Gå til innhold

Vurderer å være utro mot han


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er ei 20 år gammel jente. Kjæresten min er syk og har skadet seg hardt i beinet. Så de siste to ukene har vi ikke hatt sex, men alt mellom oss er bra ellers. Ingen andre enn han har behandlet meg så godt som han. Men jeg savner sex og har stort behov for å ha det. Vi hadde det gjerne 4 ganger om dagen. Nå er det kun litt kos og kyss i senga.. Dette bryter meg ned. Jeg har lyst å skaffe meg tinder og finne et ligg til helga, kanskje jeg også får en gutt på si som han ikke vet om. Nå vet jeg moralpolitiet kommer og gir meg skjennepreken, men jeg gir så jævla faen! Sex er viktig for sin helse og jeg får det ikke av typen min :) 

Anonymkode: 4e72c...cfa

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis ikke du har mer viljestyrke enn som så ts, serr t o uker, så la han finne seg ei ny 

Anonymkode: d5b12...2ab

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du ikke bare slå opp og finne deg en nymfo da, og la kjæresten din finne seg en trofast og flott jente? 

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvis ikke du har mer viljestyrke enn som så ts, serr t o uker, så la han finne seg ei ny 

Anonymkode: d5b12...2ab

Hadde du holdt ut i 2 uker selv da? Hvis du i det heletatt har kjæreste :))

Anonymkode: 4e72c...cfa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, wintergirl skrev:

Kan du ikke bare slå opp og finne deg en nymfo da, og la kjæresten din finne seg en trofast og flott jente? 

Men jeg elsker han!

- TS

Anonymkode: 4e72c...cfa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Men jeg elsker han!

- TS

Anonymkode: 4e72c...cfa

Nei, det gjør du ikke. Da hadde du ikke engang vurdert det. 

  • Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Men jeg elsker han!

- TS

Anonymkode: 4e72c...cfa

Hvis du elsker han så vent til han blir bra igjen da

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Girl bruk dildo det gjør susen  

Anonymkode: 1e937...337

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men jeg elsker han!

- TS

Anonymkode: 4e72c...cfa

:sarkasme:

Anonymkode: 94ec7...e99

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1) Du elsker han ikke, og du er svært egoisitisk og respektløst
2) dump han så finner han seg ei ekte jente, fordi forholdet er bra som du sier, så da er det null grunn å være utro
3) onaner, bruk dildo, be han fingre deg

Anonymkode: 36b5b...4a0

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, vær singel. Typen min havnet i ulykke og kunne ikke ha sex på 4 måneder, og det jeg tenkte på var om han hadde det bra, ikke at jeg ikke fikk meg noe. Hva om du eksempel fikk kreft senere i livet da og ble helt ødelagt, og han hadde vært utro fordi du kunne jo ikke gi han noe? Eller du selv havnet i ulykke? Men ja, bare vær utro. Håper noen snitcher på deg så han kan finne seg noe bedre. Hilsen moralpolitiet 

Anonymkode: 96a95...a73

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes faktisk endel damer som er slik som TS. Ikke sikkert det er et troll..

Gå ihvertfall ut av forholdet først, om du har intensjoner om å finne en ny elsker. Mennesker som er utro har jeg ikke engang lyst å si hva jeg ønsker å gjøre med.

Anonymkode: 55a30...889

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan jo være anonym der :) 

Anonymkode: 4e72c...cfa

Nei? Du må koble opp til Facebook. Du kan fjerne bilder men da møter stortsett bere menn som aldri match med andre før enn grunn. Kjæresten din kan og se det databruk loggen din. 

Anonymkode: d8c8b...3b5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare kjør på. Du er 20 år gammel,  du har ingenting å tape. I verste fall så mister du han som du er sammen med, men ellers så hadde du mest sannsynligvis gjort det uansett. 

Det er nesten ingen forskjell mellom 16 og 20 åringer hvis det gjelder kjærlighet. 

Nytt livet, fin deg en ligg til helga.👍

Anonymkode: c2253...cda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men jeg elsker han!

- TS

Anonymkode: 4e72c...cfa

 Nei. Da hadde du ikke vurdert det. Du er bare dum

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er ei 20 år gammel jente. Kjæresten min er syk og har skadet seg hardt i beinet. Så de siste to ukene har vi ikke hatt sex, men alt mellom oss er bra ellers. Ingen andre enn han har behandlet meg så godt som han. Men jeg savner sex og har stort behov for å ha det. Vi hadde det gjerne 4 ganger om dagen. Nå er det kun litt kos og kyss i senga.. Dette bryter meg ned. Jeg har lyst å skaffe meg tinder og finne et ligg til helga, kanskje jeg også får en gutt på si som han ikke vet om. Nå vet jeg moralpolitiet kommer og gir meg skjennepreken, men jeg gir så jævla faen! Sex er viktig for sin helse og jeg får det ikke av typen min :) 

Anonymkode: 4e72c...cfa

Fire ganger om dagen? Jises, det er urealistisk mye. De fleste orker ikke så mange ganger engang, kanskje du burde ta deg en tur til legen? Skjønner at han ikke orker.

Anonymkode: 4f52c...d02

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, du virker lite moden og oppegående💩 mitt tips er å gjøre det slutt, han fortjener sikkert bedre.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

du kan bare glede deg til du er gravid. spes de psykiske og fysiske plagene mange får etter fødselen.
da får han mange mnd med fitte og pulings med andre damer. sex er viktig og han får det jo ikke fra deg.

Endret av herremann
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...