Gå til innhold

Har du vært sammen med folk fra andre nordiske land?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På Friday, May 24, 2019 den 15.40, AnonymBruker skrev:

 HVordan gikk det? Var det noe forskjeller?

 Anonymkode: c9500...4de

Nei, det var overhodet ingen forskjeller...  

Anonymkode: 0e06f...99c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gift med en. Ingen forskjell i det hele tatt.

Anonymkode: 1201a...fd5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er forlovet med en danske. Det er litt forskjell på at han er mye mer romantisk enn det norske menn jeg har møtt er. Og han er mye mer liberal og mer interessert i sex og å tilfredsstille ikke bare seg selv men meg også. I tillegg drikker han mindre enn mine norske ekser.

Anonymkode: cac48...23c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, bare folk fra land mye lengere unna.

Anonymkode: 9134c...a76

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finne her og.

Saunakulturen klarte jeg aldri bli helt vant med. Til vanlig ganske blyg, men når det kommer til opphold i sauna så er man naken.

Ikke at det er noe seksuelt eller utrygt i den sammenhengen, men synes fortsatt det er litt rart å skulle være naken sammen med venner og familie. 

De kan og være litt i overkant glad i vodkaen sin, ikke så ofte, men blir mye når flasken først blir åpnet, 

Anonymkode: d6039...6da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er sammen med en svenske. Ingen forskjeller bortsett fra kanskje litt det med gjerrigheten. Jeg ble helt oppgitt de første årene han bodde i Norge. Klagde hele tiden på at alt var så dyrt og hvert eneste innkjøp satt langt inne. Heldigvis har han blitt bedre, men jeg merker det godt når vi er på besøk hos svigerfamilien. Det er en helt annen mentalitet. Jeg er livredd for å glemme å slukke lyset i et rom fordi det ses på som sløsing 😬

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...