Som normalt under graviditeten. Etter fødsel kom krøller 😊 varte til ammeslutt.

Anonymkode: 824d4...c72

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg merket bare endel håravfall etter fødsler. Men synes Ikke håret ble så mye tynnere, tror det tok seg endel opp i svangerskapet. Det finnes vel aldri en tid i livet hvor jeg tenkte så mye over mat og vitaminer som den tiden. Kanskje derfor. :)

Anonymkode: 08455...d6a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde fint hår i graviditetene, men etter fødsel derimot.. Spesielt etter min siste graviditet mistet jeg helt sinnsykt med hår. Nå har det blitt kjempetynt og med typisk ammelugg. Argh. 

Anonymkode: b4203...ccc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mistet ikke et hårstrå omtrent under svangerskapet, og håret ble ikke fett. Nå 3 mnd etter fødsel har jeg begynt å miste MASSE hår, helt sinnsykt. Det er også blitt fett igjen.

Anonymkode: a06ca...c62

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke fint. Små hår som tyter ut over alt. Legger seg stygt etter ei natt osv. 

Heldige dere over her ;) 

Anonymkode: 353c1...631

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg hadde fint hår. 3m etter fødsel mista eg enormt med hår!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har alltid hatt fall i håret men under graviditeten så ble bølgene enda større og det så ut som om jeg hadde vært hos frisøren og fått en blow Job skulle jeg til å si 😂 og det vokste kjempemye. 

 

Nå har jeg de sykeste vikene. Finner hår overalt. Til og meg i bleien til babyen. Det er helt sinnsykt hvor mye hår jeg mister 😩😩😩

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merket ingen forskjell. 8 måneder siden fødsel nå og har ikke mistet noe hår ennå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håret mitt er finere enn noen gang nå under graviditet, tykt og fyldig, røyter ikke og trenger ikke lenger å vaske det hver dag😊 spent på hvordan det blir etter graviditeten 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Svangerskap 1: Kjempefett hår. Det var fett før det rakk å tørke. Ble litt mer fyldig utover i svangerskapet. Mistet ikke noe hår etter fødsel og hadde jevnt over bedre hår enn før svangerskapet. Det vokste også fortere. 

 

Svangerskap 2: Ikke noe fett hår. Håret ble kjempetykt, men raste av igjen etter svangerskapet. Håret ble aldri det samme igjen. Det er tynnere enn tynt, pistrete og blir fett i løpet av et par timer etterpå. Det siste kan ha med spiralen å gjøre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håret ble skikkelig fyldig og flott under alle svangerskap. Merket ingen forskjell ellers. De første månedene etter fødsel var det ikke noe særlig, men det kom tilbake til normalt etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håret mitt ble veldig tykt å fint i svangerskapet. Holdt seg like pent gjennom ammeperioden på 1 år også. Men når jeg sluttet i amme mistet jeg masse masse hår. Men likevel, nå flere år etter har jeg finere å tykkere hår enn noen gang😀

Anonymkode: d7a86...eb1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mørknet ved hvert svangerskap. Friskt, myk og naturlig hår (bruker ikke farge).

Anonymkode: 58b5d...54c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...