Gå til innhold

Han var veldig på i begynnelsen men nå slakker han av?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Skal prøve å gjøre dette kort 😅

Det er en fyr jeg har holdt på med i ca 3-4 måneder. Vi bor ca 1 time unna hverandre. Vi har for det meste møttes nesten hver helg, men ikke alltid. Og noen ganger i ukedager. Helt fra begynnelsen har han selv både lagt opp til og sagt selv at vi skulle snakke sammen omtrent hver dag. Sendte masse kyseetegn og sånt og sa at han gleder seg til å møte meg osv. Nå er det ikke sånn. Han sender av og til kyseetegn, men ikke son før, og vi møtes mer sjeldent og snakker mer sjeldent. Kan det være noen spesiell grunn til det? 

Nå mener jeg ikke at alt handler om masse kyssetegn og at man Må prate HVER dag, men han sa selv og la opp til å prate h er dag, og så nå har alt slakket av. Jeg blir bare forvirret pga den forandringen.... Han er voksen og virker fornuftig, så om han ikke var interessert så hadde han vel bare sagt det. 

Anonymkode: 9fdc9...b50

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skal prøve å gjøre dette kort 😅

Det er en fyr jeg har holdt på med i ca 3-4 måneder. Vi bor ca 1 time unna hverandre. Vi har for det meste møttes nesten hver helg, men ikke alltid. Og noen ganger i ukedager. Helt fra begynnelsen har han selv både lagt opp til og sagt selv at vi skulle snakke sammen omtrent hver dag. Sendte masse kyseetegn og sånt og sa at han gleder seg til å møte meg osv. Nå er det ikke sånn. Han sender av og til kyseetegn, men ikke son før, og vi møtes mer sjeldent og snakker mer sjeldent. Kan det være noen spesiell grunn til det? 

Nå mener jeg ikke at alt handler om masse kyssetegn og at man Må prate HVER dag, men han sa selv og la opp til å prate h er dag, og så nå har alt slakket av. Jeg blir bare forvirret pga den forandringen.... Han er voksen og virker fornuftig, så om han ikke var interessert så hadde han vel bare sagt det. 

Anonymkode: 9fdc9...b50

TS her 

Han virker ikke uinteressert heller, men det har bare slakket litt av 

Anonymkode: 9fdc9...b50

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han føler seg trygg på deg, så han trenger ikke anstrenge seg sånn lenger.

Eller kanskje han er litt usikker på dere to? Om han er blitt mer tilbakeholden så hadde jeg blitt det samme.

Anonymkode: 2a8c5...59c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvor i landet?

Anonymkode: 24d09...790

Slik relevans.

Anonymkode: cf3f7...ccb

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 21.5.2019 den 20.36, AnonymBruker skrev:

Skal prøve å gjøre dette kort 😅

Det er en fyr jeg har holdt på med i ca 3-4 måneder. Vi bor ca 1 time unna hverandre. Vi har for det meste møttes nesten hver helg, men ikke alltid. Og noen ganger i ukedager. Helt fra begynnelsen har han selv både lagt opp til og sagt selv at vi skulle snakke sammen omtrent hver dag. Sendte masse kyseetegn og sånt og sa at han gleder seg til å møte meg osv. Nå er det ikke sånn. Han sender av og til kyseetegn, men ikke son før, og vi møtes mer sjeldent og snakker mer sjeldent. Kan det være noen spesiell grunn til det? 

Nå mener jeg ikke at alt handler om masse kyssetegn og at man Må prate HVER dag, men han sa selv og la opp til å prate h er dag, og så nå har alt slakket av. Jeg blir bare forvirret pga den forandringen.... Han er voksen og virker fornuftig, så om han ikke var interessert så hadde han vel bare sagt det. 

Anonymkode: 9fdc9...b50

Spør han. Det er det beste

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Gent82 skrev:

Har din interesse vært stabilt bra?

Tenker du er inne på noe her. Merker jeg at hun ikke er helt der, trekker jeg meg også tilbake. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Sphere skrev:

Tenker du er inne på noe her. Merker jeg at hun ikke er helt der, trekker jeg meg også tilbake. 

Kan signere der. 

Damer har det langt lettere en menn så føler jeg at det ikke er 100% meg så trekker jeg meg tilbake. 

Anonymkode: 1f226...991

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Gent82 skrev:

Har din interesse vært stabilt bra?

Hva legger du i det da?

Herregud det er så vanskelig å forstå seg på menn. Er vi tilbakeholdne så stikker dere og viser vi interesse er vi klengete. Blir dere aldri fornøyd?

Anonymkode: 8b6ac...040

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spenningen dør jo alltid litt da, etter noen mndr er det ikke som i starten.

Slik er forhold, går i bølger, kvinner som trenger masse bekreftelse er slitsomt.

Anonymkode: a4eff...fd7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Spenningen dør jo alltid litt da, etter noen mndr er det ikke som i starten.

Slik er forhold, går i bølger, kvinner som trenger masse bekreftelse er slitsomt.

Anonymkode: a4eff...fd7

Men det stemmer jo ikke med hv andre skriver. Iflg dem tar hun for lite kontakt. Ikke lett å forstå seg på menn ass. Aldri fornøyde.

Anonymkode: 8b6ac...040

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hva legger du i det da?

Herregud det er så vanskelig å forstå seg på menn. Er vi tilbakeholdne så stikker dere og viser vi interesse er vi klengete. Blir dere aldri fornøyd?

Anonymkode: 8b6ac...040

Dette går begge veier. Vi er selv nødt til å balansere på en knivsegg mellom «desperat» og «totalt uinteressert». Mest av alt takket være makkverk som «He’s not that into you».

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Sphere skrev:

Dette går begge veier. Vi er selv nødt til å balansere på en knivsegg mellom «desperat» og «totalt uinteressert». Mest av alt takket være makkverk som «He’s not that into you».

Hva har en film/serie med dette å gjøre?

Det er lett å balansere mellom desperat og uinteressert hehe. Desperat er når du maser og sender 10mld,uinteressert er å ikke ta kontakt. De fleste greier vel lett en mellomgreie?

Anonymkode: 8b6ac...040

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva har en film/serie med dette å gjøre?

Det er lett å balansere mellom desperat og uinteressert hehe. Desperat er når du maser og sender 10mld,uinteressert er å ikke ta kontakt. De fleste greier vel lett en mellomgreie?

Anonymkode: 8b6ac...040

Filmen ble brukt bare som et eksempel på fordummingen av signaler, og det er faktisk flere som bruker den som en slags retningslinje på dating. 

Legg merke til «». Det ble brukt bevisst ettersom man ofte har forskjellig syn på hva som er hva. Hadde det vært så enkelt hadde man ikke hadde hatt den millionen med innlegg om akkurat dette emnet her inne. Svarer man litt sent på en melding, er hundre og ett ute om man møter «rett» kvinne. En annen derimot kunne ikke brydd seg mindre, bare man svarer. Poenget mitt er at det ikke er en enkel balansegang uansett hvilket kjønn det er snakk om.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, Gent82 skrev:

Har din interesse vært stabilt bra?

TS her 

Ja,jeg føler det. Men som sagt så har han helt fra begynnelsen lagt opp til og sagt at vi skulle prate hver dag. Først tenkte jeg at det var en smule mye, men jeg liker mye kontakt jeg også, så jeg var også med på å "holde det ved like". Vi har byttet på å være den første som tar kontakt. Men så begynte det å bli litt mer stille fra han. Jeg blir så opphengt i sånn små ting. Eller liksom når det skjer en sånn type FORANDRING, at han først var veldig sånn på og så plutselig forandrer det seg. Da tenker jeg med en gang "hva er det som skjer?", "er han ikke så interessert lenger?". Føler det blir dumt å spør også. Det blir liksom litt sånn "hvorfor snakker du ikke så ofte med meg lenger?" (ikke at man sier det akkurat sånn, men det blir jo litt sånn). Hva skal man si liksom? Jeg vil bare vite. Jeg har kastet bort 2 år på en fyr før som var veldig av og på og som viste seg at han ikke var interessert. Så jeg kan ikke kaste bort så mye tid igjen liksom. 

Anonymkode: 9fdc9...b50

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

TS her 

Ja,jeg føler det. Men som sagt så har han helt fra begynnelsen lagt opp til og sagt at vi skulle prate hver dag. Først tenkte jeg at det var en smule mye, men jeg liker mye kontakt jeg også, så jeg var også med på å "holde det ved like". Vi har byttet på å være den første som tar kontakt. Men så begynte det å bli litt mer stille fra han. Jeg blir så opphengt i sånn små ting. Eller liksom når det skjer en sånn type FORANDRING, at han først var veldig sånn på og så plutselig forandrer det seg. Da tenker jeg med en gang "hva er det som skjer?", "er han ikke så interessert lenger?". Føler det blir dumt å spør også. Det blir liksom litt sånn "hvorfor snakker du ikke så ofte med meg lenger?" (ikke at man sier det akkurat sånn, men det blir jo litt sånn). Hva skal man si liksom? Jeg vil bare vite. Jeg har kastet bort 2 år på en fyr før som var veldig av og på og som viste seg at han ikke var interessert. Så jeg kan ikke kaste bort så mye tid igjen liksom. 

Anonymkode: 9fdc9...b50

Det slo meg hvor likt dating er uansett om man går på ungdomsskolen eller er voksen :mobil:

Du blir nesten bare nødt til å ta et litt dypere avhør med han og få litt oppsummering om hvordan det ligger an. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan si til han at du opplever at han ikke er så intressert lenger og om det stemmer. Rett ut og ikke rundt grøten. En trenger ikke legge opp til en stor diskusjon om det, men for å vite hvordan det ligger an. Etter å ha holdt på i 3-4 mnd og en merker en forandring i oppførselen så synest jeg det bør være innafor.

Anonymkode: 2a8c5...59c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her 

Tusen takk for alle svar forresten. Jeg spurte han om hva han tenkte angående oss og hvor vi var. Han sa (ikke direkte) men at han har commitment issues. Men han visste ikke hvorfor. Han har jo aldri hatt kjæreste så han har ingen erfaringer liksom. Men han sa at han var glad i meg. Men jeg så (og han sa til meg) at han ble redd når jeg begynte å snakke og spørre han om oss og alt dette. Og han sa at han bevisst hadde unngått å tenkte noe over oss og statusen og alt det der "seriøse". Han sa at det var fint sånn vi hadde det. Men jeg sa ihvertfall til han at han får tenke gjennom hva han vil og gi meg et svar. Nå er det to dager siden jeg møtte han og vi hadde denne samtalen. Han sa at han ville jo ikke miste meg og ikke se meg igjen. Men han skulle tenke på alt dette og gi meg svar. Men jeg er så utålmodig. Jeg kan ikke sitte og vente på dette i all evighet. Burde jeg sende han en melding og spørre han om han har et svar eller bare ikke sende noe melding? Hvis han kommer frem til at han ikke kan fortsette, så vil jeg tilbake på dating markedet og tinder og alt det 😂 har ikke tid til å bare sitte å vente på dette. Men vet ikke om jeg bare skal sende han melding og spør? Det har som sagt gått to dager, og jeg vil ikke kaste bort mer tid enn nødvendig 

Anonymkode: 9fdc9...b50

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synest du virka stressa. Om han virkelig liker deg, men han har commitment issues, så er ikke løsningen å presse han. Vær sammen, ha det gøy, plutselig så ER dere sammen og han synest det er fint fordi det har vært uten stress og press.

Hadde kontakta han og spurt om han ville være med på xxx.. ja, noe som passer. Hadde ikke tatt det opp. 

Anonymkode: 2a8c5...59c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...