AnonymBruker Skrevet 21. mai 2019 #1 Skrevet 21. mai 2019 Selv er jeg dame i 40 årene og har aldri tenkt eller hatt lyst på sex som nå. Normalt? Anonymkode: ceb28...2cf 4
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2019 #3 Skrevet 21. mai 2019 Nærmest perverst... Eller hva vil du folk vil skal si. Fullstendig uinteressant sier jeg. Anonymkode: 4addd...902
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2019 #7 Skrevet 21. mai 2019 Håper jeg aldri blir så seksuell som sent i tenårene igjen, det var bare slitsomt. Anonymkode: c4672...cfd
Gjest Impressa Skrevet 21. mai 2019 #8 Skrevet 21. mai 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Håper jeg aldri blir så seksuell som sent i tenårene igjen, det var bare slitsomt. Anonymkode: c4672...cfd Henger meg på denne. Hvis majoriteten av de over 40 peker på 40-årsalderen som sin beste alder skal jeg som bare er litt over 30 innrømme at jeg ikke har forutsetninger for å svare på spørsmålet. Men håper virkelig ikke det blir mer lyst enn da jeg var 18-20 for det var virkelig ikke et godt sted å være 🙄
Hr. Aktiv Skrevet 21. mai 2019 #9 Skrevet 21. mai 2019 20. Da er de aktive og har ikke funnet strikketøyet, strikkagenseren, tv og sofaen ennda. 4
Rotemor Skrevet 21. mai 2019 #10 Skrevet 21. mai 2019 18 minutter siden, Impressa skrev: Henger meg på denne. Hvis majoriteten av de over 40 peker på 40-årsalderen som sin beste alder skal jeg som bare er litt over 30 innrømme at jeg ikke har forutsetninger for å svare på spørsmålet. Men håper virkelig ikke det blir mer lyst enn da jeg var 18-20 for det var virkelig ikke et godt sted å være 🙄 Den pubertale kåtheten er noe annet, mener jeg selv. Selve sexen er mye bedre nå.Dypere og råere på en måte. 7
Rotemor Skrevet 21. mai 2019 #11 Skrevet 21. mai 2019 4 minutter siden, Hr. Aktiv skrev: 20. Da er de aktive og har ikke funnet strikketøyet, strikkagenseren, tv og sofaen ennda. Spørsmålet handler ikke om hvem du vil knulle, men seksualiteten til kvinner. 22
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2019 #12 Skrevet 21. mai 2019 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Håper jeg aldri blir så seksuell som sent i tenårene igjen, det var bare slitsomt. Anonymkode: c4672...cfd Når jeg rundet 50 ble det plutselig akkurat like ille som i tenårene. Så ikke ha noen forhåpninger. Anonymkode: 88938...2eb 3
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2019 #13 Skrevet 21. mai 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Når jeg rundet 50 ble det plutselig akkurat like ille som i tenårene. Så ikke ha noen forhåpninger. Anonymkode: 88938...2eb Skriver under på denne 🙂 Anonymkode: 95207...83b 2
Gjest hind Skrevet 21. mai 2019 #14 Skrevet 21. mai 2019 6 minutter siden, Hr. Aktiv said: 20. Da er de aktive og har ikke funnet strikketøyet, strikkagenseren, tv og sofaen ennda. Ja, det stemmer sikkert hvis det er snakk om når kvinnen er i sin beste seksuelle alder ifølge menn, men her er det vel snakk om når kvinner føler mest nytelse, kommer lettest og i det hele tatt er seksuelt på topp. Da må du nok legge på 25+ år. Beklager! https://www.mydomaine.com/best-age-for-sex-women
Hr. Aktiv Skrevet 21. mai 2019 #15 Skrevet 21. mai 2019 5 minutter siden, Rotemor skrev: Spørsmålet handler ikke om hvem du vil knulle, men seksualiteten til kvinner. Aktiviteten dropper vel når du velger andre ting enn sex?
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2019 #16 Skrevet 21. mai 2019 1 minutt siden, Hr. Aktiv skrev: Aktiviteten dropper vel når du velger andre ting enn sex? Multitasking Anonymkode: 88938...2eb 4
Hr. Aktiv Skrevet 21. mai 2019 #17 Skrevet 21. mai 2019 1 minutt siden, hind skrev: Ja, det stemmer sikkert hvis det er snakk om når kvinnen er i sin beste seksuelle alder ifølge menn, men her er det vel snakk om når kvinner føler mest nytelse, kommer lettest og i det hele tatt er seksuelt på topp. Da må du nok legge på 25+ år. Beklager! https://www.mydomaine.com/best-age-for-sex-women Godt mulig de nyter bedre i en alder av 45, men det er ikke i senga de nyter det ihvertfall slik jeg har erfart det.
Nerine_ Skrevet 21. mai 2019 #18 Skrevet 21. mai 2019 5 minutter siden, Hr. Aktiv skrev: Aktiviteten dropper vel når du velger andre ting enn sex? Klarer du ikke å kombinere en film/seriekveld i sofaen og sex? 7
Gjest hind Skrevet 21. mai 2019 #19 Skrevet 21. mai 2019 3 minutter siden, Hr. Aktiv said: Godt mulig de nyter bedre i en alder av 45, men det er ikke i senga de nyter det ihvertfall slik jeg har erfart det. Du får kontakte forskerne ved universitet i Pittsburg og forklare dem at de tar feil Her er hele studien: http://www.menopause.org/docs/default-source/2016-docs/scientific-poster-abstracts.pdf
bullehurk Skrevet 21. mai 2019 #20 Skrevet 21. mai 2019 2 minutter siden, hind skrev: Ja, det stemmer sikkert hvis det er snakk om når kvinnen er i sin beste seksuelle alder ifølge menn, men her er det vel snakk om når kvinner føler mest nytelse, kommer lettest og i det hele tatt er seksuelt på topp. Da må du nok legge på 25+ år. Beklager! https://www.mydomaine.com/best-age-for-sex-women Dette ! + At vi har fått mye mer tid og energi. Vi er ferdige med barn, ikke noe mer mensstyr og gravidrisk. Nå kan vi ha sex bare for å nyte. Jeg kan bare snakke for meg selv, men flere venninner og kolleger har snakket om lignende opplevelser. Vi er i "vår andre ungdom", med rikelig påfyll av sexlyst og energi. 😁 Så bare pass dere gutter. 8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå