Gå til innhold

Han var veldig på i begynnelsen men nå slakker han av?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

TS her 

Tusen takk for alle svar forresten. Jeg spurte han om hva han tenkte angående oss og hvor vi var. Han sa (ikke direkte) men at han har commitment issues. Men han visste ikke hvorfor. Han har jo aldri hatt kjæreste så han har ingen erfaringer liksom. Men han sa at han var glad i meg. Men jeg så (og han sa til meg) at han ble redd når jeg begynte å snakke og spørre han om oss og alt dette. Og han sa at han bevisst hadde unngått å tenkte noe over oss og statusen og alt det der "seriøse". Han sa at det var fint sånn vi hadde det. Men jeg sa ihvertfall til han at han får tenke gjennom hva han vil og gi meg et svar. Nå er det to dager siden jeg møtte han og vi hadde denne samtalen. Han sa at han ville jo ikke miste meg og ikke se meg igjen. Men han skulle tenke på alt dette og gi meg svar. Men jeg er så utålmodig. Jeg kan ikke sitte og vente på dette i all evighet. Burde jeg sende han en melding og spørre han om han har et svar eller bare ikke sende noe melding? Hvis han kommer frem til at han ikke kan fortsette, så vil jeg tilbake på dating markedet og tinder og alt det 😂 har ikke tid til å bare sitte å vente på dette. Men vet ikke om jeg bare skal sende han melding og spør? Det har som sagt gått to dager, og jeg vil ikke kaste bort mer tid enn nødvendig 

Anonymkode: 9fdc9...b50

 

Det er to dager siden dere hadde en prat og du sitter og stresser med at du ikke har TID til å vente men vil tilbake til Tinder igjen! Der har du jo svaret ditt, du er ikke skikkelig interessert i han her. Dropp å mase og ta en ukes pause fra dating. Er ikke ting endret seg da, setter du i gang og dater igjen. 

Men til din informasjon: To dager er ingenting! Hvis du skal bygge en relasjon med noen i livet ditt, er det ofte ting tar lenger tid enn to dager å få klarhet i. Og relasjoner bølger fram og tilbake, det er ikke en enkel rett asfaltert vei du går på. Vil du inn i et forhold, må du lære deg å gi ting litt tid.

Anonymkode: a1a3a...190

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

 

Det er to dager siden dere hadde en prat og du sitter og stresser med at du ikke har TID til å vente men vil tilbake til Tinder igjen! Der har du jo svaret ditt, du er ikke skikkelig interessert i han her. Dropp å mase og ta en ukes pause fra dating. Er ikke ting endret seg da, setter du i gang og dater igjen. 

Men til din informasjon: To dager er ingenting! Hvis du skal bygge en relasjon med noen i livet ditt, er det ofte ting tar lenger tid enn to dager å få klarhet i. Og relasjoner bølger fram og tilbake, det er ikke en enkel rett asfaltert vei du går på. Vil du inn i et forhold, må du lære deg å gi ting litt tid.

Anonymkode: a1a3a...190

TS her 

TID??! vi har jo datet i over 4 mnd. Han burde vite innen nå om han kan tenke seg å være med meg eller ikke 

Anonymkode: 9fdc9...b50

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

TS her 

TID??! vi har jo datet i over 4 mnd. Han burde vite innen nå om han kan tenke seg å være med meg eller ikke 

Anonymkode: 9fdc9...b50

Dette er jeg helt enig i.

Ikke gjør samme feil som meg. Jeg datet en fyr først i 4 måneder før jeg lurte litt på hvor vi stod. Da hadde vi vært sammen hvert ledige sekund siden vi møttes, møtt hverandres venner o.l. Jeg gikk nesten utfra at vi var blitt kjærester. Men neida. Han sa at han ikke "ville stresse" inn i noe, og at han var langt fra "der" at han var klar for et forhold. Vi fortsatte i 5 (!) måneder til, før jeg sa at nå anser jeg han som kjæresten min. Da sa han at han fortsatt var usikker............ Etter 9 måneder med dating. Jeg avsluttet det og etter 2 måneder ville han ha meg tilbake, da som kjærester. Jeg takket nei.

Anonymkode: da90e...ec1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

TS her 

TID??! vi har jo datet i over 4 mnd. Han burde vite innen nå om han kan tenke seg å være med meg eller ikke 

Anonymkode: 9fdc9...b50

Jeg spiste middag med unga og søstra til kjæresten etter fire uker, da var vi kjærester. Etter fire måneder burde han definitivt ha bestemt seg! Hvis han fortsatt ikke kunne tenke seg en kjæreste, uten å ha hatt en og etter å ha sagt han er glad i deg, da er han for glad i å være singel. La han gå, selv om det sikkert er veldig vanskelig. Tror det blir mye usikkerhet i forholdet hvis han nå sier han kan bli kjæresten din bare fordi du stiller et ultimatum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, McMary skrev:

Jeg spiste middag med unga og søstra til kjæresten etter fire uker, da var vi kjærester. Etter fire måneder burde han definitivt ha bestemt seg! Hvis han fortsatt ikke kunne tenke seg en kjæreste, uten å ha hatt en og etter å ha sagt han er glad i deg, da er han for glad i å være singel. La han gå, selv om det sikkert er veldig vanskelig. Tror det blir mye usikkerhet i forholdet hvis han nå sier han kan bli kjæresten din bare fordi du stiller et ultimatum.

Oi! Jeg syntes kanskje dette var et litt dårlig eksempel, de færreste introduserer ungene sine for en ny kjæreste etter en knapp måned. Faktisk er det anbefalt å vente i 1 år. Men ellers enig, som jeg har skrevet i innlegget over her ^

Anonymkode: da90e...ec1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...