Gå til innhold

Erfaringer med rapper-forhold.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

45 minutter siden, Alterego666 skrev:

Siden det virker som motivasjonen for forholdet er å bli kjent som dama til den kjente rapperen, må jeg spørre:

Hvorfor ikke bli kjent rapper selv?

Sorry leste feil. Trodde det sto dama til rappern. At du skrev om henne. Vel, ja det har jeg jo. :) 

Anonymkode: 5d13e...e5e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Herregud. Ja han kjenner vel mange folk. Det gjør jeg og. Den rapperen her har dame, og hun er IKKE særlig kjent. Han poster lite av henne og aller mest av musikken sin, i sosiale medier f.eks.

Lukrativt hahahah. Det er mer lukrativt å være en sugarbabe. DA snakker vi celebert selskap og lukrative sammenkomster 🙂

Anonymkode: 65721...158

Jeg syns det er litt kult at jentene syns han er kul og kjekk og sånn. Men vet ikke om jeg hadde likt at han hadde flere venninner han hadde sex med. After all I am lokking for the never ending love stort. 

Anonymkode: 5d13e...e5e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor fårr alltid de mest hjernedøde trådene flest/så mange svar? Irriterer meg grønn over dette!!

Anonymkode: 792cc...011

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, absinthia skrev:

Du burde kanskje satse på rappe selv, isteden for?

Fordi de ikke skal bli utnyttet liksom? Eller hvorfor? Jeg kan ikke rime og ønsket mitt er mer å være hans støttespiller, hans medhjelper, hans største fan og mor til hans barn. Han vil få nystekte vafler hver dag hvis han ønsker. Jeg mener jeg tror jeg er enhver rappers drøm. 

Anonymkode: 5d13e...e5e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor fårr alltid de mest hjernedøde trådene flest/så mange svar? Irriterer meg grønn over dette!!

Anonymkode: 792cc...011

Mulig fordi det et en gjeng med hjernedøde folk men det tror jeg ikke. Kanskje du som stiller for høye krav til livet. Er ikke alle som vil diskutere syv års utdannelse på Blindern vet du. 

Anonymkode: 5d13e...e5e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ok. Ikke mye dough da eller? Er seff ute etter pengene og livsstilen. Spesielt det at rappere ofte kjenner alle. På hils med så mange, venner med alle type mennesker og tenk på alle fordelene de får. :smilbla: Masse gratis mat, vafler, gratis sko og klær +++. Ååå... hvorfor har ikke jeg en sånn livsstil? :( 

Anonymkode: 5d13e...e5e

sommerferien begynt tidlig i år eller

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ikke satse litt på skolegangen og gjøre karriere selv?

Anonymkode: 84d3e...f2c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er antagelig ganske god tilgang på vafler om man er en artist som primært opptrer på ungdomshus/ aktiviteter for barn og unge.

Anonymkode: 37efc...97f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke gjør det. En god del av disse er ikke mors beste barn akkurat.

Anonymkode: 79c61...cb2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, galaxy skrev:

sommerferien begynt tidlig i år eller

Hva mener du med det a? For meg er det sommerferie hele året for jeg er så fantastisk lykkelig.

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor ikke satse litt på skolegangen og gjøre karriere selv?

Anonymkode: 84d3e...f2c

Nei vet du hva! Syns det er karriere å være kona til en rapper jeg. Er ikke det karriere?

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det er antagelig ganske god tilgang på vafler om man er en artist som primært opptrer på ungdomshus/ aktiviteter for barn og unge.

Anonymkode: 37efc...97f

På YouTube så får de gratis vafler midt ute på gata. 

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke gjør det. En god del av disse er ikke mors beste barn akkurat.

Anonymkode: 79c61...cb2

Nei men jeg tror han kommer til å forandre seg når han blir sammen med meg. Kjærlighet kan gjøre så mangt. 

Anonymkode: 5d13e...e5e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...