Gå til innhold

Magefølelse på kjønn:)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei, tenkte jeg skulle spørre her om flere hadde en indre magefølelse på hvilket kjønn barnet deres hadde da dere gikk gravid og om det stemte? 

Jeg hadde en indre visshet, om jeg kan kalle det det, om at vi skulle ha jente. Ultralyden bekreftet, og vi har nå verdens nydeligste jente❤️ 

Utrolig spennende tema:) 

Anonymkode: 9056f...e00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg «visste» det var gutt, og gutt kom det😊 

har hatt magefølelse helt siden jeg var liten at jeg kom til å få en gutt først, og det stemte😊

Anonymkode: 5c834...890

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både jeg og venninna mi hadde magefølelse på jente, nå har vi hver sin jente 😊 

Anonymkode: f5cc3...cc0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ingen magefølelse eller formening hverken den ene eller andre veien, men barnet ble født med et kjønn allikevel. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Magefølelsen pleier å stemme i 50 % av tilfellene. Ville gått for ultralyd eller DNA sjekk da dette er korrekt i nesten 100% av tilfellene

Anonymkode: 6e526...01e

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er ikke pappaen, unskyld at jeg sier det.

Anonymkode: 9fcc1...0d6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er ikke mulig å føle på seg hvilket kjønn man bærer, men det vil stemme for omlag 50 prosent som nevnt over. Jeg "følte" jeg bar jente første gang, det var gutt. Trodde det var gutt andre gangen, men da kom jenta gitt. 

Anonymkode: 6626e...0d0

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min magefølelse stemte ikke. Jeg følte jeg fikk gutt og sa "han" instinktivt, men vi fikk jente.

 

Jeg tror magefølelse på sånt er bare tull :P det blir jo bare gjetting og sjansen er 50-50

Anonymkode: d6a0c...97e

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bomma begge gangene 😂 

Anonymkode: 1c8bb...640

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde jente, av en eller annen grunn omtalte jeg hele tiden babyen som han. Men er en gutt gitt 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du er ikke pappaen, unskyld at jeg sier det.

Anonymkode: 9fcc1...0d6

Du har rett, jeg er moren 😂

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke mulig å føle på seg hvilket kjønn man bærer, men det vil stemme for omlag 50 prosent som nevnt over. Jeg "følte" jeg bar jente første gang, det var gutt. Trodde det var gutt andre gangen, men da kom jenta gitt. 

Anonymkode: 6626e...0d0

Ja, er ikke så mange alternativer å velge mellom mtp å få rett:) 

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Magefølelsen pleier å stemme i 50 % av tilfellene. Ville gått for ultralyd eller DNA sjekk da dette er korrekt i nesten 100% av tilfellene

Anonymkode: 6e526...01e

Ja, så er det jo kun jente eller gutt, så like stor sjanse på begge :)

Anonymkode: 9056f...e00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alltid trodd første blir gutt og magefølelsen sa det de første 3 mnd, men nå aner jeg ikke. Spennende å se hva ultralyd neste uke sier😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Med første var jeg sikker på det var gutt med en gang jeg fikk positiv test. Og det var en gutt. Med andremann hadde jeg skikkelig jentefølelse, og det hadde alle rundt meg og. Det var og en gutt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en veldig sterk magefølelse på jente, men jeg vet helt ærlig ikke om det var ønsketenkning eller bare en visshet om at det var jente. Alle rundt meg sa også at det var ei jente, så jeg kan ha blitt påvirka av de 😅 ultralyd i uke 14 sa jente, OUL sa jente og ut kom ei jente :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har «visst» at det var gutt siden første positive test 😅 Hadde en ubegripelig sterk magefølelse, omtalte alltid babyen som «han» og så ikke for meg at det kunne bli noe annet enn gutt. Kjønn hadde ingen betydning for meg, var ikke sånn at jeg ønsket meg gutt spesielt - var bare en følelse. 

Tok NIPT som sa det var gutt, og OUL sa gutt. Er ikke født enda, men sannsynligheten er vel stor for gutt mtp NIPT.

Anonymkode: 4a231...f7e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sa til de som spurte at enten er det gutt , eller så er det ingenting. Det ble gutt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg drømte det var jente flere ganger, magefølelsen og OUL sa gutt, ut kom en gutt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En gang rett og en gang feil 😅

Anonymkode: 0ff6e...f5e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...