Gå til innhold

Har du vært sammen med folk fra andre nordiske land?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

HVordan gikk det? Var det noe forskjeller?

Anonymkode: c9500...4de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde en flørt med en finne en gang i tiden. Mer alkohol enn det jeg er vant med. Mye mer. Ikke for meg.

Anonymkode: 48ba3...86d

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var samboer med en danske, i Danmark, i ca ett år. Var ikke mye forskjeller.

Anonymkode: 584f4...6e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hadde en flørt med en finne en gang i tiden. Mer alkohol enn det jeg er vant med. Mye mer. Ikke for meg.

Anonymkode: 48ba3...86d

Var han interessert i et forhold eller følte begge det samme? Trodde nordmenn drakk ganske mye haha.

Anonymkode: c9500...4de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Var han interessert i et forhold eller følte begge det samme? Trodde nordmenn drakk ganske mye haha.

Anonymkode: c9500...4de

Vi kom ikke så langt. Vi havnet på samme lag gjennom jobben i 2 uker. Vi tekstet mye og da vi skule skille lag så sa han at jeg var den peneste jenta han hadde sett og vi tekstet en del mer etterpå. Men har ingen kontakt nå.

Anonymkode: 48ba3...86d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Vi kom ikke så langt. Vi havnet på samme lag gjennom jobben i 2 uker. Vi tekstet mye og da vi skule skille lag så sa han at jeg var den peneste jenta han hadde sett og vi tekstet en del mer etterpå. Men har ingen kontakt nå.

Anonymkode: 48ba3...86d

Interessant. .. Må si at jeg synes finske virker mer trofaste enn nordmenn men kanskje det er bare innbillning...

Leser om så mye utroskap er på kvinneguiden at jeg føler nesten at om jeg vil ha noe seriøst så bør jeg kanskje se til de andre nordiske landene... ? 

Anonymkode: c9500...4de

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var gift med en islending i mange år. Ikke så voldsom forskjell, men ulikt likevel.

Anonymkode: 8bbff...f96

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her på kvinneguiden*

Anonymkode: c9500...4de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har to svenske samboerskap på samvittigheten. Var definitivt ikke nasjonaliteten som avslutta forholdene.

Anonymkode: bc3b2...b97

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Interessant. .. Må si at jeg synes finske virker mer trofaste enn nordmenn men kanskje det er bare innbillning...

Leser om så mye utroskap er på kvinneguiden at jeg føler nesten at om jeg vil ha noe seriøst så bør jeg kanskje se til de andre nordiske landene... ? 

Anonymkode: c9500...4de

Dette vet jeg ikke, men har inntrykk av at finner er mer rolige av seg enn vi er. 

Men dansker derimot, det er nok ikke mindre utro enn oss, tror nesten det er mer.

 

Anonymkode: 48ba3...86d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry, men utroskap har eksistert til alle tider, over hele verden. Sånn er det bare 😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke vært sammen med, men datet en svenske, han var dritgjerrig på alt. Og hadde en date med en danske som klagde på at vi nordmenn ikke klarer å kommunisere og være direkte, mens han prøvde å klå på meg hele tiden... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Jdz skrev:

Sorry, men utroskap har eksistert til alle tider, over hele verden. Sånn er det bare 😊

Jeg vet, men har liksom fått inntrykk av de er av de litt mer tradisjonelle av oss nordiske folk..

Anonymkode: c9500...4de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Samboer med en islending, merker ikke noe forskjell altså ;)

Anonymkode: 4a68d...751

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, frubaluba skrev:

Ikke vært sammen med, men datet en svenske, han var dritgjerrig på alt. Og hadde en date med en danske som klagde på at vi nordmenn ikke klarer å kommunisere og være direkte, mens han prøvde å klå på meg hele tiden... 

Ikke klarer å kommunisere... hahaha.. Men seriøst, hva mener de? At vi er konflisky? HAr iallefall hørt at det er en vanlig stereotype av svensker, men kanskje vi nordmenn er litt sånn også.

Anonymkode: c9500...4de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt to svenske kjærester, han ene bodde i Norge, så det gikk jo fint. Han andre bodde i Malmø, og selv om vi var svært forelsket, fant vi ut at det ikke ville gå i lengden, da jeg ikke ville bo i Malmø, og han ikke ville bo i Oslo. Syntes det ikke var noe forskjell på de, fra oss nordmenn. 

Anonymkode: 4b4f7...bf8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kjæresten min er islending. Han har vel egentlig ingen egenskaper som jeg kan peke på som typisk islandske kontra norske.

Anonymkode: f7397...92d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har to svenske samboerskap på samvittigheten. Var definitivt ikke nasjonaliteten som avslutta forholdene.

Anonymkode: bc3b2...b97

Samme her. Andre kulturforskjeller enn kun nasjonalitet, og ellers helt normale uenigheter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 hours ago, AnonymBruker said:

Ikke klarer å kommunisere... hahaha.. Men seriøst, hva mener de? At vi er konflisky? HAr iallefall hørt at det er en vanlig stereotype av svensker, men kanskje vi nordmenn er litt sånn også.

Anonymkode: c9500...4de

Jeg tror han mente konfliktskye ja, at vi heller velger å ikke si noe, enn å komme med kjipe tilbakemeldinger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Var gift med en islending i mange år. Ikke så voldsom forskjell, men ulikt likevel.

Anonymkode: 8bbff...f96

Hvordan ulikt? Lurer bare, fordi jeg er en islending som er gift med en nordmann og ble nysgjerring på hvordan dere ser oss 😊

Anonymkode: 82aa9...70d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...