Gå til innhold

Har du klaustrofobi? + spider


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Arwen Undómiel
1 time siden, MortenMinstelønn skrev:

Skjer dette ukentlig?

Neida, men kommer jeg over en slange, nøler jeg ikke:ac:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 minutter siden, Arwen Undómiel skrev:

Neida, men kommer jeg over en slange, nøler jeg ikke:ac:

Det der er bra.De er så lange fra før at hodet er unødvendig. Men hvis dette var noe du måtte gjøre ofte, så er det best å ringe marinen.  

Endret av MortenMinstelønn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arwen Undómiel


På ‎23‎.‎05‎.‎2019 den 13.27, MortenMinstelønn skrev:




Det der bra. Men hvis dette var noe du måtte gjøre ofte, så er det best å ringe marinen.  






Jeg vet hoggormen er utrydningstruet og fredet, men selvforsvar koster :ac:   Jeg nøler ikke med å ringe marinen, hadde jeg bare hatt nummeret! 


Endret av Arwen Undómiel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klaustrofobi: har et sterk grad av klaustrofobi. For meg handler det om tap av kontroll og selvfølgelig dødsangst. Da jeg fikk det ble jeg redd for heis, buss, bil, og rom som var så store at det ikke ga meg en romfølelse. Jeg har ikke løst det enda, men har eksponert meg mye. Å eksponere meg for én ting løser ikke klaustrofobien vedr. andre ting. Så jeg tåler nå å ta heis, og sitte på i bil. Men ikke store rom, fly, å sitte i et møte f.eks. Jeg må eksponere meg for hver lille ting, og det tar lang tid. Har angst for mye annet også, så det henger nok sammen med det. Vurderer seriøst hypnose snart, for jeg er lei 🙄

Araknafobi: denne fobien ble så blek ifht fobien mot rom og plasser, at jeg nesten ikke bryr meg lenger. Finner jeg en nå lar jeg den bare leve, enten ved å flytte den ut eller bare la den være. Ingenting er så galt at det ikke er godt for noe 😅

Anonymkode: 626ac...cb2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Arwen Undómiel skrev:

Jeg vet hoggormen er utrydningstruet og fredet, men skal man få paradis på jord sånn relgiøst sett, må man knerte dem med edderkoppene. Meget viktig. Gammel jødisk tro og selvforsvar koster :ac:

 

Jeg nøler ikke med å ringe marinen, hadde jeg bare hatt nummeret!

Wow. Du er så garantert kvinne. Å knerte en huggorm med edderkopper, ville aldri en mann ha funnet på.

I marinen, når du har ringt rett, så dukker vi opp i en bråkete tanks med ølbokser som skrangler. Men da jeg går ut kommer jeg i hvit uniform og tar av meg solbrillene. Klar for slangeoppdrag som alt har løst med edderkopper?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arwen Undómiel
På ‎23‎.‎05‎.‎2019 den 13.39, MortenMinstelønn skrev:

Wow. Du er så garantert kvinne. Å knerte en huggorm med edderkopper, ville aldri en mann ha funnet på.

I marinen, når du har ringt rett, så dukker vi opp i en bråkete tanks med ølbokser som skrangler. Men da jeg går ut kommer jeg i hvit uniform og tar av meg solbrillene. Klar for slangeoppdrag som alt har løst med edderkopper?

Er kvinne jeg.

 

Wow, det kunne vært gøy. Jeg bytter ut kjolen min og tar med sverdt så er jeg klar for edderkoppjakt med slange:)

 

Vi kan starte firma og selge slange vesker og klær:ac:

Tror vi kunne blitt rike:fnise:

Endret av Arwen Undómiel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Klaustrofobi: har et sterk grad av klaustrofobi. For meg handler det om tap av kontroll og selvfølgelig dødsangst. Da jeg fikk det ble jeg redd for heis, buss, bil,

Gjennom jobb måtte jeg ofte ligge i et lite trykkammer under vann. Vet ikke om det var klaustrofobi. Men har aldri følt meg mer ensom. Men det ble folk av meg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Arwen Undómiel skrev:

Vi kan starte firma og selge slange vesker og klær:ac:

Tror vi kunne blitt rike:fnise:

Deal! Jeg er Brad Pitt-aktig og du er Jolina!

Edit. Angelina.

Endret av MortenMinstelønn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det psykologen min definerer som alvorlig edderkoppfobi. Det hindrer meg i hverdagen om våren, sommeren og tidlig høst. Skal heldigvis få behandling for det snart. 

Anonymkode: f18c6...033

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arwen Undómiel
1 minutt siden, MortenMinstelønn skrev:

Deal! Jeg er Brad Pitt-aktig og du er Jolina!

Wow, cool:briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har det psykologen min definerer som alvorlig edderkoppfobi. Det hindrer meg i hverdagen om våren, sommeren og tidlig høst. Skal heldigvis få behandling for det snart. 

Det håper løser seg fordi vi har her i Norge er harmløse og vil deg inget vondt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Arwen Undómiel skrev:

Wow, cool:briller:

Mente Angelina. Jolina var en jeg møtte da Tyskland invaderte Polen i 39. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arwen Undómiel
På ‎23‎.‎05‎.‎2019 den 13.48, AnonymBruker skrev:

Jeg har det psykologen min definerer som alvorlig edderkoppfobi. Det hindrer meg i hverdagen om våren, sommeren og tidlig høst. Skal heldigvis få behandling for det snart. 

Anonymkode: f18c6...033

Du kan prøve Google edderkopper på internett, først ett lite bilde så større, kjenne på frykten, kanskje det går over og bli vant til å se edderkopper. Så kan du prøve å oppsøke de i virkeligheten. Kanskje du blir kvitt fobien. Tilslutt blir du med på edderkopp jakt :)

Endret av Arwen Undómiel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, Arwen Undómiel skrev:

Jeg har slangefobi.

Den er i det minste fortsatt reell. Ikke i Norge. Men noen dør av et giftig slangebitt hundrevis av ganger om dagen verden over. Hovedsaklig i fattige områder hvor motgift eller andre medisiner ikke er tilgjengelig. Jeg har sett det i Midt- Østen og det er stygt hvis giften er kraftig nok. Kos deg med huggormen. Det er som vepsestikk i sammenligning.

Endret av MortenMinstelønn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, MortenMinstelønn skrev:

Gjennom jobb måtte jeg ofte ligge i et lite trykkammer under vann. Vet ikke om det var klaustrofobi. Men har aldri følt meg mer ensom. Men det ble folk av meg også.

Oj! Du høres tøff ut!

Shit, glemte å logge meg inn som anonym. Hva gjør jeg nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arwen Undómiel
10 timer siden, MortenMinstelønn skrev:

Den er i det minste fortsatt reell. Ikke i Norge. Men noen dør av et giftig slangebitt hundrevis av ganger om dagen verden over. Hovedsaklig i fattige områder hvor motgift eller andre medisiner ikke er tilgjengelig. Jeg har sett det i Midt- Østen og det er stygt hvis giften er kraftig nok. Kos deg med huggormen. Det er som vepsestikk i sammenligning.

Det er trist. Vi må ta dette oppdraget og knerte dem:natti:

Vi redder jo liv i tillegg:ac:

Så blir kan vi bli berømt og milliardærer med Slangekolleksjonen vår...

 

 

 

 

Neida, jeg bare tuller, men slanger og edderkopper er like redde for oss som dem og selvforsvar koster... De er redde for å mistet livet akkurat som oss. Sånn er det i krig med mennesker også og jeg liker ikke krig.

 

 

 

Endret av Arwen Undómiel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, Arwen Undómiel skrev:

Det er trist. Vi må ta dette oppdraget og knerte dem:natti:

Vi redder jo liv i tillegg:ac:

Så blir kan vi bli berømt og milliardærer med Slangekolleksjonen vår:hoho:

The snake busters!

Yes!

Gi meg en dag, så skal jeg komme opp med en forretningsplan!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan Morten og eventyrprinsessa vennligst ta flørtingen sin et annet sted? 🤦🏼‍♀️

Anonymkode: 5a6a2...785

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle ønsker jeg kunne finne bruk for begrepet "knerte," men det er så lite internasjonalt. 

Kan AB vennligst ta klagingen sin et annet sted?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...