Gå til innhold

Har du klaustrofobi? + spider


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nå må jeg uansett ut med Dachsen til exen. Hun har sett på meg en time og sier med blikket at jeg burde bry meg mer når jeg har fri fra jobb.. Og hun sier det med verdens vakreste øyne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

11 minutter siden, Arwen Undómiel skrev:

Det er ikke flørting men konversasjon.

What she said.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arwen Undómiel
3 timer siden, MortenMinstelønn skrev:

Nå må jeg uansett ut med Dachsen til exen. Hun har sett på meg en time og sier med blikket at jeg burde bry meg mer når jeg har fri fra jobb.. Og hun sier det med verdens vakreste øyne.

Du må holde deg til påskeharen, hun elsker deg. Ikke Dachsen. Men påskeharen din! Du og henne kan ta slangeoppdraget sammen.

 

Hvis det fantes 5 slike grupper med mennesker, hadde oppdraget blitt fullført:ac:

Endret av Arwen Undómiel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, Arwen Undómiel skrev:

Du må holde deg til påskeharen, hun elsker deg.

Påskeharen? Regner med du mente påskedachsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøver å tenke rasjonelt når det kommer til edderkopper. De er jo ikke insekter og har åtte ben. Insekter har bare seks. Edderkopper skaper en reaksjon i meg. Jeg tror den er eldgammel. Videreført gjennom flere tusen generasjoner. Så det er en eldgammel reaksjon jeg føler. En en reaksjon jeg burde føle når jeg tar på et våpen. Men føler ingenting da. Logisk sett burde jeg føle en reaksjon da jeg løfter opp et våpen. All logikk tilsier meg at våpenet er flere tusen ganger så farlig som en edderkopp. Spesielt i Norge. (Ikke fordi våpen er farligere i Norge, men fordi våre edderkopper er harmløse)

Jeg synes det er interessant. 

Jada. Både Australia og Brasil har et par ekle eksemplarer. Altså edderkopper. Men de dreper omtrent ingen. Men våpen dreper 100.000 hvert år. Så til de med edderkopp-fobi, dere plages av en følelse som oppstod kanskje da det fortsatt var dinosaurer på jorden.

Hvis jeg var et lite pattedyr den gang, hadde jeg definitivt valgt en dinosaur-fobi. Men da kom det jo en gigantisk stein Som krasjet i vi i dag kaller Mexico og sendte bølger så store at vi hadde blitt lammet av skrekk om vi så dem. Jordskjelv og vulkanutbrudd. Og blokkerte sollys. Omtrent 95 prosent av alt liv døde ut. Men "vi" overlevde. Vi pattedyr. Og deretter tok vi styringen. Og fikk ingen dino-fobi. Vi glemte dem og dro videre. Resten er historie. Derfor har vi i dag fobier for relativt harmløse dyr som edderkopper. Personlig har jeg en tiger-fobi. Jeg synes de er pene. Men hvis en løper mot meg taper jeg ti av ti ganger.

Endret av MortenMinstelønn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For noen pyser dere er.

Anonymkode: 7bbf0...f91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For noen pyser dere er.

Neivel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arwen Undómiel
På ‎23‎.‎05‎.‎2019 den 19.14, AnonymBruker skrev:

For noen pyser dere er.

Anonymkode: 7bbf0...f91

Er vi pyser?

Vi skal starte oprasjon, eller ett oppdrag for å knerte edderkopper og slanger.

- Vi blir en gruppe på 100 mennesker.

- Edderkopp og slangefobien overvinner vi.

- Vi skal utrydde alle edderkopper og slanger for å redde liv og paradis.

- Den syingen til slange klærne tar vi kvinnene oss av, noe alla Fredriksons fabrikk. Gutta får ta buisnessen.

- Og vi blir rike og berømte for vår helte innsats + slangekolleksjon som koster 1000 Kroner per stykke.

 

 

 

Det ikke å være pyse:ac:

 

NB: Ingen skjønner humoren min uansett..

Endret av Arwen Undómiel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Arwen Undómiel skrev:

Er vi pyser?

Vi skal starte oprasjon, eller ett oppdrag for å knerte edderkopper og slanger.

- Vi blir en gruppe på 100 mennesker.

- Edderkopp og slangefobien overvinner vi.

- Vi skal utrydde alle edderkopper og slanger for å redde liv og paradis.

- Den syingen til slange klærne tar vi kvinnene oss av, noe alla Fredriksons fabrikk. Gutta får ta buisnessen.

- Og vi blir rike og berømte for vår helte innsats + slangekolleksjon som koster 1000 kr/$ per plagg.

 

 

 

Det ikke å være pyse:ac:

 

NB: Ingen skjønner humoren min uansett..

Du er klar over at edderkopper er nyttedyr og endel slanger er fredet. Siden du skal igang med dette, har jeg rapportert deg.

Anonymkode: 7bbf0...f91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arwen Undómiel
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Du er klar over at edderkopper er nyttedyr og endel slanger er fredet. Siden du skal igang med dette, har jeg rapportert deg.

Anonymkode: 7bbf0...f91

Det var jo bare tull. Jeg er ikke i gang med dette. Hva feiler det deg?

Endret av Arwen Undómiel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, MortenMinstelønn skrev:

Jeg prøver å tenke rasjonelt når det kommer til edderkopper. De er jo ikke insekter og har åtte ben. Insekter har bare seks. Edderkopper skaper en reaksjon i meg. Jeg tror den er eldgammel. Videreført gjennom flere tusen generasjoner. Så det er en eldgammel reaksjon jeg føler. En en reaksjon jeg burde føle når jeg tar på et våpen. Men føler ingenting da. Logisk sett burde jeg føle en reaksjon da jeg løfter opp et våpen. All logikk tilsier meg at våpenet er flere tusen ganger så farlig som en edderkopp. Spesielt i Norge. (Ikke fordi våpen er farligere i Norge, men fordi våre edderkopper er harmløse)

Jeg synes det er interessant. 

Jada. Både Australia og Brasil har et par ekle eksemplarer. Altså edderkopper. Men de dreper omtrent ingen. Men våpen dreper 100.000 hvert år. Så til de med edderkopp-fobi, dere plages av en følelse som oppstod kanskje da det fortsatt var dinosaurer på jorden.

Hvis jeg var et lite pattedyr den gang, hadde jeg definitivt valgt en dinosaur-fobi. Men da kom det jo en gigantisk stein Som krasjet i vi i dag kaller Mexico og sendte bølger så store at vi hadde blitt lammet av skrekk om vi så dem. Jordskjelv og vulkanutbrudd. Og blokkerte sollys. Omtrent 95 prosent av alt liv døde ut. Men "vi" overlevde. Vi pattedyr. Og deretter tok vi styringen. Og fikk ingen dino-fobi. Vi glemte dem og dro videre. Resten er historie. Derfor har vi i dag fobier for relativt harmløse dyr som edderkopper. Personlig har jeg en tiger-fobi. Jeg synes de er pene. Men hvis en løper mot meg taper jeg ti av ti ganger.

Fy faen😂

Anonymkode: e634f...de9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fy faen😂

Fy faen, hva da? Foreløbig fremstår du mild sagt irriterende. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Arwen Undómiel skrev:

Det var jo bare tull. Jeg er ikke i gang med dette. Hva feiler det deg?

Er det full stopp i hjerneaktivitet her nå? Kanskje vi plages av samme AB begge to. Da kan AB gå seg en tur i ettermiddagsolen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Klaustrofobi.  .... Fant du en løsning?😫

Edderkopp skrekk ... Fant du løsning?🕷️

Anonymkode: b5fcf...534

Jeg synes edderkopper er kjempesøte, nusselige små skapniger med søte ben :) Skjønner ikke hvordan noen kan være redd, er mer redd dumme mennesker.

Anonymkode: de4c8...781

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du er klar over at edderkopper er nyttedyr og endel slanger er fredet. Siden du skal igang med dette, har jeg rapportert deg.

Hva faen? Denne AB-funksjonen må ta slutt. Det er for lett her inne på KG å kaste dritt på andre gjennom å være "anonym." 

AB. Er du 92? Ingen humor igjen? Rapportere en morsom kvinne fordi du ikke er morsom selv? Rapporter meg også, da. Jævla idiot.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes edderkopper er kjempesøte, nusselige små skapniger med søte ben :) Skjønner ikke hvordan noen kan være redd, er mer redd dumme mennesker.

Er ikke så redd dumme mennesker. De har en lei tendens til å snuble. Psykopater, derimot. De har jeg fobi mot. Psykopat-fobi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvor ble det av AB fra helvete? Akkurat i dag var Arwen dama mi. Du kødder ikke med dama mi. Yoh! Kan jeg bli mer harry nå? Eller var jeg romantisk? En ny dag kommer snart. God natt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, MortenMinstelønn skrev:

Fy faen, hva da? Foreløbig fremstår du mild sagt irriterende. 

En direkte reaksjon på det du skrev. Ser du det ikke selv, kan jeg ikke hjelpe deg.

Anonymkode: e634f...de9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

n direkte reaksjon på det du skrev. Ser du det ikke selv, kan jeg ikke hjelpe deg.

Å ja! La oss være anonyme og komme med indirekte svar. Det er det verdt å bruke tid på. Tulling.

Endret av MortenMinstelønn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, MortenMinstelønn skrev:

Å ja! La oss være anonyme og komme med indirekte svar. Det er det verdt å bruke tid på. Tulling.

Slutt med de personangrepene ved å kalle folk tulling og jævla idiot. Slutt også å kommenter anonyme brukere. En gang til, så rapporterer jeg deg.

Anonymkode: e634f...de9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...