Gå til innhold

Har du klaustrofobi? + spider


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, Arwen Undómiel skrev:

hm:( sikker på at det ikke kan fikses, jeg håper det. Meg og Zombie Mr.1 kan aldri bli noe, jeg kan ikke si mer. Da begynner jeg bare å grine ved å tenke på det.

Noen har grått på min skulder før. Det gikk fint. Det finnes alltid en grunn for en sår eller vond gråt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er oppe. Du kan sove.

Jeg har aldri vært våken så lenge, men en gang var jeg helt våken i rundt 70 timer. Noen som står meg nær passet på at jeg fikk sove ut. Tror jeg sov i rundt 24 timer. Jeg føler jeg skylder den mannen som lot meg sove ut. Jeg skylder han noe. For det ar ekstremt snilt gjort.

Endret av MortenMinstelønn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arwen Undómiel


På ‎24‎.‎05‎.‎2019 den 6.21, MortenMinstelønn skrev:




Jeg er oppe. Du kan sove. Jeg har aldri vært våken så lenge, men en gang var jeg helt våken i rundt 70 timer. Noen som står meg nær passet på at jeg fikk sove ut. Tror jeg sov i rundt 24 timer. Jeg føler jeg skylder den mannen som lot meg sove ut. Jeg skylder han noe. For det ar ekstremt snilt gjort.






Det var snilt gjort. Tror du kun skylder en takk. Du er snill du Morten, jeg logger av. Men ikke gi opp påskeharen! Eksen din elller no, ønsker deg  en god dag:ac:


Endret av Arwen Undómiel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Arwen Undómiel skrev:

Du er snill Morten, jeg logger av. Men ikke gi opp påskeharen!

ønsker deg  en god dag:ac:

Ok. Dette må jeg lese noen ganger til for fullt ut å forstå. Hvis det skal lesses på, så er påskeharen død og satte aldri sin fot I Norge. En historie for en annen dag. ( Må ikke forveklsles med eksen og dachsen. Liker å stille opp for eksen med Dachsen fordi sistnevnte er så snill og søt) 

I natt trodde jeg Zombie 1, 2 pg 3, var AB-brukere her inne. Jeg må lese innlegget ditt igjen. Du skrivet om ting jeg ikke vil sitere. Kanskje fordi du endrer mening og sletter. Jeg trenger litt tid på det du har skrevet. Hm.. og jeg trodde min bagasje var tung.

Endret av MortenMinstelønn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arwen Undómiel
På ‎24‎.‎05‎.‎2019 den 10.52, MortenMinstelønn skrev:

Ok. Dette må jeg lese noen ganger til for fullt ut å forstå. Hvis det skal lesses på, så er påskeharen død og satte aldri sin fot I Norge. En historie for en annen dag. ( Må ikke forveklsles med eksen og dachsen. Liker å stille opp for eksen med Dachsen fordi sistnevnte er så snill og søt) 

I natt trodde jeg Zombie 1, 2 pg 3, var AB-brukere her inne. Jeg må lese innlegget ditt igjen.

Eksen din er påskeharen.

Trofasthet, kommunikasjon og ærlighet er viktige nøkler til ett flott forhold som skal vare for alltid.

Hvis jeg blir gift med min drømme mann, kan vi sammen starte dette oppdraget sammen, men jeg må overvinne slange frykten først:ac:. Siden hoggormen er fredet kan det ta litt tid før det kan utføres.

 

Vi kan øve på edderkoppene, de er ikke nytte dyr. De dreper insekter som er meget viktige for naturen som veps, sommerfugler, øyenstikker, bier, krokodiller, mus og mye mer.

 

Jeg tror vi kan redde hele verden med dette oppdraget.

 

Meg og påskeharen kan sy kolleksjonen, jeg sikker på at hun er meget flott og intelligent og at hun elsker deg.

Kommer det en anaconda opp av sluket mitt, ringer jeg myndighetene og får en slutt på denne slange kjærligheten. Da er det mellom meg og slangen og jeg nøler ikke med selvforsvar. Av den anacondaen kan vi lage 40 belter til 10 kroner stykke.

 

Men slange paragrafen må bort først selvsagt,

Endret av Arwen Undómiel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, Arwen Undómiel skrev:

Eksen din er påskeharen

Eksen er ikke påskeharen. Eksen lever godt i trygge Norge. Påskeharen døde da de gikk fra død til dør på et annet kontinent og jeg var på fest. Eksen til Dachsen kan aldri få meg tilbake. Jeg elsket henne aldri. Men hadde ikke baller nok til å fortelle det. Jeg hadde forøvrig ikke baller nok til å virkelig fortelle påskeharen hvor mye jeg elsket hun. Men jeg elsker Dachsen. Og den elsker meg som en pappa.

Noen har villedet det når det gjelder lengder. Jeg mistenker en gutt med kort penis. En hoggorm blir virkelig ikke fem meter. Jeg merker at mange kvinner har blir villedet pga noen menns innsats for å forvirre kvinner når det kommer til lengder;) Dette beklager på vegne av mitt kjønn.

Vedr. edderkopper, så har de nok en plass i systemet. Uten dem ville insektsfloraen ha eksplodert. Men la oss heller fokusere på slanger. De dreper så mange mennesker at WHO kaller det et stort problem. Ikke uten at de problemene opprinnelig skyldes krig og fattigdom.

Hva om vi starter et firma som utsletter krig, pluss slanger? Jeg har erfaring fra militæret. Du har blir bitt av en ekstremt lang huggorm. Dette kan bli noe!

   

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arwen Undómiel
På ‎24‎.‎05‎.‎2019 den 11.55, MortenMinstelønn skrev:

 

 


På ‎24‎.‎05‎.‎2019 den 11.55, MortenMinstelønn skrev:

 

 

 

 


Eksen er ikke påskeharen. Eksen lever godt i trygge Norge. Påskeharen døde da de gikk fra død til dør på et annet kontinent og jeg var på fest. Eksen til Dachsen kan aldri få meg tilbake. Jeg elsket henne aldri. Men hadde ikke baller nok til å fortelle det. Jeg hadde forøvrig ikke baller nok til å virkelig fortelle påskeharen hvor mye jeg elsket hun. Men jeg elsker Dachsen. Og den elsker meg som en pappa. Noen har villedet det når det gjelder lengder. Jeg mistenker en gutt med kort penis. En hoggorm blir virkelig ikke fem meter. Jeg merker at mange kvinner har blir villedet pga noen menns innsats for å forvirre kvinner når det kommer til lengder;) Dette beklager på vegne av mitt kjønn. Vedr. edderkopper, så har de nok en plass i systemet. Uten dem ville insektsfloraen ha eksplodert. Men la oss heller fokusere på slanger. De dreper så mange mennesker at WHO kaller det et stort problem. Ikke uten at de problemene opprinnelig skyldes krig og fattigdom. Hva om vi starter et firma som utsletter krig, pluss slanger? Jeg har erfaring fra militæret. Du har blir bitt av en ekstremt lang huggorm. Dette kan bli noe!        

 

 

 

 

 

Jeg er ikke så besatt av penis str. Jeg bryr meg heller ikke. Hoggormen var kanskje bare 1.5 meter for å være ærlig, men jeg var bare 3 år, så for meg virket den gigantisk. Synes det er dårlig gjort å mobbe folk for penis str. osv, man kan jo få komplekser. Det er slemt.   

 

 

Endret av Arwen Undómiel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Arwen Undómiel skrev:

For å drepe slanger må man kutte av hodet, så er det gjort.

Først. Jeg har aldri mobbet menn for kort penis. Ikke at du beskyldte meg for det heller. Har hatt et uproblematisk forhold til lengde på denne saken hele livet. Men synes det er noe søtt over at en del jenter tror noe kort er veldig langt. Beklager:)

Nå må vi bli enig. Er det kvelerslanger du vil til livs? Eller giftslanger. En anakonda eller pytonslange kan bli enorme. Men de sprøyter ikke inn gift. De bruker bare voldsomme muskler og kveler og knuser deg. Skremmende nok. Men du skal være noe klønete hvis du havner i fanget på en slik slange.

Giftslanger, derimot er raske og du ser de ikke. Du kjenner bare smerten fra bittet. Jeg har skrevet her inne et sted at jeg selv ble bitt som liten. Så vi er huggorm-søsken. Vi trenger ikke å ta dem. Deres gift er skremmende hvis man er barn eller syk. 

Vi må ta de med mye skarpere gift. Omtrent alle kontinenter bortsett fra Europa har sin del av virkelig farlige giftslanger.

Vi må bli enige om en strategi. Jeg foreslår giftslangene og la huggormen leve. Og hvis du på død og liv vil ta kvelerslangene. så gjør vi det.

Det å utrydde krig, bør kanskje være fase to etter vi har solgt slangeskinn til vesker og sko?  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arwen Undómiel

Bestefaren min lærte meg at hvis man blir bitt av en slange må man drikke alkohol og være masse i bevegelse. Alkoholen dreper giften og så svetter man det ut.

 

Og husk at anacondaer spiser mennesker så de må med, de spiser deg hele og så er man borte.

 

Når dette er over, tar vi og utrydder krig.

 


Jeg vet ikke hvor mange liv slanger tar i året, men kanskje innen toppen to år, kan oppdraget bli fullført. Er litt skeptiskt for å oppsøke Amazonas.

Det blir ett tøft oppdrag, men det kan gå. Får vi media med på dette, ikke den påskeharen som er Zombie 3, men en god journalist som ikke tar æren for andres gode innsats, så blir vi berømte.

 

Vi må ikke glemme edderkoppene:ac: Men en kan kurere edderkoppfobi.

Endret av Arwen Undómiel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Arwen Undómiel skrev:

Hvorfor ikke utrydde slanger i stedet for neshorn og elfenben. Det er trist. Det er så trist at de utrydder hornene bare for at vi mennesker skal ekslusive ut. Vi må få slanger på moten i mote husene. Så selger det. Evt. bare brenne slangene så borte.

Vet du hva? Vi må snakke om dette. Du ga meg en ide. Hva om vi knerter skarpskyttere først? De som tar elfenben og nesehorn og selger til uduglige Kina? Det vil gi oss goodwill. Og du må innrømme at det er artigere å knerte mennesker med dårlige gener enn giftslanger uten noen ondskap i den teite lange kroppen? Ok, du trenger ikke å være enig. Knerte alle forbanna skarpskyttere først? Hjelpe naturen. Kanskje slangene blir snillere mot mennesker?

PS. Påskeharen ble 23. Og hun bodde i en landsby ikke langt fra Pakistan og hun var veldig vakker.

Endret av MortenMinstelønn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arwen Undómiel

Jeg tror ikke slangene kan vende om, men det kan kanskje skarpskytterne, de vet ikke bedre. Alt for å tjene penger. Hvorfor ikke heller tjene penger på slange skinn i stedet. Synes det er litt sært med slange klær kanskje, men det kan bli hipt. Kanskje ett slange slips til 7 kroner:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Arwen Undómiel skrev:

Jeg tror ikke slangene kan vende om, men det kan kanskje skarpskytterne, de vet ikke bedre. Alt for å tjene penger. Hvorfor ikke heller tjene penger på slange skinn i stedet. Synes det er litt sært med slange klær kanskje, men det kan bli hipt. Kanskje ett slange slips til 7 kroner:)

Jeg er litt hevngjerrig. Kan vi skyte disse svina først? Jeg lover å bruke lyddemper. Så det ikke blir så voldsomt. Vi tar alle pengene deres. Så har vi startkapital. Deretter tar vi slangene. Jeg lover at du blir rik. Du kan kjøpe deg en øy på Maldivene. Haien er ikke farlig. Se på den som en dum ku. 

Endret av MortenMinstelønn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har klaustrofobi, men det skal litt til før jeg kjenner på det slik at det preger ikke hverdagen min. Så jeg har ikke gjort noe med det.

Edderkopper.. De er jeg livredd, skal sies at vi på barneskolen fanget dem og tok fra dem eggene som vi samlet på. Kjenner jeg vil kaste opp ved tanken. Greier ikke eksponere meg for det, blir hysterisk og gråter om de kommer brått på dessverre.. 

Anonymkode: e1f75...647

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Edderkopper.. De er jeg livredd, skal sies at vi på barneskolen fanget dem og tok fra dem eggene som vi samlet på. Kjenner jeg vil kaste opp ved tanken. Greier ikke eksponere meg for det, blir hysterisk og gråter om de kommer brått på dessverre.. 

Uff. Og alt dette da du også vet de norske er harmløse? Det er ikke noe galt i det. Det er en nedarvet fobi. Vi har fobier fordi naturen ønsket at vi passet oss for farlige ting. Edderkopper i Norge er ikke farlige lenger. Men det hjelper ikke deg å få den beskjeden hundre ganger. Håper du finner en vei ut av noe som er bare psykisk:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arwen Undómiel
På ‎24‎.‎05‎.‎2019 den 13.43, AnonymBruker skrev:

Har klaustrofobi, men det skal litt til før jeg kjenner på det slik at det preger ikke hverdagen min. Så jeg har ikke gjort noe med det.

Edderkopper.. De er jeg livredd, skal sies at vi på barneskolen fanget dem og tok fra dem eggene som vi samlet på. Kjenner jeg vil kaste opp ved tanken. Greier ikke eksponere meg for det, blir hysterisk og gråter om de kommer brått på dessverre.. 

Anonymkode: e1f75...647

Det må være forferdelig, bare knert dem, det gjør jeg. Skal ikke ha dårlig samvittighet for det, kanskje du redder en løve eller sommerfugel siden du utfører den helte dåden med å knærte edderkopper og redder en sommerfugl, med øyenstikkeren og løven som har blitt fanget i dens nett, f.eks:) Kanskje ikke en løve blir fanget i nette. Men enkelte insekter(bier, sommerfugel osv.) er viktig for matproduksjonen og blomster floraen, frøspredning og sånt, det gir også gress til dyrene vi har med liv. Gir positive ringvirkninger for resten av økosystemet ved å knærte dem. De er mer redd for deg enn du er for dem:) Tror det er andre ting man skal ha mer dårlig samvittighet for enn å knerte en edderkopp:)

Endret av Arwen Undómiel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

5 minutter siden, Arwen Undómiel skrev:

Det må være forferdelig, bare knert dem, det gjør jeg. Skal ikke ha dårlig samvittighet for det, kanskje du redder en løve eller øynstikker siden du utfører den helte dåden med å knærte edderkopper og redder en sommerfugl, med øyenstikkeren og løven som har blitt fanget i dens nett, f.eks:) Kanskje ikke en løve blir fanget i nette. Men enkelte inntekter er viktig for matproduksjonen og blomster floraen, frøspredning og sånt, det gir også gress til dyrene vi har med liv. gir positive ringvirkninger for resten av økosystemet ved å knærte dem. De er mer redd for deg enn du er for dem:)

Du har en rar vinkling på verden. Jeg er 28. Hvor gammel er du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du skal være min tøffe kvinnelige afrikarenser. Så gidd å les om Påskeharen. Forventer ingen tårer. Bare at du er oppdatert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arwen Undómiel

Det jeg mener er at man kan redde nyttige insekter som er viktige for økosystemet vårt ved å knerte edderkopper, siden edderkopper dreper innsekter som sommerfugler! :)

 

 

Endret av Arwen Undómiel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Arwen Undómiel skrev:

Det jeg mener er at man kan redde nyttige inntekter som er viktige for økosystemet vårt ved å knerte edderkopper, siden edderkopper dreper innsekter. Det er kanskje lit merkelig. Er for gammel for deg. i tretti årene.

Greit nok. Vi skal bare redde verden. Og bare i siste filmsekvens, så blir vi amorøse. På Spansketrappen i Roma. MEN! Verden først!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...