Gå til innhold

Tok du igjen på en mobber på skolen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg meldte vedkommende til skattekrimenheten for skatteunndragelse, momsunndragelse og underslag. 

Det var en herlig dag som jeg minnes med stor glede. 

 

 

Anonymkode: c5b00...0ce

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 23.5.2019 den 2.59, AnonymBruker skrev:

Fortell hva du gjorde 

Jeg var flink å snakke for meg og forsvarte andre jeg som ble mobbet og meg selv. På ungdomsskolen banket jeg opp en mobber som hadde plaget meg i lengre tid. 

Hilsen 28 kvinne 

Anonymkode: 0c4a9...83c

Jeg banket henne opp, jeg også. Er kvinne. 

Anonymkode: 27452...d43

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke meg selv, men mamma sparket en mobber så hardt i ballene at han kastet opp. Han mobbet henne aldri igjen. Mamma ❤️

Anonymkode: 7ab4a...d74

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En som var en drittsekk, som jeg runka i soveposen til på fotballtur

Anonymkode: 3d6d3...ce5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde en venninne som hele tiden ble mobbet fordi hun hadde rødt hår og fregner.  Det var én gutt som sto for mobbingen.  I dag som voksen, så er jeg overhodet ikke stolt av det jeg gjorde ang det å forsvare henne.  Men det funket i hvertfall. Venninnen min ble ikke plaget lenger. 

Anonymkode: 1f457...416

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 5/26/2019 at 2:19 PM, AnonymBruker said:

Jeg hadde en venninne som hele tiden ble mobbet fordi hun hadde rødt hår og fregner.  Det var én gutt som sto for mobbingen.  I dag som voksen, så er jeg overhodet ikke stolt av det jeg gjorde ang det å forsvare henne.  Men det funket i hvertfall. Venninnen min ble ikke plaget lenger. 

Anonymkode: 1f457...416

Hva gjorde du? :) 

Anonymkode: 97b4a...f30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ble mye plaget og latterliggjort. Jeg fikk med jevne mellomrom nok og tok et glass vann jeg skulle slenge i trynet hans. (Jada, jeg var rimelig uskyldig😂). 

Gjett hva som skjedde med vannet? Jo, alt vannet traff læreren midt i fleisen så ansiktet, bøkene og pulten var full av vann. Alle lo hysterisk, og læreren bare: «Neimen kaster du vann på meg?» 

Fy søren, jeg ler når jeg tenker på det den dag idag 😂😂

Anonymkode: 97597...0a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok igjen og tok igjen... Jeg ble mobbet fordi jeg såg ut som en høy lubben gutt fra jeg var ca 8 til jeg ble 12, deretter gikk det på vekta og utseende i to år til. 

Et par år senere koser jeg meg nesten litt når jeg avviser dem i forsøket på å sjekke meg opp, jeg takker pent nei, fordi jeg synes det er for mye historie mellom oss. Litt ekstra stas er det også når folk måper av meg når de blir forklart hvem jeg er

Anonymkode: 6f318...7f7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei jeg gjorde ikke det men ønsker at jeg gjorde det. Jeg tok heller ikke igjen når en av mine verste mobbere ble tiltalt i en rettssak. Jeg var der som vitne, og kunne ha vinklet det slik at han fikk plett på rullebladet, men da hadde jeg ikke snakket helt sant, og hele rettssaken var en farse og noe som ikke skulle ha skjedd uansett. Jeg er veldig for rettferdighet, selv for idioter.

Men en av mine beste venninner tok igjen, hun sloss med en annen stor mobber, og jeg husker hun slo til han så det gjallet i skolegården, han lot henne i fred etter det. En annen venninne fortalte hva som skjedde til faren sin, og han var ganske så kvass mot disse guttene en gang han møtte på dem, og da ble det slutt på mobbingen der også. Jeg hadde ikke sånne tøffe foreldre dessverre, alt mine foreldre sa var at jeg måtte bare ikke bry meg om det, og det var også lærerne såre enig i, så mobbingen fortsatte til og med 9. klasse siden jeg ikke gjorde noe med det selv heller.

Anonymkode: 97b4a...f30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...