Gå til innhold

Magefølelse på kjønn:)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Magefølelsen har stemt alle tre gangene hos meg. Nå venter jeg nr 4 og har guttefølelse...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har tre barn 👦👦👧 Jeg trodde jeg bar jente hver gang 😄 Jeg husker jeg synes det var veldig rart at jeg hadde en gutt i magen 🙈 jeg har alltid ønsket meg storebrødre selv, så jeg synes minstejenta mi er heldig 😊😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mage følelsen med nr1 stemte, venter nr 1 nå og har en sterk følelse på at det også er jente 🤩 Moren min har 10 barnebarn, alle er under 5 år, og hennes mage følelse på hva alle hennes 6 barn skulle bli har stemt, samme med alle barnebarn. 

Anonymkode: fc64f...56e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Mage følelsen med nr1 stemte, venter nr 1 nå og har en sterk følelse på at det også er jente 🤩 Moren min har 10 barnebarn, alle er under 5 år, og hennes mage følelse på hva alle hennes 6 barn skulle bli har stemt, samme med alle barnebarn. 

Anonymkode: fc64f...56e

Nr2* venter jeg

Anonymkode: fc64f...56e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg omtaler også babyen i magen som "han", selv om jeg hverken har en spesifikk følelse, eller fått det bekreftet kjønnet på ultralyd. Jeg kan også si "babyen" og "den", men ofte kan jeg si "oj, nå sparka'n" eller "nei, jeg har ikke merka noe til'n på en stund". 

Anonymkode: b3fb5...403

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg omtaler også babyen i magen som "han", selv om jeg hverken har en spesifikk følelse, eller fått det bekreftet kjønnet på ultralyd. Jeg kan også si "babyen" og "den", men ofte kan jeg si "oj, nå sparka'n" eller "nei, jeg har ikke merka noe til'n på en stund". 

Anonymkode: b3fb5...403

Samme her. Trodde gutt hele første tri, men nå er jeg usikker. drømt flere ganger at det er jente 

omtaler den fortsatt som han eller den😂

Anonymkode: 48453...c56

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trodde det skulle bli gutt, men ut kom en jente. Med andre var jeg sikker på gutt, og har ende ikke forsonet meg med at det kommer en jente (er i uke 33)

Anonymkode: a39ff...1fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...