Gå til innhold

Skuffet over Tinder

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tror menn bare har det inntrykket av at det er enklere for kvinner? 

Jeg har i hverfall en helt annen oppfatning. Jeg er relativt ny i gamet da, og har ikke mange matcher. Men jeg vil si at mennene er skikkelig dårlig på å både svare på meldinger og holde samtalen i gang. Jeg prøver å stille åpne spørsmål, oppfølgingsspørsmål, og skrive noe litt utfyllende. De svarer kort (omtrent bare ja/nei), stiller ikke spørsmål tilbake (med unntak av hvor jeg bor, om jeg har snap ol). Jeg er ikke interessert i å møte noen med en gang eller sende snap, skjønner hvor de vil hen da. 

Men jeg har kanskje vært uheldig med mine matcher. 

Anonymkode: f5a24...454

Ja, det virker som menn tror at siden man får matcher så er det enkelt og greit. Overdriver litt nå, men det er et veldig fokus på matcher og likes. Noe som naturlig nok gir et grunn for å få flere å velge i, men jeg har vært på Tinder tidligere og er tilbake nå etter en lengre pause.

Jeg anser meg som er normal dame og sveiper ikke liker bare på disse topp 20%, men det må selvsagt være noe der jeg liker. Pene øyne, fint smil, glimt i øyet osv. Et eller annet jeg liker, men for meg trekker det som står i bioen opp. Er det en helt normal mann med nøytrale bilder så synes jeg det er vanskelig å vurdere, men sveiper liker på dem også da.

Hvordan samtalen går kommer an på begge. Om begge er interessert i å holde det gående så klarer man stort sett det, men det krever litt innsats og ikke bare svare "ok", "ja", "det er bra" og sånne intetsigende ting. Jeg gir i hvert fall fort opp når den andre helt tydelig ikke gidder og jeg føler at jeg må intervjue den andre og dra samtalen videre hele tiden.

Jeg tror nettdating generelt har sine utfordringer. Noen ting ser ut til å gjelde uansett og så er det ting som skiller mellom kjønnene, men jeg tror ikke man skal anse nettdating som enklere enn virkeligheten for det er det absolutt ikke :)

Anonymkode: 6ad2b...765

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synd man ikke kan dele tinder profiler her inne, slik at man kunne fått noen ærlige vurderinger. Det hadde vært noe det!😃

AnonymBruker
Skrevet

Tror faktisk ikke at det hadde vært noe. "Ærlige" vurderinger kamuflert som drittslenging under AnonymBruker? Nei takk.

Anonymkode: 6ad2b...765

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
55 minutter siden, danbanan skrev:

Synd man ikke kan dele tinder profiler her inne, slik at man kunne fått noen ærlige vurderinger. Det hadde vært noe det!😃

Det er jo veldig individuelt hva man liker :) 

Selvom visse bioer vil frastøte de fleste. Så en akkurat hvor det stod: sveip høyre kun hvis du har Kim K 🍑

🙄

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Det er jo veldig individuelt hva man liker :) 

Selvom visse bioer vil frastøte de fleste. Så en akkurat hvor det stod: sveip høyre kun hvis du har Kim K 🍑

🙄

Kan bidra med et par ganske uinspirerte bioer fra et par kvinner på den mer poetiske siden og.

"If you don't like me at my worst you don't deserve me at my best" Litt søtt om det ikke var hver fjerde profil man ser.

"Attitude like Kanye and 🍑 like Kim K" Jaha ja, godt å vite at jeg har tatt deg på fersken, den der er nokk også brukt på en kvart million andre profiler.

Anonymkode: 96430...cd1

AnonymBruker
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Kan bidra med et par ganske uinspirerte bioer fra et par kvinner på den mer poetiske siden og.

"If you don't like me at my worst you don't deserve me at my best" Litt søtt om det ikke var hver fjerde profil man ser.

"Attitude like Kanye and 🍑 like Kim K" Jaha ja, godt å vite at jeg har tatt deg på fersken, den der er nokk også brukt på en kvart million andre profiler.

Skal det liksom være positivt å være en arrogant, selvsentrert dame med stor ræv? De som sveiper høyre på dette er neppe noe kjærestemateriale selv.

Anonymkode: 1c1e9...97a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Skal det liksom være positivt å være en arrogant, selvsentrert dame med stor ræv? De som sveiper høyre på dette er neppe noe kjærestemateriale selv.

Anonymkode: 1c1e9...97a

Haha, beats me, ser ikke poenget heller. Mer attraktivt om noen bare skriver "Egentlig bare ute etter noen å se på House M.D. med" for å si det slik. Nå DET er kjærestemateriale.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Haha, beats me, ser ikke poenget heller. Mer attraktivt om noen bare skriver "Egentlig bare ute etter noen å se på House M.D. med" for å si det slik. Nå DET er kjærestemateriale.

Jaa søtt😍 trenger ikke være så vanskelig! 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

En som er oppgitt. 

bio: Hva ER det med kvinnfolk som poserer med ræva i været, men som ikke ønsker ONS??😂😂😂 Hvor er de normale jentene liksom??

Ikke at hans bio gir noe bra inntrykk heller😆

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, danbanan skrev:

Alle kvinner her skulle lagd seg en mannlig profil på tinder med bilder av en helt normal kar og sett hvor vanskelig det kan være å få matcher og ikke minst kontakt med de man matcher med😂

Av egen erfaring, så har jeg inntrykk av at damer fra utlandet, men som har flyttet til Norge pgr av jobb eller tidligere norsk ektemann er mye lettere å prate med og mer åpne for å bli kjent, til tross for at de har utseende med seg. Kanskje for det at de har mindre å velge mellom? Eller kanskje bare for det at norske kvinner(på tinder) er alt for kresne? Ikke vet jeg.😄

Det har jeg gjort (brukte broren min på bildene) og hadde ikke problemer med å få kontakt fordi jeg sweipet på vanlige jenter og ikke Babes så den teorien kan likegodt legge død med en gang.

Anonymkode: 0def4...de8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
On 5/24/2019 at 12:16 PM, AnonymBruker said:

Har samme oppfatning av kvinner på appen. Synes det er helt tragisk hvor dårlig folk er til å prate. Synes egentlig verste er at jeg forventes til å starte samtalen når de ikke engang har bio på profilen sin, er jo ingenting man kan starte med omtrent. Man vil jo gjerne finne litt fellesinteresser, men synes det er rimelig travelt å skulle åpne samtalen med å måtte be de si noe om seg selv så jeg faktisk har en ide om hvem de er. 

Nettop. 

Anonymkode: d6e81...498

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...