Gå til innhold

Skuffet over Tinder


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor være fornøyd med en gjennomsnittlig dame når man kan få en vakker dame? Hilsen gjennomsnittlig pen mann.

Anonymkode: 056e5...a7e

Utseende, utseende, utseende.....

Anonymkode: b7596...e47

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 21.5.2019 den 15.43, AnonymBruker skrev:

Ts her. Er dame. 

Tar noen kontakt selv og, men hvorfor sveipe høyre når ikke interessert. Hva er vitsen? 

Anonymkode: b7596...e47

Jeg kjenner mange som sitter å swiper bare på gøy og for nysgjerrighetens skyld. De har ingen intensjon om å finne noen😊

Anonymkode: 66805...714

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvorfor være fornøyd med en gjennomsnittlig dame når man kan få en vakker dame? Hilsen gjennomsnittlig pen mann.

Anonymkode: 056e5...a7e

Ikke rart at folk ikke finner seg en passende match når det bare er utseende som teller. For kjærlighet baserer seg ikke på utseende, men om man har nogenlunde lik personlighet, og ved å bare gå etter de peneste som kanskje ikke matcher personlighetsmessig så går man kanskje glipp av noe som kunne blitt. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkeligste synes jeg er når menn liker bildene jeg legger ut, men når jeg takker dem for like (for jeg føler jo at jeg må si noe, i det siste bare i form av «🤗»), så skriver de ofte ikke noe mer.. Sist for ett par dager siden. Hva er greia? 

Får legge til at menn tar veldig ofre kontakt, så det er ikke noe problem 😊

 

AD55EA61-F4E4-4C47-97DE-5A506B5A71C3.jpeg

Anonymkode: 07023...f5b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greia er at de mennene du har match med som liker bildene dine er Topp 20% og har 100-vis av matcher.

Anonymkode: 7a539...6e0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Greia er at de mennene du har match med som liker bildene dine er Topp 20% og har 100-vis av matcher.

Anonymkode: 7a539...6e0

Nei, der tar du feil. Samtidige av disse er mer gjennomsnittlige, og jeg har nok likt dem pga andre kvaliteter enn utseende. Jeg vil faktisk påstå at jeg ligger litt over dem, både utseendemessig og karrieremessig (kvalm påstand, men hey, jeg er anonym)

Anonymkode: 07023...f5b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 timer siden, danbanan skrev:

Ehhh...jeg innrømmet jo nettopp det motsatte! Vet ikke helt hvordan du tydet det jeg skrev, men forstår at det er sent på kvelden!😂

Se nederst på sitatet jeg siterte..

Men det er bra noen av dere innser dette og det tror jeg kan hjelpe langt på vei. Når du klarer å se forbi utseende så går det mye lettere.

Mange går etter den pene får avslag og sutrer, men de hadde aldri fått avslag hvis de hadde gått etter noen andre enn de topp 30%peneste.

Anonymkode: 0def4...de8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Greia er at de mennene du har match med som liker bildene dine er Topp 20% og har 100-vis av matcher.

Anonymkode: 7a539...6e0

Er jo ikke rart dere alle sitter på tinder slik dere sitter å regner og spekulerer...

Anonymkode: 66805...714

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Utseende, utseende, utseende.....

Anonymkode: b7596...e47

Selvfølgelig. Og bak utseende ligger selvtillit, utstråling, hvor sprek hun er, fritidsinteresser etc etc.

Det er masse som kan leses av utseende på tinder. 

Så kommer personligheten frem i samtaler og møter. Har hun begge deler. Wow!

Heller en glødende, naturlig, vakker, tynn, blid dame enn en dvask, kjedelig, trist, blek, tykk dame. 

Anonymkode: 056e5...a7e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og med noen grep kan de fleste damer bli som toppen av kransekaka. Handler om motivasjon!

Anonymkode: 056e5...a7e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det trendy med skjegg nå eller?? Halvparten av gutta boys på tinder har skjegg. Det er det ekleste jeg vet🤮

Anonymkode: f5a24...454

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AnonymBruker said:

Er det trendy med skjegg nå eller?? Halvparten av gutta boys på tinder har skjegg. Det er det ekleste jeg vet🤮

Anonymkode: f5a24...454

Saueflokken :)

Anonymkode: 056e5...a7e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle kvinner her skulle lagd seg en mannlig profil på tinder med bilder av en helt normal kar og sett hvor vanskelig det kan være å få matcher og ikke minst kontakt med de man matcher med😂

Av egen erfaring, så har jeg inntrykk av at damer fra utlandet, men som har flyttet til Norge pgr av jobb eller tidligere norsk ektemann er mye lettere å prate med og mer åpne for å bli kjent, til tross for at de har utseende med seg. Kanskje for det at de har mindre å velge mellom? Eller kanskje bare for det at norske kvinner(på tinder) er alt for kresne? Ikke vet jeg.😄

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 minutter siden, danbanan skrev:

Alle kvinner her skulle lagd seg en mannlig profil på tinder med bilder av en helt normal kar og sett hvor vanskelig det kan være å få matcher og ikke minst kontakt med de man matcher med😂

Av egen erfaring, så har jeg inntrykk av at damer fra utlandet, men som har flyttet til Norge pgr av jobb eller tidligere norsk ektemann er mye lettere å prate med og mer åpne for å bli kjent, til tross for at de har utseende med seg. Kanskje for det at de har mindre å velge mellom? Eller kanskje bare for det at norske kvinner(på tinder) er alt for kresne? Ikke vet jeg.😄

Tror menn bare har det inntrykket av at det er enklere for kvinner? 

Jeg har i hverfall en helt annen oppfatning. Jeg er relativt ny i gamet da, og har ikke mange matcher. Men jeg vil si at mennene er skikkelig dårlig på å både svare på meldinger og holde samtalen i gang. Jeg prøver å stille åpne spørsmål, oppfølgingsspørsmål, og skrive noe litt utfyllende. De svarer kort (omtrent bare ja/nei), stiller ikke spørsmål tilbake (med unntak av hvor jeg bor, om jeg har snap ol). Jeg er ikke interessert i å møte noen med en gang eller sende snap, skjønner hvor de vil hen da. 

Men jeg har kanskje vært uheldig med mine matcher. 

Anonymkode: f5a24...454

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Tror menn bare har det inntrykket av at det er enklere for kvinner? 

Jeg har i hverfall en helt annen oppfatning. Jeg er relativt ny i gamet da, og har ikke mange matcher. Men jeg vil si at mennene er skikkelig dårlig på å både svare på meldinger og holde samtalen i gang. Jeg prøver å stille åpne spørsmål, oppfølgingsspørsmål, og skrive noe litt utfyllende. De svarer kort (omtrent bare ja/nei), stiller ikke spørsmål tilbake (med unntak av hvor jeg bor, om jeg har snap ol). Jeg er ikke interessert i å møte noen med en gang eller sende snap, skjønner hvor de vil hen da. 

 Men jeg har kanskje vært uheldig med mine matcher. 

Anonymkode: f5a24...454

Har samme oppfatning av kvinner på appen. Synes det er helt tragisk hvor dårlig folk er til å prate. Synes egentlig verste er at jeg forventes til å starte samtalen når de ikke engang har bio på profilen sin, er jo ingenting man kan starte med omtrent. Man vil jo gjerne finne litt fellesinteresser, men synes det er rimelig travelt å skulle åpne samtalen med å måtte be de si noe om seg selv så jeg faktisk har en ide om hvem de er. 

Anonymkode: 96430...cd1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Har samme oppfatning av kvinner på appen. Synes det er helt tragisk hvor dårlig folk er til å prate. Synes egentlig verste er at jeg forventes til å starte samtalen når de ikke engang har bio på profilen sin, er jo ingenting man kan starte med omtrent. Man vil jo gjerne finne litt fellesinteresser, men synes det er rimelig travelt å skulle åpne samtalen med å måtte be de si noe om seg selv så jeg faktisk har en ide om hvem de er. 

Anonymkode: 96430...cd1

Ja ser den! Jeg tenker på en måte den som matcher sist kan sende melding først. Jeg har sjelden opplevd at mennene sender først, uansett om de sveipet til høyre etter meg. Men da sender jeg. Av og til svarer de, men oftest ikke. 

Vet ikke om det er noe jeg har misforstått😅🙈

Anonymkode: f5a24...454

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Ja ser den! Jeg tenker på en måte den som matcher sist kan sende melding først. Jeg har sjelden opplevd at mennene sender først, uansett om de sveipet til høyre etter meg. Men da sender jeg. Av og til svarer de, men oftest ikke. 

 Vet ikke om det er noe jeg har misforstått😅🙈

Anonymkode: f5a24...454

Jeg er enig i den, men tror ikke det er en eneste person så langt som jeg har matchet med som åpnet samtalen, går utifra at det er forventet at mennene skal gjøre det. Misforstå meg rett, jeg har ikke noe problem med å starte samtalen, men da vil jeg gjerne ha noe jeg kan si som en opener annet en en overbrukt sjekkereplikk eller spørsmål om mer info ang. personen. Er ikke noe konge på kommunikasjon selv, men klarer i det minste å holde en samtale så lenge den andre parten har mer å si en "ja!" eller "nei, ikke egentlig".

Anonymkode: 96430...cd1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Selvfølgelig. Og bak utseende ligger selvtillit, utstråling, hvor sprek hun er, fritidsinteresser etc etc.

Det er masse som kan leses av utseende på tinder. 

Så kommer personligheten frem i samtaler og møter. Har hun begge deler. Wow!

Heller en glødende, naturlig, vakker, tynn, blid dame enn en dvask, kjedelig, trist, blek, tykk dame. 

Anonymkode: 056e5...a7e

Å ha sånn kommentar som dette sier mye om deg. Så de tynne/slanke er sånn og de som har  litt mer på kroppen er sånn? 

Anonymkode: b7596...e47

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Å ha sånn kommentar som dette sier mye om deg. Så de tynne/slanke er sånn og de som har  litt mer på kroppen er sånn? 

Anonymkode: b7596...e47

Ja litt rart hvordan tynn ofte hører sammen med positive egenskaper. Jeg er tynn, dvask og som regel blek (ikke akkurat nå ettersom det har vært fint vær). Så er jeg egentlig ganske kjedelig og trist også😆 

Anonymkode: f5a24...454

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Har samme oppfatning av kvinner på appen. Synes det er helt tragisk hvor dårlig folk er til å prate. Synes egentlig verste er at jeg forventes til å starte samtalen når de ikke engang har bio på profilen sin, er jo ingenting man kan starte med omtrent. Man vil jo gjerne finne litt fellesinteresser, men synes det er rimelig travelt å skulle åpne samtalen med å måtte be de si noe om seg selv så jeg faktisk har en ide om hvem de er. 

Anonymkode: 96430...cd1

Tror det er noe med vår kultur å gjøre. Nordmenn kan være lite åpene og pratsomme og det gjelder vet også på nettdating apper, tydeligvis. Nordmenn kan være ganske kjipe til tider, til tross for at vi også har våre gode egenskaper😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...