Gå til innhold

Når er damer i sin beste sexuelle alder?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

2 minutter siden, Nerine_ skrev:

Klarer du ikke å kombinere en film/seriekveld i sofaen og sex? 

Hadde vi sett film så hadde det vært greit, men beverly hills housevifes er ganske uaktuelt her ihvertfall. Hvilken sex?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, Hr. Aktiv skrev:

Hadde vi sett film så hadde det vært greit, men beverly hills housevifes er ganske uaktuelt her ihvertfall. Hvilken sex?

Du tenker at alle over 50 ser på det? 

Regner med at du tuller, ingen voksne mennesker tror seriøst at alle kvinner over 40-50år bruker kveldene på å strikke i sofaen mens de ser på tv. Og selvom de skulle gjøre det, er det ingenting i veien for en runde etterpå. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Rotemor skrev:

Spørsmålet handler ikke om hvem du vil knulle, men seksualiteten til kvinner.

Hvor får du som dame utløp for den?

Det er ihvertfall ikke med han du er sammen med. Det har jeg selv erfart. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mistet all sexlysten da jeg kom i overgangsalderen i slutten av førti-årene. Null sexlyst.

Så for meg var jeg på topp i tjue-årene. Da hadde jeg lyst hele tiden. Nå er jeg litt over femti og kjenner aldri noe sexlyst. Har ikke kjent det på flere år.

Anonymkode: 922d9...21f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Nerine_ skrev:

Du tenker at alle over 50 ser på det? 

Regner med at du tuller, ingen voksne mennesker tror seriøst at alle kvinner over 40-50år bruker kveldene på å strikke i sofaen mens de ser på tv. Og selvom de skulle gjøre det, er det ingenting i veien for en runde etterpå. 

Har selv erfart flere damer gjør dette. Stort sett alle mine kamerater sier akkurat det samme også. Flere har nå gått fra sine partnere nettopp fordi det er null sex og nærhet. Damene prioriterer andre ting som sofa med reality og håndarbeide. Dette gjelder de som ikke er utro.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Hr. Aktiv skrev:

Har selv erfart flere damer gjør dette. Stort sett alle mine kamerater sier akkurat det samme også. Flere har nå gått fra sine partnere nettopp fordi det er null sex og nærhet. Damene prioriterer andre ting som sofa med reality og håndarbeide. Dette gjelder de som ikke er utro.

 

Kanskje du og kameratene dine skal ta en runde med dere selv, hva gjør/gjorde dere for å holde sexlivet/samlivet i gang? 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, Nerine_ skrev:

Kanskje du og kameratene dine skal ta en runde med dere selv, hva gjør/gjorde dere for å holde sexlivet/samlivet i gang? 

Vi har spurt, men ikke fått svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinnen oppfattes nå veldig sexuelt attraktivt visst de ser sånn noenlunde bra ut selv om de har bikket 50. Av unge gutter helt ned i 20 års-alderen. 

Anonymkode: 1874c...b45

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For min del har det gått opp og ned og opp igjen, i forhold til når jeg fikk barn. 

Fikk et barn da jeg var 20 år, og frem til han var rundt skolealder var det en liten dupp i seksuell interesse. Så blomstret jeg veldig frem til jeg var 30 år, og fikk barn igjen. Så var det en dupp på noen år, før det var full blomstring igjen. 

Nå er jeg ferdig med barn, så nå er det bare å nyte herfra til kroppen visner. :)

Anonymkode: 09aaa...4c8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For min del har det gått opp og ned og opp igjen, i forhold til når jeg fikk barn. 

Fikk et barn da jeg var 20 år, og frem til han var rundt skolealder var det en liten dupp i seksuell interesse. Så blomstret jeg veldig frem til jeg var 30 år, og fikk barn igjen. Så var det en dupp på noen år, før det var full blomstring igjen. 

Nå er jeg ferdig med barn, så nå er det bare å nyte herfra til kroppen visner. :)

Anonymkode: 09aaa...4c8

Kunne ikke vært mer enig    :helen:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint at damer holder koken, men jeg har en klar oppfatning av at voksne damers seksualitet er helst rettet mot romantiske såpeserier. Men det er da alltids en form for seksualdrift det også. 

Anonymkode: baabe...e25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fint at damer holder koken, men jeg har en klar oppfatning av at voksne damers seksualitet er helst rettet mot romantiske såpeserier. Men det er da alltids en form for seksualdrift det også. 

Anonymkode: baabe...e25

Den oppfatningen har jeg aldri hørt før.

At kvinner har romantiske drømmer og forestillinger har lite med seksualiteten å gjøre, meg bekjent.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fint at damer holder koken, men jeg har en klar oppfatning av at voksne damers seksualitet er helst rettet mot romantiske såpeserier. Men det er da alltids en form for seksualdrift det også. 

Anonymkode: baabe...e25

Høres sikkert ut som et eventyr for deg, men det går faktisk an å kombinere    :fnise:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tenk om det hadde vært en form for omfordeling omtrent på dette nivået, man kunne fått byttet ut partner med en som hadde samme behov og preferanser. De som hadde mistet interessen kunne ha tv-kvelder og sovnet i hver sin stol og så kunne de som fortsatt var seksuelt aktive vært sammen med hverandre. Så slapp man kanskje all frustrasjonen som øses ut her.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Jegerikkeminskyld skrev:

Tenk om det hadde vært en form for omfordeling omtrent på dette nivået, man kunne fått byttet ut partner med en som hadde samme behov og preferanser. De som hadde mistet interessen kunne ha tv-kvelder og sovnet i hver sin stol og så kunne de som fortsatt var seksuelt aktive vært sammen med hverandre. Så slapp man kanskje all frustrasjonen som øses ut her.

Hvorfor tror du så mange av oss foretrekker yngre menn ?

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint å høre om damer som får mer lyst i 40 og 50 åra, selv er jeg en mann i slutten av 30 åra og kona vil aldri ligge med meg 😞 Håper det tar seg opp, det ideelle hadde vært 5-7 ganger i uka, nå er det kanskje 1 gang i måneden. 

Anonymkode: 8daa1...028

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Fint at damer holder koken, men jeg har en klar oppfatning av at voksne damers seksualitet er helst rettet mot romantiske såpeserier. Men det er da alltids en form for seksualdrift det også. 

Anonymkode: baabe...e25

Jeg er 44 år, så jeg antar at jeg regnes blant de voksne damer. Jeg ser ALDRI på romantiske såpeserier. Har ikke inntrykk av at venninner gjør det heller, for slikt er aldri tema. 

Noe som imidlertid diskuteres litt er hvordan man skal holde liv i sexlivet, nå som våre ektemenn begynner å være litt bedagelige seksuelt. Litt for fornøyd med rutinesex, litt for sjeldent, og ikke så impulsive lenger eller lettantennelige lenger. At det er litt traurig at nå når vi endelig er ferdig med småbarn, og klar for alt, så ligger plutselig vekten på initiativ og å skape spenning på oss, for mannen har "roet seg". Kjører gjerne akkurat samme prosedyre hver gang, og er fornøyd med det, mens vi vil mer, og ikke minst annet. Kjeder oss med innarbeidet prosedyre. Vi vil ha villdyret vi engang falt for, og har endelig anledning og overskudd til å leke skikkelig med, og så er han blitt en bedagelige kosebamse. 

Denne voksne kvinnen gjør sitt beste i å riste frem villdyret igjen, og klarte det nettopp ved å overrumplet mannen etter hvilen hans. 

Det hadde vært kjekt om han tok samme initiativ innimellom, men de dager er passert dessverre. Skal man få action med den voksne mannen må man jobbe litt for det. Ellers får man akseptere kos og rutine. Det er jo hyggelig det også... bare bittelitt kjedelig. 

Anonymkode: 09aaa...4c8

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fint å høre om damer som får mer lyst i 40 og 50 åra, selv er jeg en mann i slutten av 30 åra og kona vil aldri ligge med meg 😞 Håper det tar seg opp, det ideelle hadde vært 5-7 ganger i uka, nå er det kanskje 1 gang i måneden. 

Anonymkode: 8daa1...028

Dersom hun lever under en forventning og et håp om 5-7 dager i uken vil hun nok aldri få opp lysten igjen... Det er helt grusomt å vite at partneren din aldri kan bli fornøyd eller tilfreds med deg. Man dør jo litt av det.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 32 og har aldri hatt så mye lyst som jeg har nå. Dessverre finner jeg ingen mann som har lyst like ofte som meg 

Anonymkode: 5e594...618

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fint å høre om damer som får mer lyst i 40 og 50 åra, selv er jeg en mann i slutten av 30 åra og kona vil aldri ligge med meg 😞 Håper det tar seg opp, det ideelle hadde vært 5-7 ganger i uka, nå er det kanskje 1 gang i måneden. 

Anonymkode: 8daa1...028

Hvor god er du til å slikke(hvor høyt stønner hun og hvor mye skjelver hun når du holder på) og hvor mange orgasmer gir du henne før du prøver å stikke inn pikken da?

Anonymkode: 5fdae...c2b

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...