Gå til innhold

Erfaringer med rapper-forhold.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som har erfaring med å være sammen med en rapper? Kjekt å høre for da vet en hva en går til! Blir man værende mye alene og sånn? Er de mye ute og reiser? Får man ofte nye bekjentskaper og sånt? Vil jo gjerne bli litt populær jeg også. Erfaringer noen vil dele? :) 

Anonymkode: 5d13e...e5e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Noen som har erfaring med å være sammen med en rapper? Kjekt å høre for da vet en hva en går til! Blir man værende mye alene og sånn? Er de mye ute og reiser? Får man ofte nye bekjentskaper og sånt? Vil jo gjerne bli litt populær jeg også. Erfaringer noen vil dele? :) 

Anonymkode: 5d13e...e5e

komemr jo veldig ann på hvilken liga denne rapperen er i. jeg kjenner en rapper med vanlig 09-16 jobb og jeg kjenner en som er en del på veien som har dette som levebrød

Anonymkode: d321f...fcc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, AnonymBruker said:

Noen som har erfaring med å være sammen med en rapper? Kjekt å høre for da vet en hva en går til! Blir man værende mye alene og sånn? Er de mye ute og reiser? Får man ofte nye bekjentskaper og sånt? Vil jo gjerne bli litt populær jeg også. Erfaringer noen vil dele? :) 

Anonymkode: 5d13e...e5e

Er det derfor du vil bli sammen med en rapper?

Anonymkode: e9ce8...9e2

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen rappere er bare hjemme, andre reiser mye. Det er ingen standard, bare pga musikktype. 

Hvorfor tror du at populariteten skulle dryppe på deg? Jeg er sammen med en lydtekniker, som ofte får telefoner fra  små og litt større « kjendiser» som han jobber med, - jeg er hjemme, har egen jobb, tar vare på barn og omgås ikke noen av dem.  

Jeg kan imidlertid skilte med at jeg er like handy som dama til x og er like dårlig på å ta telefonen som dama til kjendis y,z og æ, fordi menn gjerne snakker sammen om hjemmeforhold, når de er borte. 😅 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spør Rihanna hva hun anbefaler.

Anonymkode: ee805...b3f

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

komemr jo veldig ann på hvilken liga denne rapperen er i. jeg kjenner en rapper med vanlig 09-16 jobb og jeg kjenner en som er en del på veien som har dette som levebrød

Anonymkode: d321f...fcc

Å Ok. Ser ikke poenget hvis ikke jeg får masse goder og også blir så populær. Da er ikke det riktig rapper for meg liksom. Jeg må ha en som er en del på veien og tjener litt gode penger og sånn. Jeg kan jo være med også da. :) 

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Er det derfor du vil bli sammen med en rapper?

Anonymkode: e9ce8...9e2

Ja. Pluss at rap er sinnsykt kult og rappere er så innmari fete. :smilbla: Liker attituden dems. :) 

49 minutter siden, absinthia skrev:

Noen rappere er bare hjemme, andre reiser mye. Det er ingen standard, bare pga musikktype. 

Hvorfor tror du at populariteten skulle dryppe på deg? Jeg er sammen med en lydtekniker, som ofte får telefoner fra  små og litt større « kjendiser» som han jobber med, - jeg er hjemme, har egen jobb, tar vare på barn og omgås ikke noen av dem.  

Jeg kan imidlertid skilte med at jeg er like handy som dama til x og er like dårlig på å ta telefonen som dama til kjendis y,z og æ, fordi menn gjerne snakker sammen om hjemmeforhold, når de er borte. 😅 

Jeg bare føler at vi ville være en bra match. Du ser jo på Martha Louise og Sjaman Durek. De kjente jo vibbene før de ble kjent med hverandre. Det er noe sånn jeg føler og. 

48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Spør Rihanna hva hun anbefaler.

Anonymkode: ee805...b3f

Nå er ikke jeg så privilegert og kjenner alle de da men det er jo drømmen. Det er det jeg streber mot da. :hjerter_rundt:

Anonymkode: 5d13e...e5e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alle må ha et mål i livet 😅

Anonymkode: c120d...235

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Å Ok. Ser ikke poenget hvis ikke jeg får masse goder og også blir så populær. Da er ikke det riktig rapper for meg liksom. Jeg må ha en som er en del på veien og tjener litt gode penger og sånn. Jeg kan jo være med også da. :) 

Ja. Pluss at rap er sinnsykt kult og rappere er så innmari fete. :smilbla: Liker attituden dems. :) 

Jeg bare føler at vi ville være en bra match. Du ser jo på Martha Louise og Sjaman Durek. De kjente jo vibbene før de ble kjent med hverandre. Det er noe sånn jeg føler og. 

Nå er ikke jeg så privilegert og kjenner alle de da men det er jo drømmen. Det er det jeg streber mot da. :hjerter_rundt:

Anonymkode: 5d13e...e5e

du er jo helt bortreist.. 

Anonymkode: d321f...fcc

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Alle må ha et mål i livet 😅

Anonymkode: c120d...235

Ja. :) 

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

du er jo helt bortreist.. 

Anonymkode: d321f...fcc

?!? 

Anonymkode: 5d13e...e5e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du skal ha en kjendis, hvorfor i guds navn og rike har da valget falt på rapper?!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vil jo gjerne bli litt populær jeg også. 

Anonymkode: 5d13e...e5e

Tipper de fleste kjendiser vil ha noen som elsker dem for den de er, ikke statusen.

Anonymkode: ad3a0...3bc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Macro skrev:

Om du skal ha en kjendis, hvorfor i guds navn og rike har da valget falt på rapper?!

Vel... de har attitude. Føler de kan gi meg masse selvtillit jeg ikke har. Også liker jeg alt ved det. Klesstilen, musikken, attituden som sagt (vet de kan virke litt tøffe og sånn men innerst inne er de skikkelig Teddy Bears) og at de er så chille. :) 

Anonymkode: 5d13e...e5e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns de har fått et ufortjent dårlig rykte!

Anonymkode: 5d13e...e5e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Vel... de har attitude. Føler de kan gi meg masse selvtillit jeg ikke har. Også liker jeg alt ved det. Klesstilen, musikken, attituden som sagt (vet de kan virke litt tøffe og sånn men innerst inne er de skikkelig Teddy Bears) og at de er så chille. :) 

Anonymkode: 5d13e...e5e

Slik ja. God plan, lykke til :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Macro skrev:

Slik ja. God plan, lykke til :)

Takk takk. :danser:Er så oppglødd for tiden. Tralalala. 

Anonymkode: 5d13e...e5e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg klarer ikke å ta tråden seriøst lenger. Det blir for dumt.

Anonymkode: e9ce8...9e2

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

I feel old.. 

Anonymkode: e385e...349

:) 

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg klarer ikke å ta tråden seriøst lenger. Det blir for dumt.

Anonymkode: e9ce8...9e2

Nei daså. Behøver ikke det for jeg har fått mye støtte og gode råd så drømmen min lever videre. :) 

Anonymkode: 5d13e...e5e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, O.G. skrev:

Rapperen jeg kjenner jobber som førskolelærer.

Ok. Ikke mye dough da eller? Er seff ute etter pengene og livsstilen. Spesielt det at rappere ofte kjenner alle. På hils med så mange, venner med alle type mennesker og tenk på alle fordelene de får. :smilbla: Masse gratis mat, vafler, gratis sko og klær +++. Ååå... hvorfor har ikke jeg en sånn livsstil? :( 

Anonymkode: 5d13e...e5e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...