Gå til innhold

Fikk sparken etter to uker.


Gjest Loulu

Anbefalte innlegg

On 5/22/2019 at 11:25 PM, Loulu said:

Jeg er ei 19 år gammel jente som fikk sparken i prøveperioden min fordi de mente at jeg hadde så dårlig kundeservice score, og fordi jeg syntes musikken de spilte mens jeg  satt på telefonen med en kunde var for høy. 

Fikk også vite i intervjuet at de tre første ukene er de vanskeligste, og det tar tid før man setter seg inn i alt av programmer. 

Jeg gjorde alt jeg kunne for å beholde jobben, for det var alt jeg hadde. 

Jeg møtte opp hver dag, femten minutter før selvom jeg hadde migrene eller vondt i halsen, jeg tok i tilegg  ekstra helgevakter. 

Kan også si at jeg sliter en del psykisk, men klarte å legge det bak meg da jeg var på jobb. 

Jeg trodde jeg gjorde en bra jobb, fordi jeg ikke hadde hørt noe om at jeg gjorde det såpass dårlig på testene og scorene som jeg gjorde før den dagen jeg fikk sparken. 

Jeg følte også selv at det var noe av det tekniske som jeg ville lære mer av, fordi jeg hadde ikke det helt på stell, men lederne ignorerte forespørselen min. 

Var heller ingen som sa hei til meg da jeg møtte opp, følte meg rett og slett ignorert av teamlederne, men jobben var min inntektkilde, og jeg ville så gjerne beholde den. 

Er det lov å gi en person sparken etter to uker fordi man ikke får til alt med en gang? 

Vær så snill og ikke si noe frekt eller stygt. 

Har det veldig vanskelig nå fordi jeg trodde endelig at livet mitt skulle bli bra. 

 

Du har skrevet om dette før, har du ikke? Vær glad for at du slapp å jobbe et slikt sted.

Anonymkode: d9569...fb2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Loulu
På 1.6.2019 den 13.07, AnonymBruker skrev:

Du har skrevet om dette før, har du ikke? Vær glad for at du slapp å jobbe et slikt sted.

Anonymkode: d9569...fb2

Jeg la det ut på et feil emne ja, så kan hende du har sett innlegget tidligere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...