AnonymBruker Skrevet 21. mai 2019 #1 Skrevet 21. mai 2019 Matcher med en del, men ingen skriver til meg. Hva er det vits med? Anonymkode: b7596...e47
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2019 #2 Skrevet 21. mai 2019 Tar du kontakt med noen da? Anonymkode: f87c0...a69 5
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2019 #3 Skrevet 21. mai 2019 Jeg hang på Tinder i 1.5 år før jeg møtte samboeren. I mellomtiden snakket jeg med få, møtte 4 menn jeg ikke fortsatte kontakt med. Hvis det var lett og kjapt å finne kjærligheten så hadde det vært kjedelig. Ikke ta tinder seriøst, ha det heller som en mulighet om noe skulle dukke opp. Anonymkode: 9de73...37d 1
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2019 #4 Skrevet 21. mai 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Matcher med en del, men ingen skriver til meg. Hva er det vits med? De har sikkert mange matcher, og velger noen som er penere en deg.... sånn er livet Anonymkode: fd241...fb1
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2019 #5 Skrevet 21. mai 2019 Du må jo si hvilket kjønn du er ts 🙂 Ganske relevant her. Antar du er kvinne naturligvis. Menn swiper jo høyre på veldig mange. Anonymkode: 1087b...6ff
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2019 #6 Skrevet 21. mai 2019 Ts her. Er dame. Tar noen kontakt selv og, men hvorfor sveipe høyre når ikke interessert. Hva er vitsen? Anonymkode: b7596...e47 1
Sykkelkopp Skrevet 21. mai 2019 #7 Skrevet 21. mai 2019 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ts her. Er dame. Tar noen kontakt selv og, men hvorfor sveipe høyre når ikke interessert. Hva er vitsen? Anonymkode: b7596...e47 Menn sveiper til høyre på de fleste uavh om vi er interessert eller ikke. Det er rett og slett mer effektivt. Hvis du har ingen som sender melding til deg betyr det rett og slett bare at de du sveiper til høyre har mange flere damer de heller er interessert i 1
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2019 #8 Skrevet 21. mai 2019 50 minutter siden, AnonymBruker said: Ts her. Er dame. Tar noen kontakt selv og, men hvorfor sveipe høyre når ikke interessert. Hva er vitsen? Anonymkode: b7596...e47 Hehe... Tror vi lever i forskjellige virkeligheter her. Hvis 1 av 500 damer sveiper meg til høyre nytter det faktisk ikke å holde på slik du kan. Er jo ingen andre måter å gjøre det på enn å sveipe nesten alle. Så får jeg ta de som eventuelt et interessert. Er det mer enn 1 så er det julaften. Anonymkode: 1087b...6ff 4
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2019 #9 Skrevet 21. mai 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Matcher med en del, men ingen skriver til meg. Hva er det vits med? Anonymkode: b7596...e47 tinder er for perfekte mennesker, eller kvinner liker opptre som perfekte, men umulig å komme dialog med. Sikker på at dem sitter der alene og sier han er stygg. Kvinner som sier andre er stygg, hater jeg. Anonymkode: 8483d...a42 1
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2019 #10 Skrevet 21. mai 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Du må jo si hvilket kjønn du er ts 🙂 Ganske relevant her. Antar du er kvinne naturligvis. Menn swiper jo høyre på veldig mange. Anonymkode: 1087b...6ff Okei du antar hun er kvinne når hun skriver ingen tar kontakt? Det passer vel ikke inn i forestillingen din om at det er lett for kvinner på tinder? Sannheten er at det er svært vanskelig for kvinner da det er veldig mye useriøst. Tinder er for menn som bare vil ligge rundt. Anonymkode: 0def4...de8 3
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2019 #11 Skrevet 21. mai 2019 42 minutter siden, Sykkelkopp skrev: Menn sveiper til høyre på de fleste uavh om vi er interessert eller ikke. Det er rett og slett mer effektivt. Hvis du har ingen som sender melding til deg betyr det rett og slett bare at de du sveiper til høyre har mange flere damer de heller er interessert i Som igjen ikke stemmer med forestillingen om at menn ikke får respons på Tinder😂 Anonymkode: 0def4...de8 1
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2019 #12 Skrevet 21. mai 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ts her. Er dame. Tar noen kontakt selv og, men hvorfor sveipe høyre når ikke interessert. Hva er vitsen? Anonymkode: b7596...e47 Fordi de vil ha sex. De kan ha sex med de fleste. Tror du skal lete lenge før å finne en seriøs mann. Menn idag er veldig kravstore og vil ha bekreftelse så da sweiper de sånn at jenter tror de liker dem og de får et egoboost når de får en like eller en samtale tilbake. Anonymkode: 0def4...de8 2
Sykkelkopp Skrevet 21. mai 2019 #13 Skrevet 21. mai 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Som igjen ikke stemmer med forestillingen om at menn ikke får respons på Tinder😂 Anonymkode: 0def4...de8 De mennene som ikke får respons er ikke de samme mennene som ikke svarer jenter som TS. De mennene som ikke får respons er menn som vil hoppe av glede om en av disse jentene som TS sendte melding til dem. Men de gjør det ikke 3
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2019 #14 Skrevet 21. mai 2019 2 minutter siden, AnonymBruker said: Okei du antar hun er kvinne når hun skriver ingen tar kontakt? Det passer vel ikke inn i forestillingen din om at det er lett for kvinner på tinder? Sannheten er at det er svært vanskelig for kvinner da det er veldig mye useriøst. Tinder er for menn som bare vil ligge rundt. Anonymkode: 0def4...de8 Jeg antok hun var kvinne siden hun matcher med flere. Og fordi hun var forundret over at ingen tok kontakt. Tviler på at en mann ville vært passiv og overraska over at ingenting skjedde? Du har rett i at tinder handler om sex. Så lenge kvinner swiper noen få og menn ender opp med å swipe alle så blir det jo bare tull. De fleste menn kan bare gi opp, og de fleste kvinner swiper høyre på den samme gjengen. Føler ikke at det er så mye jeg kan gjøre for å forbedre dette, hvis jeg swiper få får jeg aldri match Anonymkode: 1087b...6ff
AlkoMann Skrevet 21. mai 2019 #15 Skrevet 21. mai 2019 Jeg trodde Tinder skulle gi meg masse damer. Istedenfor var det mye snakk om betaling. Tinder er ikke helt meg !
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2019 #16 Skrevet 21. mai 2019 1 hour ago, AnonymBruker said: Ts her. Er dame. Tar noen kontakt selv og, men hvorfor sveipe høyre når ikke interessert. Hva er vitsen? Anonymkode: b7596...e47 Hvorfor sveiper du til høyre uten å være interessert nok til å ta kontakt? Dere er TO om å matche/sveipe høyre, dere er TO om å ha ansvar for å starte en samtale. Anonymkode: 590ff...b3d 1
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2019 #17 Skrevet 21. mai 2019 Damer: Jeg forstår at det er mange "useriøse menn der" som kun er ute etter sex. Jeg lurer også på er det alle de kjekke mennene der som er slik? Fordi jeg finner det rart at oss normale menn aldri får match, mens damene klager på alle er useriøse? Er noe som ikke stemmer her. Anonymkode: fd241...fb1 5
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2019 #18 Skrevet 21. mai 2019 Jeg kan ikke forstå at du er kvinne og ingen skriver, matcher du kun med 10’er menn? Har du en spesiell stil eller kan se litt «skummel» ut og ta kontakt med? Anonymkode: 1c1e9...97a
Gjest padawan Skrevet 21. mai 2019 #19 Skrevet 21. mai 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Matcher med en del, men ingen skriver til meg. Hva er det vits med? Anonymkode: b7596...e47 Ingenting er som tafatte damer som sitter med hendene i fanget og venter på at verden skal falle ned i fanget deres.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå