Gå til innhold

Tok du igjen på en mobber på skolen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortell hva du gjorde 

Jeg var flink å snakke for meg og forsvarte andre jeg som ble mobbet og meg selv. På ungdomsskolen banket jeg opp en mobber som hadde plaget meg i lengre tid. 

Hilsen 28 kvinne 

Anonymkode: 0c4a9...83c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei. Jeg tok ikke igjen. Frøys i hele kroppen, og latet som det ikke skjedde. Slet veldig på den tida. 

Anonymkode: 53bce...b7b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei. Jeg tok ikke igjen. Frøys i hele kroppen, og latet som det ikke skjedde. Slet veldig på den tida. 

Anonymkode: 53bce...b7b

Off... Jeg skulle vært der og hjulpet deg. Jeg brydde meg ikke om å miste venner. Målet mitt var å utrydde mobbere. Jeg hatet de og jeg kunne se svakheten bak masken deres.

I dag jobber jeg på skole og er forsatt opptatt av å forebygge eller stoppe mobbing.

De har det veldig vondt med seg selv, de aom mobber. TS

Anonymkode: 0c4a9...83c

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble mobbet av en gutt som stammet. Ingen brydde seg om det for det var bare iblant. En dag han dyttet meg ned frs huska tok jeg igjen. Hoppa opp på huska igjen, ropte at han barevar en dum stammeidiot ogfortsatte å rope det gjennom hele friminuttet mens jeg huske høyere og høyere. Egentlig varmine 2 min over, men de fikk jo ikke stoppa meg. 

Han slutta å plage meg etter det. 

Rart at ikke lærerne grep inn egentlig 

Anonymkode: 3175a...02e

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 hours ago, AnonymBruker said:

Fortell hva du gjorde 

Jeg var flink å snakke for meg og forsvarte andre jeg som ble mobbet og meg selv. På ungdomsskolen banket jeg opp en mobber som hadde plaget meg i lengre tid. 

Hilsen 28 kvinne 

Anonymkode: 0c4a9...83c

Flott. Slike som deg har jeg stor respekt for. Noen ganger, så er det best å bruke hardt mot hardt, dessverre.

Endret av TrekStar
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var en som mobbet meg en liten periode, men han sluttet da jeg banket han opp.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ble mye mobbet av en gutt, og gjengen hans. 

Hadde det veldig ille på den tiden, og selv om hans foreldre ble kalt inn flere ganger pga hans mobbing(ikke bare av meg. Han var en real drittsekk) sluttet det ikke. 

En dag møtte jeg han alene, og han slang en kommentar. Det klikket fullstendig for meg, og jeg kjørte kneet mitt i ballene hans, og dro til han i trynet. Aldri vært så ute av meg selv før. Stakkars dusten rakk ikke forsvare seg selv. 

Lille meg truet han med både det ene og det andre hvis han ikke sluttet å gjøre livet mitt surt. 

Ble ikke mobbet igjen, men ble kalt inn til rektor. Sa akkurat hva jeg mente, og at jeg aldri kom til å unnskylde meg til han. Han fortjente all dritt han fikk, og det står jeg for den dag i dag. 

Det eneste jeg angrer på er at det tok så lang tid før jeg turte å ta igjen. 

Anonymkode: 615c4...a14

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp. Etter å ha blitt pirket på å plaget fra 2. til 7.klasse, trødde han i veggen med all kraft, ble sendt til rektor... 

Anonymkode: 04724...36f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble forsøkt mobbet flere ganger, på grunn av rødlig hår og fregner, men brydde meg så lite om det at de fleste bare forsøkte en gang. 

Første året på ungdomskolen derimot begynte det en ny jente. Hun var svær! Både høy og svært kraftig. Kanskje derfor var hun en innbitt mobber. For å ikke bli mobbet selv. 

Uansett, min ikke bry seg - taktikk virket ikke på henne, og hun fortsatte ved hver anledning. Så en dag hoppet jeg regelrett på henne på trening. Jeg hadde fått nok. Ok, så var hun dobbelt så stor som meg, men jeg var dobbelt så hissig. Treneren løp til og skilte oss, jeg gikk rakrygget inn i garderoben, og hun gråt og stakk av, fordi hun var redd for å få kjeft. Jeg fikk kjeft, men synes det jeg hadde gjort var berettiget, så jeg brydde meg ikke om det. Det var verdt det! 

Etter dette gikk hun store buer rundt meg. Sluttet også på trening. Om hun mobbet noen videre vet jeg ikke. Hun holdt seg iallefall unna meg og mine. 

Anonymkode: 918ca...0c8

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg ble mobba heilt forferdelig. Slått, sparka, kasta ned trapper, fekk klærne revet av meg (knappebukser), Fekk fingeren ut av ledd når dei slo skuleskapet hardt over fingrane mine. Spytta på, kasta melk på. Tinga mine vart stort sett øydelagt... Så lenge eg var i nærleiken fekk eg gjennomgå, derfor gøymde eg meg mesteparten av tida i rømmingsveien i veggen. Eg hang der inne med lommelykt og leste fantomet, nesten som ein dårlig nordisk film men diverre livet mitt på den tida. Ein dag kom den slemmaste bølla bort til meg og byrja kladda litt på brystene mine (6.klasse). Han pressa meg opp mot veggen, kompiasane hans syntest eigentlig det var litt vel drøyt men turde ikkje sei noke. 

Men då fekk eg faen meg nok, mens eg gøymde meg i rømmningsveien sneik eg meg ut i klasserommet igjen. Då planta eg fleire teiknestiftar under foret på alle stolane i heile klasserommet. Vi var heldige som hadde fått heilt nye stolar det året med fora seter og ikkje sånne fæle trestolar. Eg planta stiftar i stolen til læraren og... Men eg planta ikkje stiftar i hans stol :P

Det førte til at mange vart stukket litt i stumpen, inkludert meg. Eg satt meg faktisk ned sånn at det skulle væra overbevistande og ekta. Det brøt ut kaos og forvirring, og han var jo ikkje så smart så han vart tatt for det. Folk trudde faktisk han var dum nok til å ikkje planta stiftar i sin stol. Han fekk med seg brev heim, ingen trudde på han fordi han fant på dritt konstant. Etter det plaga han ingen resten av det semesteret. Ikkje noke store greier eg la merke til, eg fekk heilt fred frå han. 

Mine hevnar var stort sett utspekulerte og skjulte. Ingenting av det eg gjorde var greitt. Eg stolte ikkje på at vaksne kunne ordna opp i det eg opplevde. Det hjalp ikkje å sei noko, ingen brydde seg faktisk. Eg sa i frå ganske tydelig også, det førte til at læraren sa at "alle må væra snill med ho". Som om det hjelper harlighet. 

 

Anonymkode: 7c5fc...c0a

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk hjelp til å skru bilen til en mobber fra hverandre... U trash my bike, I trash your car.

Anonymkode: d16c0...c75

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke selvoppplevd, men en venninne av meg som ble fryktelig mye mobbet på ungdomsskolen møtte han verste mobberen ute på byen i studietiden. Hun danset og flørtet med han og tok han med hjem. Når de var hjemme hos henne skjelte hun han ut i det hun sa var en halvtime før det etterhvert gled over i en samtale om det som hadde skjedd. Tidlig på morgenkvisten ble han sendt ut døra en tre kvarters taxitur fra der han bodde.

Anonymkode: e0071...817

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, og det gjorde jeg trolig lurt i. Hvis ikke kunne det nok fort blitt til at jeg endte opp som kattene, fuglene og de andre smådyra de voldtok og drepte. Siden jeg ikke protesterte, slapp jeg å ende opp som deres første menneskelige offer. Den «æren» var det noen andre som fikk. 

Anonymkode: 7987b...2cd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ble ikke mobbet men lillebroren min ble. Var på slutten av barneskolen, og mobberene gikk i parallellklassen min. Lillebror to år yngre. 

Etter mange runder mellom foreldrene våre og skolen uten bedring så fikk jeg nok. Jeg rett og slett grisebanket han som var leder for mobbegjengen i et friminutt. Foran kompisene hans. I tillegg til juling så mistet han all respekt av kompisene, store tøffe gutten ble banket av ei sped lita jente. Han fikk inn en fulltreffer så fikk meg en blåveis over øyet, men det gjorde ingenting. Han tapte, jeg vant og det ble slutt på mobbinga av lillebror. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23.5.2019 den 2.59, AnonymBruker skrev:

Fortell hva du gjorde 

Jeg var flink å snakke for meg og forsvarte andre jeg som ble mobbet og meg selv. På ungdomsskolen banket jeg opp en mobber som hadde plaget meg i lengre tid. 

Hilsen 28 kvinne 

Anonymkode: 0c4a9...83c

Jeg slåss en del, selv om jeg er jente.

Anonymkode: 6ff6c...b0a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dro til en som hadde plaget meg (inkludert forsøkt å tenne på håret mitt) en dag han hadde samlet en stor gjeng rundt seg for å være vitner til alt det stygge han kunne si til meg. Skjedde ingen endring. Han fortsatte mobbingen, ingen lærere merket den eller andre episoder. Har for lengst mistet troen på at lærere bryr seg om mobbing.

Anonymkode: 5832a...c48

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg banket noen av de som mobbet mine venner. Jeg ble selv aldri utsatt for mobbing. Men jeg virkelig hatet mobbing, og det er jo vondt å se de man er glad i bli mobbet. Det tok slutt etter at jeg banket de. Jeg er kvinne 45.

Anonymkode: 76a98...bb0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg banket opp min mobber i storefri, fikk inn en skikkelige fulltreffere rett i ballene hans så han spydde.

ble kalt inn til rektor som ville at jeg skulle be om unnskyldning. da slo pappa neven i bordet hos rektor og gav han en verbal lekse. 6 år med mobbing var nok.

han sa aldri ett ord til meg igjen, jævelen havnet i fengsel etter blind vold noen år senere.

Anonymkode: c2b19...bbd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arwen Undómiel

Jeg ble veldig mobbet, hevnen kommer:ac:

Endret av Arwen Undómiel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble ikke mobbet, men jeg ble trakassert av en gutt i klassen. Han tok leg på puppene, på rumpa, la meg i bakken og kysset meg i ansiktet, tvang meg til å sitte på fanget hans mens han hadde stå, tvang meg til å ta på han, tok på kroppen min under klærne, kledde av meg osv. Lærerne så mye av det, men gjorde svært lite. Noen forsøkte å hjelpe, men trakasseringen varte i to år.

til slutt fikk jeg nok. Jeg slo og gjorde motstand. Etter en stund med motstand hadde han med kniv som han trust meg med. Jeg ble så redd og skremt at jeg fant en hard gjenstand og slo den i hodet hans. Før jeg satt meg oppå han og hamret løs med knyttede never i ansiktet hans. En lærer kom å dro meg vekk. Han var hoven og forslått i ansiktet. Læreren gjorde ikke noe mer, men gutten rørte meg ikke etter det.

Anonymkode: 553ea...909

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...