Gå til innhold

Vurderer å være utro mot han


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Alterego666
1 time siden, wintergirl skrev:

Syns fortsatt at Ts er dum da🙄

Jeg er enig i at hun ikke fremstår som veldig moden.

(Måtte bare være litt kontrær og presse mot den massive moralske fordømmelsen.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Alterego666
2 timer siden, Nerine_ skrev:

Syns du tankegangen hennes virker veldig oppegående....? 

Nei, slik det fremkommer her gjør jeg ikke det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Alterego666 skrev:

Jeg er enig i at hun ikke fremstår som veldig moden.

(Måtte bare være litt kontrær og presse mot den massive moralske fordømmelsen.)

Men det er ikke sånn jeg ser det. Ja, vi alle gjør dumme valg på den ene eller andre måten, men i det minste så går det an å gå litt inn i seg selv. Ts skader jo på en måte en annen her. Så hvis hun gjennomfører det så håper jeg han får en bedre dame, med mindre han ikke er samme type selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er ei 20 år gammel jente. Kjæresten min er syk og har skadet seg hardt i beinet. Så de siste to ukene har vi ikke hatt sex, men alt mellom oss er bra ellers. Ingen andre enn han har behandlet meg så godt som han. Men jeg savner sex og har stort behov for å ha det. Vi hadde det gjerne 4 ganger om dagen. Nå er det kun litt kos og kyss i senga.. Dette bryter meg ned. Jeg har lyst å skaffe meg tinder og finne et ligg til helga, kanskje jeg også får en gutt på si som han ikke vet om. Nå vet jeg moralpolitiet kommer og gir meg skjennepreken, men jeg gir så jævla faen! Sex er viktig for sin helse og jeg får det ikke av typen min :) 

Anonymkode: 4e72c...cfa

dette må være et trolle inlegg. Altså de fleste vet at mange unge kvinner idag har null mellom ørene. Men dette blir for drøyt. Slå opp fordi man ikke kan ha sex på 2 uker ? dette er troll ellers må du virkelig gå i deg selv. Gleder meg til den dagen du blir gravid og mannen kan være utro mot deg mens du bærer hans barn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666
2 minutter siden, wintergirl skrev:

Men det er ikke sånn jeg ser det. Ja, vi alle gjør dumme valg på den ene eller andre måten, men i det minste så går det an å gå litt inn i seg selv. Ts skader jo på en måte en annen her. Så hvis hun gjennomfører det så håper jeg han får en bedre dame, med mindre han ikke er samme type selv.

Jeg synes hun fremstår som needy og egosentrisk som kan tenke slik pga et par uker uten den sedvanlige sexen. (Jeg går ut fra at andre typer sex og nærhet fremdeles er mulig). 

Men hun har altså ikke vært utro, hun vurderer det. (Dersom hun gjennomfører det, virker det på meg som et umodent valg).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, Alterego666 skrev:

Jeg synes hun fremstår som needy og egosentrisk som kan tenke slik pga et par uker uten den sedvanlige sexen. (Jeg går ut fra at andre typer sex og nærhet fremdeles er mulig). 

Men hun har altså ikke vært utro, hun vurderer det. (Dersom hun gjennomfører det, virker det på meg som et umodent valg).

Jeg skjønner at hun ikke har vært utro enda, men at hun er needy er jo dine ord. En kan fint være needy uten å planlegge utroskap. Hun vil faktisk ligge med andre menn.Jeg tenker at Ts igjen faktisk bare bruker det som en unnskyldning at typen nå ikke kan ha sex en liten periode for å kunne ligge med noen andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Alterego666
5 minutter siden, wintergirl skrev:

Jeg skjønner at hun ikke har vært utro enda, men at hun er needy er jo dine ord. En kan fint være needy uten å planlegge utroskap. Hun vil faktisk ligge med andre menn.Jeg tenker at Ts igjen faktisk bare bruker det som en unnskyldning at typen nå ikke kan ha sex en liten periode for å kunne ligge med noen andre.

Det kan være. Hun få ikke mye støtte her, hvis hun leser dette og lytter til fordømmelsen, gjør hun det kanskje ikke. Det vil vi neppe få vite, og det lever jeg godt med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Alterego666 skrev:

Det kan være. Hun få ikke mye støtte her, hvis hun leser dette og lytter til fordømmelsen, gjør hun det kanskje ikke. Det vil vi neppe få vite, og det lever jeg godt med.

De fleste fordømmer ikke. Å kalle noen for hore er nok å fordømme, men ikke å fortelle henne hvor forkastelig det hun tenker på er. Men hey, hun kan sikkert fint skylde på kg hvis hun bestemmer seg for å være utro. Hun kan si vi drev henne til det, så har hun enda en unnskyldning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ts er et troll eller klin spinne gæren 

Anonymkode: 32b91...791

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.5.2019 den 23.59, AnonymBruker skrev:

Jeg er ei 20 år gammel jente. Kjæresten min er syk og har skadet seg hardt i beinet. Så de siste to ukene har vi ikke hatt sex, men alt mellom oss er bra ellers. Ingen andre enn han har behandlet meg så godt som han. Men jeg savner sex og har stort behov for å ha det. Vi hadde det gjerne 4 ganger om dagen. Nå er det kun litt kos og kyss i senga.. Dette bryter meg ned. Jeg har lyst å skaffe meg tinder og finne et ligg til helga, kanskje jeg også får en gutt på si som han ikke vet om. Nå vet jeg moralpolitiet kommer og gir meg skjennepreken, men jeg gir så jævla faen! Sex er viktig for sin helse og jeg får det ikke av typen min :) 

Anonymkode: 4e72c...cfa

Du er virkelig ei snill jente... 

Anonymkode: e310c...a3f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...